home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #35 En legende bliver til
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #35 En legende bliver til  (Læst 72910 gange)
mitnavnersten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En legende bliver til
« Svar #15: 06 Aug 2013, 01:17 »

Spændende blog! Jeg er på
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #16: 06 Aug 2013, 01:23 »

følger helt klart med her, der er ikke mange blogs i gang pt. så følger galdeligt og så er det jo skønt med noget kvalitet. Er det ikke også kvalitet frem for kvantitet man plejer at sige Wink gogo darkalf til tops!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #17: 06 Aug 2013, 05:00 »

følger helt klart med her, der er ikke mange blogs i gang pt. så følger galdeligt og så er det jo skønt med noget kvalitet. Er det ikke også kvalitet frem for kvantitet man plejer at sige Wink gogo darkalf til tops!
Spændende blog! Jeg er på
fedt og have jer med håber I vil blive godt underholdt.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#1 En legende bliver til - Kick Off
« Svar #18: 08 Aug 2013, 16:09 »



Kick Off

Transfervinduet lukket og sæsonen er igang for alvor. Ønskeseddelen op til sæsonen var lang og med meget begrænsede midler til indkøb måtte der hentes det som var mest nødvendigt. Følgende spillere blev hentet til klubben.
Transfers

Edwin van Buren er hentet som defensiv ankermand på midtbanen ligesom Jeppe Juhl Jensen mens Ricardo  Samoender er venstre back. Jeffrey Visscher er endnu en fløj og vil give den ønskede bredde på den plads.
Rik Witteveen og Niklas Tarvajärvi er angribere og var de bedste bud på den plads som det kunne blive til. Ingen spillere har forladt klubben da truppen er meget smal, og der skal ikke mange skader til før det hele falder fra hinanden. Umiddelbart er der ikke nogen af dem man kender og det er da også kun Jesper Kristoffersen som jeg har hørt om før. Af profiler på holdet har jeg valgt en i hver kæde og hvis vi starter mellem stængerne så er
René Oosterhof vores bedste bud på en målmand og jeg kun ikke på trods af en ihærdig jagt ikke finde en bedre der ville til klubben til den løn jeg havde mulighed for at tilbyde, så det lader til at jeg må trækkes med ham i hvertfald indtil jul og ellers indtil sommeren 2014.

Jesper Kristoffersen blev som sagt hentet i Avarta hvor han var som amatørspiller, og han var mere end villig til at følge med tilbage til Holland og den næstbedste række.

Soufiane Laghmouchi er et tidligere talent fra vores moderklub Vitesse som var i klubben da jeg kom til og en af de første ting jeg gjorde var at forlænge kontrakten med den unge wing, så han ikke røg til sommer gratis. Meget af vores succes kommer til at afhænge af hans talenter på fløjene.

Sidste "profil" er Vojtech Schulmeisteri som er holdets bedste bud på en topscorer og han var også den eneste spiller som var i klubben da jeg kom til.

De første ligakampe er også blevet spillet og vi startede på udebane mod storfavoritterne til direkte oprykning fra De Graffschaap. Jeg gav spillerne en peptalk og bad dem om at slappe af og yde deres bedste og det må man da sige de gjorde i det vi fik vendt et truende nederlag til en 3-4 sejr via et hattrick af Vojtech Schulmeister. I den efterfølgende kamp fik vi besøg af Helmod Sport hjemme på Fly Brazil stadion som kan rumme hele 3352 tilskuere,så mange er der dog ikke tilstede. Vojtech slog endnu engang til med et mål som sikrede os 1-1 og gav os endnu et point til kontoen. SC Cambuur tog imod i næste kamp og vi tog hjem med endnu et point til kontoen efter en spændende kamp sluttede 2-2. 3 dage senere tog vi endnu engang bussen denne gang til Excelsior og forventningerne var ikke store til os endnu engang. Vi kom også "planmæssigt" bagud, men en stor anden halvleg af holdet efter en hårtørrertreatment i pausen gjorde udslaget og vi vandt 1-2 Sidste kamp i august bød på hjemmebane mod FC Den Bosch, og vi formår endnu engang kun at få et point på hjemmebane med 2-2 som slutstilling.

Overvejende er sæsonens første kampe gået meget bedre end jeg havde turde håbe på og med 9 point ligger vi med i den sjove ende, dog skal holdet spille bedre på hjemmebane hvis vi vil holde os med i toppen indtil sæsonen er slut. Vi ligger pt på en flot 5. plads med 3 point op til 1. pladsen og 8 point ned til den ene nedrykningsplads der er.

Af store transfers rundt om i verden kan nævnes at Gary Medel er skiftet til Tottenham for 130 millioner kr, mens Darren Fletcher har skiftet Man Utd ud med Dortmund for 72,5 millioner kr.

« Seneste Redigering: 09 Aug 2013, 22:21 af darkalf » Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #19: 08 Aug 2013, 21:09 »

Udemærket start på karrieren Smiley og god start på bloggen.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #20: 08 Aug 2013, 21:24 »

Jo tak højst overraskende start vil jeg sige med sigt på at holdet kun er seedet til en 12. plads og vi allerede har slået de 1. seedet på udebane blandt andet. Men hold op hvor de to backpladser giver anledning til megen frygt, men det kan jo være de spiller sig op i løbet sæsonen. Vi er det næst mest scorende hold men vi ligger desværre også i dem tunge ende hvad angår mål lukket ind.. Skuffet
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #21: 09 Aug 2013, 16:58 »

God start på bloggen.

