home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 49943 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #45: 24 Okt 2013, 16:28 »


Mange tak  glæder mig til at prøve den igen mange tak

Det var så lidt.. Håber du vil fortælle lidt om den også virker for dig Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #46: 24 Okt 2013, 17:04 »

Det var så lidt.. Håber du vil fortælle lidt om den også virker for dig Smiley
Jeg vil også give den et forsøg, skal nok vende tilbage med noget feedback  Thumbs Up
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #47: 24 Okt 2013, 17:05 »

Jeg vil også give den et forsøg, skal nok vende tilbage med noget feedback  Thumbs Up

Tak for det. Håber den virker for dig Wink
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #48: 24 Okt 2013, 17:08 »

Tak for det. Håber den virker for dig Wink
Hvem spiller du med på toppen, spillede både med Adi og Pourie før, uden succes for resten af holdet. Dog lavede de begge en god portion mål:)
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #49: 24 Okt 2013, 17:18 »

Hvem spiller du med på toppen, spillede både med Adi og Pourie før, uden succes for resten af holdet. Dog lavede de begge en god portion mål:)

Jeg bruger Marvin på top! Han er for sindsyg i den her taktik. Så har jeg Bola og Gislason på kanterne Wink
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #50: 24 Okt 2013, 17:22 »

Tak for det. Håber den virker for dig Wink
Første kamp jeg bruger taktikken, er imod AaB, og det tog ca. 4 min. for Sir Olof Mellberg at lave 2 kasser, Efter 20min gjorde Pourie det til 3-0, og 10min senere lavede Olof Hattrick, 4-0 ved halvleg.
AaB fik dog reduceret til 4-1 i løbet af anden halvleg, men det er ganske naturligt at holdet ikke holder niveauet, når det fører 4-0 ved pausen.
Statistikken siger 12 skud imod 6, med 9 inden for rammen. Samt en boldbesiddelse på 58/42

Skal nok vende tilbage med flere resultater, for at se om det bare var et lucky shot, eller om din taktik virker!  Thumbs Up
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #51: 24 Okt 2013, 17:29 »

Første kamp jeg bruger taktikken, er imod AaB, og det tog ca. 4 min. for Sir Olof Mellberg at lave 2 kasser, Efter 20min gjorde Pourie det til 3-0, og 10min senere lavede Olof Hattrick, 4-0 ved halvleg.
AaB fik dog reduceret til 4-1 i løbet af anden halvleg, men det er ganske naturligt at holdet ikke holder niveauet, når det fører 4-0 ved pausen.
Statistikken siger 12 skud imod 6, med 9 inden for rammen. Samt en boldbesiddelse på 58/42

Skal nok vende tilbage med flere resultater, for at se om det bare var et lucky shot, eller om din taktik virker!  Thumbs Up

WOW sikke en start.. Glæder mig til at høre om det fortsætter med at være så god!
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #52: 24 Okt 2013, 17:53 »

Argh! Hvem skal jeg hente til FCK?? Både Niklas Bendtner og Andreas Cornelius er på transfer listen.

Bendtner: http://gyazo.com/bf8795649d0f5e50254ecbcfadf64d83 koster 27 mio.

Coner: http://gyazo.com/4c1218f688f45b14b9d1c4f3df76662a koster 75 mio.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #53: 24 Okt 2013, 17:56 »

Argh! Hvem skal jeg hente til FCK?? Både Niklas Bendtner og Andreas Cornelius er på transfer listen.

Bendtner: http://gyazo.com/bf8795649d0f5e50254ecbcfadf64d83 koster 27 mio.

Coner: http://gyazo.com/4c1218f688f45b14b9d1c4f3df76662a koster 75 mio.
Begge!
Logged

H A L A   M A D R I D!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #54: 24 Okt 2013, 17:57 »

Jeg har nu spillet en måned, og det er gået udmærket.
Første kamp var jo som sagt imod AaB som gik fantastisk.
Så skulle jeg måde Galataray ude i CHL, og der tabte jeg 1-0, hvor jeg gang på gang misbrugte kæmpe store muligheder, Pourie brændte konstant, og blev afløst af Adi som gjorde ham kunsten efter.

