home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Velkommen tilbage til "The Special One"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til "The Special One"  (Læst 49277 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #135: 12 Aug 2013, 21:10 »

Tjo, lad os forsøge. Jeg sætter gang i Challengen i Sankt Petersborg. Zenit til mig Peace

Det er simpelthen så rart at så mange hopper på vognen. Det gør mig sq glad.. tak...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Muffe?
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #136: 13 Aug 2013, 14:51 »

Er også igang med challengen. Jeg er startet i Rusland, nærmere bestemt Zenit med hvem jeg er nået til kvartfinalen i CHL i første sæsen efter en samlet 4-1 sejr over Man City. I kvartfinalen har jeg trukket Man Utd, som jeg mødte to gange i gruppespillet - begge gange med sejr til mig, så jeg håber på det gentager sig. Tror dog Champions League trofæet bliver svært her i første sæson, da der kun er storklubber tilbage udover Galatasaray og mig selv.
Logged

Nummer to er bare den første taber.

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #137: 13 Aug 2013, 20:27 »

Efter mine første to og en havle sæson i Manchester City, var jeg sikker på, at trin 2 aldrig nogensinde ville blive gennemført. I min anden sæson, vandt jeg både mesterskabet og Champions League. Jeg var meget opsat på, at denne her perfekte sæson, skulle ske i det 3. år. Da jeg var halvvejs i sæsonen, kunne jeg næsten fornemme, at det ikke ville lykkedes i år.

Men mine spillere overraskede mig, må jeg sige. Jeg, ikke nok med vandt mesterskabet, så tangerede jeg søreme også Mourinho's rekord, med de 95 point. Jeg vil til slut i indlægget vedhæfte lidt billeder.
Det var efter en fuldstændig vanvittig slutning på sæsonen, hvor jeg gik ubesejret igennem 23 kampe!!! Det var lige præcis nok, til at tangere rekorden. Havde jeg lavet ét pointtab de sidste 7 kampe, så var rekorden ikke blevet slået, kunne jeg konkludere.

I Champions League, røg jeg desværre ud til min tidligere klubkammerater, Benfica. Egentlig ganske pinligt, men jeg skal alligevel videre (Hvis jeg finder et italiensk job), så det gør mig egentlig ikke det helt store!

Billede af stillingen:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0un18322.jpg

Billede af 1. del af kampprogrammet:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/xGl18354.jpg

Billede af 2. del af kampprogrammet:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/XXl18375.png

Billede af 3. del af kampprogrammet:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/8mg18395.jpg

Billede af spillerpræstationer:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/HE618414.jpg
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #138: 13 Aug 2013, 20:52 »

Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #139: 14 Aug 2013, 12:19 »

Ja min første sæson er gået ret fremragende efter blot et par runder. Jeg veksler lidt mellem 4-3-3 og 4-1-2-1-2, og sidstnævnte  er begyndt at fungere. Hulk er fremragende ved siden af Makienok (købte ham da Kerzhakov blev skadet). Og når jeg siger fremragende, så mener jeg topscorer i ligaen, mener han har 8 mål efter 4 ligakampe (og Makienok er også fremragende).

Mit største indkøb har været Bibras Natkho, som jeg fik sparet sammen til ved at sælge lidt. Det går fremragende her i begyndelsen af første sæson, jeg holder jer opdaterede Smiley
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #140: 14 Aug 2013, 22:48 »

Her i Benfica går det nu også helt udmærket selvom jeg da godt kan mærke det bliver svært, at vinde CHL i første sæson (Vel forventet).
Pt. ligger jeg nr.1 i ligaen efter 10 kampe som er blevet til 8 sejre og 2 uafgjorte.
Jeg spiller primært en 4-2-3-1 med Cardozo helt i front som min tank.

I CHL blev jeg nr.2 i min gruppe. En gruppe jeg delte med Chelsea (Nr.1), Udinese (Nr.3) og FC Nordsjælland (Nr.4).
Så altså en overkommelig gruppe hvor jeg kun smed point i kampene med CFC, 1 uafgjort og et nederlag.

Jeg har hentet en enkelt spiller i form af Douglas Costa for 107 mio.
Derudover har jeg hentet Ola John og Andre Gomes op fra B-holdet.

Her i det kommende januar-transfervindue vil jeg se på, at hente en forstærkning til den centrale midtbane, helst en to-vejspiller. Nu må vi se hvad økonomien siger.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #141: 15 Aug 2013, 02:55 »

Til at starte med, vil jeg gerne takke Wester, for at have lavet denne her challenge! Aldrig har jeg været SÅ fanget af et FM spil! Jeg spiller fucking konstant, når jeg ikke er sammen med min kæreste!  Grin

Jeg var, som tidligere nævnt, kommet til Juventus. Den første sæson i Torino bød på ganske imponerende spil. Det blev til et mesterskab, med 8 point ned til nummer to. I Cuppen sejrede vi også. Jeg var sikker på at dette trin skulle klares, i allerede 1. sæson, for hold kæft mit hold brillierede. Desværre, så blev finalen til et exit for mig, da jeg måtte se mig slået af min tidligere klub - Manchester City.
De fik håneretten over mig, og jeg kunne nu se frem på en sæson, hvor der ikke var råd til svipsere. Jeg skulle både blive mestre, måtte ikke fejle i Cuppen, selvom spillerne har det med at tage let på denne, og så skulle Champions League også vindes.

