home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48226 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #15: 25 Okt 2013, 16:34 »

Kan det ikke være din teamtalk du skal ændre, hvis du smadrer mål ind på stribe? Prøv at ændre den i første omgang..

Jeg har store problemer med at score stadigvæk, og det rammer hver gang jeg er på udebane. Har lige tabt en kamp til West Brom som havde en mand smidt ud...

Jeg synes det er svært at tilvænne sig den nye taktik metode...

Mht. Soldado synes jeg ikke det er svært at få ham til at score, han burde score af sig selv, han lavede 18 mål i 34 kampe for mig i første sæson. Og det er som skarpretter.
For mig har han lavet 5 i 21 kampe... også som skarpretter  ticked off skuffende
Logged

lassesn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #16: 25 Okt 2013, 20:36 »

Jeg har også haft en del problemer med at få Soldado igang så er gået væk fra at bruge angriber. Var meget i tvivl om dette men har faktisk fungeret rigtig godt.

                             Lloris
Walker-----kaboul---vertongen-----Alaba
                          sandro
              capoue------dembele
Lamela---------eriksen-----------Chadli

Fungere super godt! Er dog en midlertid løsning som er bedre end med soldado på top. Har dog købt Benteke der kommer i Januar transfer Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #17: 29 Okt 2013, 21:00 »

Er lige kommet ud af januar vinduet, hvor der ikke blev hentet de helt store navne til, ingen spillere er kommet til som skal/kan gå direkte i startopstillingen og heller ingen fra start eleveren er solgt.

I ligaen er det gået over al forventning, lå længe nummer et, lige nu efter 25 kampe ligger jeg på en 2. plads. Gik sikkert videre fra EL hvor reserverne spillede, men er røget ud af både Capital One og FA cuppen.

Min start elever er som følger Lloris; Walker-Kaboul-Vertoghen-Rose; Sandro; Dembélé; Chadli - Eriksen - Lamela; Soldado.

Det er ikke blevet til mange mål, heller ikke fra Soldaten i front, i alle turneringer har han scoret ti delt topscore med Lamela. Men har også kun scoret 40 mål i 25 kampe. Defensiven er solid hvor jeg kun har lukket 16 mål ind og en stor credit skal her gå til mine tre foretrukne centerhalves Kaboul, Dawson og Vertoghen.

Første halvdel af sæsonens bedste spiller må helt klart være den kære dansker, intet mindre end 21 assists i 21 starter.

Startede som altid uden transferbudget i starten, mest realistisk, hentede dog Zuculini på fri for at få noget bredde. I januar hentede jeg Shane Long, Damiao, Balante, Jonathan Silva og Tielemans, Silva og Tielemans er udlånt. Ud er røget både Adi, Gylfi og Defoe.

Overvejer lidt en ny angriber og en ny backup off midt hvor Quintero er hovedmålet.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #18: 29 Okt 2013, 21:08 »

Du skal nok blive glad for Balanta!!
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #19: 29 Okt 2013, 21:18 »

Du skal nok blive glad for Balanta!!

Det er jeg klar over!

Ingen af mine foretrukne forsvarsspillere spiller dog til under 7,4 så der er lidt vej til han slår nogle af, Rose skal dog have sine pauser.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #20: 29 Okt 2013, 21:19 »

Han spillede over 8 i mit Barcelona save! Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #21: 29 Okt 2013, 21:21 »

Rimelig vildt, nu er Dawson ikke helt ung, og med mange kampe får han jo nok alligevel 25-35 kampe på en hel sæson. Nogle erfaringer med Insigne? Lennon har været klart svageste led og har kun spillet 8 kampe i alle turneringer, og forventer derfor desværre at sælge ham.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #22: 29 Okt 2013, 21:26 »

Nej har i gen erfaringer med ham. Men han var god i 13, så regner med at han er mindst ligeså god i år Smiley han skal nok kunne erstatte Lennon. Ellers vil jeg anbefale dig at hente quintero! Han er vanvittig Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #23: 29 Okt 2013, 21:29 »

Det er det jeg mente at kunne huske, så kan Townsend presse Lamela og Insigne og Chadli slås om venstre fløjen. Quintero skal som sagt være Off midt, og slås med Eriksen, som selvfølgelig lige er blevet skadet i 4 uger -.-'
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #24: 29 Okt 2013, 21:43 »

Træls.. Hvordan gør han det?Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #25: 29 Okt 2013, 21:47 »

2 mål og 21 oplæg i 22 starter til en vurdering på 7,53. Begge mål og 18 af oplæggene er faldet i 21 PRL kampe. 42 nøgleafleveringer er det også blevet til for hans vedkommende dobbelt så mange som Lamela.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #26: 29 Okt 2013, 21:51 »

Imponerende!:)
Logged

dcallesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #27: 29 Okt 2013, 21:52 »

Hvordan bruger du Eriksen?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #28: 29 Okt 2013, 22:03 »

Som fremskudt playmaker O lige bag Soldado
Logged

dcallesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #29: 29 Okt 2013, 22:24 »

okay, fordi når spillet kommer ud, har jeg nemlig tænkt mig at spille ham på den centrale sammen med dembele og paulinho sådan lidt på skift.. kan du give et ss af din opstilling?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010