home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1388 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC  (Læst 61992 gange)
Toox00
Ynglingespiller

Sv: Southampton FC
« Svar #195: 26 Mar 2014, 22:23 »

Nej dsv.

Svartovich
Gæst

« Svar #196: 26 Mar 2014, 22:27 »

Tænkte jeg nok. Overvejer lidt at gå igang med Southamton. Synes virkelig de har et talentfuldt hold.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #197: 26 Mar 2014, 22:28 »

Wow vildt forsvar Smiley hvorfor spiller du ikke med Update det meget sjovere.

4-2-3-1 med kanter har jeg aldrig fået til fungere, der også mange der kritisere den på nettet.

Svartovich
Gæst

« Svar #198: 26 Mar 2014, 22:29 »

4-2-3-1 med kanter har jeg aldrig fået til fungere, der også mange der kritisere den på nettet.
Den har også voldt mig mange problemer - især defensivt. Det hjalp dog at rykke den ene centrale midt ned på den defensive midt. Smiley

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #199: 26 Mar 2014, 22:30 »

Jeg brugte 4-2-3-1 med Notingham, og der vandt jeg Europa League og kom nr. 4 i 2. sæson med dem!

Men der er ikke nogen kanter i Southampton, så...

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #200: 26 Mar 2014, 22:31 »

Havde også en Defensiv midt

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #201: 26 Mar 2014, 22:34 »

Svartovich: nåh okay har ikk prøvet at rykke den ene på den defensive men jo det kunne hjælpe Smiley og kan stærk anbefale southampton dejlig hold Smiley

Toox00: nåh okay det var da fedt, at du har vundet Europa league med den. Smiley

lortengert
Ynglingespiller

« Svar #202: 27 Mar 2014, 07:29 »

Så blev jeg færdig med 3. sæson. det blev til et nederlag i chl finale til man utd. 1-0... de spillede faktisk ikke vildt godt, men jeg brændte nogle store chancer!

I ligaen blev jeg nr. 4 - hvilket jeg er ok tilfreds med da jeg spillede chl.

Hele sæsonen igennem har jeg spillet med 1 angriber på toppen og her har Gabbiadini været fast mand de fleste kampe.
Jeg har haft lidt problemer med skader hist og her, men min forsvarskæde har været intakt meget af tiden.

Målmand: har været Diego Alves(fra valencia) - han spillede kanont og har været stabil det meste af sæsonen. Min reserve har været M. Perrin, ung og lovende målmand.

Forsvaret: her har det været shaw, clyne, Rojo og vergini det meste af tiden, og vil selv sige at det er nok Prm Leauges bedste forsvar! som backup er der self, chambers, lovren, stephens, niel tayler og nogle unge drenge.

Midtbanen: Wanyema, kongen over alle! schneiderlin, stabil, ward pr, ramirez, tom ince... og endelig Lallana, som har præsteret vildt godt! Kan både bruge ham, på kant eller offensiv midt. - derudover har jeg købt De Maria, men kan ikke få ham til at performe vildt godt... - så måske jeg burde sælge ham?

angreb: som sagt Gabbiadini er kongen her, som backup har jeg Abel hernandez, men han er lidt for svingende og 3. mand er ryan seager, lovende ung mand hvis han får spilletid nok.

Nu da sæsonen er slut og jeg er nået til 2. juli skal jeg have bedre backup spillere og kørt nogle unge talenter mere ind. Indtil videre har jeg købt Bakkali til min venstre kant - gav kun 65 mio hos PSV.

Klubben siger de er skuffet over at jeg ikke har købt nogle profiler, men jeg synes at holdet er godt og homogent. desuden er jeg ALDRIG en som gider give overpris for en anden spiller. derfor henter jeg ikke spillere til 200 mio selv jeg pt har 330 mio at købe for...

ps. er ikke hjemme nu så kan ikke uploade SC - men spørg gerne, så kan jeg uploade når jeg kommer hjem i aften.

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #203: 27 Mar 2014, 10:13 »

Så blev jeg færdig med 3. sæson. det blev til et nederlag i chl finale til man utd. 1-0... de spillede faktisk ikke vildt godt, men jeg brændte nogle store chancer!

