home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Nye features
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nye features  (Læst 12868 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Nye features
« : 14 Aug 2013, 15:49 »

De overordnede forbedringer i FM14

Kampmotoren
Kampmotoren er blevet forbedret markant. Bl.a er ting som modstanderens træk, belysningen, spilleranimationern e , trøjerne og hvordan spillerne reagerer i forhold til hændelserne på banen forbedret. Det bliver den hurtigste kampmotor nogensinde i Football Manager. Kampmotorens udseende bliver forbedret.

Taktisk eftersyn
Måden taktikerne er lavet på, er lavet fuldstændig om. Spillerrollerne og de forskellige strategier får nu en mere fremtrædende rolle. Der kommer nye spillerroller og instruktioner. Nye muligheder i en kamp mod en rivaliserende manager.

Flere realistiske transfer og kontrakter
Transferdelen er blevet væsentligt forbedret i FM14. Managerne eller lederne fra de computerstyrede klubber vil agere mere realistisk i forhold til afgivende og indkommende bud. En række muligheder fra den virkelige verden er blevet tilføjet, såsom muligheden for at låne en spiller tilbage til den klub han lige er blevet købt fra, og muligheden for at tilbyde en lånespiller og penge samtidig. Samt nye kontraktklausuler f.eks hvis man bliver skiftet ind fra bænken. Oven i dette kan transferforhandling erne nu gøres på to måder. Det nuværende system bliver bevaret, mens det nye er liveforhandlinger som minder lidt om kontraktforhandling erne.

Mere sofistikerede forhandlinger
Forhandlingerne bliver mere grundige i FM14. Man kan fremlægge visionerne for klubben og spilleren. Hvis du lige har afvist et tilbud fra en anden klub, vil du kunne få mulighed for at genforhandle løn- eller transferbudgettet.

Forbedrede samtaler med spillere, personale og medier
Muligheden for samtaler med spillere, personale og medier er forbedret. F.eks giver personalet nu feedback på, hvordan der bliver præsteret på reserve- og ungdomsholdene. Manageren kan også spørge nogle af nøglespillere, om de ikke vil snakke med en utilfreds spiller. Samtidig kan man nu også holde holdmøder, hvor man kan give feedback på sæsonen og sætte mål for den næste.

Nyhedssystemet
Man kan nu besvare spørgsmålene via ens indbakke. Nyhederne har hver deres farve, afhængig hvilken kategori de tilhører. Nyhederne er blevet mere detaljeret. Talentspejderrappor tererne vises nu som en enkelt nyhed, med en overskrift om alle spillere er spejdet.   

Forbedret brugerflade
Der er blevet foretaget en del ændringer i dette emne. Flere store områder er blevet ændret. Der i blandt er træningskalenderen, nyhedsoversigten og transferpanelet. Generelt er brugerfladen forbedret. Sproget i spillet er blevet mere hen af det, man ser i den virkelige verden. 

Football Manager Classic udviklet
Managere kan nu vælge flere end tre spilbare nationer. Bl.a er "Transfer deadline Day" og en del andre ting nu gjort mulige i FM Classic.

Tilføjet MLS Waiver Draft I November

Mulighed for at tjekke hvilke kontrakt vilkår man har indgået med fremtidige indkøb.

Anføreren kan blive bedt om at forsøge at løse en konflikt, to holdkammerater imellem

Viareggio Club World Football Tournament Coppa Carnevale er nu med I spillet

Planlægge at spille på større stadion, I vise europæiske cup turneringer, hvis hjemme bane stadionet er for lille

Bede en spiller om at fyre sin agent

TV penge aspektet i spillet, er blevet fornyet

Der kommer nu en pop up med sæt pris, når man tilføjer en spiller til uønsket listen.

En graf over tidligere placeringer, er nu at finde når man vælger hold at være manager for.

Tage på træningsturne I udlandet for at øge trøje salget.
Anføreren kan nu blive bedt om at fortælle hvordan moralen og sammenholdet er i truppen, så man derved får hjælp til at beslutte om der er behov for et holdmøde.

Sportsdirektøren kan foreslå at ændre prisen på en spiller, hvis som følge at mislykkede forsøg på at sælge denne.