Jeg havde tidligere haft to Champions League trofæer, iform af 1 hos Benfica, og et hos Manchester City, så hvorfor skulle jeg ikke kunne tage det med Juventus?!
Det ville jeg! Jeg valgte derfor at købe ind for en samlet sum af 910 mio. kroner, mens jeg solgte for 360.

Af de største transfers kom Eden Hazard til klubben for 430 mio. Samtidig købte jeg en ung spiller, som jeg selv havde opforstret i Benfica for 220 mio.
2 andre regens kom også til, hvor begge to gik direkte ind i start 11'eren.

Sæsonen startede helt fantastisk. Vi brillierede, og spillet vi viste var af høj klasse. I Champions League, var der heller ikke meget at rafle om. Gruppen var også rimelig heldig, idet jeg var oppe imod Celtic, Lillestrøm og Sevilla. Den blev suverænt vundet med 16 point. En enkel uafgjort mod Sevilla, mens resten blev sejret.
Jeg blev, som man nu engang bliver, ramt af en down-periode i midten af sæsonen. De uafgjorte resultater haglede indover Torino, og jeg begyndte at tvivle på, om mesterskabet overhovedet ville komme hjem. Men efter 5 kampe uden sejr, så blev denne stime vendt, efter en 3-0 sejr over Novara. Så kørte toget igen!!

I Champions League havde jeg været så uheldig at trække Barcelona. Havde jeg blevet nummer to, havde jeg fået Ajax, men sådan var det. Skulle jeg vinde Champions League, så skulle de slås ud. Med et 1-1 resultat på udebane, og en sejr på 2-1 på Juventus Stadium, ja så var vi søreme klar til kvartfinalen!

Her skulle lodtrækningen være lidt sødere ved mig. Jeg endte nemlig med Atletico Madrid. Spanierne blev sendt tilbage med et nederlag på 2-1, hvoraf deres ene mål kom af en giga forsvars brøler. Det gjorde at de havde et udebanemål, og faktisk et ganske fint resultat. Her viste min regen, og Jack Wilshere sig dog fra deres bedste side. Vi hev også en 2-1 sejr med hjem fra det spanske.

I Cuppen mødte jeg Inter, i semifinalen. Den spilles over 2 kampe, og den første endte 1-1. Da vi kom til Torino for at spille returkampen, viste mine spillere at de ikke kan overrumples på dette smukke stadion. 4-0 blev Inter sendt tilbage til Milano med, og så var jeg i finalen, hvor AC Milan ventede.

Men inden da, var der selvfølgelig en masse sæsonkampe, som jeg ikke helt gider at "følge op" på. Jeg kan sige, at jeg blev mestre med 6 point ned til AC Milan.  Dette var i øvrigt Juventus' 9. Serie A trofæ I TRÆK!

I Champions League var der igen lodtrækning. Og som 'tilfældighederne' elsker mig, så skulle jeg minsandten møde endnu et spansk hold. Denne gang var det Real Madrid. Her følte jeg egentlig lidt, at mit eventyr ville stoppe. Real Madrid havde været vanvittige i den spanske liga, og vundet alle mesterskaber, pånær ét, som Sevilla snuppede, og stod på dette tidspunkt til at tage endnu et. Den første kamp, var en hjemmekamp, og da der stod 47. min på klokkeslettet, ja så stod der 3-0 på scoringstavlen til mig. Wilshere, 34 årige Llorente og Rodrigo havde scoret. Real Madrid fik dog reduceret til både 3-1 og 3-2, på én dum forsvarsfejl af Alvaro Dominguez.
Returkampen blev noget mere tåkrummende for mig. De kommer foran efter 31. minutters spil, og så går kampen godt og vel i stå.
Jack Wilshere laver en vanvidstackling, og det koster altså et rødt kort. Nu står jeg i en rigtig, rigtig  slem situation. Ikke desto mindre, så udligner Fernando Llorente.  Da uret rammer 79. minutter scorer Rodrigo, og gør at vi står i en rigtig god situation. Men det var ikke nok, for Llorente header endnu en bold i nettet, og scorer til resultatet 3-1. Nok en af de bedste kampe jeg har spillet i FM 2013!!

Så nu stod vi, ligesom sidste år, i finalen i Coppa d'Italia, og finalen i Champions League. Begge to skulle vindes.
Først stod det på Coppa d'Italia, og som sagt, skulle jeg møde Milan. Ikke så mange dikkedarer her, fordi Milans spillere virkede til at være gået på ferie allerede. Eller også skyldtes det Mauricio Isla's pragtmål efter 11 minutter. Helt ude fra sidelinjen, som om at han slår et tidligt indlæg - men derimod sætter han den lige i krogen.
Llorente scorer i det 25. min, Hazard i det 31., Llorente igen i det 37 og Hazard igen i det 40. minut. Ganske overraskende, så kunne vi gå til pause med en 5-0 føring over rivalerne fra Milano! WOW!

