home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  stats som ikke bør falde eller stige for meget
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: stats som ikke bør falde eller stige for meget  (Læst 8084 gange)
steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
stats som ikke bør falde eller stige for meget
« : 18 Okt 2013, 00:02 »

Jeg har lagt mærke til (og det har i andre sikkert også) at talenter falder (eller starter) generelt med meget lave stats.

et eksempel er Jordan Ibe fra Liverpool, han er lynhurtigt, måske en 18 stykker, men han starter på 13, hvilket ikke er hurtigt.

Så det store problem som jeg ser det, er den måde editoren virker på. Nogle stats bør ikke stige meget i løbet af en karreer.

acceleration : er noget man enten kan eller ikke. en spiller (virkeligheden) ville aldrig have en acceleration der svarer til 13, og så efter 5 år lige pludselig have en der svarer til 18.
Acceleration's stigning : max 2/3 i løbet af en karreer.

Hurtigtighed Det samme gælder her som for acceleration.

Styrke nogle spillere er bare stærke fra barns ben af. f.eks. Wisdom (Liverpool) da han løb rundt på U18 holdet, så han kæmpe ud og det er fordi han er stor af bygning. men alligevel kunne de finde på at give ham 12 i styrke. en ung spiller kan sagtens værre brøl stærk og så knap så god på andre områder.
Styrke stigning: max 4/5 i løbet af en karreer.

stamina og form
: Nogen folk er bare født med en stor motor, og kan løbe solen sort. alligevel er der talenter, som jeg ser løbe 30% mere end alle andre på banen, og som stadigvæk kun får 10 i stamina. Alder har ikke noget at gøre med om du kan holde til 90min hård kamp, det er generne der har noget at sige der. Er der nogen der tror at en spiller som D.Kuyt kune havde en kondition der svarer til 12 da han var 18? nej vel...
Stamina og form stigning: max 3/4 i løbet af en karreer.

Dette er ting som generne bestemmer. resten er noget som man kan træne sig til. Messi får aldrig 18 i styrke, for han er ikke bygget til det. Men det er træls at se ens talenter spille dårligt, fordi deres bedste våben er taget fra dem, fordi de er unge, som f.eks. med Jorden Ibe.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #1: 18 Okt 2013, 01:28 »

JEg er tildels enig i din betragtning. Og så ikke helt alligevel.

Jeg husker Gravesen i Everton. Kommer øjensynligt fit fra HSV, men tager 9 kilo på i ren muskelmasse..
Det er en ændring i stats der vil noget.

Men jeg er enig i mange unge spilleres fysiske stats er undervurderet, alene fordi de er unge.

Men en fordobling af eks acceleration eller hurtighed er heller ikke realistisk.

Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #2: 18 Okt 2013, 01:39 »

Tror lidt, årsagen til de relativt lave fysiske stats hos helt unge spillere er, at de ikke skal kunne klare sig urealistisk godt på senior-niveau. I FM kan en spiller med 16+ acc/pace og ellers dårlige stats spille ret så godt, hvis vi lige holder os fra de allerstørste ligaer. Når man spiller LLM er det ofte værd at have kanter, hvis eneste 12+ stats er acceleration/pace, hvis så bare de er over 15-16. Om så de er rated til 1½* er ligegyldigt. Så meget kan det virkelig betyde, og derfor er det muligt at det er en måde at sørge for, at en 16-årig med god fysik ikke er "for" god.

Noget andet er, at man ofte har set spillere, hvis fysik gjorde dem dominante i ungdomsrækkerne, for så at floppe på topniveau. Jeg mindes Jay Emmanuel-Thomas fra Arsenals akademi, som for et par år tilbage fuldstændig ødelagde modstanderne på ungdoms- og (delvist) reserveniveau, fordi han var så stor. Da det så kom til voksenholdet blev det aldrig til noget. Han er vistnok blevet en rimelig habil Championship-spiller, men det er så det. Havde han virkelig været SÅ stærk (f.eks. 18-20 str/jumping), havde han jo nok kunnet begå sig på højere niveau - og især med tanke på, at det var som knægt, dvs han nok var blevet bedre på andre områder i løbet af de næste par år.

