home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 49934 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #60: 02 Nov 2013, 08:10 »

Så er jeg også kommet igang med FCK efter 11 kampe ligger jeg nummer 2. spiller lidt svingende vinder over de store og taber en gang i mellem til de små hold. men håber måske nogen der kan hjælpe til at få dem til at spille mere stabil.
Logged

Mossing
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #61: 03 Nov 2013, 13:52 »

Hvor meget har i solgt Nicolai Jørgsen for? Jeg har lige accepteret bud på 50 mil. med 20 % af næstesalg Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #62: 03 Nov 2013, 13:57 »

I mit Marseille-game blev han solgt for 35 millioner i anden sæson.
Logged

JaWocKa

Mossing
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #63: 03 Nov 2013, 14:06 »

Så Så er det en rimelig god handel, har også lige solgt Marvin Pourie for 30 mill. Smiley
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #64: 03 Nov 2013, 22:27 »

Nu har jeg haft en lille FM maraton med FCK, og kan lige komme med en update.

Første sæson vandt jeg ligaen med kun 3 points over AGF. Tabte pokalen i semifinalen til FCN med sammenlagt 5-6, fordi jeg for det meste brugte reserverne. Kom til semi finalen i EL, hvor jeg var 30 sekunder fra at nå finalen. Spillede 3-3 på udebane, og tabte hjemme 0-1 på et mål scoret efter 92 minutter.
Jeg er nu nået til marts 2015. Føre ligaen ret stort. Vandt min CHL gruppe, over Sporting Lisabon, Schalke og Celtic, og har lige slået Barcelona ud af første knockout runde. Tabte 3-2 ude og vandt 3-1 hjemme.

Hjemmekamp mod Barca



Transfer 1. sæson


Transfer 2. sæson


Holdopstilling 2. sæson
Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #65: 04 Nov 2013, 14:05 »

er der en som vil sende deres taktik til mig for kan virkelig ikke få det til at virke med mit hold
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #66: 05 Nov 2013, 18:13 »

er også gået i gang med FCK har ikke købt det vilde
og har vundet de 6 første kamp en tactik jeg har hente og lavet lidt om på
http://i.imgur.com/znxWGx4.jpg

tactics : http://gupl.dk/703693/



« Seneste Redigering: 05 Nov 2013, 18:20 af milo » Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #67: 05 Nov 2013, 22:01 »

milo. rigtig mange gang tak for taktikken. har spillet 12 kampe med fck og har ikke tabt endnu
Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #68: 06 Nov 2013, 13:02 »

Er nu blevet færdig med 2. sæson. Vandt The Double uden problemer. Delt topscore blev Vietto og Avdic. Avdic var kun 3/4 mand i angreb, men bombede når han var inde. Valgte mest at bruge min 16 årige danske regen spiller, Rico Lund, som indskifter, for at udvikle ham. Og han havde faktisk en god scoringssnit.
Efter at have slået Barca ud med 5-4 i 1. knockout runde røg jeg desværre ud til CHelsea 2-1 samlet.

Planer med transfer vinduet 3. sæson
Adi har været meget skadet, så regner med at hente en ny stor angriber ind her, hvis jeg kan finde den rigtige. Vietto skal nok udvikle sig til den store stjerne. Rico Lund er stadig for ung at satse på
Syntes min midtbane med Jørgensen - Gil Romero - Stefan Johansen - Emil Larsen er ret god, men regner med at hente Lucas Andersen til at kæmpe med Larsen. Samt har flere gode talenter i Mats Dæhli og Sisto. Så der er ikke så meget fokus på at forbedre her.
Forsvaret er har der skal forstærkes. Lars Jacobsen og Melberg går på pension, så skal have hentet nye ind til højreback, og skal se hvilke center forsvar der er tilrådighed. Det kan både blive en talent, eller en der kan gå ind med det samme. Troe jeg beholder Bengtsson, medmindre jeg finde en kanon god spiller.
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #69: 07 Nov 2013, 15:48 »

Så er jeg blevet færdig med 1. sæson, den blev lidt skuffende, blev nr. 2 et point efter FCM. Røg ud i semifinalen i pokalen til FCN. Blev nr. 3 i CHL gruppen med Real, Schalke og Napoli. Tabte så til PSG i Eurocup.
Så alt i alt en trist sæson.
Topscore blev Pourie med 22 mål i alt for sæsonen.

Jeg skiftede en del ud i truppen, det kan have noget med det at gøre.
Solgt:
TK til Torino for 10 mio.
Bolanos til chievo for 11 mio.
Santin til Roda for 405 k.
Ragner til West Ham for 17 mio.
Bengtsson til Twente for 15 mio.

Ialt solgt for 53,4 mio.

Købt:
Izunna for 5 mio.
J Ankersen for 5 mio.
T Dalgaard for 5 mio.
J Juelsgård for 6,5 mio.

Ialt købt for 21,5 mio.


