home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 Udprint
Forfatter Emne: Inter!  (Læst 45567 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #255: 14 Jan 2007, 17:30 »

Året er 2017
1. januar 2017

Endnu et år er gået, og det nye åre hedder 2017. Det er nu over ti år siden, jeg startede karrieren i Manchester United, hvor jeg befandt mig i 3.826 dage, inden jeg skiftede hertil i Palermo.
Sidst I hørte fra Italien, var midt i oktober, hvor vi senest tabte 2-1 til Chievo. Det er efterhånden et stykke tid siden, og nu har vi spillet 16 kampe yderligere. Kampene kan ses til højre.

I ligaen har vi spillet 11 kampe. I runden efter Chievo-nederlaget, vandt vi uden problemer 3-1 over Genoa, men så gik vi ind i en række på tre kampe uden ligasejr. Kampene var dog imod Roma, Juventus og Milan, men jeg havde gerne set en sejr, når vi kigger på forløbet af kampene. Mod Roma var vi nemlig foran 2-0, men de fik ret hurtigt udlignet. At vi så i slutminutterne havde flere kæmpe store chancer, gjorde det ikke sjovere. I Juventus-kampen var det igen et spørgsmål om manglende effektivitet. Til tider bombede vi Juventus’ mål med flere enorme chancer, og udligningen kom først i minut 80. På San Siro i Milan mødte vi en vanvittig skarphed. Milaneserne havde to ekstremt farlige angribere på toppen, som gjorde livet svært for vores midterforsvarer.
Men så var det også slut med at tabe. De næste seks Serie A-kampe bød på fem sejre og en uafgjort. Her blev til to flotte sejre over Cesena og Parma på henholdsvis 5-0 og 6-0. Agüero scorede hattrick i førstnævnte kamp, Crockett scorede hattrick i den anden, hvilket pt. har bragt Agüero op på 16 kasser og Crockett på 6.

I Champions League har vi skuffet. I 3. runde af vores gruppe tabte vi 3-2 til Bayern på et sent mål. Dermed så det særdels vanskeligt ud med tre nederlag i de tre første kampe. De to næste kampe bød dog på flotte sejre over Bayern og Dinamo, men efter sejren over kroaterne var det slut: Det var fire point op til 2. pladsen. Vi havde dermed ikke meget at spille for i den sidste kamp, som vi også tabte 2-1. Nu står den så på UEFA Cup, hvor vi i 1/16-finalerne møder PSV.

I pokalturneringen er vi lige akkurat kommet videre med en samlet spinkel sejr over Rimini på 3-2.


« Seneste Redigering: 14 Jan 2007, 17:32 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #256: 15 Jan 2007, 18:06 »

Resultaterne er skuffende
25. februar 2017

13 kampe på 1½ måned vidner om et forholdsvist enormt antal kampe. Det er nemlig de kampe, vi har spillet fra 7. januar til 23. februar. Syv af dem har dog kun været ligakampe, mens fire har været i pokalturneringen og to i UEFA Cuppen. Overblik over Serie A-kampene kommer her:

   Palermo – Sampdoria 0-0
   Lazio – Palermo 4-1 (Agüero)
   Palermo – Inter 0-0
   Modena – Palermo 2-1 (Agüero)
   Palermo – Messina 4-0 (Vailatti, Agüero, Richards, Crockett)
   Udinese – Palermo 3-2 (Agüero, Delgado)
   Palermo – Fiorentina 3-0 (Pylypenko, Agüero, Crockett)

Runde 18 til 21 bød ikke på nogen sejre, hvilket vi ikke kunne være tilfreds med. I kampen imod Sampdoria havde Pylypenko chancen for at hente alle tre point på et straffespark, men han brændte i en kamp, som vi dominerede. I den følgende kamp i mod Lazio kom vi faktisk foran, men to mål fra Lazio i det 45. minut, så ud til at knække holdet. Nederlaget imod Inter var der ikke noget at sige til, mens resultat imod Modena var ekstremt skuffende.
Den overbevisende sejr imod Messina på 4-0, skulle man tro var vendepunktet. Det så da også sådan ud, da vi i kampen imod Udinese førte fortjent 2-0. Men værterne score derefter, unødvendigt for os, tre kasser fra minut 63 til 85. Det mest skuffende resultat i denne periode.
Her til sidst er det dog blevet til en genial sejr, som forhåbentlig nu har givet spillerne selvtillid.

I UEFA Cuppen mødte vi som bekendt hollandske PSV. Resultaterne af de to kampe ses nedenunder.

