home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1103 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198926 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #570: 25 Apr 2014, 20:47 »

Hej spiller med Sheffield United og oplever mine spillere ikke bliver helt friske efter en kamp.

Min træning er på medium (ikke for hård) kan det være jeg skal have nogle nye fysiske trænere? Og skal de have høj stats i fitness kun?

Og efter man har købt en fitness træner skal man indstille ham til noget eller gøre han bare sit arbejde automatisk.

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #571: 25 Apr 2014, 23:48 »

Hej.
Jeg ville bare høre om der er nogen der kan forklare mig hvordan jeg sætter et billed ind på denne side og hvordan jeg tager et billede af min skærm . Håber i forstår og på forhånd tak

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #572: 26 Apr 2014, 00:43 »

screenshot på din computer (din tastatur: [prt Sc])eller et program der kan lave et screenshot af hele skærmen eller også af det vindue du har åbent.
du kan upload det på div. sider som du kan se folk gør herinde og tilføje det evt!

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #573: 26 Apr 2014, 08:27 »

Hej spiller med Sheffield United og oplever mine spillere ikke bliver helt friske efter en kamp.

Min træning er på medium (ikke for hård) kan det være jeg skal have nogle nye fysiske trænere? Og skal de have høj stats i fitness kun?

Og efter man har købt en fitness træner skal man indstille ham til noget eller gøre han bare sit arbejde automatisk.

Det kan nemt have noget at gøre med, at der er så mange kampe i championship at dine spillere bliver trætte jo længere hen i sæsonen de kommer. Du skal jo spille 46 + den fra de 2 pokal turneringer. Så allerede der er du måske et godt stykke over 50 hvis alt går vel.

Det hjælper dog hvis du har en fin fysisk coach (jeg plejer at have 2), men også at du får dem trænet op i starten af sæsonen til at have en god form. Rotation er også vigtigt, så du holder spillerne friske, ved at lade dem sidder over en kamp eller to.

Mht til træningen, bliver en fitness træner automatisk til at tage sig af de to træningstyper der er forbunet med hans arbejde. Dertil skader det aldrig at have en fitness træner der er god i mandskabsbehandling og disciplin niveau, da han så sikrer sig at spillerne udfører træningen tilfredstillende

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #574: 26 Apr 2014, 11:42 »

Det kan nemt have noget at gøre med, at der er så mange kampe i championship at dine spillere bliver trætte jo længere hen i sæsonen de kommer. Du skal jo spille 46 + den fra de 2 pokal turneringer. Så allerede der er du måske et godt stykke over 50 hvis alt går vel.

Det hjælper dog hvis du har en fin fysisk coach (jeg plejer at have 2), men også at du får dem trænet op i starten af sæsonen til at have en god form. Rotation er også vigtigt, så du holder spillerne friske, ved at lade dem sidder over en kamp eller to.

Mht til træningen, bliver en fitness træner automatisk til at tage sig af de to træningstyper der er forbunet med hans arbejde. Dertil skader det aldrig at have en fitness træner der er god i mandskabsbehandling og disciplin niveau, da han så sikrer sig at spillerne udfører træningen tilfredstillende
Tusind tak for svar, det rigtigt der måske så mange kampe at det svært for dem at det svært for dem at være friske hele tiden.

Har fået mig en til fysisk træner, så nu har jeg 3 tusind tak for svar Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #575: 27 Apr 2014, 00:11 »

Hej
En af mine saves crashede og jeg havde ikke det der til, hvor den gemmer automatisk 3 filer efter en bestemt periode.

Men det har jeg nu, men efter man har et par gemte filer sletter i de gamle eller lader i alle være?

Vil helst ikk ødelægge mit save denne gang, så spørger lige for at være sikker.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #576: 27 Apr 2014, 00:37 »

Hej
En af mine saves crashede og jeg havde ikke det der til, hvor den gemmer automatisk 3 filer efter en bestemt periode.

Men det har jeg nu, men efter man har et par gemte filer sletter i de gamle eller lader i alle være?

Vil helst ikk ødelægge mit save denne gang, så spørger lige for at være sikker.
Du behøver ikke at slette dem, der bliver bare gemt over dem for hver gang du gemmer spillet.

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #577: 27 Apr 2014, 00:44 »

Du behøver ikke at slette dem, der bliver bare gemt over dem for hver gang du gemmer spillet.
Nåh okay tak, jeg troede der ville bare komme en ny hver gang den lavede auto save.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #578: 27 Apr 2014, 00:46 »

den gemmer jo bare i 2 ekstra filer, og når du gemmer overskriver den bare de 2 der. så du får ikke mere end 3 gemte filer pr spil Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #579: 27 Apr 2014, 00:50 »

den gemmer jo bare i 2 ekstra filer, og når du gemmer overskriver den bare de 2 der. så du får ikke mere end 3 gemte filer pr spil Smiley
Okay tak, fedt har igang med mit fedeste save nogensinde så vil ikk have den skal få død Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #580: 27 Apr 2014, 00:51 »

Okay tak, fedt har igang med mit fedeste save nogensinde så vil ikk have den skal få død Smiley
Så må du have god vind Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #581: 27 Apr 2014, 22:59 »

Hej jeg har gjort sådan at min computer gemmer mit save i 3 filer hver 14 dag (i spillet).

Men den gøre det ikke, har makeret det fra og til igen og det hjælper ikke.

Ved nogen hva man kan gøre, har et fremragende save igang, som jeg ikk vil have skal crashe, som mit sidste save gjorde.

22
Landsholdsspiller

« Svar #582: 27 Apr 2014, 23:21 »

Kan være du skal sætte den til at gemme hver måned så.

Ellers kan du jo selv gemme i 2 filer, en du gemmer i når du lukker FM og en du gemmer i når du har spillet en måned i spillet men ikke vil slukke? Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #583: 27 Apr 2014, 23:25 »

Okay prøver lige sætte den til hver måned.

Ellers følger jeg dit andet råd, som self virker. Godt tænk Smiley

Tak

Snurre Snup
Lilleputspiller
*

« Svar #584: 28 Apr 2014, 14:03 »

Hej.

Min bror og jeg ønsker at oprette vores egen liga, hvor vi har ti hold med fra den tyske liga. De gange, vi har forsøgt, kan vi ikke finde ligaen og heller ikke komme ind i den tyske liga, da der står, at den kræver 18 hold. Det behøver ikke at være den tyske liga, vi spiller i, men bare vi kan finde vores egen liga, hvor holdene så er tyske (den tyske liga behøver altså ikke at fungere sideløbende med). Hvordan kan vi løse det problem?

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010