Følger selvfølgelig med i dit eventyr. Wink
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #22: 09 Aug 2013, 17:03 »

God start på bloggen.

Følger selvfølgelig med i dit eventyr. Wink
rart med endnu en læser. Håber på at have endnu en update klar i aften.
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #23: 09 Aug 2013, 17:21 »

Fedt  Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #24: 09 Aug 2013, 17:32 »

Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
# 2 En legende bliver til - Op op til æ top
« Svar #25: 09 Aug 2013, 22:19 »



Op op til æ top

Med en flot start på sæsonen har vi overgået de forvetninger der var til holdet fra sæsonstarten, og med store resultater og bedre spil af de to backs er det faktisk også lykkedes at holde buret rent et par gange. Vi startede september med et besøg af FC Eindhoven som måtte lægge ryg til fremragende spil fra os og vi vandt fortjent kampen med 2-0, og efter vi fik 1-1 ude mod Go Ahead som på daværende tidspunkt var nummer et i ligaen. Kampen efter fik vi endnu en sejr med cifrene 0-2 i endnu en udebane kamp denne gang mod FC Emmen som må betegnes som det ringeste hold i rækken. De mange flotte resultater kunne læses i tabellen hvor vi stille og roligt var på vej mod toppen og da vi sluttede september af med at vinde 1-0 over MVV fik vi endelig sat os på toppen af ligaen dog med de andre hold lige i hælene. En hårdt spillet kamp mod Fortuna Sittard kostede to af holdets profiler en pause på tribunen pga skader, men vi fik da de 3 point via en 2-1 sejr på et mål i sidste sekund. Timingen kunne ikke være dårligere da vi skulle op imod nummer 2 i ligaen blot 5 dage senere SC Veendam på udebane, men holdet viste stor moral og fik 3-3. Volendam fik ikke ret meget at skulle have sagt i kampen på vores hjemebane, som vi efterhånden har fået lavet om til et fort, og det var stik imod spil og chancer at de kom på 0-1, men vi vendte kampen i 2. halvleg og trak stikket hjem med 2-1. Så sluttede vi oktober af med at spille 1-1 ude mod Telstar som ligger i det store midterfelt. De flotte præstationer af spillerne på alle pladser, plus en del held har betydet at vi er eneste udbesejrede hold i ligaen, men vi er på trods af dette kun foran med 1 point. I bunden er FC Emmen allerede ved at være isoleret og hvordan deres manager har undgået kniven fatter jeg ikke, hvis man ser på hvad der sker rundt omkring i de andre ligaer.

I Tyskland har Stuttgart valgt at fyrer deres manager allerede midt i september og Jürgen Klopp blev nævnt som en mulighed, dog valgte Felix Magart at tage over der. I DK har Peter Sørensen fået sparket i AGF, som så hyrede Lars Søndergaard fra SønderjyskE, der tilgengæld tog Peter Sørensen ind på manager posten.

Lodtrækningen til den hollandske pokal havde parret os op mod Capelle som fik store klø med en 5-1 sejr til os og dermed var vi videre til 3. runde som også var det bestyrelsen forventede som minimum inden sæsonstart. I 3. runde skal vi op imod FC Utrecht fra Æresdivisionen, så godt vi har fået hjemmebane så vi kan tjene lidt penge, for vi kommer nok ikke videre fra den kamp.


Logged


Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #26: 09 Aug 2013, 22:33 »

Gode resultater! Håber du rykker op og få overrasket mod Utrecht! Go Go AGOVV!!! Nok et af de fedeste navne i fodbold overhovedet. har lige wikiet mig til at det står for "Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verder" som betyder "Only Practising Together Brings us Further", satme et svedigt navn til en klub  Opstemt
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #27: 09 Aug 2013, 22:35 »

Gode resultater! Håber du rykker op og få overrasket mod Utrecht! Go Go AGOVV!!! Nok et af de fedeste navne i fodbold overhovedet. har lige wikiet mig til at det står for "Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verder" som betyder "Only Practising Together Brings us Further", satme et svedigt navn til en klub  Opstemt
haha hvor fedt. Nu må vi se om jeg bliver i klubben syntes ikke rigtigt at formanden og jeg kan blive enige om ret meget..
Logged


Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #28: 09 Aug 2013, 22:42 »

haha hvor fedt. Nu må vi se om jeg bliver i klubben syntes ikke rigtigt at formanden og jeg kan blive enige om ret meget..
Mon ikke han er tilfreds nok hvis resultaterne er i orden? det er måske mere dig der ikke magter ham?
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En legende bliver til
« Svar #29: 09 Aug 2013, 22:48 »

Resultaterne er han ellevild over, men han er sq en smule for nærig syntes jeg.. han vil ikke give mig en rød øre at handle for og der er plus i hver måned og der er også efterhånden udsolgt på stadion hver gang vi er på hjemmebane, men nu var der da gennembrud i forhandlingerne omkring antallet af trænere... jeg fik en mere.. men ikke en fysisk som er det jeg mangler Skuffet
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010