I ligaen blev jeg nr. 4 - hvilket jeg er ok tilfreds med da jeg spillede chl.

Hele sæsonen igennem har jeg spillet med 1 angriber på toppen og her har Gabbiadini været fast mand de fleste kampe.
Jeg har haft lidt problemer med skader hist og her, men min forsvarskæde har været intakt meget af tiden.

Målmand: har været Diego Alves(fra valencia) - han spillede kanont og har været stabil det meste af sæsonen. Min reserve har været M. Perrin, ung og lovende målmand.

Forsvaret: her har det været shaw, clyne, Rojo og vergini det meste af tiden, og vil selv sige at det er nok Prm Leauges bedste forsvar! som backup er der self, chambers, lovren, stephens, niel tayler og nogle unge drenge.

Midtbanen: Wanyema, kongen over alle! schneiderlin, stabil, ward pr, ramirez, tom ince... og endelig Lallana, som har præsteret vildt godt! Kan både bruge ham, på kant eller offensiv midt. - derudover har jeg købt De Maria, men kan ikke få ham til at performe vildt godt... - så måske jeg burde sælge ham?

angreb: som sagt Gabbiadini er kongen her, som backup har jeg Abel hernandez, men han er lidt for svingende og 3. mand er ryan seager, lovende ung mand hvis han får spilletid nok.

Nu da sæsonen er slut og jeg er nået til 2. juli skal jeg have bedre backup spillere og kørt nogle unge talenter mere ind. Indtil videre har jeg købt Bakkali til min venstre kant - gav kun 65 mio hos PSV.

Klubben siger de er skuffet over at jeg ikke har købt nogle profiler, men jeg synes at holdet er godt og homogent. desuden er jeg ALDRIG en som gider give overpris for en anden spiller. derfor henter jeg ikke spillere til 200 mio selv jeg pt har 330 mio at købe for...

ps. er ikke hjemme nu så kan ikke uploade SC - men spørg gerne, så kan jeg uploade når jeg kommer hjem i aften.

Meget godt hold må jeg sige.

Jeg solgte dog Schneiderlein... Men jeg syntes det var for et enestående byd... 120 mio., for de penge hentede jeg Balanta, for 85 mio, og Papadopolous (fra schalke) for 85 mio.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #204: 27 Mar 2014, 12:06 »

Lortengert: fedt save du har gang i og fedt du nået finalen i CHL, men det fint du tabte på en måde så kan du gå efter den i denne sæson.

Ham det stephens er det ham klubben har i starten? Er han en fin reserve ?

lortengert
Ynglingespiller

« Svar #205: 27 Mar 2014, 15:29 »

Takker Smiley at nå finalen ja er vel godkendt. Jeg har gennem hele sæsonen lagt vægt på at træne en el taktik således at min trup forstod hvordan vi skulle spille. Faktisk var det enten counter eller attacking.

Ja ham stephens er ham fra klubben. Han er faktisk go nok og meget stabilt. Igen tilbage til min taktik, så skal en spiller bor have de rette tal som den position han spiller og samtidig kunne forstå taktikken, så har jeg tiltro nok til en spiller. Fx lallana, han har reelt ikke de sygeste tal men lad ham bruge hans kvaliteter og han bliver en vigtig spiller.

lortengert
Ynglingespiller

« Svar #206: 27 Mar 2014, 15:30 »

PS. I semi finalen gik jeg videre med en samlet score på 7-3 mener jeg. Det var over Napoli.  Der peakede mit hold sku.  Hahah

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #207: 27 Mar 2014, 16:16 »

Okay så beholder jeg stephens Smiley
Haha slog du Napoli 7-3 fedt Smiley

Tror sku du snupper Premier league og CHL denne sæson

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #208: 27 Mar 2014, 16:43 »

Sindssygt save du har gang i! lyder meget smart med at træne taktikken! Wink

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #209: 27 Mar 2014, 19:18 »

I mit forsvar er:

Clyne (Chambers) -Papadopoulos (Lovren) - Balanta (Vergini) - Shaw (Lucas Digne (lejet))

Det er det bedst tacklende forsvar i BPL ifølge statsne! det pumper helt vildt, også fordi alle er under 25!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010