home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1113 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter!
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Inter!  (Læst 50312 gange)
SirToby
Manager

Sv: U-NI-TED!
« Svar #135: 30 Nov 2006, 13:48 »

Det går jo alt for godt Smiley Ændrer du på din taktik fra sæson til sæson eller bliver den bare ved med at virke? Jeg har personligt oplevet at man bliver nødt til at redigerer heftigt efter hver sæson :/

Ja, det er stort set dem samme. Jeg kan umiddelbart kun huske, at jeg har ændret lidt på afskærmningen til mine centrale forsvarspillere.

cube
Manager

« Svar #136: 30 Nov 2006, 14:52 »

Ja, det er stort set dem samme. Jeg kan umiddelbart kun huske, at jeg har ændret lidt på afskærmningen til mine centrale forsvarspillere.

Hvor meget afskærming har du i forsvaret?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager

« Svar #137: 30 Nov 2006, 14:56 »

Hvor meget afskærming har du i forsvaret?

Begge backs har 13 i "closing down", hvilket også er holdinstruktionen. Den centrale forsvarsspiller har blot 3 i "closing down", mens den anden har 14. Det forsikrer mig dermed om, at begge spillere ikke presser for højt. Den ene fungere som en backup.

cube
Manager

« Svar #138: 30 Nov 2006, 15:22 »

Begge backs har 13 i "closing down", hvilket også er holdinstruktionen. Den centrale forsvarsspiller har blot 3 i "closing down", mens den anden har 14. Det forsikrer mig dermed om, at begge spillere ikke presser for højt. Den ene fungere som en backup.

Okay, så man kan faktisk betragte det som en lille diamant i forsvaret Wink får dine to centrale forsvarsspillere ca. ligegod rating så?

SirToby
Manager

« Svar #139: 30 Nov 2006, 15:32 »

Okay, så man kan faktisk betragte det som en lille diamant i forsvaret Wink får dine to centrale forsvarsspillere ca. ligegod rating så?

Ja, den kan man vel godt sige. Vidic har dog langt bedre gennemsnitlig rating, men jeg er ret sikker på, at det er hans mange mål, der gør forskellen.

SirToby
Manager

« Svar #140: 30 Nov 2006, 20:20 »

Leeds beats United
9. april 2012

Et enkelt mål af Wayne Rooney efter godt en halv time afgjorde hjemmebanekampen imod Aston Villa den 3. marts. Set på spil og chancer fejlede resulstatet ikke noget, det var fuldt fortjent. Det var i øvrigt Rooneys 22. sæsonmål.

Efter 1-0-nederlaget i Tyskland til Werder Bremen var der lagt et lille pres på os forud for returkampen på Old Trafford. Det pres var ikke til stede, da vi gik til pause med en 1-0-føring, som Carrick stod for. Med yderligere to mål i anden halvleg fik vi sikret os adgang til kvartfinalen. Ronaldo scorede til 2-0, Vidic til 3-0.

Jeg kunne ikke forvente andet end en sejr, da Sheffield United gæstede Old Trafford ti dage efter CL-triumfen. Min forventning var dog tæt på at blive gjort til skamme, selvom vi vandt 2-1. Gæsterne bragte sig nemlig foran efter otte minutter, men med to mål fik Vidic vendt det. Med sejren lå vi på 1. pladsen med otte runder igen, 16 point foran Liverpool, som havde spillet to kampe færre.

Gareth Bale rundede sit 15. assist i denne sæson, da han tre minutter inde i den følgende kamp imod Blackburn lagde op til Rooneys 1-0-mål. Senere hen blev det til 2-0 ved Celsinho. Dobbeltmålscoreren fra sidste kamp, Vidic brændte for resten et straffespark.

Marseille, som var det andet hold i vores CL-gruppe, som var gået videre, var også nået til kvartfinalen, hvor de minsandten havde trukket os. I en første halvleg, som vi dominerede, havde Marseille haft to skud imod vores ti. Alligevel var pausestillingen 2-0 til franskmændene. I anden halvleg fik de også gjort det til 3-0, hvilket også var det afsluttende resultat. Grunden til vores svage effektivitet lå muligvis i, at vores fem angribere, Palacio, Rooney, Agüero (stadigvæk skade) Celsinho og Delgado af forskellige grunde ikke var med i kampen.

Vi kom os hurtigt over ckoknederlaget, da vi tre dage senere slog Middlesbrough med 2-0 i Premiership. Celsinho nettede begge mål, og der skulle nu gå ekstremt meget galt, hvis vi ikke for anden år i træk skulle snuppe guldet.

Vi led sæsonens blot andet liganederlag i 33. runde den 9. april. Det var Leeds, der med et mål efter 60 minutter sikrede sig en 1-0-sejr, trods en udvisning kort efter scoringen. Det var det første nederlag i ligaen siden 3-2-nederlaget i 11. runde til Sheffield United.

cube
Manager

« Svar #141: 30 Nov 2006, 20:31 »

Du bliver simpelthen nødt til at uploade din taktik et sted Wink

Guldbrand
Gæst

« Svar #142: 30 Nov 2006, 20:32 »

Jeg kan ikke lide den her blog, at se Chelsea på en 15. plads.. det gør bare ondt   ticked off    Græder

Hehe  crazy  Ej må indrømme at det er en meget god blog du har fået lavet her,  Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #143: 30 Nov 2006, 20:34 »

HAHA! Ja, hva' sker der lige for CFC.

