home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 48228 gange)
Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #30: 24 Okt 2013, 19:44 »

Pyyyhhaaa.. Jeg har lige afsluttet min første sæson som manager for Arsenal.. Det hele startede godt men til sidst smed jeg mange point og endte ud med 75 point, hvilket i denne omgang ikke svarede til andet end en 5. plads.

Det var bestyrelsen ikke tilfreds med så de indkaldte mig til et møde omkring min fremtid! ( hvilket jeg syntes er en mega fed ny ting! ) Jeg sagde at det var mit første job som manager og de burde give mig en chance til.. Det gjorde de og nu skal jeg have min 10 point ud af de første 5 kampe i den nye sæson !

Nu skal der købes ind til den helt store guldmedalje !

BTW! ÖZIL er for vild altså ! Opstemt
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #31: 24 Okt 2013, 21:01 »

1 Januar 2015 - Ozil har lige vundet Ballon d'Or! Tror måske det er første gang jeg har haft en spiller der har vundet det!! Wuuuuuu. & Blev nr. 2 i "Guldbolden"

Ham og Bender på Verdens holdet.

(Lars Bender blev nr. 3 i Ballon d'Or)

Lyder vanvittigt. Kan du smide et billede op af Mesuts gennemsnitskarakter, mål og assits?
Logged

Simply Arsenal.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #32: 24 Okt 2013, 21:56 »

Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #33: 25 Okt 2013, 23:48 »

Damn.. Dette spil er blevet meget meget sværere, og bestyrrelsen er blevet noget skrappere....

Jeg lagde nr. 1 i 2/3 af sæsonen, og pludselig spiller mit hold som hovedløse kyllinger. Jeg kan ingen kampe vinde, og taber kampe på stribe - Selv til oprykker holdene - & jeg ændrede intet. Alt kørte som smurt, og bang, så fyrede bestyrelsen mig.. Damn you Skuffet
Logged


Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #34: 28 Okt 2013, 10:43 »

Hey geeks.
Jeg har planer om at starte mit første spil med Arsenal (dvs. når den fulde udgave er kommet), men jeg er meget i tvivl om hvilken taktik jeg skal bruge. Mit primære kriterie er at jeg gerne vil have Ramsey, Wilshere og Özil i startopstillingen, hvilket skriger langt væk af 4-5-1 med Özil på højre kant som indvendig angriber support.

Samtidig kan jeg ikke lade være med at synes det er ærgeligt ikke at bruge en spiller så vild som Özil på hans optimale plads (COM - Playmaker), men dette vil resultere i at enten ramsey eller wilshere starter på bænken.

Planen er, at jeg idag efter arbejde lukker mig inde i lejligheden og starter en Arsenal save. SÅ håber at nogle læser dette inden og måske endda har nogle forslag/erfaringer?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #35: 28 Okt 2013, 10:49 »

Hey geeks.
Jeg har planer om at starte mit første spil med Arsenal (dvs. når den fulde udgave er kommet), men jeg er meget i tvivl om hvilken taktik jeg skal bruge. Mit primære kriterie er at jeg gerne vil have Ramsey, Wilshere og Özil i startopstillingen, hvilket skriger langt væk af 4-5-1 med Özil på højre kant som indvendig angriber support.

Samtidig kan jeg ikke lade være med at synes det er ærgeligt ikke at bruge en spiller så vild som Özil på hans optimale plads (COM - Playmaker), men dette vil resultere i at enten ramsey eller wilshere starter på bænken.

Planen er, at jeg idag efter arbejde lukker mig inde i lejligheden og starter en Arsenal save. SÅ håber at nogle læser dette inden og måske endda har nogle forslag/erfaringer?
Du kunne jo eventuelt benytte Ramsey og Wilshere, side om side, på den centrale midtbane. Dette gør dog at Arteta og Flamini ikke vil være en del af din start-11'er, men det er jo en prioriteringssag. Ramsey vil sagtens kunne spille som den dybdeliggende playmaker, men det er næsten spild af hans målnæse ikke at benytte ham i rollen der tager spontane raids frem af banen - især når man tænker på, at han i den fremtidige patch nok får et rimelig vildt buff i afslutning m.m.
Logged

welbz is dat guy

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #36: 28 Okt 2013, 10:57 »

Du kunne jo eventuelt benytte Ramsey og Wilshere, side om side, på den centrale midtbane. Dette gør dog at Arteta og Flamini ikke vil være en del af din start-11'er, men det er jo en prioriteringssag. Ramsey vil sagtens kunne spille som den dybdeliggende playmaker, men det er næsten spild af hans målnæse ikke at benytte ham i rollen der tager spontane raids frem af banen - især når man tænker på, at han i den fremtidige patch nok får et rimelig vildt buff i afslutning m.m.

Tak for buddet, men jeg skulle måske lige have nævnt at det er udelukket ikke at spille med en balancespiller på midten (Boldvindende - forsvar), da jeg går meget op i at min defensive organisation er iorden.

Jeg er derudover helt enig i at det vil være spild af Ramseys talent ikke at benytte ham som felt-til-felt, ligesom at det vil være spild af Wilshere ikke at bruge ham i en fremadrettet rolle eller playmaker rolle.

