home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 49773 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #75: 25 Dec 2013, 00:15 »

Vil starte op med vores alles klub, nu hvor julen lakker mod enden.
Jeg vil rydde ud i truppen, ud med de gamle (og som i virkeligheden) umotiverende spillere.
^her hentyder jeg til Bolanos, TK og Santin. -der udover vil jeg nok skille med af med Ragnar også.
-Er der andre man bør skyde afsted?.

Målet med mit spil, er at jeg vil skabe en ungdommelig magtfaktor for skandinavien, med inspirationskilde, i Dortmund, som har en utrolig lav gennemsnitsalder, og spiller rigtig "sjov" fodbold.
-Hvilke spillere kan i foreslå?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #76: 25 Dec 2013, 00:39 »

Ikke at jeg generelt er til FCK, men nu søger du netop den type spillere jeg selv kan lide, og så skal du da have lidt Smiley

Pione Sisto, Kasper Kusk, Alexander Milosevic, Richairo Zivkovic (han er godt nok hollandsk/serbisk, men han er det hele værd), Stefan Johansen, Frederik Semb, Simon Tibbling, Oskar Larsson, Jakob Ankersen, Peter Ankersen, Jesper Juelsgård, Casper Sloth, Nicolaj Thomsen, Yann-ERik De Lanlay, Mathias Wichman, Rasmus Thelander, Uffe Bech, David Jensen, Emiliano Marcondes, Morten Knudsen, Lasse Vigen, Kenneth Zohore, Bassel Jradi, Billy Nordström, Carlos Strandberg, Pontus Nordenberg, Mats Dæhli, Mushaga Bakenga, Sander Svendsen, Mathias Frederiksen, Gustav Wikheim, Gustav Valsvik, Etzaz Hussain, Jonas Svensson, Valon Berisha, Torgeir Børven, Tarik Elyounoussi, Mattias Johansson, Karl-Johan Johnson, Dusan Djuric, Jannik Vestergaard, Frederik Rønnow, Martin Braithwaite, Nicolai Jørgensen, Patrick Banggaard og Alexander Scholz - det er de spillere der pt. dukker op med 3½ eller bedre vurdering i mit eget save med Bif Smiley håber der er noget du kan bruge i blandt Jakob95kp - skal siges de fleste af de første har været hos mig eller er hos mig, og udover lidt problemer med at få Zivkovic til at score da jeg brugte ham som dybdeliggende med 2 fløjspillere, så har alle gjort det storartet (løsningen blev i øvrigt at bruge Sisto/Kusk som indvendige angribere, med Zivkovic som fremskudt angriber)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #77: 25 Dec 2013, 02:11 »

Ikke at jeg generelt er til FCK, men nu søger du netop den type spillere jeg selv kan lide, og så skal du da have lidt Smiley

Pione Sisto, Kasper Kusk, Alexander Milosevic, Richairo Zivkovic (han er godt nok hollandsk/serbisk, men han er det hele værd), Stefan Johansen, Frederik Semb, Simon Tibbling, Oskar Larsson, Jakob Ankersen, Peter Ankersen, Jesper Juelsgård, Casper Sloth, Nicolaj Thomsen, Yann-ERik De Lanlay, Mathias Wichman, Rasmus Thelander, Uffe Bech, David Jensen, Emiliano Marcondes, Morten Knudsen, Lasse Vigen, Kenneth Zohore, Bassel Jradi, Billy Nordström, Carlos Strandberg, Pontus Nordenberg, Mats Dæhli, Mushaga Bakenga, Sander Svendsen, Mathias Frederiksen, Gustav Wikheim, Gustav Valsvik, Etzaz Hussain, Jonas Svensson, Valon Berisha, Torgeir Børven, Tarik Elyounoussi, Mattias Johansson, Karl-Johan Johnson, Dusan Djuric, Jannik Vestergaard, Frederik Rønnow, Martin Braithwaite, Nicolai Jørgensen, Patrick Banggaard og Alexander Scholz - det er de spillere der pt. dukker op med 3½ eller bedre vurdering i mit eget save med Bif Smiley håber der er noget du kan bruge i blandt Jakob95kp - skal siges de fleste af de første har været hos mig eller er hos mig, og udover lidt problemer med at få Zivkovic til at score da jeg brugte ham som dybdeliggende med 2 fløjspillere, så har alle gjort det storartet (løsningen blev i øvrigt at bruge Sisto/Kusk som indvendige angribere, med Zivkovic som fremskudt angriber)
Tusind tak, og hold da op.
Jeg vil gå på opdagelse i de nævnte spillere Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #78: 25 Dec 2013, 02:45 »

når jeg kigger på dem der, så kan jeg godt se den er lidt hæftig... og så har den iøvrigt ikke nogle Brøndby/FCK talenter på sig, da det nok ikke er muligt for dig at hente Brøndby folk, mens dine FCK talenter ikke har været i mit eget søgelys Smiley

