home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 177504 gange)
vikt0731
Ynglingespiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #825: 18 Jul 2014, 22:20 »

Helt klart deal til Kondogbia, men må jeg lige se et SS af Højbjerg?

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #826: 18 Jul 2014, 22:35 »

Har beholdt Kondogbia. Kan godt lide ham  Grin

http://billedeupload.dk/?v=q8PMU.jpg

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #827: 18 Jul 2014, 22:55 »

Kunne godt tænker mig et SS af Gabriel Barbosa?
650 millioner er satme en ordenlig slat. Wink

Supra Societatem Nemo

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #828: 18 Jul 2014, 22:57 »

Kunne godt tænker mig et SS af Gabriel Barbosa?
650 millioner er satme en ordenlig slat. Wink

Det er jo småpenge, i forhold til de 1,81 milliarder jeg gav for Neymar  Djævel

http://billedeupload.dk/?v=cnlEm.jpg

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #829: 18 Jul 2014, 23:09 »

Det jo ikke engang fordi han er god Smiley
Men okay månedsløn for en 23 årige knægt. Haha.

Supra Societatem Nemo

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #830: 18 Jul 2014, 23:11 »

Men han har scoret en 60 mål i de seneste 80 kampe for mig inden han skiftede. Det har nok også trukket lidt op, kunne jeg forestille mig! :-)

Men nu går der lige et års tid før jeg  sælger igen. så nu har mine profiler lige tid til at stige i værdi :-D

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #831: 18 Jul 2014, 23:33 »

Det er jo småpenge, i forhold til de 1,81 milliarder jeg gav for Neymar  Djævel

http://billedeupload.dk/?v=cnlEm.jpg

Det var dog en ulækker pris at betale for en spiller...

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #832: 19 Jul 2014, 00:09 »

Det var dog en ulækker pris at betale for en spiller...

Men han gjorde det godt for Barcelona og jeg havde alligevel en 4-5 mia. at handle for. Og da jeg så alligevel stod og manglede en offensiv spiller, så måtte jeg jo købe deres næstbedste spiller. Ellers er jeg normalt ikke meget for at give mere end 250-300 for en spiller. (talent)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #833: 19 Jul 2014, 00:38 »

Men han gjorde det godt for Barcelona og jeg havde alligevel en 4-5 mia. at handle for. Og da jeg så alligevel stod og manglede en offensiv spiller, så måtte jeg jo købe deres næstbedste spiller. Ellers er jeg normalt ikke meget for at give mere end 250-300 for en spiller. (talent)

Ja okay, lyder som om der ikke mangler penge, men synes stadig det er alt for meget.

Jeg har selv sprunget banken (personligt) ved at købe den midtbanespiller jeg postede på forrige side i denne tråd. Han kommer med alle klausuler der er lagt ind til at koste mig 415 mio, hvilket jeg bestemt ikke er fan af at skulle slippe på trods af jeg havde mere end 600M øremærket til den plads, som er den sidste der manglede en solid ung spiller til. Mine bedste talenter har altid været dem jeg har hentet gratis, eller for nogle få mio (a la mindre end 10 mio). Fx er min bedste og dyreste spiller på holdet en mand der kom til klubben på fri transfer, og han var ved sæsonstart over 500M værd.

I FM14 har jeg måttet betale langt mere end jeg ellers ville have gjort. Tror, hvis min hukommelse ellers ikke snyder mig, så var mit dyreste indkøb Cavani til 325, i en af de gamle udgaver af spillet hvor han stadig var i Napoli. Hader at spendere for meget for en spiller. Jeg skal nok få fundet en der kan dække pladsen for en mindre sum hvis det er. Har fx lige lavet en investering ved at hente følgende spiller for 18 mio. og regner med at skyde ham afsted igen når sæsonen slutter, hvis jeg får spillet ham varm. Kan nok godt presse en slat ud af ham.

