home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Inter!  (Læst 45540 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Inter!
« : 25 Okt 2006, 22:25 »

Ja, så har jeg valgt at starte et spil og en blog op handlende om mit favorithold, Manchster United.




MANCHESTER UNITED


Truppen:
Når jeg kigger truppen igennem, ser det ret fornuftigt ud med henblik på de 11 startende, som jeg foretrækker i en 4-4-2 formation. Jeg har to gode spillere til keeper-posten, nemlig Kuszczak og van der Sar. Min assistent foretrækker lejesvenden, Kuszczak, men jeg vælger dog trods det van der Sar. På højre back er jeg ikke i tvivl. Der spiller Gary Neville, som jeg også vælger som anfører. I venstre side råder jeg over Evrà og Heinze, men da vi har Gabi ude i to måneder, sætter jeg Evrà midlertidigt på pladsen. I midten finder vi Vidic, som jeg er helt vild med, og Ferdinand. Wes Brown vil dog få nogle kampe her og der. På wing-pladsen er jeg ikke tvivl. Giggsy og Roony placeres stensikkert her. Scholes og nyindkøbte Carrick tager sig af den centrale midtbane. På toppen har jeg fire alternativer inklusiv en skadet Smith, hvilket er for lidt. Vi har dog to klasse spillere, nemlig Saha og Rooney. Solskjaer holder ikke helt i længden, men jeg er dog ikke i tvivl om, at han nok skal få scoret nogle mål i løbet af sæsonen.

Overblik over de 11 startende:

GK: Edwin van der Sar
DR: Gary Neville
DL: Patrice Evrà
DC: Nemanja Vidic
DC: Rio Ferdinand
MR: Cristiano Ronaldo
ML: Ryan Giggs
MC: Michael Carrick
MC: Paul Scholes
FC: Wayne Rooney
FC: Louis Saha
« Seneste Redigering: 16 Jan 2007, 15:17 af SirToby » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #1: 25 Okt 2006, 22:40 »

Endelig en Man Utd med gang i Smiley håber du får den til at kører optimalt Toby Wink

KONGEKLUBBEN skal forbi $
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #2: 25 Okt 2006, 22:47 »

Sir Toby lige et lille råd. Køb Klose han bomber for vildt og han passer super samme med rooney.. ellers ser jeg frem til at følge United.. held og lykke med det..
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #3: 26 Okt 2006, 16:44 »

Et kort overblik over de fire overståede venskabskampe:

Gallos Tijuana - United 0-2
San Luis - United 0-0
Jaguares - United 1-1
Lokomtiv Moskva - United 0-6




United præsenterer to nye spillere
Problemet med den manglende angriber, som jeg har været inde på, er nu løst. Vi har nemlig fået investeret i Cristiano Lucarelli fra Livorno for en sum på cirka 115 mio. kr. Lucarelli vil gå ind i et rotationssystem med mine to andre angribere.
Men det er ikke kun Cristiano, jeg har købt. Leonardo Ponzio er nemlig også blevet præsenteret i den røde trøje. Zaragoza modtog i nærheden af 40 mio. kr. for deres tidligere argentiner. Spilleren har nu givet en god bredde til vores midtbane.

Halvdårlig indsats i premiere
Premiership skulle skydes i gang, og vi lagde ud i mod Aston Villa på Villa Park i Birmingham. Jeg havde ladet Lucarelli starte på bænken, men Ponzio var med fra start på midtbanen ved siden af Carrick. Kravet var en sejr, men Aston Villa kan drille. Det var dog ikke, hvad de gjorde efter ti minutter, da de lod Ferdinand heade os i front efter et hjørnespark. Derefter bød kampen på meget jævnbyrdig underholding, og desværre var det Villa, der et kvarter før tid kunne udligne efter en dødbold. De to indskiftere, Giggs og Lucarelli kunne ikke gøre noget ved det, og kampen endte 1-1.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #4: 26 Okt 2006, 17:47 »

VAGT!
I 2. runde skulle sæsonens første kamp på Old Trafford spilles, da Watford kom på besøg. Oprykkerne havde fået en elendig start på sæsonen med et 3-0 nederlag hjemme imod Everton i 1. runde. Spillerne fik da også før kampen at vide, at kampen simpelthen skulle vindes. Efter en trist start, hvor Ronaldo måtte forlade banen efter blot seks minutter med en skade, fik vi fat i spillet, og Saha fik fuldt fortjent bragt os foran kort før pausen. Og blot tre minutter inde i anden halvleg fik Rooney skudt gang i sin sæson med et mål til 2-0. Mere skete ikke, og jeg kunne notere sæsonens første sejr.

Dette års Champions League-grupper er blevet trukket. Vi er kommet i en pulje, hvor vi kunne slå alle modstanderne, men to modstanderne kan dog give problemer på deres egen bane. Her er der tale om PSV og Werder Bremen. Den sidste klub er belgiske Anderlecht.