Der er iøvrigt en god del af dem, som er klar til superligaen allerede, så eventuelt tag alle spillere som ikke opfylder dine krav, og tilbyd dem væk for en 200% af nuværende værdi - hvis du har råd til at bygge et hold op omkring denne slags spillere Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #79: 25 Dec 2013, 12:37 »

Jakob95kp.

Syntes du skal starte også fortælle os om dit spil, så du kan give lidt inspiration!
Peace
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #80: 25 Dec 2013, 12:46 »

Jakob95kp.

Syntes du skal starte også fortælle os om dit spil, så du kan give lidt inspiration!
Peace
Har kun fået spillet 3 kampe, men eftersom jeg godt kunne bruge lidt taktiske råd, så kan jeg da godt fortælle lidt.

Jeg har fået handlet og solgt en dél.
Bolanos, Ragnar og TK er røget ud, for samlet 30mio.
Dernæst har jeg lejet en del af de unge, Wohlgemuth, Aaquist, Toutouh og Amankwaa som er blevet lejet, ud for at udvikle sig gennem førsteholds kampe.
Med salg, kommer indkøb også.
Mikkel Kirkeskov - 2,75mio
Simen Wangberg - 2,5mio
Jakob Ankersen - 5mio
Pione Sisto - 3mio
Christian Landu-Landu - 1,5mio
Stefan Johansen - 7,5mio

Ankersen er med sine 22 år, snart 23 den ældste af nyindkøbene, som understreger mit fokusområde, altså unge talenter.

Jeg har forsøgt mig med en 4-1-2-3, lidt ála Tiki-Taka, men det synes jeg alligevel ikke passer til FCK - og jeg blev bekræftet, eftersom at jeg i første kamp godt nok hev en sikker (men grim) 2-0 sejr hjem ude over AaB. De næste to kampe, bød på FCM ude og Randers hjemme, og først tabte jeg 1-0 på en scoring efter 90+3, og imod Randers sejlede det totalt 3-0 på eget græs, og slet ikke i nærheden af en scoring..

Jeg er nu gået over i en 4-4-2 som vi alle kender den, med et par specielle instrukser, men ligger i andre inde med en fantastisk taktik, så vil jeg hellere end gerne "låne" den :-)

EDIT:
Jeg har i opstarten været forfærdeligt meget ramt af skader, og karantæner.
Claudemir måtte sidde over de første par kampe, med karantæne fra sidste sæson, dernæst har Delaney(som jeg forventer meget af) brækket benet, Adi ude med et brækket ribben, Landu-Landu blev også skadet i én 10 dages tid.... så kom også Lars Jacobsen i puljen 4-5 uger uden for til ham, og så også Bengtsson som må sidde over i mindst 2 uger...
-Det har betydet at midtbanen har bestået af unge Tobias Christensen og Ankersen -som normalt er til kanten.

Glæder mig til at hele holdet er samlet igen.



Vil gerne spille med en DM og 2 centrale midtbaner, men kan ikke finde opskriften.
Min Ideele start 11'er

MM: Wiland

FH: Lars Jacobsen/Remmer
FV: Bengtsson/Kirkeskov
FC: Olof + Stadgaard/Wangberg

MH: Ankersen
MV: Jørgensen/Sisto
MC: Claudemir/Landu + Delaney/Johansen

Ac: Pourie+Adi/Vetokele



EDIT 2:
Efter at have startet op på en ny commi, så kan jeg se at jeg har lavet rookie mistake nummer 1, lille database, derfor starter jeg nu et nyt op, med flere spiller tak.
Jeg har fundet et par taktikker på Fm-base som jeg vil forsøge mig med.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2013, 16:18 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #81: 25 Dec 2013, 18:30 »

Status efter de første 9 kampe.... det sejler!
Logged

Magnicio
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #82: 26 Dec 2013, 02:01 »

Jeg begav mig ud i et spil med FCK efter jeg gik lidt død med Schalke, og det har virkelig fanget min interesse!
Jeg ligger nummer 1 i ligaen med 16 kampe spillet, 12 sejre og 4 uafgjort - stadig ubesejret. Spiller i en 4-4-2 med to kanter, så det ikke en flad en af slagsen men sætter fokus på kanterne og ballonindlæg til Adi som virkelig har fået det til at fungere med Vetokele, min defensiv til gengæld har været helt forfærdelig, har lukket 20 mål ind i de 16 kampe.
I Champions League kom jeg i gruppe med Chelsea, Paris og Sociedag og tænkte 6 kampe - 6 nederlag, men næ nej, efter 4 kampe er jeg sikret en plads i Første Knock Out Runde, to sejre mod Paris (1 på 4-1 endda), en sejr mod Chelsea og uagjort mod Sociedad var nok til at ryge videre..