Du kan nu appellerer for arbejdstilladelse til dine egne spillere, uden at skulle tilbyde dem en ny kontrakt.

Testimonial kampe er tilføjet

Sværhedsgrad for challenges afhænger af hvilket hold du styrer.

Kampprogrammet indeholder mulige modstander i næste runde af pokalturneringerne.

Hvis du er tæt på en klubrekord, vil dit personale minde dig om det.

Flere og forbedrede talentspejderrappor ter.

Du kan nu vælge favoritformation, når du opretter en ny manager.

En "Hvor er de nu" knap, er tilgængelig under historiesektionen.

Hyperlink til divisionsnavene i sæsonresume.

Gør spillere tilgængelig for både U-19 og reserveholdet.

Transferbudgettet tager nu hensyn til klausuler og bonusser.

Forbedret forklaring på hvordan en sportsdirektør fungerer i FMC.

Du har nu nu mulighed for at låne en spiller ud som anfører.

Du kan nu træne spillere, så de bliver bedre ledere.

Der vil komme nye dommere. Dommere vil ligeledes kunne gå på pension.

Graf der indikerer, hvordan økonomien er i forhold til budgettet.

Privat lykønskning til ens spiller hvis han har opnået noget specielt som landsholdsdebut.

Spørgsmål på pressekonference vedr. stadion hvis formanden har accepteret eller afslået et forslag om stadion.

Lokale dommere vil dømme lokale kampe, så en dommer fra Southampton ikke tager til Newcastle for at dømme en kamp på lavt niveau.

Mere information vises på manager- og personalesiden.   

Relevante pressekonferencespø rgsmål når man kommer til et hold i problemer midt i sæsonen.

Flere tilskuere til venskabskampe når et nyt stadion bliver indviet.

Mere realistiske fanreaktioner når man taber til et bedre hold.

Du vil få at vide, hvis flere store spillere trækker sig tilbage fra et landshold.

Bed din anfører om at byde en ny spiller velkommen.

Pressekonferencespø rgsmål om formandens ambitioner, hvis han har afvist et af dine forslag.

Fuld adgang til din ønskeliste når du er arbejdsløs.

Du kan bede en anden klub om udsættelse af en venskabskamp, hvis flere af dine spillere er væk med deres respektive landshold.

Du kan tilføje hviledage på alle ugens dage på forhånd.

Betinget tilbagebetaling af lån. F.eks når et hold rykker op.

Træningslejr vises nu på træningskalenderen.

Pressekonferencespø rgsmål om den nye formand hvis klubben lige er blevet overtaget.

8 nye spillerroller. F.eks falsk nier, skyggeangriber og komplet fløj. Mere om det kommer i en video fra dem senere.

MLS reserveliga opdatering.

Pengene fra sign on fee til agenter og spillere vil blive trukket fra transferbudgettet. Kontraktbonusser bliver trukket fra lønbudgettet.

Anbefalet spillerknap tilføjet til nyheder om nye mennesker i personalestaben.

Spørgsmål vedrørende formanden hvis han er i gang med at sælge klubben.

Fanejede klubber vil ikke sælge klubben til forretningsfolk.

Seperat personalebudget.

Information i spillet om kontraktforholdene i U.S.A og Australien.

Klublogoer på næste kamp panel er nu et hyperlink.

Forskellige nyhedshistorier når en klub har en spiller, som er er skadet, udeladt af truppen osv.

Du kan nu vælge mere end en spiller i transferpanelet. Billed af det

Franske klubber får nu kompensation, når deres spillere er væk med landsholdet.

Bestyrelsen sætter nu mål for hvilket beløb, der skal sælges spillere for.

Forbedrede holdrapporter. Billed af det

Brug af bonusser og klausuler vil hæve eller sænke transferbudgettet.

Præsidentvalg for klubber som også har det i virkeligheden.

Sponsoreringen på trøjerne er fornyet.

Forbedrede spilleranbefalinger til potentielle nye spillere.

Transferinformation over hver enkelt spiller. Billed af det

Mulighed for automatisk kontraktforlængelse med op til 3 år

Opdatering til Norge spiller af egen avl regel.

Vælg egne realistiske moderklubber.

