home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48172 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tottenham Hotspur F.C.
« : 14 Okt 2013, 18:56 »





Info
Tottenham Hotspur F.C. som er klubbens fulde navn er i daglig omtale normalt bare kaldet Spurs. Klubben hører hjemme i det nordlige London og har hjemmebane på White Hart Lane, klubben spiller som de fleste ved i den bedste engelske række.

Sidste gang klubben vandt den bedste engelske række er før tiden med Premier League, det var helt tilbage i 1961. Klubben har et godt ry blandt de fleste englændere da det er et offensivt tænkende hold og fordi de har en englænder som chairman. Klubben er ejet af ENIC group og ejeren af ENIC group, Joe Lewis, har valgt at en af hans gode venner Daniel Levy skal sidde som højeste mand i klubben. Daniel Levy er kendt som en hård forhandler som formår at få en høj pris for den spiller han sælger, men samtidigt er han også kendt for at få de spillere han gerne vil have til udsalgspris. Det bedste eksempel må være Gareth Bales 100 millioner euro skifte til Real Madrid.

Sommer 2013
Spurs tog del i den længste transfersaga i det netop overståede transfer vindue, som til sidst endte med et salg af Tottenhams superstjerne Gareth Bale for et rekord beløb på hele 100 millioner euro. Ud over Bale blev Steven Caulker solgt til Cardiff, Scott Parker til Fulham, Tom Huddlestone og Jack Livermore røg til Hull på henholdsvis en permanent og en lejeaftale, Clint Dempsey tog hjem til USA for at spille for Seattle Sounders, Benoit Assou-Ekotto og Tom Carroll til QPR på lejeaftaler. I alt blev der solgt for 127 millioner euro.

Grundet de mange salg er der også hentet nye ansigter og bestemt nogle meget spændende spillere, den vi nok kender bedste er danske Christian Eriksen. Men der er hentet 7 spillere ind og samtidig er Danny Rose tilbage efter en stærk sæson som lejesvend i Sunderland. Første sommer indkøb var brasilianske Paulinho, som blev hentet i Corinthians for et beløb på knap 20 millioner euro, som var ny klubrekord. Næste mand der blev hentet var en fysisk stærk wing i Nacer Chadli, han blev hentet for knap 9 millioner euro i Twente, det mest prominente navn må være Roberto Soldado som blev hentet i Valencia for 30 millioner euro, det blev anden gang Franco Baldini og Daniel Levy brød transferrekorden, næste mand er den franske defensiv spiller Etienne Capoue, som blev hentet i Toulouse, det nok mest ukendte navn for de fleste var da Tottenham gik efter Vlad Chiriches, handlen var egentlig stoppet af Steauas ejer, som sidder i fængslet, men han blev til sidst overbevist om at sælge.

Samme dag som Chiriches kom Christian Eriksen til fra Ajax og glassur på kagen skulle der og den tredje signing samme dag blev den unge højrekant Erik Lamela fra Roma, for tredje gang brød Spurs deres transfer rekord og smed lidt over 30 millioner euro til Roma. Fredag den 30. august vil huskes for at være en af de fedeste dage i nyere tid at være Spurs fan i, jeg havde selv en meget god bytur bagefter  Wink

Truppen består derfor af;
Målmænd:
Hugo Lloris
Brad Friedel
Hurelho Gomes

Backs:
Kyle Naughton
Kyle Walker
Danny Rose

Center Backs:
Michael Dawson (c)
Vlad Chiriches
Younes Kaboul
Jan Vertoghen

Central Midtbane:
Sandro
Paulinho
Moussa Dembélé
Ettienne Capoue

Offensiv Midtbane:
Christian Eriksen
Lewis Holtby
Gylfi Siggurdson

Wings:
Nacer Chadli
Aaron Lennon
Andros Townsend
Erik Lamela

Angribere:
Emmanuel Adebayor
Jermain Defoe
Roberto Soldado



Foretrukken opstilling:

                              Hugo Lloris
Kyle Walker – Michael Dawson - Jan Vertoghen – Danny Rose
                 Paulinho– Moussa Dembélé
Erik Lamela – Christian Eriksen – Chadli
                        Roberto Soldado

Styrker og svagheder
Holdets stærke side må klart være den centrale midtbane hvor man vil være alle andre fysisk overlegen, de fire centrale er fysiske pragt eksemplarer, Lloris er en af verdens bedste målmænd både på stregen og med fødderne, samt Soldado som burde kunne lave mål. Bredden på holdet er blevet klart forstærket af sommerens transfervindue og derfor burde den første skade ikke være noget problem i nogen af kæderne bortset måske fra Rose.
Svaghederne er klart at der er mange nye spillere, samt at Rose er et rimelig ubeskrevet blad.
Holdet burde være, med den rette taktik, en udfordre til top tre.

