|
22
|
|
Messi har 195+ i CA og PA og han har jo langt fra 20 i alle stats 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
Messi har 195+ i CA og PA og han har jo langt fra 20 i alle stats  Du kan jo også gå ind og sætte alle stats til 20. og CA+PA til 200. Og han får ikke top i alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
5 mere i CA gør jo heller ikke en spiller dobbelt så god som Messi.. Editoren retter jo selv statsne så de passer til CA 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
5 mere i CA gør jo heller ikke en spiller dobbelt så god som Messi.. Editoren retter jo selv statsne så de passer til CA  ah ok, så der er et maximum på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
ah ok, så der er et maximum på?
Vil det sige, at hvis jeg sætter alle stats til 1. og CA til 200, så bliver spilleren god?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Vil det sige, at hvis jeg sætter alle stats til 1. og CA til 200, så bliver spilleren god?
Nej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Nej  Har du prøvet det? Selv har jeg kun prøvet det den anden vej rundt, og der bliver statsne sat ned så de svarer til 200 CA - derfor ville det være lidt sært hvis det ikke også var sådan denne vej rundt. Men man ved jo aldrig med FM 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
Har du prøvet det? Selv har jeg kun prøvet det den anden vej rundt, og der bliver statsne sat ned så de svarer til 200 CA - derfor ville det være lidt sært hvis det ikke også var sådan denne vej rundt. Men man ved jo aldrig med FM  Kan være det var mig der misforstod hans spørgsmål men jeg tolkede det sådan at hvis alle stats var 1 så var spilleren stadig god fordi hans CA var 200. De to ting modarbejder jo hinanden og spillet vil i min logik altid justere stats opad så det matcher 200 i CA hvis spilleren havde 1 i alle stats
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
Hvis jeg sætter CA til 0, vil spillerens stats så blive random(eller udelukkende afhænge af de satte spiller stats forskellige fra 0) eller vil han bare blive utrolig ringe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Prøv?  Tror du har ret whisper, det er i hvertfald min opfattelse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
Hvordan annulerer jeg nedrykning og oprykning fra og til en liga, i editoren?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Feb 2014, 21:24 af Bordeaux »
|
|
|
|
|
|
Jensen10
Lilleputspiller
|
|
Jeg har svært ved at købe spillere til Southampton på grund af manglende arbejdstilladelse.. . - Er det muligt at forbedre/ændre dette faktum?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Nej, de skal være/blive virkeligt gode før du kan hente ikke-eu spillere til England
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caluna
|
|
Nej, de skal være/blive virkeligt gode før du kan hente ikke-eu spillere til England
Det er ret vigtigt at de har landskampe på CV'et, da det gør det væsentlig nemmere at skaffe en arbejdstilladelse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
Dette er vigtigt. Hvordan sletter man lande i editoren :O?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|