   PSV – Palermo 2-1 (Agüero)
   Palermo – PSV  5-1 (Barba, Richards, Agüero x 3)

Vi er videre til 1/8-finalerne ganske komfortabelt efter samlet 6-3 over PSV. Kampen i Holland kunne have været gået begge veje, men PSV havde desværre skarpheden i afslutningerne. Omvendt var det dog, da returkampen skulle spilles i Italien, hvor hollænderne fik sig en ordentlig sæk. Et hattrick af Agüero på otte minutter lukkede og slukkede. I næste runde møder vi Udinese.

Den italienske cupturnerings kvart- og semifinaler har vi også deltaget i, de endelige resultater ses her:

   Palermo - Cagliari 5-0 (Barba, Tassi, Krick, Mancini (OG), Cahais)
   Cagliari - Palermo 1-2 (Pylypenko, Barba)
   Palermo - Sampdoria 1-2 (Agüero)
   Sampdoria - Palermo 1-0

Efter en stensikker kvalifikation til semifinalerne, måtte vi konstatere, at dette blev endestationene for vores vedkommende i turneringen. Der var ikke meget at sige til vores præstationer i de to kampe, men en ting var i sikker: De begge var dårlige. Vi formåede ikke at kreere chancer, og Sampdorias sejre var særdeles fortjent.

Som det ses på alle 13 ovenstående kampe, er Agüero stadig en fantastisk målscorer for os. Han er nu oppe på 26 mål i sine 32 kampe, hvilket jeg betegner som ganske tilfredsstillende. Nu vi er ved spillerstatistikker ne, kan I lige få de andre: Ibrahim, Pylypenko og Vailatti har hver lagt op til ni mål, og det er sæsonrekorden pt. Agüero og Cahais topper Man of The Match-listen med fem kåringer hver.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2007, 18:11 af SirToby » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #257: 15 Jan 2007, 18:22 »

Som altid en god blog, men jeg savner måske en lille smule variation i opdateringerne, der ligner hinanden rimelig meget. Men stadig en spændende blog at følge med i.

KUTGW.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Emillionaire
Gæst
 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #258: 15 Jan 2007, 18:42 »

Sergio Agüero er noget virkeligt STORT og det er godt at du kunne se det dengang du købte ham  Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #259: 15 Jan 2007, 20:50 »

Rasmussen siger op

Den 17. maj 2017 valgte Tobias Reffstrup Rasmussen at sige sit job i Palermo op. ”Dårlige og frustrerende resultater har lagt grund for min opsigelse. Med den ret skuffende ligaplacering, var målet sejr i UEFA Cuppen, men da vi også røg ud der, mente jeg ikke, at jeg kunne udrette mere i denne klub. En 2. plads i Serie A og semifinaleplads i Champions League er, hvad jeg har præsteret her i Italien, og det er jeg ganske tilfreds med. Nu må vi se, hvad tiden bringer mig.”
Palermo røg ud i UEFA Cuppn til Udinese med et samlet 3-2-nederlag. I ligaen nåede holdet at tabe 3-2 til Genoa og 2-1 til Roma. Kampen imod Genoa var specielt frustrerende for manageren, da holdet fra Sicilien førte med 2-0.
De forsvarende engelske mestre, Aston Villa har indtil videre været det eneste hold, der har meldt sig på banen efter danskeren.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #260: 15 Jan 2007, 21:23 »

Så har jeg fået et glimrende kontraktudspil fra Inter. De giver hele 2.190.000.000 til transfer. Det mindre fede er så, at det jo er et italiensk hold, og Italien er jeg efterhånden ret træt af.

Beslutningen tages i morgen, stem!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #261: 15 Jan 2007, 21:25 »

Jeg kan godt forstå du sagde op. Når man føler holdet har opnået alt der er muligt for det, så er det bare med at komme videre.

Kan i øvrigt godt forstå du er træt af Italien - det er jeg sådan set også  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #262: 16 Jan 2007, 09:07 »

Man har det med at blive træt af Italien  Wink

Jeg synes, du skal vente og måske drage til Spanien, Frankrig eller et helt andet land som man ikke hører så meget om (Belgien, Holland, Grækenland osv.)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #263: 16 Jan 2007, 15:16 »

