home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 177633 gange)
xanor
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #795: 09 Jul 2014, 00:01 »

Han er FC Smiley

Okay. Er bare ikke så god til at udvikle talenter, selvom jeg har haft ham der siden han var 16 Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #796: 09 Jul 2014, 00:04 »

Han er FC Smiley

Okay. Er bare ikke så god til at udvikle talenter, selvom jeg har haft ham der siden han var 16 Smiley

Han ligner én der godt kan komme til at koste mindst det dobbelte af hvad du kan få nu.. Sats på ham og du får en verdensstjerne..  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

ThogerJunker
Ynglingespiller

« Svar #797: 09 Jul 2014, 13:35 »

Jeg har modtaget et bud på min spiller Abdelhak Nouri, som er et stort talent og backup i min førsteholds-trup.
http://www.billedeupload.dk/images/tSEnG.png

Jeg har modtaget et bud på 80mio fra Porto.. Deal/No Deal? Er meget i tvivl!

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #798: 09 Jul 2014, 13:36 »

Du skal bare have noget af de næste salg, og den er deal Thumbs Up

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #799: 09 Jul 2014, 15:25 »

38-årig Messi til en eller anden klub i asien. De tilbyder mig 50 mio euro  + bonusser. Messi er blevet gammel og fik 20 kampe i sæsonen før og scorede 21 mål. Han blev en del skadet, desværre.

Deal or No Deal?

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

ThogerJunker
Ynglingespiller

« Svar #800: 09 Jul 2014, 17:01 »

Du skal bare have noget af de næste salg, og den er deal Thumbs Up

Har accepteret de 80mio + jeg har fået 50% af næste salg = store penge!!  Opstemt Opstemt

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #801: 09 Jul 2014, 19:05 »

Jeg har ikke den store erfaringer med topklubber, så jeg søger lige lidt råd her..

Lars Bender - Er han noget værd i en engelsk topklub (Chelsea) ?

Jeg sidder og søger og søger efter spillere, men jeg er noget i tvivl om de kan klare sig på absolut topniveau, når jeg nu kun har gjort mig i Superligaen tidligere..

Svartovich
Gæst

« Svar #802: 09 Jul 2014, 19:17 »

Han er en verdensklasse ankermand, så ja han har fint niveau til Chelsea og andre store klubber. Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #803: 09 Jul 2014, 19:22 »

Han er en verdensklasse ankermand, så ja han har fint niveau til Chelsea og andre store klubber. Smiley
Verdensklasse; Så må jeg formode man er god nok :p

Synes det er svært at finde spillere, da alle de gode koster kassen, hvilket resulterer i man kun kan købe 1-2 stykker, før transferbudgettet er eksploderet. Har du nogle erfaringer eller råd til at undgå dette? - Jeg er klar over det tager tid at skabe et super hold, men jeg ville alligevel gerne kunne forme holdet lidt efter mit hoved, men det er svært med de store transfersummer.

Svartovich
Gæst

« Svar #804: 09 Jul 2014, 19:34 »

Skal jeg være helt ærlig spiller jeg ikke så ofte med de helt store hold. Kan dog huske jeg havde stor succes med Lars Bender på mit Arsenal-hold. Smiley

Mht. ikke at sprænge budgettet er der ikke så mange råd, jeg lige kan komme på. Jeg prøver altid at skille mig af med ALT, jeg enten ikke har brug for eller får for høj løn. Derudover forsøger jeg altid at finde den billigste løsning jeg kan, selvom det selvfølgelig skal være en spiller som er god nok. Og jeg plejer sjældent at købe mere end 2-3 spillere på et transfervindue, da jeg ikke vil ødelægge harmonien. Men det kan selvfølgelig være nødvendigt at hente flere hvis man har et hold som sejler på mange positioner.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #805: 10 Jul 2014, 22:51 »

Li høre om i også hælder samme vej som jeg gør:

Pris 250 mio (har ellers prøvet at tvinge den ned, men gik ikke). Jeg er Arsenal og har ham her i kiggerten som en der eventuelt skulle danne par med førstevalget i en ny formation jeg prøver af. Pengene har jeg, og mere til, men synes dog alligevel at det er meget for denne mand. Modargumentet er dog at der ikke rigtigt er så mange andre gode i den aldersgruppe (under 21).

No deal?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #806: 10 Jul 2014, 23:19 »

Li høre om i også hælder samme vej som jeg gør:

Pris 250 mio (har ellers prøvet at tvinge den ned, men gik ikke). Jeg er Arsenal og har ham her i kiggerten som en der eventuelt skulle danne par med førstevalget i en ny formation jeg prøver af. Pengene har jeg, og mere til, men synes dog alligevel at det er meget for denne mand. Modargumentet er dog at der ikke rigtigt er så mange andre gode i den aldersgruppe (under 21).

No deal?
Når man tænker over hans værdi, synes jeg nu det er en meget god pris. Plus han ser vild ud. Køb!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #807: 10 Jul 2014, 23:49 »

Når man tænker over hans værdi, synes jeg nu det er en meget god pris. Plus han ser vild ud. Køb!

De gik ikke med til at udskyde den til sidste dag i vinduet, så skal hen og byde på ham igen hvis det er. Men har fundet følgende spiller til samme pris. Han er yngre og pengene betaler en smule mere for potentialet vil jeg tro?

Hvad siger i til ham? Eller skal jeg eventuelt prøve at forhandle med italienerne igen?

Btw, så fik jeg afvist et bud på 700M for en defensiv midtbane. De forlanger 1.5 mia for ham Skuffet

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #808: 10 Jul 2014, 23:52 »

De gik ikke med til at udskyde den til sidste dag i vinduet, så skal hen og byde på ham igen hvis det er. Men har fundet følgende spiller til samme pris. Han er yngre og pengene betaler en smule mere for potentialet vil jeg tro?

Hvad siger i til ham? Eller skal jeg eventuelt prøve at forhandle med italienerne igen?

Btw, så fik jeg afvist et bud på 700M for en defensiv midtbane. De forlanger 1.5 mia for ham Skuffet
han er langt fra 250 mio værd syntes jeg. et godt tip. når jeg leder efter talenter, vælger jeg dem med mest målrettethed fordi det er dem JEG har bedst erfaring med. de udvikler sig langt hurtigere føler jeg.

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #809: 11 Jul 2014, 00:01 »

han er langt fra 250 mio værd syntes jeg. et godt tip. når jeg leder efter talenter, vælger jeg dem med mest målrettethed fordi det er dem JEG har bedst erfaring med. de udvikler sig langt hurtigere føler jeg.

Ja det er også der ham her halter synes jeg, og har hælder også til at tage chancen uden et indkøb til angrebet. Har tre spillere til det i forvejen, og kan om nødvendigt anvende en eller to af mine kanter deroppe.

Målrettethed er en af de faktorer der er med til at bestemme hvor godt og hurtigt udviklingen går, men er ikke faldet over nogen med særlig høje værdier der, når det gælder angribere...

Lukker om muligt vinduet med 690M samt de mulige 255M fra et salg i sidste øjeblik på mit transfer budget...

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010