home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 148123 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #15: 18 Okt 2013, 09:18 »

kan ikke huske d et 100%, men der var omkring 5-6 mil alt efter placeringer, med omkring 50-100k i lønbudget alt efter om det var europæisk, champions league eller titeludfordre man gik efter... eller noget i den dur, det er i hvert fald nede i det nabolag vi snakker!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #16: 18 Okt 2013, 10:09 »

OBS: Makienok er endnu mere broken i år end i 13'eren! Opstemt
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #17: 18 Okt 2013, 10:16 »

OBS: Makienok er endnu mere broken i år end i 13'eren! Opstemt
Broken? Dvs. vurderet for højt eller hvad?
Logged

welbz is dat guy

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #18: 18 Okt 2013, 10:18 »

Generelt alt for højt vurderet, samtidigt med at han bomber efter behag!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #19: 18 Okt 2013, 12:34 »

Er han ikke ligaens højest vurderede spiller i spillet? Hvis jeg husker rigtigt er det lige vildt nok synes jeg. Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #20: 18 Okt 2013, 12:46 »

Starter på 30 mio, hjernedødt.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #21: 18 Okt 2013, 16:22 »

Hvad er jeres oplevelse af at få forlænget med Khalid Boulahrouz? er han det værd? han forlanger en 3 årig kontrakt ved mig, men vil have ca. 140k om ugen i løn, mod de 72,5k jeg må tilbyde, tror desværre han må ryge på en fri transfer om 16 dage når hans kontrakt udløber, lidt noget lort når også Martin A er røget på fri transfer allerede, efterlader et stort hul i mit forsvar, uden at give mig nogle penge at arbejde med sådan rigtigt til at erstatte, ligner en tung 2. sæson.... smider lige en mere detaljeret gennemgang af min første sæson lidt senere når sommerens vindue igen lukker.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #22: 18 Okt 2013, 16:39 »

Han spiller hjernedødt godt ved mig, men kan ikke få mig selv til at betale ham de penge han kræver.

Hvordan gør Krafth  det hos dig, han er værre en sæk lort som Andre Bjerregaard har fundet i FM hos mig nemlig Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #23: 18 Okt 2013, 17:32 »

Han spillede alle 33 kampe for mig i første sæson, han lavede 2 oplæg og spillede til 7,26, så jeg er fint tilfreds, Durmisi er min svageste forsvarer til 7,04, men dog også 2 oplæg samt oven i hatten et mål..

AJ Auxerre får Kanibalen hos mig, han er også faldet til 10/10 acceleration og hurtighed, ikke at det er grunden til han ikke får lov at blive, for det er udelukkende hans lønkrav der er problemet der...
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #24: 18 Okt 2013, 17:44 »

Emil har taget sig jævnt sammen her i forårets 4 første kampe dog og har vist ikke spillet under 7,1 der endnu. Håber det bliver ved åsdan Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #25: 18 Okt 2013, 17:49 »

Det er bare ikke iorden det her, Frederik Holst har fået stjernenykker... han VIL bare væk her i sommeren 2014, prøvede at love ham at vinde ligaen, det mener han så ikke er realistisk for klubben -.-, nårh, men hvor meget mon han kan skrabe ind, for jeg vil naturligvis have 50% af fremtidige salg med i min deal!

Edit: og så afviser jeg de svageste bud der er på ham, og han tuder igen... lader ham forhandle med Dortmund, Anderlecht og Liverpool, afviste FC Basel, Heracles og Nottingham Forest, altså undskyld mig men er det ikke fair nok at jeg vil have mere end 17-21 millioner for mit største talent?!
« Seneste Redigering: 18 Okt 2013, 17:53 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #26: 18 Okt 2013, 22:56 »

Godt så, det er på tide at jeg laver lidt lir herinde igen... går simpelthen ikke at denne tråd ikke er i toppen af seneste aktive emner.... crazy