Sæt prøvetræningsholden e til at spille samme taktik som førsteholdet.

Se jobannonceknap på klubskærmen. Billed af det

Mere realistiske sæsonforventninger.

Dansk arbejdstilladelse fornyet.

Maximum transfersum i Australien er opdateret.

Ny træningsoversigt over hvor meget der er trænet i de forskellige områder. Billed af det

Kontrakter til unge tyrkiske spillere er mere realistisk med ingen ungdomskontrakter.

Tilføjet financial Fair Play knap under finanser.

Vælg spilstartsdato i FMC.

Assistentræneren tager sig automatisk af pressekonferencen, hvis du har karantæne.

Udvid kontraktudspil skærmen så du kan se det med Financial Fair Play information.

Dræb jobspekulationer. Billed af det

Uartige ungdomsspillere vil nu bruge de sociale medier til at klage over noget i klubben.

FM kan nu spilles i 1368x768.

Reservespillere og ungdomsspillere kan nu blive oplært i en bestemt position.

Merchandisesalget vil blive øget hvis en velanset klub tager på en tur i udlandet.

Tal med dine udlånte spillere. Billed af det

Gør lilleputnationer spilbare ved at lave regens fra landet.

Alle kampe i versus mode bliver nu spillet på neutral grund.

Nye spiller- og personalepensioneri nger.

Pressekonferencespø rgsmål om spillere der er ved at slå en rekord. Billed af det

Lov en spiller at tilbyde ham en ny kontrakt når sæsonen er slut.

Realistiske tilskuertal i den belgiske pokalturnering.

Pressekonferencespø rgsmål om du synes bestyrelsens forventninger er acceptable.

Reaktioner på, at spillere afviser deres respektive landshold.

Mulighed for at tilføje spillere til ønskeliste under MLS Draft.

Information om U-21 landshold vil nu kunne ses under spillerinformation.

Pressekonferencespø rgsmål baseret på målanalyser.

Kortere kontrakter for spillere som er delejet for at gøre spillet mere realistisk.

Forbedret AI i MLS med transfers.

Beregning af kontraktlængder fornyet.

Pressekonferencespø rgsmål om penge man er blevet stillet i sigte til transfer, løn, træningsfaciliteter og lignende.

Holdrapporter om reserveholdene.

Ny FairPlay-pris i den tyrkiske liga.

Forbedret sponsorering af stadions.

Udvid transferpanelet til at omfatte information om Financial FairPlay.

Moderniseret håndtering af klubbens gæld.

10 nye personaleroller på reserveholdet.

Specifikke holdmøder forud for playoff-kampe.
-
Du kan nu tildele en spiller en ny rolle og pligt, når du laver en hurtig udskiftning.

Datoer på MLS er tilføjet under regler.

Hvis du klikker på et klubnavn under en kamp, vil du nu komme ind på klubsiden.

Du kan nu tale med pressen om kontraktfrie spillere.

Træns spillerens svage fod.

Forbedret set-up af pre-seasons ture.

Flere detaljer i FMC i finanspanelet.

Specifkke samtaler med målmænd om deres seneste kamp.

Opdaterede regler for spiller mellem 21 og 23 år i den skotske U-20 liga.

Du kan nu vælge, om du vil have fuld kontrol over transfers på reserve- og tredjeholdet.

Flere detaljer i referatet af den foregående sæson.

Den engelske U-21 liga er nu spilbar.
-
Samarbejdsklubbersk ærmen er blevet fornyet.

Når du opretter en ny manager, kan du nu vælge hans/hendes fødeby.

Under spillersøgning kan du nu sortere spillere afhængig af deres bedømmelse af klubbens talentspejdere.

Den liechtensteinske cup er blevet tilføjet til den schweiziske fodboldkalender.

Du kan nu klage over landsholdenes behandling af dine spillere.

Spillersamtalerne er blevet mere detaljerede.

Du kan nu lade din assistent-træner om træningen i FMC.

Der vil nu komme et pop up vindue med en forklaring, om hvorfor spilleren ikke må blive lånt ud til en samarbejdsklub.

Du kan nu lykønske en spiller, hvis han har vundet en personlig pris.

