home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 960 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 178009 gange)
christianknudsen
Lilleputspiller
*

Sv: Deal - No Deal
« Svar #660: 26 Mar 2014, 22:47 »

Jeg ef FCK og har fået et tilbud på 42 millioner i anden sæson for Patrick Banggard.
Ved ikke om jeg skal sælge eller ej, har ikke en umiddelbar afløser klar.
Hvad siger I, deal eller no deal???

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #661: 29 Mar 2014, 22:56 »

Skal jeg sælge Andrew Hjulsager for 22 mio?
Det er 1. sæson og han er bare på bænken ......

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #662: 31 Mar 2014, 09:59 »

Jeg er Schalke og er på vej til fjerde sæson. Købte Matthias Ginter for 2 sæsoner siden for 87,5 mio. og han har været formidabel indtil videre. Nu har Barcelona så budt 200 mio. kr. Skal jeg sælge eller ej?

EDIT: Nu bliver der også budt 230 mio. for Balanta, som indtil videre kun har ageret reserve. Han blev købt for 67,5 mio. Planen var dog at han skulle køres ind i startopstillingen til denne sæson.
« Seneste Redigering: 31 Mar 2014, 10:20 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #663: 01 Apr 2014, 10:10 »

Jeg er Schalke og er på vej til fjerde sæson. Købte Matthias Ginter for 2 sæsoner siden for 87,5 mio. og han har været formidabel indtil videre. Nu har Barcelona så budt 200 mio. kr. Skal jeg sælge eller ej?

EDIT: Nu bliver der også budt 230 mio. for Balanta, som indtil videre kun har ageret reserve. Han blev købt for 67,5 mio. Planen var dog at han skulle køres ind i startopstillingen til denne sæson.
Ingen der kan hjælpe?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #664: 01 Apr 2014, 10:21 »

Jeg ville beholde dem, også skyde dem af senere i spillet. De er utrolig gode begge to

H A L A   M A D R I D!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #665: 01 Apr 2014, 10:24 »

Jeg ville beholde dem, også skyde dem af senere i spillet. De er utrolig gode begge to
Det bliver nok også det jeg gør, da jeg forventer de skal udgøre min CB duo i et par sæsoner frem nu Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #666: 01 Apr 2014, 10:27 »

Det bliver nok også det jeg gør, da jeg forventer de skal udgøre min CB duo i et par sæsoner frem nu Smiley
Kan jeg godt forstå. spiller pt. også med Madrid, og overvejede at købe begge, men da jeg satser på unge talenter fra spanien, var det ikke så nemt. Smiley

H A L A   M A D R I D!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #667: 01 Apr 2014, 12:28 »

Nu bliver der så budt 285 mio. for Balanta. Hvad siger du til det??

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #668: 05 Apr 2014, 14:19 »

Thiago fra Munchen til liverpool 290 mil og løn på 1 mil.

Er du dumt at give så meget for ham. mangler bare seriøst en midtbane spiller og gerne ung Smiley

Hurtig svar tak Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #669: 05 Apr 2014, 15:34 »

Thiago fra Munchen til liverpool 290 mil og løn på 1 mil.

Er du dumt at give så meget for ham. mangler bare seriøst en midtbane spiller og gerne ung Smiley

Hurtig svar tak Smiley

Jeg har haft rigtig gode erfaringer med ham i mine spil så jeg vil sige go, men igen det er mange penge.

Hvis du har råd syntes jeg sagtens du kan gøre det Smiley

H A L A   M A D R I D!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #670: 05 Apr 2014, 16:04 »

Havde råd Smiley så han er købt Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #671: 05 Apr 2014, 19:36 »

FMFreaks inside you.

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #672: 05 Apr 2014, 20:15 »

Sælg. Det er egentlig mange penge, og du kan sagtens få et god eller bedre midterforsvar til de penge Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #673: 17 Apr 2014, 20:33 »

Jeg ved ikke om det er den rigtige tråd, men jeg prøver alligevel. Jeg er AGF i første sæson, og Steffen Rasmussens kontrakt udløber efter sæsonen. På grund af hans høje lønkrav, har jeg besluttet mig at hente en erstatning. Efter lang tids scouting er jeg kommet frem til to spillere, som har potentiale, og samtidig er rimelig billige.

Viktor Noring er den første mulighed. Ham kan jeg hente på fri transfer, da hans kontrakt udløber i næste transfervindue. Han kræver ca. 35k om ugen, efter jeg har forhandlet den så langt ned som muligt.

Robin Olsen er den anden mulighed. Han koster 1,2 millioner, men til gengæld er han dansk, og kræver blot 13k om ugen. Jeg synes begge spillere er meget lige rent statsmæssigt, så er meget i tvivl. Håber i kan hjælpe!

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #674: 17 Apr 2014, 20:59 »

Jeg ved ikke om det er den rigtige tråd, men jeg prøver alligevel. Jeg er AGF i første sæson, og Steffen Rasmussens kontrakt udløber efter sæsonen. På grund af hans høje lønkrav, har jeg besluttet mig at hente en erstatning. Efter lang tids scouting er jeg kommet frem til to spillere, som har potentiale, og samtidig er rimelig billige.

Viktor Noring er den første mulighed. Ham kan jeg hente på fri transfer, da hans kontrakt udløber i næste transfervindue. Han kræver ca. 35k om ugen, efter jeg har forhandlet den så langt ned som muligt.

Robin Olsen er den anden mulighed. Han koster 1,2 millioner, men til gengæld er han dansk, og kræver blot 13k om ugen. Jeg synes begge spillere er meget lige rent statsmæssigt, så er meget i tvivl. Håber i kan hjælpe!

Jeg vil personligt vælge Robin Olsen, da hans team-work f.eks. er højere, og han vil nok nemmere falde ind i et godt samarbejde med forsvaret Wink

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010