Den sidste ting jeg kan komme i tanke om, som også er rent gætværk, er at fysiske stats lader til at gælde for mere end tekniske. Det virker for mig som om, at de fysiske stats er cirka 2x så svære at stige i som de tekniske, og muligvis tager de tilsvarende meget potentiale (f.eks. var Theo Walcott vildt ringe for et par FMs siden (har ikke spillet med store klubber i 12/13, og har ikke 14-demoen endnu, så måske anderledes nu) med undtagelse af fysiske stats, men alligevel havde han ret gode træner-vurderinger, og formentlig ret høj CA i editoren). Hvis vi antager at det er korrekt, så er det måske også en sag om, at man skal have mulighed for selv at styre deres udvikling en anelse, så de ikke er "fastlåst" af deres fysiske egenskaber?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #3: 18 Okt 2013, 12:53 »

Tror simpelthen ikke at jeg kunne være mere uenig med dig Steven Gerrard.

Acceleration, hurtighed, styrke, stamina og form, er alle egenskaber som vil stige automatisk med alderen. - Så det er kun naturligt at disse egenskaber er lave i en ung alder, og med tiden og med en god portion træning vil øges drastisk i løbet af en karriere. umiddelbart vil jeg tro at man først er "færdigudviklet" i en alder af 21-23 år, og derfra kan man altid lægge ekstra til igennem træning.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #4: 18 Okt 2013, 15:14 »

Tror simpelthen ikke at jeg kunne være mere uenig med dig Steven Gerrard.

Acceleration, hurtighed, styrke, stamina og form, er alle egenskaber som vil stige automatisk med alderen. - Så det er kun naturligt at disse egenskaber er lave i en ung alder, og med tiden og med en god portion træning vil øges drastisk i løbet af en karriere. umiddelbart vil jeg tro at man først er "færdigudviklet" i en alder af 21-23 år, og derfra kan man altid lægge ekstra til igennem træning.

Lige præcis Smiley

Dine muskler og knoglers naturlige udvikling stopper først i midten af 20'erne, selvom udviklingen selvfølgelig er minimal fra 20-25 år. Ikke desto mindre er man ikke fysisk færdigudviklet før man i hvert fald har ramt 20. Derfor er det også helt naturligt at spillerne udvikler sig på det punkt mellem de 15 og 20 år.

Jeg er dog enig med trådstarter i, at der er til tider urealistiske ændringer. Hvis man målrettet træner en spiller med 1 i styrke fra han er 15 til han topper, så kan man jo sagtens få ham op blandt de bedste, og det er ikke realistisk. Morten Nordstrand ville aldrig, uanset hvor hårdt han trænede, blive lige så stærk som Djibi Fall, ganske enkelt fordi hans knoglebygning og naturlige muskelmasse er højere. Jeg har også fra naturens side meget muskelmasse, og vil dermed hurtigere kunne træne mere muskelmasse op end andre med samme højde og vægt. Til gengæld ville jeg tvivlsomt blive lige så smidig og hurtig som andre, ganske enkelt fordi jeg har mere vægt at flytte rundt på.

Spillet har forsøgt at indgå et kompromis mellem realisme og spilbarhed, og jeg synes det er fint som det er. Men det er ikke helt naturtro fra først til sidst.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #5: 18 Okt 2013, 20:55 »

Tror simpelthen ikke at jeg kunne være mere uenig med dig Steven Gerrard.

Acceleration, hurtighed, styrke, stamina og form, er alle egenskaber som vil stige automatisk med alderen. - Så det er kun naturligt at disse egenskaber er lave i en ung alder, og med tiden og med en god portion træning vil øges drastisk i løbet af en karriere. umiddelbart vil jeg tro at man først er "færdigudviklet" i en alder af 21-23 år, og derfra kan man altid lægge ekstra til igennem træning.

Så hvis vi f.eks. tager udgangspunkt i R.Sterling. Så ville du ikke give ham mere end 13-14 i acceleration og hastighed da han var 16-17år, fordi han er ung?? da han kom op i førsteholds truppen, var han den hurtigste spiller og han var kun 17år. Så nej det er IKKE naturligt at en spiller er langsom når han er ung, og så er en raket når han er 21år.
Enten er man hurtig eller er man ikke, det er sku ikke noget man udvikler helt vildt.

Selvom deres muskulatur ikke er så udviklet som en på 21, så betyder det altså ikke at man er langsom. Har en kammerat der løb en 100meter på 12,4 sek da han var 14, det er pænt hurtigt i mine øjne. men ham ville du kun give en 13 stykker fordi han er ung??

ja man udvikler sig meget igennem sin karreer, men kondition og fart er noget man er født med. ja man kan forbedre det, men en spiller der har en hastighed der svarer til 13, kommer da aldrig op på 18, det er da komplet urealistisk.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #6: 18 Okt 2013, 21:24 »

steven gerrard det er nok det mest urealitiske jeg længe har hørt.