Hvorfor starte med Tottenham?
Ja for mig er det jo nemt, det er mit hold og det vil det være hele vejen i gennem. Du får en utrolig spændende samt ung trup lige uden for toppen af EPL, Tottenham har en rimelig solid fanbase i London, har en stærk økonomi og burde ikke være umuligt at få bestyrelsen til at bygge et nyt stadion.


Lidt tidligt måske, men god spillelyst når spillet nu kommer om to uger  Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #1: 14 Okt 2013, 19:45 »

Godt initiativ at lave den første klubtråd allerede nu, og endda med et godt og udførligt oplæg! Thumbs Up
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #2: 15 Okt 2013, 13:59 »

Nu kommer betaen jo ja hvem ved om den kommer i morgen eller mandag, også derfor forums nu ligger klar, da betaen kan komme hvornår det skal være.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #3: 15 Okt 2013, 14:02 »

Nu kommer betaen jo ja hvem ved om den kommer i morgen eller mandag, også derfor forums nu ligger klar, da betaen kan komme hvornår det skal være.
Vil det ikke først være den fra 17?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #4: 15 Okt 2013, 19:16 »

Godt initiativ at lave den første klubtråd allerede nu, og endda med et godt og udførligt oplæg! Thumbs Up

Mange tak! Hvis man alligevel skal lave en klub tråd kan man lige så godt gøre det ordentligt ;-)

Vil det ikke først være den fra 17?

Af hvad jeg har læst på Twitter fra miles egen konto vides det endnu ikke hvornår betaen kommer..
Logged

ChrisD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #5: 18 Okt 2013, 15:04 »

Jeg har igen valgt at starte med Tottenham. De har efter sommerens transfer-vindue fået et rigtigt spændende hold og har nu bredten til at begå sig i toppen af Prl.

Jeg spiller en 4-5-1 med 1 def. midt, 2 cent. midt og 2 kanter, hvilket fungerer meget godt ind til videre. Smiley

Første Transfer vindue.

Ind
- André Ayew       140mil
- Alex Sandro        85mil
- Julian Brandt       60mil

Ud
- Adebayor            67mil
- Brad Friedel        3,5mil

Ayew er tiltænkt som direkte erstatning for Bale, selvom han dog er på et helt andet niveau.

Alex Sandro skulle kæmpe om pladsen med Rose, men har gjort det så godt at Rose kun får spilletid i EL og pokal turneringerne.

Julian Brandt er et ungt talent til venstre kanten med 5 stjerner i potentiale.

Adebayor solgte jeg for at få nogle penge ind og lidt luft i løn budgettet. Fortryder dog lidt salget da han bare bomber løs for Liverpool (14 mål i 24  kampe - han er faldet noget i kadence hen mod slutningen af sæsonen.) plus at jeg skal betale ham 1,8 mil om måneden fordi liverpool var for nærig under kontraktforhandling erne.

Friedel blev solgt for at få plads i lønbudgettet.


Stillingen i prl:


Pos   Inf   Hold              Spl   Vun   Uaf   Tbt   For   Imod   M.F.   Pnt
1.      Chelsea      24   15   5   4   47   18   +29   50
2.      Tottenham      23   14   7   2   42   15   +27   49
3.      Man City      24   14   4   6   42   20   +22   46
4.      Man Utd      24   13   6   5   45   23   +22   45
5.      Everton      24   13   4   7   35   19   +16   43
6.      Liverpool      24   12   6   6   41   26   +15   42
7.      Swansea      24   11   4   9   28   28   0   37
8.      Arsenal      24   9   8   7   28   25   +3   35
9.      Fulham      24   10   3   11   30   37   -7   33
10.      Aston Villa      24   8   8   8   33   37   -4   32


Som i kan se er det meget tæt i toppen, men håber på at slutte i top 2.

I Januar transfer jeg Iker Munian som den eneste. han havde bedt om at blive solgt efter jeg han erklæret min interesse i ham. Så fik ham ret billigt. Smiley

Ind
- Iker Munian     140mil

Ud
- Chadli            Leje
- Holtby            Leje



I EL er jeg videre fra gruppespillet.

Pos   Inf   Hold              Spl   Vun   Uaf    Tbt   For   Imd    M.F.   Pnt
1.   KV   Fiorentina      6   5   0   1   16   5   +11   15
2.   KV   Tottenham      6   3   1   2   14   5   +9   10
3.      FK Austria Wien   6   2   0   4   6   16   -10   6
4.      HJK              6   1   1   4   4   14   -10   4

Har trukket St. Etienne i første knockout runde.