Af transfers har jeg gjort følgende:
Ind:
Emil Larsen - 7,5 mil
Maurice Edu - Lån
Jakob Ahlmann - 7 mil

Ud:
Cesar Santin - 450k
TK - 5,5 mil
Gislason - 14 mil
Pierre Bengtsson - 17 mil

FCK er et super fedt hold at spille med må jeg sige, har ellers ikke lige været mig at spille i den danske liga da jeg synes den var lidt kedelig.
Logged

FCKristian
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #83: 31 Dec 2013, 14:43 »

Hej alle sammen.

Jeg er nu nået til sæsonen 15/16 med mit FCK save. Men jeg har et problem med min bestyrelses filosofier.

Bestyrelsen vil meget gerne have at jeg køber store profiler til holdet. og på trods af jeg lige har købt Kara, Yttergård Jensen og andre spillere der kan træde direkte ind i start elleveren. så er de meget utilfredse med at jeg ikke køber store profiler..

Mit spørgsmål går på. hvad er en stor profil for en klub som FCK der vinder mesterskaber og spiller CHL gruppespil hvert år ?

Jeg har et transfer budget på 350 mio kr.. men er egentligt ikke interreseret i at købe en spiller der skal have 2-300 k om ugen hvis han kun er marginalt bedre end det jeg i forvejen har.

Nogen der har nogle løsninger/Ideer ?




Edit: Har nu i et transfervinduet hentet Bendtner og Drenthe. Det var stadigvæk ikke godt nok, på trods af at Bendtner skulle have 770k om ugen..

Så frustreret har jeg droppet det save og startet et nyt..

Er dog stadigvæk meget interesseret i og høre om der er andre der har prøvet noget lignende
« Seneste Redigering: 01 Jan 2014, 20:54 af FCKristian » Logged

TheBoss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #84: 01 Jan 2014, 17:43 »

Hej alle sammen.

Jeg er nu nået til sæsonen 15/16 med mit FCK save. Men jeg har et problem med min bestyrelses filosofier.

Bestyrelsen vil meget gerne have at jeg køber store profiler til holdet. og på trods af jeg lige har købt Kara, Yttergård Jensen og andre spillere der kan træde direkte ind i start elleveren. så er de meget utilfredse med at jeg ikke køber store profiler..

Mit spørgsmål går på. hvad er en stor profil for en klub som FCK der vinder mesterskaber og spiller CHL gruppespil hvert år ?

Jeg har et transfer budget på 350 mio kr.. men er egentligt ikke interreseret i at købe en spiller der skal have 2-300 k om ugen hvis han kun er marginalt bedre end det jeg i forvejen har.

Nogen der har nogle løsninger/Ideer ?


Hent Bendtner hjem  Grin
Logged

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #85: 11 Feb 2014, 23:12 »

Andre der spiller med FCK?

Jeg skal til at begynde på anden sæson efter en skuffende første sæson. Jeg bliver nr.2 fordi jeg taber i sidste runde til OB, imens Aab vinder.. Så samme antal point, og så har de bedre målscorer!
Mine handler i første sæson:
Ind:
Emil Larsen 7,5 mio.
Casper Sloth 12 mio.
Erik Sviatchenko 2,2 mio.

Ud:
Christian Bolanos 7,5 mio.
Cesar Santin 465k
Thomas Kristensen 5,25 mio.

