home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1005 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198704 gange)
22
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #165: 05 Dec 2013, 23:06 »

I FM13 og 14 har jeg lagt mærke til at jeg i nogle tilfælde har haft svært ved at vinde MANGE spilleres respekt, lige når jeg har overtaget klubben. Kan virkelig ikke huske hvad jeg havde af indstillinger, men har den oftest på 'serie 6-spiller', så jeg går ud fra at det bliver "sværere". Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 05 Dec 2013, 23:14 »

I FM13 og 14 har jeg lagt mærke til at jeg i nogle tilfælde har haft svært ved at vinde MANGE spilleres respekt, lige når jeg har overtaget klubben. Kan virkelig ikke huske hvad jeg havde af indstillinger, men har den oftest på 'serie 6-spiller', så jeg går ud fra at det bliver "sværere". Smiley
Hmm okay Smiley ja valgte også serie 6 spiller da det bliver meget sværere og mere virkeligt. Og ja nogle spiller kan direkte ikke lide mig.
Men håber når vi klare os godt eller vinder nogle titler at de begynder at lide mig

22
Landsholdsspiller

« Svar #167: 05 Dec 2013, 23:32 »

Har ikke spillet med storklubber i mange år efterhånden, men de gange mine spillere ikke har respekteret mig, så er de da også blevet glade nok for mig når vi har spillet nogle kampe - også tabt - så tror faktisk det at du har nogle gode teamtalks gør en del.
F.eks. hvis I taber, og du siger 'det var uheldigt, men godt spillet' og de reagerer positivt, så vil de hurtigere få respekt for dig - altså det at dine spillere reagerer positivt på dine teamtalks Smiley   
- bare egne erfaringer, selvom de er få Peace

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #168: 05 Dec 2013, 23:41 »

Okay tusind tak for råddene Smiley skal også spille med wolverhampton snart, men skal snart rejse så det må være efter rejsen.
Og fedt save du igang med trammer eller hva de hedder fuldstændigt vanvitigt Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #169: 07 Dec 2013, 17:15 »

No problem^ Smiley er dog gået lidt væk fra Tranmere.. Da jeg rykkede op var ligaen blevet dårlig -.-

- Er der nogen der ved hvordan jeg kan 'aktivere' Tysklands landshold? Skal til at begynde på et spil i med et tysk hold, og det gør det da lidt sjovere at dine spillere kan komme på landsholdet Peace

EDIT: NVM. Google er min ven  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Dec 2013, 17:22 af 22 » Logged

22
Landsholdsspiller

« Svar #170: 09 Dec 2013, 02:35 »

Er der nogen måde man kan slå dumme spørgsmål under pressekonferencer fra?

"Hvor vigtige har Hans Jensens præstationer for Døllefjelde-Musse II i denne sæson?"

*Tilføj kommentar*: "ASK ME THAT SHIT AGAIN I DARE YOU! I FUCKING DOUBLE-DARE YOU MOTHERFUCKER!!!"

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 09 Dec 2013, 16:01 »

Nogle der har erfaringer med Udinese, om der er fordele ved at ejeren ejer klubber som Watford og Granada og at man har dem som samarbejdsklubber? Smiley 
« Seneste Redigering: 09 Dec 2013, 17:18 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #172: 09 Dec 2013, 18:10 »

Og vi snakker selvfølgelig i FM sammenhængen

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

22
Landsholdsspiller

« Svar #173: 10 Dec 2013, 15:59 »

Ville være sejt hvis man kunne flytte spillere, eller 'sælge' dem for symbolske beløb, klubberne imellem! Opstemt

Nogen der ved om udviklerne af spillet har gjort så tyske regens generelt har høje stats i 'arbejdsstyrke'? Smiley
- Alle mine bedste regens har gode tal der, og mange tyske topspillere ligeså - såvel som at mine fordomme siger mig at tysken er et hårdtarbejdende folk.. Wink

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #174: 12 Dec 2013, 22:03 »

Nogen der kan fortælle mig hvordan man sætter en ældre spiller til at vejlede en ung spiller? Kan ikke finde det Skuffet

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #175: 12 Dec 2013, 22:29 »

Nogen der kan fortælle mig hvordan man sætter en ældre spiller til at vejlede en ung spiller? Kan ikke finde det Skuffet
spiller - oversigt - privat samtale - udvikling - vejledning Smiley

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #176: 12 Dec 2013, 22:34 »

spiller - oversigt - privat samtale - udvikling - vejledning Smiley

Jeg takker og bukker Smiley

darkalf
Manager

« Svar #177: 13 Dec 2013, 05:08 »

Unge spillers profil - træning - udvikling - nederst til højre liste over potentielle mentors.

jalle262
Lilleputspiller
*

« Svar #178: 13 Dec 2013, 18:35 »

Hvad er det vigtigste man skal kigge efter, når man gerne vil have et talent til at udvikle sig. Altså både hvordan man bedst træner dem, og om det bare er bedst at give dem en masse førsteholdskampe hurtigts muligt, men også hvad man skal holde øje med af stats, f.eks. målrettethed, Koncentration eller hvad skal man kigge efter?

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #179: 13 Dec 2013, 18:58 »

Hvad er det vigtigste man skal kigge efter, når man gerne vil have et talent til at udvikle sig. Altså både hvordan man bedst træner dem, og om det bare er bedst at give dem en masse førsteholdskampe hurtigts muligt, men også hvad man skal holde øje med af stats, f.eks. målrettethed, Koncentration eller hvad skal man kigge efter?

Personligt når jeg skal træne talent leder jeg efter gode grund stats, dvs. har spilleren et niveau højere end man kan forvente for alderen? Dernæst personligheden, er han en doven hund, eller en perfektionist? Så er der de 2 mentale tal målrettethed og arbejdsstyrke... De behøver ikke at være superhøje fra start, da de kan forbedres vha. vejledning.
Så er der egenskaben naturlig form! Den er ekstrem vigtig, da den giver en idé om det er en spiller ala Ronaldo (aldrig skadet) eller en Pato (altid skadet). Jo højere denne er jo bedre er chancen for få skader. Ret træningsmæssigt, så fokuserer jeg altid meget på fysikken når de er 16-18 år. Gerne styrke i 2 år

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010