Så spillede jeg 2-2 ude imod Randers, hvor jeg indkasserede et sent mål, på et forsvars kiks... ticked off

Ellers er det blevet til et 1-2 nederlag til BIF i pokalen, hvor jeg ellers kontrollerede kampen, indtil Remmer fik rødt kort, og så måtte jeg se mig slået i forlænget spilletid.

Så en 4-1 sejre over Nordsjælland
knebent 2-1 nederlag til Galatasaray (igen med mange misbrugte chancer)
2-1 sejr over Esbjerg, som ellers dominere den danske liga totalt, og måtte lide deres første nederlag.
1-1 imod Viborg, hvor Stankov fik scoret sent i kampen til 1-1.

Alt i alt tror jeg nok det skal komme til at fungere, har ikke tabt i superligaen siden jeg skiftede taktik, og de 3 nederlag har alle været meget tætte kampe, og også en smule ufortjente med mine FCK briller på.
Jeg er sikker på at det nok skal komme til at spille så snart at taktikken er 100% kendt for spillerne, og håber bare på at de sker i god nok tid til at hente Esbjerg.

Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #55: 24 Okt 2013, 18:55 »

Det var så lidt.. Håber du vil fortælle lidt om den også virker for dig Smiley
det vil jeg gøre  Peace
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #56: 25 Okt 2013, 09:15 »

Jeg har nu spillet en måned, og det er gået udmærket.
Første kamp var jo som sagt imod AaB som gik fantastisk.
Så skulle jeg måde Galataray ude i CHL, og der tabte jeg 1-0, hvor jeg gang på gang misbrugte kæmpe store muligheder, Pourie brændte konstant, og blev afløst af Adi som gjorde ham kunsten efter.

Så spillede jeg 2-2 ude imod Randers, hvor jeg indkasserede et sent mål, på et forsvars kiks... ticked off

Ellers er det blevet til et 1-2 nederlag til BIF i pokalen, hvor jeg ellers kontrollerede kampen, indtil Remmer fik rødt kort, og så måtte jeg se mig slået i forlænget spilletid.

Så en 4-1 sejre over Nordsjælland
knebent 2-1 nederlag til Galatasaray (igen med mange misbrugte chancer)
2-1 sejr over Esbjerg, som ellers dominere den danske liga totalt, og måtte lide deres første nederlag.
1-1 imod Viborg, hvor Stankov fik scoret sent i kampen til 1-1.

Alt i alt tror jeg nok det skal komme til at fungere, har ikke tabt i superligaen siden jeg skiftede taktik, og de 3 nederlag har alle været meget tætte kampe, og også en smule ufortjente med mine FCK briller på.
Jeg er sikker på at det nok skal komme til at spille så snart at taktikken er 100% kendt for spillerne, og håber bare på at de sker i god nok tid til at hente Esbjerg.



Jeg er glad for der er lidt fremgang at spore Smiley Jeg tror også på at når du har fået spillet taktikken helt ind så skal den nok give pote! Giv den lidt tid Wink Jeg fik mig frem til kvartfinalen i EL hvor jeg knebent røg ud til Zenit.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #57: 26 Okt 2013, 21:08 »

Så blev den fortabte søn hentet hjem til København!

http://gyazo.com/c49f3d5bccedc1d2fd4689a39404b381
Logged

Thomashald
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #58: 29 Okt 2013, 10:54 »

Den første halvdel af anden sæson er gået fantastisk, i superligaen har jeg vundet 13, 5 uafgjorte og 1 tabt. Jeg er videre fra CHL sammen med Basel hvor jeg gik ubesejret i gennem dog kun med 10 point, det betød at Arsenal skal spille Europa League i stedet for, jeg har trukket Real Madrid i næste runde og det bliver nok endestationen. Jeg er kommet til semifinalen i pokalen og regner med at hive the dobbelt hjem.
Vydra og Batshuayi har været de store oplevelser og de har banket henholdsvis 16 og 22 basser ind i samtlige tuneringer.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #59: 29 Okt 2013, 21:59 »

DET VILDSTE RESULTAT JEG HAR LAVET I FM!


http://gyazo.com/bbb802c684fdaa672422981d414f6d19
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010