home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1118 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 177864 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #675: 17 Apr 2014, 21:01 »

Køber Manchester United (mig)

Skal købe enten fischer eller bakkali? Hvem skal man købe jeg tror personligt bakkali kan udvikles sig til et monster?

Svartovich
Gæst

« Svar #676: 17 Apr 2014, 21:10 »

Jeg vil personligt vælge Robin Olsen, da hans team-work f.eks. er højere, og han vil nok nemmere falde ind i et godt samarbejde med forsvaret Wink

Tak for responsen! Jeg hælder også lidt til ham fordi han er dansk, men bliver lidt i tvivl da Viktor Noring har en smule bedre stats i de vigtige keeper stats. Det er dog meget lidt.

Tror jeg køber Robin, men andre er velkommen til at byde ind, hvis i har nogle argumenter for at tage Viktor. Smiley

Køber Manchester United (mig)

Skal købe enten fischer eller bakkali? Hvem skal man købe jeg tror personligt bakkali kan udvikles sig til et monster?

I mine saves plejer de begge to at blive virkelig gode, og synes de er meget tæt på hinandens niveau. Dog synes jeg Bakkali plejer at blive en lille tand bedre, men hvis der er stor prisforskel på de to, havde jeg valgt den billigste, da de begge bliver fantastiske. Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #677: 17 Apr 2014, 21:27 »

Nøj hvor er jeg altså i tvivl. Er der nogle der kan overbevise mig om, hvem jeg skal vælge? Tunge

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #678: 17 Apr 2014, 22:35 »

Nøj hvor er jeg altså i tvivl. Er der nogle der kan overbevise mig om, hvem jeg skal vælge? Tunge

Hvordan har deres sæsoner været? Taget i betragtning hvilken form for klub de er i (topklub osv.), så kan du se, hvem det skal være, forhåbentligt Wink

Svartovich
Gæst

« Svar #679: 17 Apr 2014, 23:41 »

Hvordan har deres sæsoner været? Taget i betragtning hvilken form for klub de er i (topklub osv.), så kan du se, hvem det skal være, forhåbentligt Wink

De har stået meget lige. De har begge under 7 i gennemsnitskarakter, men det giver jeg forsvaret skylden. Tunge

- Men jeg har valgt Robin nu. Selvom Sverige ikke er så anderledes kulturmæssigt, er jeg ekstra glad for at have danske spillere. Tak for hjælpen. Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #680: 21 Apr 2014, 18:08 »

Jeg er Viborg i starten af 2. sæson.. Jeg står og skal hive en erfaren herre ind på holdet, men jeg er noget i tvivl om hvem. Lige nu har jeg tre bolde i luften.

Espen Ruud (30 År) - Har på mirakuløs vis endnu ikke fundet en klub. Han vil gerne til holdet, for en rimelig kontrakt, og Frederik Stoor forlader mit hold, hvilket åbner en plads til ham.
Christian Poulsen (34 år) - Han er også til at få til en fair pris. Egentlig har jeg ikke brug for en central midtbane på holdet, men jeg tænker ... Christian Poulsen ... Er han lønnen (Vil bruge rub og stub) værd?
Michael Silberbauer (32 År) - Har tidligere afvist mig, så han er lidt tvivlsom. Men en virkelig god allrounder, som kan smides ind, uanset hvor jeg mangler!

Alternativ har jeg kigget på Daniel Stenderup for også stadig at have lidt luft i lønbudgettet. Er der nogen der har erfaringer med disse?

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #681: 21 Apr 2014, 18:22 »

Jeg er Viborg i starten af 2. sæson.. Jeg står og skal hive en erfaren herre ind på holdet, men jeg er noget i tvivl om hvem. Lige nu har jeg tre bolde i luften.

Espen Ruud (30 År) - Har på mirakuløs vis endnu ikke fundet en klub. Han vil gerne til holdet, for en rimelig kontrakt, og Frederik Stoor forlader mit hold, hvilket åbner en plads til ham.
Christian Poulsen (34 år) - Han er også til at få til en fair pris. Egentlig har jeg ikke brug for en central midtbane på holdet, men jeg tænker ... Christian Poulsen ... Er han lønnen (Vil bruge rub og stub) værd?
Michael Silberbauer (32 År) - Har tidligere afvist mig, så han er lidt tvivlsom. Men en virkelig god allrounder, som kan smides ind, uanset hvor jeg mangler!

Alternativ har jeg kigget på Daniel Stenderup for også stadig at have lidt luft i lønbudgettet. Er der nogen der har erfaringer med disse?