Der var tanket selvtillid fra Watford-kampen, da vi skulle en tur til St. James Park for, forhåbentlig, at slå Newcastle. Men det tegnede ikke til nogen sejr, da vi nede med 2-0 ved pausen efter en utrolig ringe præstation. Anden halvleg var en anelse bedre, og havde vi bare udnyttet vores chancer, havde vi måske gået fra kampen med et point. Men faktum var, at vi ikke scorede, og dermed tabte kampen med 2-0.

Den 9. september besøgte Wigan vores bane. Sæsonstarten havde været skuffende, så en flot og fortjent sejr ville være lige, hvad vi kunne bruge. Det var dog overhovedet ikke, det vi fik, da vi pinligt tabte 1-0. Om det var de skadede spillere i form af Ronaldo, Scholes og Rooney, der var grunden, anede jeg ikke, men det var dog helt sikkert møg hamrende ringe alligevel.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2006, 18:29 af SirToby » Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #5: 26 Okt 2006, 17:56 »

God start! held og lykke fremover Smiley synes det ser lovende, ud rent blog mæssigt hvertfald.
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #6: 26 Okt 2006, 18:02 »

Flot blog om mit yndlingshold Opstemt
Dog en svær start du har fået!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #7: 26 Okt 2006, 18:09 »

Ikke ligefrem den bedste start! Måske du skal have ændret taktikken en gang? Rullende Øjne

Spændende indkøb..

Sir Toby lige et lille råd. Køb Klose han bomber for vildt og han passer super samme med rooney.. ellers ser jeg frem til at følge United.. held og lykke med det..

Det samme gælder Aaron Hunt, ligeledes fra Werder Bremen. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #8: 26 Okt 2006, 22:26 »

Forbedring

Inden Champions League-kampen hjemme imod Werder Bremen havde jeg gjort nogle taktiske ændringer på holdet og glædede mig derfor til kampen. Begge hold havde igennem kampen et par kæmpe chancer for at putte bolden i kassen, men ind kom den ikke, og kampen endte uden mål, hvilket må betegnes som endnu en skuffelse.

I den efterfølgende kamp mødte vi op på Emirates Stadium for at spille imod Englands pt bedste hold, Arsenal. Vi skulle simpelthen vinde her, det ville være en fryd. At slå Arsenal er en af vores store nydelser. Vi startede bedst, men efter 17 minutter slog Gunners kontraangreb, og Adebayor bragte dem i front. Den føring holdt dog ikke længe, Lucarelli scorede nemlig sin første kasse i United-trøjen et minut senere. Vi kunne efter 32 minutter bekræfte endnu en skade, det var Park Ji-Sung, der havde pådraget sig en. Ti minutter inde i anden halvleg bragte Arsenal sig i front igen. Det kunne Rooney ikke tage og blev udvist tyve minutter senere. Det var Lucarelli dog kold overfor, og tre minutter efter udvisningen kunne han notere sit andet mål i kampen ved at udligne. Slutningen sluttede meget underholdende, men flere mål blev det ikke til.

I 5. runde kom Everton og besøgte Old Trafford. På skadesfronten så det ikke for godt ud for os, da Ronaldo, Scholes, Silvestre, Giggs og Richardson alle var ude med skade, og så havde vi i øvrigt Rooney ude med karantæne. Vi førte 1-0 ved pausen på mål af Saha efter en ikke helt overbevisende første halvleg. Carrick øged godt tyve minutter inde i anden halveg, men et hurtigt reduceringsmål fra Everton fik dem i gang, og med ti minutter igen udlignede. Endnu en kæmpe skuffelse var en realitet, da dommeren fløjtede af ved stillingen 2-2.

Alt andet end seks point i de to følgende kampe, ville være utilfredsstillende. Først skulle vi en tur til Belgien for at spille imod Anderlecht. Efter en ringe præstation i første halveg, hvor Anderlecht havde bragt sig i front, præsterede vi en kanon indsats i anden halvleg og vandt fortjent 2-1 på et mål hver fra Lucarelli og Neville, som scorede i henholdsvis det 76. minut og 92. minut. Omsider vandt vi efter fem kampe i træk uden en sejr.

Den anden kamp var imod oprykkerne, Sheffield United, der gæstede os på Old Trafford. En rigtig god anden halvleg gav en fortjent 2-0 sejr. Saha stod for begge mål.
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #9: 26 Okt 2006, 22:36 »

Dejlig update.
Nu skal du bare klø på i tabellen! For ellers bliver jeg nød til at droppe bloggen fordi jeg får kvalme af United på en 8. Wink

KGM!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #10: 26 Okt 2006, 22:39 »

Dejlig update.
Nu skal du bare klø på i tabellen! For ellers bliver jeg nød til at droppe bloggen fordi jeg får kvalme af United på en 8. Wink

KGM!

