home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1011 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199105 gange)
fck-drengen
Gæst

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #495: 16 Mar 2014, 14:30 »

Hvad er ens klubs finansielle balance? Er det ''this months balance'' eller ''projected balance by the end of the season'' ? Jeg er nemlig i slutningen af sæsonen og får ikke flere høje indtægter, der kan udligne forskellen på 600 mio dkk mellem de to poster...

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #496: 16 Mar 2014, 18:21 »

Da min spiller, Makienok slog rekord med antal mål i superliga, hvorfor faldt han så med 15 mil. og hans stjerne gik fra 4 til 2 og et halvt?!!!

EN ELLER ANDEN! HJÆLP Huh Huh

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

fck-drengen
Gæst

« Svar #497: 16 Mar 2014, 19:14 »

Da min spiller, Makienok slog rekord med antal mål i superliga, hvorfor faldt han så med 15 mil. og hans stjerne gik fra 4 til 2 og et halvt?!!!

EN ELLER ANDEN! HJÆLP Huh Huh

Det med stjernerne kan besvares ved at din assistent vurderer dem ud fra dit holds spillere, så at Makienok falder til 2,5 stjerner betyder ikke noget for hans niveau.  Thumbs Up

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #498: 17 Mar 2014, 20:02 »

Hej
Hvis man spiller med korte afleveringer, hold på bolden og i det hele taget boldbesiddelse fodbold.

Synes i man så kan spille med "aflever i dybden" har engang fået af vide det ikke ville virke da de modsiger hinanden.

Men synes det kunne være giftigt da mine 2 wings og mil COM spiller mere direkte i forhold til resten af holdet. Smiley

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #499: 18 Mar 2014, 00:49 »

Han er den eneste angriber, og han bomber bare overalt, ligemeget hvor. Han er snart topscorer igen? Men hans værdi er faldet til 4,5?

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #500: 18 Mar 2014, 08:26 »

Han er den eneste angriber, og han bomber bare overalt, ligemeget hvor. Han er snart topscorer igen? Men hans værdi er faldet til 4,5?
Det kan have noget med hans kontraktlængde at gøre. Med hensyn til stjernerne har det ikke kun noget med de andre angriber at gøre, men generelt hele truppen.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Bordeaux
Ynglingespiller

« Svar #501: 18 Mar 2014, 19:42 »

Nogle der kunne tænke sig at tutor mig i databasen?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #502: 18 Mar 2014, 19:51 »

Som en anden nævner, så kan det være kontraktlængden. Men det kan også være pga. at den danske koefficient er faldet så meget, at de danske klubber, spillere osv. er faldet i værdi.

Så prøv evt. at gå ind og se hvordan de danske klubber har klaret sig og om Superligaen er faldet på koefficient listen samt i omdømme..

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #503: 18 Mar 2014, 20:26 »

De ligger på 18. Huh Er det dårligt?
- Skal hans kontrakt være lang?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #504: 18 Mar 2014, 20:31 »

Måske et dumt spørgsmål... Men prøver lige.

Hvis mange af mine spillere bliver meget træt under kampe og min træning ikke er for hård.

Hvilket slags personale skal jeg købe så de træner spillerne udenholdhed er det fx en fysisk træner eller noget andet og hvilke stats skal jeg kigge efter?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #505: 18 Mar 2014, 22:59 »

Hvis mange af mine spillere bliver meget træt under kampe og min træning ikke er for hård.

Hvilket slags personale skal jeg købe så de træner spillerne udenholdhed er det fx en fysisk træner eller noget andet og hvilke stats skal jeg kigge efter?

Fysisk træner og så skal han have gode stats i Fitness

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #506: 19 Mar 2014, 07:51 »

Fysisk træner og så skal han have gode stats i Fitness
Okay tusind tak og når jeg køber ham, gør han sit job automatisk eller skal man gøre noget (køber aldrig personale udover sportschefer og talentspejder)

fck-drengen
Gæst

« Svar #507: 19 Mar 2014, 16:13 »

Prøv og se om du også kan få en der har mindst 15 i fitness, motivation og disciplin Wink

22
Landsholdsspiller

« Svar #508: 19 Mar 2014, 16:24 »

Og målrettehed^^ Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #509: 19 Mar 2014, 16:25 »

Prøv og se om du også kan få en der har mindst 15 i fitness, motivation og disciplin Wink

Okay tak Smiley har lige hentet 2 med 20 i fysisk Smiley så hentet en til med minimum 15 i de 3 tusind tak Smiley

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010