Sterling, Walcotte med flere er de spiller du nævner er enkel stående tilfælde, og dem vil der altid være. I gammelt ordsprog siger "det er undtagelsen der bekræfter regel".

Tusindvis af undersøgelser har bevist at ens fysiske formåden, udvikles til man er oppe midt i 20'erne. Et andet eksempel er Kenneth Zohore der var et monster tilbage i FCK tiden, samtidig med han var en ret hurtig spiller. Røg til Fiorentina og satser mere målrettet på fysisk træning, endte med at tabe sig 8 kilo og fik 6 kilo mere i muskelmasse. Derudover steg hans maks. hastighed med 5 km/t.

Men hurtigheden og accelerationen kan man godt ha' som ung, men man er enten utrolig dårlig til at træne eller dummere end man har lov til at være, hvis man ikke kan udvikle de parameter fra man er 17 til man er 25.

Kig på Cristiano tilbage i Sporting lille fyr, der var fiks på fødderne. Nu et pragt eksempel i fysik, hans benmuskler har udviklet sig så meget at han kan springe 1 meter over jorden.

Alt i alt synes jeg dine begrundelser er latterlige, du nævner 3 spiller hvor de muligvis kunne havde fået et højere stats til at starte med. Men generelt set er netop de fysiske egenskaber noget at der stiger aller mest som senior.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #7: 18 Okt 2013, 21:25 »

Et andet eksempel taget direkte ud fra DBU trænerbog.

Når spiller først når aldersgrænsen som senior, er det svært at udvikle de tekniske egenskaber ved spiller. Derimod skal der fokuseres på de fysiske og taktiske egenskaber, da de gennem erfaring er mere modtagelige over for taktiske fidusser, deres kroppe er udviklet til at fysisk træning kan gøre noget for hver enkle spiller.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #8: 18 Okt 2013, 21:31 »

Steven Gerrard, det kan egentlig siges meget enkelt. Jeg var træner i Herning Fremad for nogle U-13 drenge til de blev U-15. Da de var 13 år, der kunne jeg løbe fra dem og fysisk nedlægge hver enkelt spiller uden nogen form for problem. Da de var 15 år, kunne jeg lægge dem alle ned, og løbe fra dem alle, dog var der nogle som kunne følge med og begynde at gøre en smule modstand. Når disse spillere engang når 18-19 år, så er jeg sikker på at halvdelen af dem kan nedlægge mig, og over halvdelen sikkert også kan rende fra mig..  Det er ikke fordi de træner ekstraordinært - det er ganske enkelt fordi deres krop udvikler sig.

Som Nikovic er inde på, så findes der altid enkel stående tilfælde. F.eks. havde vi en knægt der var nordisk ungdoms mester i 100 meter løb, og ham kunne jeg trods alt ikke følge med...
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #9: 18 Okt 2013, 21:35 »

Nu er det jo ikke alle spillere der ligger nede i de tal der, og noget helt andet er at der er spillere der kan se utroligt hurtige ud fordi de står overfor en langsom spiller, tror de fleste vil give mig ret i at en Stig Tøfting kunne se hurtig ud, i en duel med René Henriksen for år tilbage, selvom Tøffe ikke ligefrem var den hurtigste knallert på havnen.

Selvfølgelig vil der være spillere i ny og næ som er hurtigere end andre, og det virker for mig naturligt at de stiger lidt i stats.

Jeg har selv lige trukket en ung midtbanespiller med 17 acceleration, 15 adræthed, 16 balance, 15 hurtighed, men kun 7 naturlig form, 5 styrke og 9 udholdenhed, havde da skolet ham til kanten med det samme, hvis den udholdenhed var deroppe med de første 4 stats også, men det er de ikke, så han må trænes, til gengæld kan jeg sikkert ende med at have en 19/17-20/18 spiller med den rette mængde træning, jeg er tilfreds, men vil give blandt andre Nikovic ret i at det er en sjælden varer at fange den type folk, at jeg så er så heldig at spille i superligaen, hvor ham her allerede er blandt raketterne, er jo bare det federe for mig.