Anden sæson..
Ind:
Jesper Juelsgård 1,7 mio.
Asmir Begovic 47 mio.
Tom Ince fri
Dedryck Boyata fri
Gäel Kakuta leje
Dimitar Berbatov leje
Antolin Alcaraz leje

Ud:
Emil Larsen 30 mio.
Pape Pate Diouf 500k
Igor Vetokele 15 mio.
Fanendo Adi 4,75 mio.
Lars Jacobsen fristillet
Daniel Braaten fristillet
Marvin Pourie 1,95 mio.
Pierre Bengtsson 8 mio.
Nicolaj Jørgensen 45 mio.
Johan Wiland leje
Mustafa Abdellaoue leje
Erik Sviatchenko 30 mio.
Logged

s12fredrik
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #86: 12 Feb 2014, 23:20 »

Jeg er startet med FCK i betaen med blandet succes, jeg har problemer med at score mål, og er utrolig uskarp ! Vi har scoret 15 mål på 169 skudforsøg, og det er jeg langt fra imponeret af.
I ligaen har jeg spillet 11 kampe og det har givet 6 sejre, 3 uafgjorte og 2 nederlag, heller ikke imponerende.
Jeg spiller en flad 4-4-2 som Fck også praktisere i virkeligheden, og de startende 11 er som følger :
Wiland - Lars,Olof,Ragnar,Pierre - Emil Larsen,Claudemir,Delaney,Jørgensen - (Igor,Adi;Pourie)
Jeg har ikke fundet mit fortrukne angreb endnu og Jørgensen har også været en tur på toppen.

Transfer ind:
Emil Larsen 7,5 mio
Oscar Leicki 900 k
Bernardo Silva 7 mio
Joäo Cancelo fri
Diafra Sakho 2,5

Transfer ud:
Bolänos 10 mio
TK 5,75 mio
Santin 465 k
Toutouh leje
Nordam leje
Tobias Christensen leje
Mads Aaquist leje
Sakho leje

Håber på at en af mine angribere snart begynder at banke mål ind på stribe for ellers bliver det en lang sej kamp for mesterskabet. Hvis ikke en af angriberne slår til må jeg prøve at hente en kvalificeret angriber ind til vinter.

I Chl har jeg trukket Basel, Benfica, Atletico Madrid. Ikke den sværeste gruppe men alligevel rigelig svær til mig, tabte ude mod Benfica og fik kun 0-0 hjemme mod Basel, men håber på en 3 plads.
I mit fck-save startede jeg med a hente Emil Larsen of Rasmus Falk wom begge blev en kæmpe succes, som gjorde at mit offensive spil blev langt mere giftigt + at de kan hentes forholdsvist billigt. Jeg solgte derefter de næste sæsoner Nicolai Jørgensen og Rurik Gislasson, som jeg tjente rigtig godt på.
Logged

Et fodbold liv jeg kan forstå
Jeg har dedikeret mit til fck
En fodboldklub fra kongens København
For der vil hjertet altid stå!

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #87: 23 Maj 2014, 12:27 »



Meget tilfreds med transfervinduet. Solgt ud af alle truppens middelmådige spillere, mens en del store navne er hentet til. Lønbudgettet er forhøjet en del, men med +100 millioner på transfersiden er det økonomisk forsvarligt.



Helt klart ligaens bedste hold, og ligaen er næsten sikret på forhånd. Berisha, Cornelius og Zapata scorer mål skiftevis, og har lavet 13 mål tilsammen efter 7 kampe.
Logged

Liverpool F.C

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #88: 09 Aug 2014, 15:46 »

Hej Drenge,

står og mangler en angriber efter i starten af 3. sæson har solgt Vetokele for 50 mio. kr., et tilbud jeg simpelthen ikke kunne sige nej til. Har hentet Nicki Bille for ingen penge, men skal have en til angriber. Han må gerne være ung, men han skal have niveauet til at spille fast.

Har overvejet at leje Berbatov hvis jeg ikke finder en.
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

thomas1988
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #89: 15 Sep 2014, 15:35 »

Her er et inblik i min første sæson som FCK manager Smiley

er ret tilfreds satte både ny scoringsrekord samt pointrekord
i superligaen.

samt vandt jeg the double

som i kan se lukkede jeg kun 17 mål ind i sæsonen Smiley




* Danske Superliga_ Oversigt Profil.png (605,21 KB - hentet 124 gange.)
* Danske Superliga_ Statistik Hold.png (528,21 KB - hentet 112 gange.)
* FC København_ Transfers Transferhistorik.png (461,3 KB - hentet 138 gange.)
* Thomas Jensen_ Nyheder Indbakke.png (397,71 KB - hentet 111 gange.)
* Thomas Jensen_ Nyheder Indbakke-2.png (387,78 KB - hentet 106 gange.)
* Thomas Jensen_ Nyheder Indbakke-3.png (419,88 KB - hentet 112 gange.)
« Seneste Redigering: 15 Sep 2014, 15:37 af thomas1988 » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010