Kev
Gæst

« Svar #144: 30 Nov 2006, 21:01 »

Super blog Opstemt og det hjælper helt klart også at det er med United Opstemt
Men du stiller det virkelig godt op Wink

Hvordan får du teksten til at stå ved siden af billedet ?

SirToby
Manager

« Svar #145: 30 Nov 2006, 21:02 »

Super blog Opstemt og det hjælper helt klart også at det er med United Opstemt
Men du stiller det virkelig godt op Wink

Hvordan får du teksten til at stå ved siden af billedet ?

Citér mit indlæg, og du vil få svaret.  Smiley

Kev
Gæst

« Svar #146: 30 Nov 2006, 21:08 »

Haha, nå ja selvfølgelig Opstemt Godt tænkt alligevel Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #147: 30 Nov 2006, 21:32 »

Du bliver simpelthen nødt til at uploade din taktik et sted Wink

Det vil jeg også sige, den skal da uploades her på siden så alle kan få glæde af den Thumbs Up

Edit: Indlæg nr. 700 Smiley

SirToby
Manager

« Svar #148: 01 Dec 2006, 18:20 »

God afslutning
13. maj 2012

Det så en anelse sværere ud, end vi havde forventet, da Marseille kom til Old Trafford i CL-returkampen med deres 3-0-sejr i Frankrig. Trods flere gigantiske chancer til vores mandskab endte første halvleg ude mål. Mål kom der til gengæld blot 25 sekunder inde i anden halvleg, da Celsinho fuldt, fuldt fortjent gjorde det til 1-0. Et kvarter senere blev det så 2-0 ved Delgado. Derefter stod det på den ene store chancer efter den anden, men kom ikke yderligere flere gange ind, og kampen endte 2-0. Det betød altså, at Marseille gik samlet videre med 3-2, selvom chancerne over begge kampe sagde noget andet.

Nr. 2 på daværende tidspunkt, Tottenham gæstede Old Trafford i femte sidste runde. Spillerne fik at vide, at jeg forventede en sejr, og det var lige præcis, hvad de gav mig. Cifrene lød på 2-0, Lennon og Delgado scorede hver et mål.

Efter en seks måneders lang skadespause var Sergio Agüero omsider klar til sin debut for klubben. Han startede dog på bænken, da vi mødte Fulham på Craven Cottage. Men ved stillingen 1-1 efter 45 minutter blev han sat på banen. Han gjorde dog ikke nogen stor forskel, og vi gik faktisk hen og tabte kampen med 3-2. Med nederlaget var mesterskabet teoretisk set endnu ikke hjemme.

Vi var inden den næste kamp hjemme imod Newcastle erklærede mestre, da Liverpool midt i ugen havde tabt til Chelsea. Det betød dog overhovedet ikke, at vi slappede af i tredje sidste runde, tværtimod. Vi tævede nemlig Newcastle 4-0. Gæsterne gjorde det dog heller ikke nemt for sig selv med to udvisninger.

De nok kommende sølvvindere, Liverpool lagde bane i 37. runde. Trods dominans fra vores side i første halvleg førte hjemmeholdet 1-0 ved pausen. Men kun tyve sekunder inde i anden halvleg udlignede Rooney på med et pragtfuldt langskud. Waynes mål var kampens sidste.

Sæsonens sidste kamp foregik på Old Trafford imod Charlton. Og 99912 tilskuere fik en super afslutning på sæson, da vi med en 5-0-sejr bankede Charlton. Sergio Agüero fik i denne kamp scoret sit første mål for klubben.

For anden år I træk nuppede vi guldet. Set over hele sæsonen kom det dog overhovedet ikke som en overraskelse, da vi allerede i starten stak af i ligaen. Da 2’eren (Arsenal) og 3’eren (Chelsea) fra sidste sæson også havde en forfærdelig start – eller sæson i det hele taget – var der heller ikke den forventede modstand. Her var det faktisk sidste års 6’er, Liverpool som tog kampen flottest op.

Wayne Rooney blev igen sæsonens topscorer, denne gang med 26 mål. 30-årige Nemanja Vidic havde igen en fantastisk sæson. Han var uden sammenligning været den vigtigste forsvarsspillere i de seks sæsoner, der nu er spillet. 14 mål og 11 kåringer som Man of The Match blev det til for ham. Af andre store spillere i denne sæson skal nævnes Ronaldo, Lennon og Bale. Tilsammen lagde de op til 46 mål.
De nye spillere kunne jeg vel også stille mig meget godt tilfreds med. Rafinha sad på højre backen i stort set hele sæsonen, men da Neville også pådrog sig en skade på 6 måneder, var der heller ikke den store modstand på den position. De to nye, Barton og Kehl roterede sammen med Carrick på den defensive midtbane. Kehl formåede 31 kampe at score seks mål, Barton spillede 24 kampe og opnåede én scoring.

Møller
Gæst

« Svar #149: 02 Dec 2006, 01:18 »

Fedt det logo du har inde med animation ^^ ellers fine resultater Opstemt

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010