Ku også være jeg skulle se om jeg ikke kan skyde Barbosa afsted, selvom han er en okay backup at have liggende for stjernen i mit angreb.

Edit: Spilleren jeg har genindsat herunder har jeg ikke accepteret købet af endnu kan jeg se (har ikke spillet siden før jeg tog på ferie), så hvad siger i til ham, er han samlet, med klausuler og det hele, 415 værd ? Hvor 250 nu, 100 over 48 og så ellers lidt forskelligt oveni.

Deal eller no Deal ?

« Seneste Redigering: 19 Jul 2014, 00:42 af Highbury » Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #834: 19 Jul 2014, 00:50 »

Deal eller no Deal ?

Han ligner da en ganske habil ankermand. Så hvis du står og mangler en til den position, så er det da overvejelsen værd. Der er ikke andre gode alternativer, til den halve pris?

(Jeg synes også det er ALT for meget, men jeg kunne ikke dy mig for lige at prøve at købe ham :-D)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #835: 19 Jul 2014, 01:25 »

Han ligner da en ganske habil ankermand. Så hvis du står og mangler en til den position, så er det da overvejelsen værd. Der er ikke andre gode alternativer, til den halve pris?

(Jeg synes også det er ALT for meget, men jeg kunne ikke dy mig for lige at prøve at købe ham :-D)

Den nærmeste unge mand, som jeg ikke selv ejer, og som jeg kan komme i nærheden af er følgende mand, som vil koste mig 95 mio, men jeg regner med at skulle bruge en med det samme, da jeg gerne vil skyde bender afsted, nu han er fyldt 30.

Har selv den nok næstbedste unge dm allerede, som også er ved at slå bender helt af, men han kunne godt bruge en makker især med alle de kampe der er på en sæson. Ham jeg har er følgende, som jeg købte i Ajax for 170 mio. De er ikke nemme at opdrive de der DM/Ankermand/Felt til felt spillere...

Edit: Der er en interessant spiller, men han render rundt i Barca og er vurderet til 280M og han er li kommet dertil fra Lazio, da han ikke ville til min klub :S

« Seneste Redigering: 19 Jul 2014, 01:30 af Highbury » Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #836: 19 Jul 2014, 01:37 »

Den nærmeste unge mand, som jeg ikke selv ejer, og som jeg kan komme i nærheden af er følgende mand, som vil koste mig 95 mio, men jeg regner med at skulle bruge en med det samme, da jeg gerne vil skyde bender afsted, nu han er fyldt 30.

Hvis du kan få en slat penge for Bender, så er det vel om at slå til, før han bliver endnu dyrere at købe.

Deal!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #837: 19 Jul 2014, 01:46 »

Hvis du kan få en slat penge for Bender, så er det vel om at slå til, før han bliver endnu dyrere at købe.

Deal!

Havde en handel der kollapsede lige før vinduet smækkede i men der kunne jeg have fået lidt over 100M for Bender, men nu da den her handel også blev forsinket var det i grunden meget godt at jeg ikke har sluppet ham endnu.

Men det du skrev deal til var så ham franskmanden og ikke ham gutten fra Basel? Wink

Vil blive et godt fransk/ukrainsk oprydningsteam på midten Wink

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #838: 19 Jul 2014, 01:49 »

Havde en handel der kollapsede lige før vinduet smækkede i men der kunne jeg have fået lidt over 100M for Bender, men nu da den her handel også blev forsinket var det i grunden meget godt at jeg ikke har sluppet ham endnu.

Men det du skrev deal til var så ham franskmanden og ikke ham gutten fra Basel? Wink

Vil blive et godt fransk/ukrainsk oprydningsteam på midten Wink

Præcis. Nogle gange må man ofre lidt ekstra, for at få det bedste.
Jeg ville i hvert fald gå efter franskmanden.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #839: 19 Jul 2014, 01:54 »

Syntes godt nok ham fra Lyon er et bæst! :-)

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010