Juli Måned:14/7-12:
BIF VS Horsens (3-0) 4-0
Så kom Superliga Starten endelig, træningskampene skulle rystes af - og det blev de.
Men allerede efter 38 sek, var Horsens på pletten, målet blev dog korrekt annulleret for offside.
20 min: Gult Semou
33 min: Stryger brager af fra kanten af feltet og 1-0 til BIF - tæt kamp indtil nu.
39 min: efter lidt klumpspil i feltet, bliver den clearet ud på kanten af feltet hvor Stryger tæmmer bolden og knalden den endnu engang i kassen 2-0 !
42 min: Straffe og Stryger sparker sæsonen's første Hattrick hjem.
Pausen: Semou byttes med Jannik Hansen, hvilket vil sige at Stryger rykke ned på den centrale, og Hansen tager OM.
59 min: Makienok gult - Han Udskiftes sammen med Stryger og ind kommer McGrath og Rene Joensen.
60 min: et indlæg fra Norouzi sejler i kassen til 4-0.
85 min. Mathias Larsen må forlade banen - vi spiller færdig med 10 mand.
22/7-13:
Silkeborg VS BIF (0-1) 1-1
2 min: Stryger Gult.
9 min: Stryger river Silkeborgs midtbane op, og spiller Antipas fri, Han vælger at sparke fra kanten af feltet 0-1.
24 min: Semou Gult.
27 min: Stryger brænder en kæmpe friløber.
Pause: Stryger og Semou bytter med M. Larsen og J. Hansen - Vi har styret spillet totalt.
53 min. Silkeborg på stolpen.
66 min. Joensen begår straffe og den sparker Holst ind til 1-1.
Lidt små chancer i begge ender derefter men den ender 1-1
23/7-12: Holst er tilbage fra skadespause.
26/7-12: Vender Thygesen, Gerth og Falkensgaard tilbage til træningsbanen. Dog Skriver Mathias Larsen sig på skadeslisten 4/5 uger.
27/7-12: Durmisi Bliver lejet ud til fast spilletid hos Vestsjælland i 1 Division ( De betaler 100% af hans løn i perioden. )
29/7-12
BIF VS SønderjyskE ( 0-1 ) 0-2
Comeback til Thygesen som går direkte ind i startopstillingen.
7 min: Semou Gult for tredje kamp i træk....
33 min: SønderjyskE splitter os fuldstændig af, og Bechmann kunne trille den i kassen.
Pause: Semou og Thygesen ud og ind med Holst ( comeback ) og J.Hansen.
53 min: Stryger gult.
68 min: Vi satser hele butikken ud med Albrechtsen og ind med McGrath
90 min: Lasse Vibe lukker og slukker 0-2+
Jan Kristiansen er tilbage på træningsnbanen.
Juli slut:
3 kampe 4 point - slet ikke godt nok i betragtning af hvilke modstandere vi har mødt !
Det skal forbedres i August !
Topscorer:
Stryger 3
Norouzi 1
Antipas 1
Assistkonge:
Dumic 1
Stryger 1
Semou 1
M. Larsen 1
Bedømmelse:
Norouzi 7,33