For en god ordens skyld lister jeg lige mine kriterier herunder:
- Ramsey, Wilshere og Özil i startopstillingen
- Fireback kæde
- Balancespiller på midten (defensivt indstillet)

Jeg kan godt selv se at den eneste mulighed efterhånden er en 4-5-1, men kunne være der sad nogle kloge hoveder med en god idé Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #37: 28 Okt 2013, 11:05 »

Tak for buddet, men jeg skulle måske lige have nævnt at det er udelukket ikke at spille med en balancespiller på midten (Boldvindende - forsvar), da jeg går meget op i at min defensive organisation er iorden.

Jeg er derudover helt enig i at det vil være spild af Ramseys talent ikke at benytte ham som felt-til-felt, ligesom at det vil være spild af Wilshere ikke at bruge ham i en fremadrettet rolle eller playmaker rolle.

For en god ordens skyld lister jeg lige mine kriterier herunder:
- Ramsey, Wilshere og Özil i startopstillingen
- Fireback kæde
- Balancespiller på midten (defensivt indstillet)

Jeg kan godt selv se at den eneste mulighed efterhånden er en 4-5-1, men kunne være der sad nogle kloge hoveder med en god idé Smiley
Jeg synes sjældent at rollen "felt-til-felt-midtbanespiller" virker efter hensigten. Når jeg engang skal have gang i et spil med Arsenal vil jeg spille med en "dybdeliggende playmaker (d)" og så en "central midtbanespiller (a eller s)".

Jeg synes at de raids man kan forvente fra en "felt-til-felt-midtbanespiller" er ikke eksisterende. Rollen "central midtbanespiller" vil både kunne passe til Ramsey og Flamini, da at Flamini på den position ville være ideel med indstillingen "defensiv".
Logged

welbz is dat guy

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #38: 28 Okt 2013, 11:16 »

Jeg synes sjældent at rollen "felt-til-felt-midtbanespiller" virker efter hensigten. Når jeg engang skal have gang i et spil med Arsenal vil jeg spille med en "dybdeliggende playmaker (d)" og så en "central midtbanespiller (a eller s)".

Jeg synes at de raids man kan forvente fra en "felt-til-felt-midtbanespiller" er ikke eksisterende. Rollen "central midtbanespiller" vil både kunne passe til Ramsey og Flamini, da at Flamini på den position ville være ideel med indstillingen "defensiv".

I get your point Smiley Men sjovt 'felt-til-felt' ikke fungerer for dig, da jeg ofte synes at det er en af de roller der skaber mest splid i modstanderens forsvar. Jeg synes tit jeg oplever at 'felt-til-felt' rollen skaber meget plads til angriberen, da forsvaret bliver 'forvirret' over at den spiller rykker frem omkring kanten af feltet, og derfor skubber frem på ham og efterlader et hul til angriberen.

Fedt at høre hvordan spillet fungerer for andre btw, man kan jo nogle gange godt have en tendens til at blive for ensformet i sine taktikker Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #39: 28 Okt 2013, 11:51 »

Jeg spammer lige videre, keder mig helt vildt på arbejdet Wink

Hvordan er jeres erfaringer med Giroud?
Personligt har jeg tænkt mig at satse på ham, da han umiddelbart ligner en angriber der med det rette hold bag sig kan blive ekstremt giftig Smiley
Logged

Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #40: 29 Okt 2013, 18:36 »

Er spillerne i betaen, ligesom i demoen???
I så fald er jeg godt nok skuffet over vurderingerne af vores forsvarsspillere generelt,
især PA's for både Gibbs og Jenkinson
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #41: 29 Okt 2013, 18:42 »

Er spillerne i betaen, ligesom i demoen???
I så fald er jeg godt nok skuffet over vurderingerne af vores forsvarsspillere generelt,
især PA's for både Gibbs og Jenkinson

Ham der scouter for Arsenal virker ekstremt pessimistisk overfor holdet. Sådan har det været siden 07/08, hvor de tilgengæld var overratede i vinteropdateringen.

Jenko og Arteta er vildt underratede som jeg ser det, og det er også sjældent, "vores" talenter er noget at råbe hurra for. Zelalem og ham den helt unge englænder skulle dog være rimelig gode i år, så det virker da som fremgang.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #42: 29 Okt 2013, 18:55 »

Akpom, Gnabry, Zelalem, Crawley - Kan alle gå ind på førsteholdet i fremtiden (I spillet). Jeg synes ikke Arteta er undervurderet i spillet.. Lige når man starter spillet med alle hold så viser den de "Rigtige ratings" (IMO), og der har Arteta 3,5-4 stjerne + hans stats er som de skal være.
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #43: 29 Okt 2013, 19:00 »

Akpom, Gnabry, Zelalem, Crawley - Kan alle gå ind på førsteholdet i fremtiden (I spillet). Jeg synes ikke Arteta er undervurderet i spillet.. Lige når man starter spillet med alle hold så viser den de "Rigtige ratings" (IMO), og der har Arteta 3,5-4 stjerne + hans stats er som de skal være.
Så er der tilgengæld Hayden, som nok starter i aften, og Semi Ajayi som er helt vildt undervurderede.
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #44: 29 Okt 2013, 19:10 »

Så er der tilgengæld Hayden, som nok starter i aften, og Semi Ajayi som er helt vildt undervurderede.

Men er det 2 spillere der kommer til at blive hos Arsenal? Jeg tvivler lidt. Glæder mig stadig til at se Hayden, synes han viker til at have potentiale. Men ratings skal jo også vise om spillerne kommer til at have førsteholds potentiale. Ved ikke helt med de 2.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010