home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 07:04:52 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132812 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  FYNboerne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FYNboerne  (Læst 2105 gange)
EJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
FYNboerne
« : 15 Sep 2013, 08:01 »

'MIRAKELMAGEREN'


Så blev det min tur til, at starte et virtuelt eventyr med min barndomsklub OB. Inden jeg begynder vil jeg lige tilføje, at jeg spiller FM 12, da jeg ikke anskaffede mig FM 13, idet jeg har holdt en længere pause fra spillet.... Jeg vil lige advare om, at jeg er ny på siden her, så i skal ikke forvente det store design fra min side af. Jeg er åben for kritik såvel som ros - Begge vil blive modtaget med et smil.

Hvorfor OB?
- Mit valg ligger på OB, idet fynboerne står i en yderst vanskelig økonomisk situation. Deres gæld lyder på intet mindre end 247 mio. Kr.
- Klubben starter med en 1. holds trup på 14 mand, så der er plads til forstærkninger.
- Klubbens forventninger er ikke faldet af de begrænset midler, som klubben stiller til rådighed, så udfordring finder man helt sikkert på Fyn.

Hvad står jeg for?
- Jeg vil forsøge, at satse på 'yngre' spillere, da klubben råder over en del allerede i starten.
- Jeg er glad for rotation, så jeg vil mere eller mindre lad alle få chancen.
- Jeg prøver, at spille FM realistisk.

Info om Odense Boldklub

- OB er stiftet i 1887.
- Gennem årene har OB høstet mange flotte triumfer.
- OB spiller til dagligt på TRE-FOR park.











- EJ
« Seneste Redigering: 15 Sep 2013, 10:22 af EJ » Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'Fynboerne' by EJ
« Svar #1: 15 Sep 2013, 08:13 »

Fedt klubvalg Opstemt
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

EJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 'Fynboerne' by EJ
« Svar #2: 15 Sep 2013, 08:42 »

1. Intro
Velkommen Allesammen. Som jeg nævnte tidligere bliver dette min første blog på siden her, så jeg håber i vil bæree over med mig ang. mit layout. Jeg har valgt Odense Boldklub, som i de seneste sæsoner ikke har kunne finde sit gamle jeg, hvilket jeg naturligvis har ambitioner om, at vække til live igen. Jeg kører med transfer-update, så så det mere eller mindre ligner FM 13.

Regler
- Klubbens økonomi, skal komme i første række - Altså ingen uansvarlige transfers. (Der må ikke købes spillere på månedlig afbetaling)

- Kommer der et konkret bud på en spiller, skal det accepteres således det matcher spillerens værdi

- Mindst 7 spillere af start 11'eren skal være fra skandinavien

Ambitioner
- Slutte top 2 i Superligaen

- Nå semifinalen i Pokalturneringen

- Udvikle spillere fra egen avl

- Købe billigt, sælge dyrt


Ved godt det hverken er de sværeste regler eller de højeste ambitioner jeg har valgt, men det var lige hvad jeg kunne overkomme her i min første blog, da det bund & grund er bloggen jeg vil gøre mest ud af.

« Seneste Redigering: 15 Sep 2013, 09:46 af EJ » Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'Fynboerne' by EJ
« Svar #3: 15 Sep 2013, 08:57 »

Jeg følger da med her.  Personligt er jeg ikke helt tilhænger af den skrifttype du benyttede her i update nr.2, mendet er 100% dit valg. Ang. Regler synes jeg det er en fremragende regel at mindst 7 spillere skal være fra Skandinavien. Synes den lyder ualmindeligt spændende. Omvendt synes jeg den er hård at du SKAL sælge spillere hvis buddet lever op til spillerens værdi. Men i hvert fald glæder jeg mig til at følge dig her.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

EJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 'Fynboerne' by EJ
« Svar #4: 15 Sep 2013, 09:15 »

2. Sæsonstart lige om hjørnet

[i] Med mindre end 1 uge til Kick'off har OB gjort sig klar til deres debut i dette års superliga. OB har fået noget bredde i den ellers så smalle trup, hvilket var en stor nødvendighed, hvis ambitionerne for den traditionsrige klub skulle holdes. OB har fået 4 nye ansigter til klubben, samt et gammelt er væk. OB har købt for godt 7,6 mio. kr & har solgt for lidt over det halve. Den krise ramte klub har handlet ind på en fri-transfer, med undtagelse af en. Der forventes mindst 2-3 af de nye ansigter får deres debut d. 17 juli på udebane imod Esbjerg. Men mon ikke der ankommer en enkelt eller 2 mere inden dettes summer transfer lukker.


OB's sommer-transfers



OB & Henrik Clausen dropper samarbejde


OB har valgt, at opsige samarbejdet med Henrik Clausen med øjeblikkelig virkning. Der formodes han kom i problemer hos bestyrelsen. OB har i i stedet valgt klubbens 48-årige, rapkæftede, assisterende træner "EJ" til posten i øjeblikket. Man formoder dog ikke det varer ved medmindre store præstationer bliver leveret. "EJ" har i sin aktiv periode, som fodboldspiller spillet største delen af sit liv i henholdsvis Norge & Sverige, hvilket giver ham stor dygtighed med skandinaviske spillere. - "EJ" er primært kendt rundt omkring i Europa for sine udtagelser i pressen. Bestyrrelseforman Niels Thorborg fortalte 'Goal.Com at han spåede OB en stor fremtid, så det ligner forventningerne er høje til den nye OB-manager. Men spørgsmålet er, "Kan han leve op til dem?"


www.Bt.dk


   
                                                                                                                                                                
                                                                                                 (OB spillernes reaktion efter nyheden)


                                                                                                                                       
« Seneste Redigering: 15 Sep 2013, 10:27 af EJ » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010