Min første sæson blev spillet færdig, jeg fyrede nogle amatører fra B holdet, købte Abdi Ibrahim for 157,5k i Manchester City på sidste dag af vinter transfer vinduet, og solgte ellers Falkesgaard, Ørnskov og Hjulsager fra, for godt 11 millioner samlet, røg ud af Pokalen i kvartfinalen mod FCK, men kunne med en sejr over Randers FC (som lå nr. 2), i 32. spillerunde få erklæret Brøndby som mestre. Ligaen blev vundet med 66 point, Aab blev toer med 59, Randers 3er med 58, FCK fik sølle 52 og en 4. plads... FCM og FCV rykkede ned, vi spillede uafgjort med FCN sidste runde, hvilket reddede dem fra at bytte med FCV som havde en betydeligt bedre målscorer funny

Norouzi, De Vogt, Crone, Boulahrouz, Albrechtsen, Akpoveta, Akalé og Daniel Holm, røg alle på fri transfer, mens Jakob Ankersen var utilfreds og blev solgt for 15 mil + 30% fremtidige salg, Frederik Holst røg til Anderlecht for 42 mil samt 50%, Arthuro til OB for 44k, Mikkel Thygesen til Nancy Lorraine for 2,5 mil, Stenderup til Rangers for 5, Nørgaard til Vardar for 500k +50%, Da Silva til Sion for 6 mil + 50%.

Og så gik jeg ellers amok.... fik Alex for de 5,5 til en ugeløn på 77,5k, Sebastian Remme Berge, Andreas Laudrup, Jacob Dehn og Fernando på fri transfer, Patrick Olsen på leje, Patrick Banggaard for 7 mil, Daniel Mojsov for 300k, Jakob Blåbjerg for 3 mil, Davide Petrucci for 1 mil og Michael Lumb for 3,5 mil.

Banggaard er forresten genial, nørj hvor mærker jeg ikke manglen på kannibalen med ham ved siden af Almebæk.
Lumb blev hentet fra OB akut da jeg kunne sælge Da Silva for det dobbelte, og Durmisi svingede lidt.

Har allerede i denne sæson nået at få slået mig ud af CHL efter 2-2 hjemme og 1-1 ude mod Legia, samt ud af EL efter 1-0 ude og 0-0 hjemme mod Lazio.

Har derudover fået 2 talenter jeg vil følge nøje, Raees Cutrupi - Halvt dansk, halvt Afgansk, jeg har skolet ham til venstrekant da det var der ville være mest spilletid. og så Steen Pedersen som nok er den jeg forventer mig mest af, overvejer lidt om han skal trænes i udholdened og så skoles til en fløj, eller bare fortsætte som playmaker typen, oh disse muligheder, disse muligheder!

Fernando er 33 og kun set som en lappeløsning da Holst ville væk, ligsom Olsen på leje også er en lappeløsning til samme plads, håber jeg kan finde en defensiv midtbane type i løbet af sæsonen som kan hentes ind inden 2015/16 sæsonen starter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #27: 18 Okt 2013, 23:29 »

nej hvor jeg dog for løst til at forudbestille, for at kunne spille med BIF allerede NUUUUU
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #28: 18 Okt 2013, 23:36 »

ja jeg gjorde det nu også online selv, fra Green Man Gaming, med en lille voucher som gir godt 12½ euro rabat, der gik ca. 3 minutter fra jeg bestilte til min kode lå i min mail (voucheren er btw: GMG25-GRV7N-YY833), hvis det modstrider reglerne eller noget at nævne det, så slet for guds skyld mit indlæg igen o.O, men det er jo fredag, og hvis man skal bestille det via FmFreaks tilbud så ville jeg tro der går dage før man får noget fra billige spil tilbage?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #29: 18 Okt 2013, 23:38 »

ja jeg gjorde det nu også online selv, fra Green Man Gaming, med en lille voucher som gir godt 12½ euro rabat, der gik ca. 3 minutter fra jeg bestilte til min kode lå i min mail (voucheren er btw: GMG25-GRV7N-YY833), hvis det modstrider reglerne eller noget at nævne det, så slet for guds skyld mit indlæg igen o.O, men det er jo fredag, og hvis man skal bestille det via FmFreaks tilbud så ville jeg tro der går dage før man får noget fra billige spil tilbage?

blev fristet og købte over steam, f*** rabat Peace
Det nye bif skal i nat gå sine spæde skridt under ledelse af selvest MIG  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010