 
Logged

Czichy
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #70: 09 Nov 2013, 00:13 »

Nu har jeg haft en lille FM maraton med FCK, og kan lige komme med en update.

Første sæson vandt jeg ligaen med kun 3 points over AGF. Tabte pokalen i semifinalen til FCN med sammenlagt 5-6, fordi jeg for det meste brugte reserverne. Kom til semi finalen i EL, hvor jeg var 30 sekunder fra at nå finalen. Spillede 3-3 på udebane, og tabte hjemme 0-1 på et mål scoret efter 92 minutter.
Jeg er nu nået til marts 2015. Føre ligaen ret stort. Vandt min CHL gruppe, over Sporting Lisabon, Schalke og Celtic, og har lige slået Barcelona ud af første knockout runde. Tabte 3-2 ude og vandt 3-1 hjemme.

Hjemmekamp mod Barca



Transfer 1. sæson


Transfer 2. sæson


Holdopstilling 2. sæson



Heej kan du ikke uploade din tatik? Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #71: 13 Nov 2013, 18:08 »

Så er jeg startet med byens hold!

Har forsøgt at lave en Ståle-taktik, med en solid organisation, godt fløjspil og stor boldbesiddelse.

Det er gået over alt forventning. Har gjort rent bord efter de første otte kampe i Superligaen, og står nu overfor min første kamp i CL mod Olympiakos.

Specielt Fernando Adi har været i ustoppelig, og har bare pandet de mange indlæg i mål. 12 mål i otte kampe. Virkelig godt!

Min taktik:


Ligaen:


Transfers:


EDIT: og så blev Olympiakos sendt hjem med et 2-0 nederlag!  Thumbs Up Målene blev sat ind af Celso Borges og Adi.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2013, 18:27 af ulle94 » Logged

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #72: 28 Nov 2013, 13:39 »

Sidder lidt og keder mig på arbejdet, så kan lige komme med en lille update ud fra hukommelsen. Blev for et par dage siden færdig med første sæson.

Kan ikke helt huske i detaljer hvad der skete i 3. sæson. Men jeg vandt Superligaen og pokalen. I CHL røg jeg for 2 sæson i træk ud i kvarfinalen.

4. Sæson.
Hentede i starten af sæson Højbjerg og Anddreas Christensen ind på lejeaftaler. Derudover hentede jeg spillere som Rodrigo Gomez og Enas Ünal.

Start omstillingen så ud som følgende
Vietto-Adi
Jørgensen-Gastore-Højbjerg-Gomez.
Williams(regen)-Hendrix(Syg regen)-A. Milosevic-Remmer
Schmeichel

Derudover havde jeg spiller som Lucas Andersen og Mats Dæhli på bænken som fik meget spilletid.

Ligaen blev vundet nemt. Pokal blev vundet med reserverne.
CHL var meget spændende. Røg i gruppe med Bayern, Fiorentina og Basel(måske). Vandt 2x over Basel, en så en enkelt over Fiorentina og Bayern hver. I første knockout runde var jeg over Gala(måske). Kvarfinalen var imod united. Hjemmekampen endte 1-1. Hvorefter jeg vandt 4-2 på udebane.
I semifinalen kom de sygeste kampe. Skulle møde Real Madrid, så jeg tænkte at det var slut nu. Jeg startede på udebane. Efter 10 min var jeg utroligt nok foran 2-0. Men ved halvlegen stod der 3-2 til Real. Kampen endte hele 6-6! På hjemme startede jeg igen med at komme foran 2-0 efter 10 min. Real kom på 2-2. Og kampen endte 6-2 til mig!
Finalen stod mellem mig og Tottenham. Fik en rød kort i midten af 1. halvleg, men vandt alligevel 3-1.
Jeg slog flere rekorder i CHL, dog var det medregner kval kampe. Flest mål hold, Flest mål spiller(Vietto), flest assist spiller(Dæhli) og flest mål inkasseret total.

Er midt i tranfervinduet før 5. sæson nu. Har indtil videre købt Højbjerg og Fischer + nogle regens. Var milimeter fra at få Götze på en fri transfer. Han accepterede min kontrakttilbud, men valgte Dortmund. Derudover røg Vietto desværre på en fri transfer, da hen ikke ville forlænge. Han endte ellers sæsonnen med 24(5) kampe og 37 mål!

Kan komme med nogle ss på et senere tidspunkt
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #73: 01 Dec 2013, 21:27 »

Jeg har trukket den mest fantastiske CHL gruppe...
Arsenal, Dortmund og Atletico Madrid.
Første kamp var ude imod Atletico og det gik godt. kom foran 2-0 og så fik Atletico endda et rødt kort. Derfor en smule skuffende at nøje med 2-2.
2. kamp var imod Arsenal, som jeg tabte 1-0 hjemme, hvor jeg ellers havde en del chancer.
Logged

liverpoolmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #74: 06 Dec 2013, 11:58 »

nogen der ved hvorfor fcks trøjer ikk bliver vist i champions league.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010