home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 199110 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #480: 08 Mar 2014, 23:06 »

Jamen siden jeg er på listen? Det plejer jeg ikke at være?
Ved ikke hvorfor du er på, men som sagt er 41x pengene igen ikke ligefrem fyringstruet, så du har vist ikke noget at frygte. Wink

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #481: 09 Mar 2014, 19:45 »

Er det ikke nogen steder hvor man kan se f.eks. en graf over ens egen spillers-værdi kurs???

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Samsund
Lilleputspiller
*

« Svar #482: 10 Mar 2014, 11:28 »

Denne side er jo en Football Manager - Ville folk være imod en FIFA Manager blog herinde?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #483: 10 Mar 2014, 11:40 »

Denne side er jo en Football Manager - Ville folk være imod en FIFA Manager blog herinde?

Så ville jeg forsøge mig med at smide den i børnehaven eller baren Smiley Skyd ind med en FIFA Manager. Det kunne være sjov med noget afveksling.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #484: 11 Mar 2014, 15:53 »

Har i også problemer med navnene på ligaerne efter den nye patch?

Har også LLM Germany som ikke virker mere.  Græder

EDIT:
Nå fandt ud af at man skal indsætte Real name fix  igen, men LLM Germany virker stadig ik  ticked off
« Seneste Redigering: 11 Mar 2014, 16:02 af L.Wee » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #485: 11 Mar 2014, 16:20 »

Hej
Har et spørgsmål vedr. Når man laver et nyt save og vælger tidligere omdømme.

Jeg plejer altid vælge tidligere top spiller men prøvede lige for sjov med tidligere serie 6 spiller nu mine spillere altid ligeglad og taber rigtig mange kampe tabte også 7-1 på hjemmebane mod Everton.

Skal lige siges jeg var southampton i begge game med præcis samme spillere og taktik.

Gør tidligere erfaring så stor forskel?

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #486: 11 Mar 2014, 18:20 »

Hej
Har et spørgsmål vedr. Når man laver et nyt save og vælger tidligere omdømme.

Jeg plejer altid vælge tidligere top spiller men prøvede lige for sjov med tidligere serie 6 spiller nu mine spillere altid ligeglad og taber rigtig mange kampe tabte også 7-1 på hjemmebane mod Everton.

Skal lige siges jeg var southampton i begge game med præcis samme spillere og taktik.

Gør tidligere erfaring så stor forskel?

Din tidligere erfaring har en stor indflydelse, på hvordan spillerne opfatter dig. Hvis du starter i en stor klub som Southampton, vil spillerne se ned på dig, hvis du ikke har opnået nogle resultater tidligere. Det kan ændres ved, at du skaffer nogle gode resultater, ellers må du prøve at vinde omklædningsrummet på en anden måde.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #487: 11 Mar 2014, 18:39 »

Din tidligere erfaring har en stor indflydelse, på hvordan spillerne opfatter dig. Hvis du starter i en stor klub som Southampton, vil spillerne se ned på dig, hvis du ikke har opnået nogle resultater tidligere. Det kan ændres ved, at du skaffer nogle gode resultater, ellers må du prøve at vinde omklædningsrummet på en anden måde.

Okay tak for svar.

Ved du hvor lang tid det cirka tager at de begynder at "lide" mig fordi det ikke fordi jeg kommer til vinde pokaler til at starte med. Og det virkelig svært at vinde med dem fordi de ligeglad hvad man siger til dem Smiley de bliver altid umotiveret

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #488: 11 Mar 2014, 18:53 »

Okay tak for svar.

Ved du hvor lang tid det cirka tager at de begynder at "lide" mig fordi det ikke fordi jeg kommer til vinde pokaler til at starte med. Og det virkelig svært at vinde med dem fordi de ligeglad hvad man siger til dem Smiley de bliver altid umotiveret

Det ved jeg ikke, men du kan prøve at gå efter pokalturneringerne. Det er en nemmere vej til succes end i gennem ligaen.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #489: 11 Mar 2014, 18:55 »

Det ved jeg ikke, men du kan prøve at gå efter pokalturneringerne. Det er en nemmere vej til succes end i gennem ligaen.
Okay det prøver jeg tak... Når man tager tidligere top spiller bliver det altid for let. Men serie 6 spiller giver en masse udfordring.

Tusind tak Smiley

20LEGEND
Ynglingespiller

« Svar #490: 11 Mar 2014, 22:09 »

Kan man via editor gøre den amerkanske 2. og 3. division spilbar, samt udviklingsligaen?

AB4EVER
Juniorspiller
**

« Svar #491: 12 Mar 2014, 20:46 »

Hvis du downloader nedenstående database, kan du spille med AEK.
http://www.fmscout.com/a-greece-national-c-div.html

Tak! Det er ikke ofte jeg er glad for noget en Lyngbyfan gør Opstemt

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #492: 13 Mar 2014, 13:33 »

Lige et spørgsmål.. Kan man ikke længere i taktik få to spiller til at bytte placering under en kamp medmindre man selv gør det manuelt hele tiden?

morten #7
Ynglingespiller

« Svar #493: 16 Mar 2014, 13:32 »

Hvordan får man en spiller til at vælge afleveringen fra afslutningen ?
Jeg spiller med Everton, og Kewin Mirallas afslutter konstant fra en spids vinkel på højrekanten, fremfor for at spille den frie mand på midten.
Jeg har sagt han skal skyde mindre, men ligelidt hjælper.
Nogen der kan hjælpe ? Smiley

MarcusLangebeck
Lilleputspiller
*

« Svar #494: 16 Mar 2014, 13:35 »

Hvordan får man en spiller til at vælge afleveringen fra afslutningen ?
Jeg spiller med Everton, og Kewin Mirallas afslutter konstant fra en spids vinkel på højrekanten, fremfor for at spille den frie mand på midten.
Jeg har sagt han skal skyde mindre, men ligelidt hjælper.
Nogen der kan hjælpe ? Smiley

Skyd mindre og/eller spil mere direkte. :-)

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010