Synes du skal tage Espen Ruud, han er yngst og det lyder til det er der du har mest brug for en ny spiller,

vikt0731
Ynglingespiller

« Svar #682: 22 Apr 2014, 18:27 »

Sidder i mit Chelsea save, og mangler en god backup midtbanemand.
Valget er valget for Verratti og Mats Møller Dæhli, men problemet er, at jeg kun har råd til en af dem, og vil gerne have en langtidsholdbar løsning, så hvem syntes i jeg skal vælge?

Har ingen erfaringer med nogen af dem, og de koster cirka det samme.

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #683: 22 Apr 2014, 21:30 »

Så må jeg bruge nogle kloge ord igen..

Køber: Al Hilal
Sælger: Viborg (mig)
Spiller: Aleksandar Stankov
Alder: 23
Sæson: 2. sæson start
Pris: 5,5 mil
Løn: 860K

Han er 1,5 værd, så det er næsten 4X hans normale værdi. Det helt store problem er, han var et kæmpe aktiv for mig i sidste sæson, men han har været sløj i denne sæsons indledning (Var han dog også sidste år).

Jeg har Oggesen, de to Mensah´er, Hebo Rasmussen, Sebastian Andersen, David Boysen og mit 16-årige talent, så jeg er fint dækket ind, men han er klart stjernen på de offensive positioner, og desuden er Oggesen og Hebo ude i 2 måneder. Jeg mangler ikke pengene, da jeg har 3,5 Mio. ekstra i lønninger, hvilket er nok til at hente to forstærkninger som jeg pt. kigger på. Så jeg er meget i tvivl..

Deal eller no deal? Eller måske endnu bedre - Vil jeg kunne hente en erstatning for samme/mindre beløb?

Og desuden tak til Nikovic.. Jeg hentede Espen Ruud, og han gør det ganske glimrende på højrebacken!

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #684: 24 Apr 2014, 20:39 »

Han er 1,5 værd, så det er næsten 4X hans normale værdi. Det helt store problem er, han var et kæmpe aktiv for mig i sidste sæson, men han har været sløj i denne sæsons indledning (Var han dog også sidste år).

Jeg har Oggesen, de to Mensah´er, Hebo Rasmussen, Sebastian Andersen, David Boysen og mit 16-årige talent, så jeg er fint dækket ind, men han er klart stjernen på de offensive positioner, og desuden er Oggesen og Hebo ude i 2 måneder. Jeg mangler ikke pengene, da jeg har 3,5 Mio. ekstra i lønninger, hvilket er nok til at hente to forstærkninger som jeg pt. kigger på. Så jeg er meget i tvivl..

Deal eller no deal? Eller måske endnu bedre - Vil jeg kunne hente en erstatning for samme/mindre beløb?

Og desuden tak til Nikovic.. Jeg hentede Espen Ruud, og han gør det ganske glimrende på højrebacken!

TheBoss
Juniorspiller
**

« Svar #685: 24 Apr 2014, 21:26 »

DEAL - bare sælg. Der kan findes mange erstatninger til den pris.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #686: 25 Apr 2014, 13:35 »

Som det kan ses på billedet så er han allerede vurderet til 260 mio DKK, og City har lige smidt et bud på 260. Ikke et jeg tager imod, men overvejer hvor langt op folk ville prøve at presse dem for at de så ville give slip på ham?

Han bliver oftest brugt på OMC eller OMV pladsen, dog er han på OMC li bag Wilshere i køen, men også kun lige. På OMV har han to konkurrenter som har mere speed men ikke nær så god teknik.

Hvad siger i? Hvor langt op skal de før det bliver en deal?

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #687: 25 Apr 2014, 13:56 »

Som det kan ses på billedet så er han allerede vurderet til 260 mio DKK, og City har lige smidt et bud på 260. Ikke et jeg tager imod, men overvejer hvor langt op folk ville prøve at presse dem for at de så ville give slip på ham?

Han bliver oftest brugt på OMC eller OMV pladsen, dog er han på OMC li bag Wilshere i køen, men også kun lige. På OMV har han to konkurrenter som har mere speed men ikke nær så god teknik.

Hvad siger i? Hvor langt op skal de før det bliver en deal?

325 mill.
Mest pga hans alder.

gizmo117
Juniorspiller
**

« Svar #688: 26 Apr 2014, 12:38 »

325 mill.
Mest pga hans alder.

Prøv at presse 350 mill.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #689: 01 Maj 2014, 22:30 »

Courtois for 82 mio + Diego Costa? 2 sæson.

HURTIGT Opstemt

Manchester United

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010