Nå, så er der sgu pres på. Jeg skal gøre, hvad jeg kan.  Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #11: 27 Okt 2006, 08:49 »

Nå, så er der sgu pres på. Jeg skal gøre, hvad jeg kan.  Smiley

Det har der vel været hele tiden? Wink

Heldigvis, for dig og holdet, ser det ud til at resultaterne kommer nu Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #12: 27 Okt 2006, 18:51 »

Ned, op
En underholdende kamp fandt sted, da vi i 8. runde spillede imod Chelsea i London. Vi tabte kampen skuffende med 5-2, selvom begge mandskaber havde stort det samme at byde på. Chelsea var meget bedre end os til at udnyttede deres chancer, og det var det, der gjorde forskellen.

Vi skulle have selvtilliden tilbage efter sækken i London, da vi skulle en tur til Holland for at spille imod PSV. Det så dog ikke ud til, at spillerne også ville det, da de let lod Mendez heade PSV i front efter 21 minutter. Men blot seks minutter senere fik Giggs udlignet, og det så ud til, at vi godt kunne snuppe tre point. Fem minutter senere tillod Heinze sig at modtage sit andet gule kort, og så så det svært ud. Men præsterede vi faktisk en glimrende indsats derefter, selvom PSV scorede et mål mere og vandt.

Nu var vi nede igen. Men to nederlag i træk, var vi tvunget til at vinde hjemme imod West Ham, ellers lugtede det lidt af en kæmpe krise. Så store ord havde vi dog ikke brug for endnu, da vi vandt kampen med 3-0. Saha stod for to af målene og Lucarelli for et i sæsonens hidtil største sejr.

Tre dage senere gjaldt det Carling Cuppen. Vi havde trukket Hull i 3. runde. Vi sparede naturligvis de foretrukne elleve startende, og der var reservespillere placeret på samtlige pladser. Det havde dog ingen betydning, da Smith, Richardson og Ponzio med et mål hver gav os en fuldt fortjent 3-0 sejr.

I 10. runde skulle Boro smage på vores nyevundne selvtillid. Der var gået en halv time, da Rooney bankede et langskud i kassen og bragte os i front. Lucarelli øgede den føring i første halvlegs overtid. Tyve minutter før tid slog Vidic sejren fast, inden Viduka pyntede med få minutter igen. Tredje sejr i træk var en realitet.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #13: 27 Okt 2006, 21:09 »

Gode resultater
Der skulle gives revanche, da PSV kom på besøg i Champions Leagues 4. runde. Man kunne virkelig se, at spillerne var begyndt at spille med selvtillid på banen. De havde meget bedre fat i spillet end tidligere. Rooney bankede os i front efter 46 minutter, inden Ponzio tre minutter senere scorede sit andet sæsonmål. Tyve minutter før tid lukkede Rooney kampen med sit andet mål til slutresultatet, 3-0.

Den femte sejr i træk kunne komme i hus, da Portsmouth gæstede Old Trafford. Rooney viste, at han pt var inde i en god form, da han efter godt 50 minutter skød os i front. Lucarelli viste gode evner som target mand ti minutter senere ved at lægge op til Sahas 2-0 mål. Mere skete ikke, og den femte sejr i træk var en kendsgerning.

Vi havde trukket Arsenal i Carling Cuppens 4. runde og spillede endnu en gang med et reserverespækket mandskab. Det kunne tydeligt ses på banen, at Arsenal stillede med et stærkere mandskab end os. De førte da også 2-0 efter 24 minutter. Men så skete det, at Smith på to minutter fik udlignet ved at nette to gange. Arsnenal fik dog deres føring igen, da Henry efter 58 minutter gjorde det til 3-2. Kuszczak holdt flot Arsenal fra flere scoringer. Vi var ude af Carling Cuppen.


Bolton var modstanderen i 12. runde. Richardson, som erstattede en skadet Giggs, fik tilkendt sig et straffespark, som Lucarelli scorede på efter godt en halv time. Richardson var igen i spil ti minutter senere, da han assisterede til Browns mål til 2-0. Bolden var knapt nok givet op, da Ronaldo øgede til 3-0. Det blev også 4-0, da Brown kort inde i anden halvleg viste, at han virkelig var i hopla ved at score sit andet mål. Ydmygelsen af Bolton blev total, da Lucarelli med tyve minutter igen skød et flot skud i netmaskerne. Det blev også det sidste mål i en kanon flot kamp fra holdet.

Selvtilliden var tanket inden Champions League-kampen ude imod Werder Bremen. Det kunne dog ikke ses på banen, og Werder Bremen vandt fortjent 1-0. Det betød, at vi med en kamp igen lå på 2. pladsen, to point over PSV på 3. pladsen.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: U-NI-TED!
« Svar #14: 27 Okt 2006, 21:32 »

God læsning, den måde bloggen er sat op er for mig nem og overskuelig så thumbs up Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010