Er kommet i Capital One Finalen efter at have slået Arsenal i kvart finalen og Chelsea i semi. Skal møde Sunderland i finalen.

Røg ud i 4. runde i FA cupen til Aston Villa.

Både FA, Capital one og EL bliver spillet med reserve spillere. Tit er der ikke en eneste spiller fra den normale start 11'ver tilstede på holdet. Så er ret godt tilfreds med præstationerne.


Start 11

                            Hugo Lloris

          Walker - Kaboul- Vertoghen - Alex Sandro

                             Sandro

               Eriksen/Dembele - Paulinho

          Lamela                                         Ayew
                              Soldado
« Seneste Redigering: 18 Okt 2013, 15:09 af ChrisD » Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #6: 21 Okt 2013, 17:40 »

Finder det ekstremt svært at få success med holdet jeg elsker.... Jeg har prøvet massere af ting, men forsvaret sejler og angrebet er uskarpt. Kommer frem til tons af chancer og har alt boldbesiddelse. Så det er frustrerende.
Logged

maaahhh-h-h-h

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #7: 21 Okt 2013, 17:52 »

Finder det ekstremt svært at få success med holdet jeg elsker.... Jeg har prøvet massere af ting, men forsvaret sejler og angrebet er uskarpt. Kommer frem til tons af chancer og har alt boldbesiddelse. Så det er frustrerende.

Den der kan jeg nikke genkendende til, ligger pt. på en 5. plads har scoret 34 mål og lukket 21 mål ind, 6 af mine mål kom i samme kamp, så er der altså ikke mange mål tilbage. Det har hjulpet lidt at jeg har trukket Sandro ned på DM og spiller med en forskudt Central midtbane.
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #8: 21 Okt 2013, 18:02 »

Ligesom jeg skrev dette, startede jeg en kamp mod Newcastle, og der scorede Soldado (manden er skarp iøvrigt) hurtigt. Men et rødt kort i 20. minut gjorde mig nervøs... Men vandt sgu 5-1!!
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #9: 21 Okt 2013, 18:28 »

Men stadigvæk en meget utæt bagkæde der lukker en masse dumme mål ind, og giver en masse plads på trods af de forskellige ting jeg prøver.
Logged

maaahhh-h-h-h

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #10: 22 Okt 2013, 16:37 »

Overvejer meget at starte med Spurs igen i år da jeg i fm13 vandt mere eller mindre alt med dem og gjorde dem til et af verdens rigeste hold Smiley skønt at se nogle forbedringer hvor det har været tiltrængt
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #11: 24 Okt 2013, 17:31 »

Hvordan spiller I Soldado (med succes)? Jeg har brugt ham som henholdsvis måljæger og fremskudt angriber, men han har kun leveret 4 mål i 17 kampe, hvoraf 2 endda har været på straffe.

Jeg spiller ligesom AVB, med to wings som indvendige angribere og eriksen som off midt playmaker og 2 mere defensivt orienterede bag ham.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #12: 24 Okt 2013, 17:52 »

Jeg brugte ham selv i starten af sæsonen som en komplet angriber (spørg mig ikke hvorfor!), han begyndte dog at score flere mål da jeg ændrede ham til poacher, spiller med en IA (O) AP (O) IA (S) bag ved ham og han score da en gang i mellem, ikke noget vildt men har da noget 15 i marts
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #13: 25 Okt 2013, 09:58 »

Jeg har et massivt problem på mit Tottenham hold...
Det er som om at mit hold spiller helt fantastisk i den første halvdel af kampen, og jeg kommer stort set foran i hver eneste kamp, mange af mine kampe er jeg endda foran 2-0 og når kampen er slut, har jeg altså tabt 3-2... det er som om de falder helt fra hinanden.
Hvordan er jeres taktik, og har i oplevet samme problemer?
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #14: 25 Okt 2013, 11:58 »

Kan det ikke være din teamtalk du skal ændre, hvis du smadrer mål ind på stribe? Prøv at ændre den i første omgang..

Jeg har store problemer med at score stadigvæk, og det rammer hver gang jeg er på udebane. Har lige tabt en kamp til West Brom som havde en mand smidt ud...

Jeg synes det er svært at tilvænne sig den nye taktik metode...

Mht. Soldado synes jeg ikke det er svært at få ham til at score, han burde score af sig selv, han lavede 18 mål i 34 kampe for mig i første sæson. Og det er som skarpretter.
Logged

maaahhh-h-h-h

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010