Financial FairPlay - eller Financial FairPlay som de tror det kommer til at blive.

Ny kameravinkel hvor man kommer endnu tættere på spillet.
« Seneste Redigering: 15 Okt 2013, 21:27 af Magn » Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nye features
« Svar #1: 14 Aug 2013, 17:24 »

Jeg håber så meget det tactical overhaul, betyder at når spillere bytter plads, at man kan bestemme hvilke rolle de skal indtage på deres nye position. Og hvilken rolle de skal falde tilbage i på deres udgangsposition.
Virkelig en feature jeg savner.

Dernæst håber jeg virkelig at man har fokus på cpu styrede klubbers evne til at træne talenter.
Det er så skuffende som irl talenter står fuldstændig stille og kun blir til noget hvis man del køber og udvikler dem.
Det er især skuffende (for mig).
Men som altid glæder jeg mig til et nyt manager:-)
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #2: 14 Aug 2013, 17:54 »

Hvornår kommer videoerne om den nye match engine? Hvis den er lort så køber jeg ikke FM 14 Skuffet
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Svartovich
Gæst
 
Sv: Nye features
« Svar #3: 14 Aug 2013, 21:40 »

Hvornår kommer videoerne om den nye match engine? Hvis den er lort så køber jeg ikke FM 14 Skuffet
Tror jeg ikke der er nogle der ved endnu. Smiley
Logged

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nye features
« Svar #4: 14 Aug 2013, 23:11 »

Jeg glæder mig klart mest til transfer-delen, synes at AI'en omkring kontrakt og transfer er været meget utilregnelig i FM 13.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #5: 15 Aug 2013, 10:02 »

Her er en meget fin artikel, der kan støtte annonceringen Smiley

http://whatculture.com/gaming/football-manager-2014-12-new-features-to-be-excited-about.php

Det uddyber et par af de nye features
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #6: 15 Aug 2013, 13:26 »

Dagens nye feature er testimonial kampe.

Langt om længe kom denne feature med i spillet, ikke at den for os som manager har det store at sige.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #7: 02 Sep 2013, 19:23 »

Dødlækkert med den nye NEWS screen! især mht. til kontraktforlængelse r når de er ved at udløbe!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #8: 02 Sep 2013, 19:31 »

Wow det ser godt ud! Mange ting som man ved selv at spille 13'eren synes mangler, ser ud til at være tilføjet her! Super fedt, men der er nok pænt mange bugs i de første patches Opstemt
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #9: 02 Sep 2013, 21:50 »

De indtil videre offentliggjorte features er nu opdateret.

Hvad synes i om de nyeste features?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #10: 02 Sep 2013, 22:03 »

Citat
Pengene fra sign on fee til agenter og spillere vil blive trukket fra transferbudgettet. Kontraktbonusser bliver trukket fra lønbudgettet.

Det gør det i hvert fald mere realistisk. Men også sværere for os 'managers'. Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #11: 02 Sep 2013, 22:06 »

Generelt synes jeg faktisk, de er kommet med en del gode features, der gør spiller mere realistisk.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #12: 03 Sep 2013, 00:33 »

Generelt synes jeg faktisk, de er kommet med en del gode features, der gør spiller mere realistisk.

Helt enig. En masse små ting, der forbedrer spiloplevelsen. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #13: 03 Sep 2013, 13:44 »

Jeg ville ønske at Financial fair play blev en del af spillet. SÅ mange klubber prøver at gøre sig klar til det (nogle ignorerer det), men faktum er at det er så vigtigt et element af vores fodboldverden de næste 10 år, at jeg synes det ville være en klar mangelvare.

Generelt bare mere fokus på økonomi for realismens skyld - men der er heldigvis da også et par små tiltag kan jeg se.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye features
« Svar #14: 03 Sep 2013, 14:50 »

Jeg ville ønske at Financial fair play blev en del af spillet. SÅ mange klubber prøver at gøre sig klar til det (nogle ignorerer det), men faktum er at det er så vigtigt et element af vores fodboldverden de næste 10 år, at jeg synes det ville være en klar mangelvare.

Generelt bare mere fokus på økonomi for realismens skyld - men der er heldigvis da også et par små tiltag kan jeg se.

Enig!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010