home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 978 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktik hjælp
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Taktik hjælp  (Læst 29320 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Taktik hjælp
« Svar #105: 10 Jan 2014, 12:23 »

Bruger selv Shaw (i Spurs) som off. back med rimelig succes :-)
Jeg fangede godt dine angribere... Peace
Nåh okay Smiley jeg har "desværre" gjort mine backs meget mere defensiv, fordi jeg ved ikk om det en fejl men når mine modstander laver selv den mest elendige stikning i verden, så ryger den igennem hele midt forsvar tror det har kostet mig over 10 mål uden at overdrive Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jan 2014, 12:26 af manutdman » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #106: 10 Jan 2014, 14:45 »

Nåh okay Smiley jeg har "desværre" gjort mine backs meget mere defensiv, fordi jeg ved ikk om det en fejl men når mine modstander laver selv den mest elendige stikning i verden, så ryger den igennem hele midt forsvar tror det har kostet mig over 10 mål uden at overdrive Smiley
Ellers prøv at sæt din ene forsvar til cover

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller

« Svar #107: 10 Jan 2014, 15:29 »

Hej,

giver det mening at bruge instruktionerne 'spil mere direkte' og 'lavere tempo' sammen? Har tidligere spillet med 'aflever i dybden' og 'højere tempo' men mine angribere har i gns. 2 i hurtighed så det nytter ikke så meget..

Og hvis det giver mening, hvad ville så være bedst som mentalitet - 'kontra' eller 'kontroller'? Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #108: 10 Jan 2014, 15:40 »

Ellers prøv at sæt din ene forsvar til cover
Okay Smiley det faktisk en god ide jeg prøver at sætte den på opbakker den ene af dem.
Tro mig det har kostet mig mange point, de stikninger Smiley

Og jeg ved ikk om du har en løsning til det her, men mine spiller lave meget sjælendt indlæg når de kommer fra kanten og det gælder både mine backs og wings de skyder altid selv, selv hvis der er 4-5 mand i feltet så skyder de selv.

Og ja det koster mig også mange mål, mit hold er godt igang med ruinere mig-.-

22
Landsholdsspiller

« Svar #109: 10 Jan 2014, 15:47 »

Sæt dem til 'skyd mindre' - og 'indlæg fra baglinjen' under holdinstruktioner?

PhilipFlink
Manager

« Svar #110: 10 Jan 2014, 16:21 »

Sæt dem til 'skyd mindre' - og 'indlæg fra baglinjen' under holdinstruktioner?

Det hjælper intet.. Ikke ved mig i hvert fald. Jeg tror det er en slags bug der er i spillet. Alle mine spillere er også utrolig ego.

22
Landsholdsspiller

« Svar #111: 10 Jan 2014, 16:27 »

ME er en bug i sig selv, men en lillebitte forskel må det vel gøre?

Synes jeg kan se rimelig forskel på f.eks. IA uden 'skyd mindre' og så Fløjspiller med 'skyd mindre'

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 10 Jan 2014, 16:49 »

Okay tusind tak jeg prøver det og håber det hjælper fordi det driver mig til vanvid

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #113: 11 Jan 2014, 11:22 »

Det hjælper intet.. Ikke ved mig i hvert fald. Jeg tror det er en slags bug der er i spillet. Alle mine spillere er også utrolig ego.
Har de for meget kreativ frihed? For så vurderer de jo selv, hvad der er bedst, men hvis du har en stram organisation, så hører de mere efter dine instrukser.

Kimmimuz
Ynglingespiller

« Svar #114: 14 Jan 2014, 09:11 »

Jeg synes det er et problem med nogle spilllere. Jeg ved ikke om det kan være deres "foretrukne træk" måske? Hvis de har et træk der hedder "skyder ofte udefra" er det jo klart nok.
Jeg plejer gerne at lave et save med city (for pengenes skyld Wink), og der laver Agüero aldrig andet end at skyde så snart han nærmer sig feltet, så ham er jeg aldrig stor fan af, selvom hans stats er vanvittige.
Andre angribere er ikke nær så slemme til det, så jeg ved ikke lige helt :/

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #115: 14 Jan 2014, 15:52 »

Hej har et problem mit forsvar sejler fuldstændig jeg har prøvet en masse taktikker men intet virker hjælp!

Kimmimuz
Ynglingespiller

« Svar #116: 14 Jan 2014, 19:55 »

Hej har et problem mit forsvar sejler fuldstændig jeg har prøvet en masse taktikker men intet virker hjælp!

Kan du skrive lidt om hvilket hold du er, hvilken mentalitet du spiller med, og måske også hvilke spillere du har i forsvaret? Så er det lidt nemmere lige at sige hvad der er galt.

Men en god defensiv konstellation er næsten altid:
2 FB eller 2 WB alt afhængig af hvor offensiv du vil være. De kan jo så ændres i mentalitet om det er attacking eller defensive.
I midten enten 2 CB, hvor de enten begge er defensive, eller den ene er opbakker, og den anden er stopper.
Prøv også eventuelt med en defensiv midt som DM eller Anchorman, på defensiv mentalitet.

Så plejer det aldrig at gå helt galt for mig Smiley

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #117: 14 Jan 2014, 20:44 »

Kan du skrive lidt om hvilket hold du er, hvilken mentalitet du spiller med, og måske også hvilke spillere du har i forsvaret? Så er det lidt nemmere lige at sige hvad der er galt.

Men en god defensiv konstellation er næsten altid:
2 FB eller 2 WB alt afhængig af hvor offensiv du vil være. De kan jo så ændres i mentalitet om det er attacking eller defensive.
I midten enten 2 CB, hvor de enten begge er defensive, eller den ene er opbakker, og den anden er stopper.
Prøv også eventuelt med en defensiv midt som DM eller Anchorman, på defensiv mentalitet.

Så plejer det aldrig at gå helt galt for mig Smiley
Jeg er Ribe Boldklub som spiller i serie 2 i Danmark Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #118: 14 Jan 2014, 20:56 »

Well direkte fodbold er som regel bedre end teknisk i LLM (de kan ikke tage 2 på højreskøjten), så ville anbefale noget afventende kontrabold til du kommer op i 2. division, i hvert fald Smiley

Derudover så tror jeg slet ikke at 4-2-3-1 formationen virker i den her patch... Der er i hvert fald mange der har klaget, inkl. mig selv :/

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #119: 14 Jan 2014, 20:58 »

Well direkte fodbold er som regel bedre end teknisk i LLM (de kan ikke tage 2 på højreskøjten), så ville anbefale noget afventende kontrabold til du kommer op i 2. division, i hvert fald Smiley

Derudover så tror jeg slet ikke at 4-2-3-1 formationen virker i den her patch... Der er i hvert fald mange der har klaget, inkl. mig selv :/
det svinger meget de sidste 2 kampe har jeg vundet med den taktik Wink men skal da prøve det du siger hvis det går galt igen  Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010