Et andet eksempel i forhold til virkeligheden og FM er Rommedahl og Grønkjær, tror alle vil være enige i at Grønkjær var den tekniske, mens Rommedahl var raketten i forholdet, og kigger vi på FM 07-09, så er det sådan det ser ud, går vi til gengæld tilbage til CM4, så var Grønkjær faktisk hurtigere end Rommedahl, som til gengæld fremstod pænt teknisk, og var lidt af et scoop for et sub-top hold i England, Tyskland eller Spanien.. Rommedahl satsede jo så bare i virkeligheden på det han kunne, hvilket var at løbe, og jeg vil vædde min gamle hat på, at han trænede som en liderlig langturschauffør, på at blive den smule hurtigere som ville gøre forskellen når bolden blev losset frem, og han skulle sprinte forbi en modstander - hvilket iøvrigt hans evner andre steder på banen at bedømme, gav ham en glimrende karriere!, ikke at jeg siger han var/er en dårlig fodboldspiller, men han er jo ikke ligefrem en Messi/Ronaldo.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #10: 18 Okt 2013, 21:51 »

steven gerrard det er nok det mest urealitiske jeg længe har hørt.

Sterling, Walcotte med flere er de spiller du nævner er enkel stående tilfælde, og dem vil der altid være. I gammelt ordsprog siger "det er undtagelsen der bekræfter regel".

Tusindvis af undersøgelser har bevist at ens fysiske formåden, udvikles til man er oppe midt i 20'erne. Et andet eksempel er Kenneth Zohore der var et monster tilbage i FCK tiden, samtidig med han var en ret hurtig spiller. Røg til Fiorentina og satser mere målrettet på fysisk træning, endte med at tabe sig 8 kilo og fik 6 kilo mere i muskelmasse. Derudover steg hans maks. hastighed med 5 km/t.

Men hurtigheden og accelerationen kan man godt ha' som ung, men man er enten utrolig dårlig til at træne eller dummere end man har lov til at være, hvis man ikke kan udvikle de parameter fra man er 17 til man er 25.

Kig på Cristiano tilbage i Sporting lille fyr, der var fiks på fødderne. Nu et pragt eksempel i fysik, hans benmuskler har udviklet sig så meget at han kan springe 1 meter over jorden.

Alt i alt synes jeg dine begrundelser er latterlige, du nævner 3 spiller hvor de muligvis kunne havde fået et højere stats til at starte med. Men generelt set er netop de fysiske egenskaber noget at der stiger aller mest som senior.

Det er urealistisk fordi jeg nævner unge knægte som er hurtige? det er jo netop min pointe. Dem findes der altså en del af. Jorban ibe er en af dem, alligevel har hun kun 13 i acceleration og hastighed, så han er pt langsommere end carrick vil jeg tro, hvilket jo er helt hen i vejret. og at du nævner ronaldos springstyrke, hvad har det med noget som helst at gøre når vi snakker hastighed?.. har aldrig sagt at man ikke kan udvikle sig på det område, men når vi har en skala fra 1-20, så stiger man ikke 5-7 points i acceleration og hastighed, det er jo komplet latterligt at tro det.
man kan godt udvikle de parametre som du siger, men lige på dette område og med den skala, så vil lige mene at man max vil kunne stige 4 points, og så skal man virkelig også træne vildt på det område. 4 points er meget når det kun er fra 1-20.

spillere der er naturlig hurtige, 3 styks? really?

Rommedahl
Sterling
Ibe
Sturridge
Ilori
Grønkjær
Nani
Ronaldo
Messi
Reus
blaszykowski
de Maria
walcott
Giggs (ikke så meget mere, men han er også 39 eller der omkring)
L,Remy
Agüero
f.Campbell
Welbeck
A.Weimann
Hazard
Moses
Palacio
Gervinho
Robinho
Muriel
S.Sam
Aubameyang
Ribéry
Mkhitaryan
Robben
Mame Biram Diouf
Shaqiri
Alexis Sanchez
Daniel Alves
Neymar
Iker Muniain

for lige at nævne et par stykker. folk som ALLE har været hurtige fra helt ung af. er de blevet endnu bedre på området? ja man udvikler sig jo som du selv siger.
Men ingen af disse har været nede og vende på 13 (1-20) da de var 15-18år det er da helt sikkert.

det eneste jeg prøver og sige, og du forstår det åbenbart ikke helt, er at de spillere findes også (folk som bare er hurtige), og det irritere mig at fm ikke afspejler det i spillet når den type spillere er unge, det er det eneste jeg prøver at sige..

Iliori er den hurtigste spiller i sporting L historie. Også hurtigere end C.Ronaldo, Nani, Figo osv.
har ronaldo udviklet sig mere på det område? ja, han har måske lagt på 16 på han spillede for sporting (acceleration og hastighed), og ligger måske på 18 i dag, og det er en pæn stigning hvis du spørger mig.