Valget faldt på Inter

5. juli 2017


Rasmussen har afgjort sin fremtid: Inter er hans nye klub. Beslutningen tog længe for ham, men til sidst takkede han ja til jobbet. Han ville ellers gerne prøve noget andet end Italien, men da han ikke troede på, at andre spændende jobtilbud ville komme, blev Inter den nye klub.
Ramussen har fået lidt over 2 mia. kr. til indkøb og et lønbudget på 20 mio pr. uge, hvilket er meget i overkantet med henblik på den løn, der gives. Den nye manager kan også se frem til Champions League-deltagelse, da Inter placerede sig på 3. pladsen efter sidste sæsons 38 runder.
Den gavmilde bestyrelses penge skal naturligvis bruges, og Inter-manageren har hidtil haft fat i nogle at hans gamle spillere i Palermo. Cahais, Agüero og Pylypenko topper hans ønskeliste.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2007, 15:27 af SirToby » Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #264: 16 Jan 2007, 15:22 »

Valget faldt på Inter

5. juli 2017


Rasmussen har afgjort sin fremtid: Inter er hans nye klub. Beslutningen tog længe for ham, men til sidst takkede han ja til jobbet. Han ville ellers gerne prøve noget andet end Italien, men da han ikke troede på, at andre spændende jobtilbud ville komme, blev Inter den nye klub.
Ramussen har fået lidt over 2 mia. kr. til indkøb og et lønbudget på 20 mio pr. uge, hvilket er meget i overkantet med henblik på den løn, der gives. Den nye manager kan også se frem til Champions League-deltagelse, da Inter placerede sig på 38. pladsen efter sidste sæsons 38 runder.
Den gavmilde bestyrelses penge skal naturligvis bruges, og Inter-manageren har hidtil haft fat i nogle at hans gamle spillere i Palermo. Cahais, Agüero og Pylypenko topper hans ønskeliste.


Damn Serie A er blevet stor så  Shockeret Shockeret Shockeret

Men ellers et nice skifte og pengene bliver jo ikke et problem Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De lyserøde fra Sicilien
« Svar #265: 16 Jan 2007, 15:28 »

Damn Serie A er blevet stor så  Shockeret Shockeret Shockeret

Men ellers et nice skifte og pengene bliver jo ikke et problem Wink

Upsy, der smuttede sgu lige et 8-tal med.

Ja, der er fint med penge.  Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Inter!
« Svar #266: 16 Jan 2007, 17:59 »

En masse nye spillere
10. august 2017

Jeg har virkelig fået en købt et enormt antal af kvalitetsspillere, og dermed er der også brugt et vanvittigt beløb af penge. Otte nye spillere har vi haft fornøjelsen af at købe. Her kommer et kort overblik over dem:


Den første spiller, vi handlede med, var Pietro Magno fra Arsenal. Senere blev den tekniskstærke spiller, der helt sikkert bliver førstevalg på højrefløjen sikret for 325 mio. kr.

Sergio Agüero blev den næste, vi fik tilføjet til truppen. Han viste flot spil i min sidste sæson i Palermo, hvor han nu er i klubben. 300 mio. kr. måtte vi slippe for den forward.

To dage købte vi en anden tidligere Palermo-spiller, nemlig Volodymyr Pylypenko. Vi manglede en venstrefløj, hvilket lagde grund for 390 mio. kr., jeg kastede efter ham.

Radovan Nagy blev den næste nye Inter-spiller. Real Madrid fik sig 150 mio. kr. for denne spiller, som både kan spille defensiv midtbane og højreback.

Nicola Nicoletti blev den tredje tidligere Palermo-spiller, vi investerede i. Jeg syntes, vi manglede en ordentlig keeper, og nu er han altså at finde i Milano.

Også en fjerde tidligere Palermo-spiller blev det til, men det så også den sidste. Matías Cahais havde spillet nogle formidable sæsoner i Palermo, og dette var et godt køb.

Med de midterforsvarsspill ere, vi havde nu, skulle man ikke tro, at vi hentede os endnu en. Men sådan blev det, da vi præsenterede Piotr Michniewicz i klubben.

Alt i alt nogle verdensklasse indkøb, som har stillet mig i en meget vanskelig position, når jeg skal vælge startopstillingen. Det samlede beløb, vi har brugt på ovenstående spiller, lyder på godt og vel 1,6 milliarder kroner. Jeg kan dog love, at der fremover ikke vil blive brugt i nærheden af dette, da de nuværende spillere burde holde i mange år.

Den yderst tilfredsstillende trup ses her:


Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Inter!
« Svar #267: 16 Jan 2007, 18:00 »

Det var sku på tide, at nogen er inter i en blog. Et utroligt godt skifte. Smiley Jeg er sikker på at du kan føre Inter til noget stort. Smiley  
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter!
« Svar #268: 16 Jan 2007, 19:39 »

Oki jeg kender ingen af dem i truppen andet end Chellini og Agurro
Logged

Hala Madrid!

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Inter!
« Svar #269: 16 Jan 2007, 19:44 »

Nezzuri det bliver spændende at følge 
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010