home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton FC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC  (Læst 57997 gange)
lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #210: 28 Mar 2014, 08:20 »

Sindssygt save du har gang i! lyder meget smart med at træne taktikken! Wink

Jeg kan dele mit save hvis i ønsker? - så kan i se taktikken?


Mit problem for ikke at vinde mere end jeg har, skyldes at jeg KUN spiller med 1 angriber på toppen, og hvis han ikke er skarp og i form, ja så er det lidt svært at vinde! Så sørg for at holde dine angriberer i form. Det er self et plus hvis du er stærk på dødbolde, for hjørnespark for jeg altid en del af Wink
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC
« Svar #211: 28 Mar 2014, 10:11 »

Lambert har jeg på toppen, han score mere end vær anden kamp! så han gør rigtig godt Opstemt
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #212: 29 Mar 2014, 13:53 »

Hvis nogen af jer vil se min taktisk, save etc etc, så er i velkommen til at hente det her:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6552892/FM/Southampton%20%28v04%29%20%28v02%29.fm
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #213: 30 Mar 2014, 18:23 »

Så er sæson 2 færdig. Mesterskabet endte fortjent på St. Mary's Stadium, dog a point med Man City.
Taktik: http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-14-tactics/156280-unstoppable-two-quadruples-row.html.
Offensivt på hjemmebane og kontra på udebane mod alle hold.
Nåede til 1 knockout runde i CHL. Tabte finalen i FA Cuppen på straffe til Arsenal og røg hurtigt ud ad Liga Cuppen.
SS på vente til på fredag da jeg er på vej til Århus på skole.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #214: 01 Apr 2014, 08:25 »

Fedt Renehenriksen!

Smider i et SC af jeres hold op?
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #215: 01 Apr 2014, 09:04 »

Jeg takker. Jeg smider SS af hold, indkøb og salg fredag aften
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #216: 10 Apr 2014, 11:20 »

Så kom lysten tilbage og jeg skal så meget spille med Southampton! Ingen penge til transfer, ingen indkøb, to leje aftaler i form af Simone Pepe og Valon Behrami som backup til midtbanen samt kanten. Taktikken blev 4-1-2-2-1 og så med en Rickie Lambert så ender man i toppen.

Jeg sluttede sæsonen på en flot tredje plads lige foran Swansea med en bedre målscore, Cuppene har jeg intet gjort ud af da jeg udelukkede fokuserede på ligaen første sæson og det var klogt valgt da de nok har forhindret trætte spillere samt skader. Nu står den nye sæson på Champions League som jeg har en klar forventning om at jeg kvalificere mig til samt går videre fra gruppespillet, det er i hvert fald målsætningen! Glæder mig allerede til at forstærke holdet og forhåbentlig holde på mine stjerner og talenter!

Hvordan går det med jer andre, spiller i stadig? Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #217: 10 Apr 2014, 11:46 »

Fedt tillykke med 3 pladsen Smiley

Mil første sæson endte jeg på en dårlig 9 plads jeg spiller en dyb 4-2-3-1 med kanter og en 4-5-1(  1DM 2 CM 2 wings 1 angriber).

Spiller direkte kontra fodbold, hvordan spiller du?
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #218: 10 Apr 2014, 12:07 »

Fedt tillykke med 3 pladsen Smiley

Mil første sæson endte jeg på en dårlig 9 plads jeg spiller en dyb 4-2-3-1 med kanter og en 4-5-1(  1DM 2 CM 2 wings 1 angriber).

Spiller direkte kontra fodbold, hvordan spiller du?



Det er den taktik jeg har brugt hele vejen igennem, har ikke ændret måden at spille på uanset modstander. Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #219: 10 Apr 2014, 20:55 »



Det er den taktik jeg har brugt hele vejen igennem, har ikke ændret måden at spille på uanset modstander. Smiley
Fedt kan du lave et SS af resten af holdindstillingerne, kopier din taktik kan godt lide din spille måde, bliver træt af se min pindsvin og kontra taktik nogle gange Smiley
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #220: 13 Apr 2014, 10:52 »

Fedt kan du lave et SS af resten af holdindstillingerne, kopier din taktik kan godt lide din spille måde, bliver træt af se min pindsvin og kontra taktik nogle gange Smiley



Beklager forsinkelsen, kom til at få mig et liv åbenbart  funny
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #221: 13 Apr 2014, 11:37 »

Haha helt i orden Smiley tak man skal også lave noget ved siden af FM (bare ikk alt for meget)
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #222: 13 Apr 2014, 21:25 »



Og jeg som troede champions league vil blive svært  funny
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #223: 13 Apr 2014, 22:47 »

Hmm, 1. sæson for mig blev noget overraskende til en liga sejr. Endte på 82 point, 3 point foran United. Desuden tabte jeg FA-Cup finalen til Man City som scorede til 1-0 i det 92 min... Men alt i alt en godkendt sæson. Opstemt

Har indtil videre hentet Nkoulou og Szczesny for henholdsvis 105- og 42 mio. Mit næste mål er Diego Costa som jeg håber at få lokket til klubben. Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Apr 2014, 22:50 af TobiasA » Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC
« Svar #224: 14 Apr 2014, 14:08 »

Hmm, 1. sæson for mig blev noget overraskende til en liga sejr. Endte på 82 point, 3 point foran United. Desuden tabte jeg FA-Cup finalen til Man City som scorede til 1-0 i det 92 min... Men alt i alt en godkendt sæson. Opstemt

Har indtil videre hentet Nkoulou og Szczesny for henholdsvis 105- og 42 mio. Mit næste mål er Diego Costa som jeg håber at få lokket til klubben. Opstemt

meget flot må jeg sige!!! Opstemt

Nogle spillere der har overrasket positivt?

det save jeg selv har gang, der har jeg svært ved at få de helt "store stjerner" til min klub.... også selvom jeg champions leauge, top5 i ligaen osv...

Skriv lige hvis du hiver Diego Costa hjem Peace
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010