Men selvom Ilori er den hurtigste spiller i deres historie, så har han kun fået 13 i acceleration og 13 i hurtighed, og knægten er 20år gammel. det afspejler i mine øjne ikke at han er den hurtigste i deres historie.

så det eneste jeg gerne så, er at editor programmet blev lavet således, at ikke alle stats faldt fordi en spiller er ung.
Kan en spiller på 16 f.eks. ikke have 18-20 i team work eller arbejdsstyrke? det vil jeg mene at de godt kan, det er jo bare den type mentalitet de har. En R.Keane har da altid været en hårdkæmpene spiller som aldrig har ville ligge sig ned, og det har han da været i 16års alderen også...

Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #11: 18 Okt 2013, 22:02 »

Steven Gerrard, det kan egentlig siges meget enkelt. Jeg var træner i Herning Fremad for nogle U-13 drenge til de blev U-15. Da de var 13 år, der kunne jeg løbe fra dem og fysisk nedlægge hver enkelt spiller uden nogen form for problem. Da de var 15 år, kunne jeg lægge dem alle ned, og løbe fra dem alle, dog var der nogle som kunne følge med og begynde at gøre en smule modstand. Når disse spillere engang når 18-19 år, så er jeg sikker på at halvdelen af dem kan nedlægge mig, og over halvdelen sikkert også kan rende fra mig..  Det er ikke fordi de træner ekstraordinært - det er ganske enkelt fordi deres krop udvikler sig.

Som Nikovic er inde på, så findes der altid enkel stående tilfælde. F.eks. havde vi en knægt der var nordisk ungdoms mester i 100 meter løb, og ham kunne jeg trods alt ikke følge med...


det er ganske fint det du skriver, men det betyder jo ikke at der ikke findes knægte på 15-16år som godt kan løbe ekstremt stærkt. Nu er jeg Liverpool fan, som ingen af jeg sikkert havde gættet  Rullende Øjne , og har fulgt spillere som Sterling og ibe siden de var 16år ca. de har begge været med oppe på førsteholdet da de var 17 (og er det stadigvæk) og i alle de træningskampe, PL kampe osv. jeg har set dem i, har de været hurtigere end de spillere de stod over for. og nogle af de backs de har løbet fordi bliver i følge tv kommentatorerne, betegnet som hurtige backs.

så hvis man går ud fra fm's 1-20, så vil jeg mene, at man begynder at bliver hurtig ved 15 og opefter.

så det kan bare irritere mig når ibe får 13 i acceleration og hurtighed, og 70% af liverpool's førsteholdstrup (i spillet) er hurtigere end ham, når han er en af de 4 hurtigste i truppen (sturridge, sterling, iLori og ham selv)
det ødelægger lidt for mig når jeg skal spille, for det er jo hans store styrke og en af de ting som gør ham til et stort talent. for han er også en god dribler, og det + hans fart gør at han er svær at fange hvis han først kommer rundt om en. Han har MEGET at lære endnu, tro mig. På det mentale kan han udvikle sig rigtig meget, men man kommer altså ikke uden om at han er ekstremt hurtig, selvom han kun er 17år.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #12: 18 Okt 2013, 22:30 »


Men ingen af disse har været nede og vende på 13 (1-20) da de var 15-18år det er da helt sikkert.


Må jeg have lov at få den store glæde, at præsenterer, Dennis Rommedahl, 18 år.

Med venlig hilsen, Championship Manager 97-98... og ja, det var så lige ud og grave et usb flobbydrev frem og få det lagt ind for at gøre en fjollet diskussion mere fjollet. crazy

For god ordens skyld: Pace = hastighed, og ja der står sørme 7.. hvordan de så har fået ham til at være 16 dribling, det må der være nogle folk fra Eidos (forgængeren for SI), der kan stå inde for...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #13: 18 Okt 2013, 22:31 »

Thumps up herfra Belt!
Logged

steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: stats som ikke bør falde eller stige for meget
« Svar #14: 18 Okt 2013, 22:34 »

Må jeg have lov at få den store glæde, at præsenterer, Dennis Rommedahl, 18 år.

Med venlig hilsen, Championship Manager 97-98... og ja, det var så lige ud og grave et usb flobbydrev frem og få det lagt ind for at gøre en fjollet diskussion mere fjollet. crazy

For god ordens skyld: Pace = hastighed, og ja der står sørme 7.. hvordan de så har fået ham til at være 16 dribling, det må der være nogle folk fra Eidos (forgængeren for SI), der kan stå inde for...

haha ja det er da så den værste beskrivelse af romme nogensinde  Grin 16 i dribling? tror han endte på 12 da han var bedst  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010