Kampen endte 5-1, hvor Niang fik reduceret.

Én kamp tilbage, og denne kamp skulle altså afgøre, om jeg ville få lov til at fortsætte min kamp mod at blive "The Special One" nr. 3. Her mødte vi altså Bayern München, som vi sidste år slog ud i kvartfinalen, efter en pragtkamp på Juventus Stadium med en 4-1 sejr.
Kampen begynder fuldstændig fantastisk. Jack Wilshere havde jo karantæne, så derfor måtte min reserve, Jose Jaime (regen) erstatte ham. Han scorer efter blot 17 minutter på et super spark, efter fantastisk kombinationsspil, som i det hele taget kendetegner min spillestil helt vildt.
Blot 5 minutter senere, kan endnu en spanier score. Denne gang er det Rodrigo som bringer mig i front med 2-0. Denne stilling holdes til pausen. JEg valgte, af naturlige årsager, at pakke mig ned. Det hindrer dog ikke Kevin Volland i at sparke Bayern på 2-1. Heldigvis sker der ikke andet, end at selvsamme Volland brænder en friløber i det 92. min!

JEG HAR KLARET STEP 3, OG SKAL NU FINDE EN KLUB TIL STEP 4!!! Hold kæft jeg er glad!  Thumbs Up

EDIT: Vandt faktisk også super cuppen i starten af sæsonen.. Quadriple? :-D
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #142: 15 Aug 2013, 10:33 »

Fantastisk TMP! Så skal du bare være heldig og få Valencia eller At. Madrid? Thumbs Up
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #143: 15 Aug 2013, 11:11 »

Fantastisk challenge, Wester skal have stor tak for den!! Efter jeg læste den og så andres fremskridt, blev jeg selv meget bidt af den og prøver derfor selv at starte Opstemt

Jeg vælger PSG, som nok er det "nemmeste" valg til at klare trin 1 på, men bare lige til at komme igang! Jeg glæder mig til at prøve at opnå succes og klare trin efter trin Opstemt
Logged

PuumBaa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #144: 15 Aug 2013, 15:17 »

Jeg er hermed også hoppet på med PSG
Logged

Impossible Is Nothing

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #145: 15 Aug 2013, 16:05 »

Har haft en fantastisk sæson indtil videre!!
I ligaen er vi 27 runder inde og jeg fører med 5 point ned til Sporting på andenpladsen.
I CHL er jeg gået videre til finalen efter, at have slået Man U ud i semifinalen samlet 4-3 (Tabte 3-2 ude og vandt 2-0 hjemme).

Jeg skal møde Juventus i finalen og efter, at have slået Man U ud er der selvtillid på drengen frem mod den finale som nu skal vindes.
Inden da har jeg en liga der skal færdigspilles og gerne skulle udmunde sig i et mesterskab.

Siden sidst har jeg hentet to nye spillere i form af, Claudemir og Adel Taarabt.
De har begge være vitale spillere for succesen hvor Claudemir har været en væsentlig drivkraft på den centrale midt med sine gode indgreb og sit skarpe overblik.
Adel Taarabt har vekslet lidt mellem de tre offensive pladser hvor han har spillet både på venstre, højre og central offensiv midt.
På kanterne har han haft den fordel, at han er begge benet og eftersom, at han har spillet som indre angriber har han kunne benytte dette til, at komme ind og trykke af.

Helt oppe foran har min tank, Cardozo været eminent! 19 ligakampe og 21 mål. Samlet set har han spillet 32 kampe og scoret 35 mål, så super sæson af ham indtil videre!

Jeg vil dog ikke tage glæderne på forskud! Jeg har stadig 3 afgørende kampe i ligaen og så den aller vigtigste! CHL finalen.
Det kan hurtigt glippe, men jeg håber på det bedste.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

PuumBaa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #146: 15 Aug 2013, 16:10 »

CHL-gruppe:

Chelsea
Zenit
PSG
Dortmund.

:S
Logged

Impossible Is Nothing

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #147: 15 Aug 2013, 17:28 »

Fremragende afslutning på sæsonen!
Tre finaler spillet på kort tid.

Ligaen blev vundet meget solidt og finalen blev spillet mod P.Ferreira og blev altså vundet 3-1 på mål af Garay, Taarabt og Claudemir.

Hernæst var der finale i pokalen der blev spillet og desværre tabt til FC Porto.

Sidst og klart vigtigst stod den på CHL finale mod Juventus.
Selvtilliden var i top efter, at have slået Man U ud i semifinalen og det var forventet, at vi skulle frem og spille om sejren ovenpå en sæson som havde vist, at Benfica var en del af topeliten.


Til finalen havde jeg valgt følgende startopstilling:


Altså en lidt mere defensiv opstilling end jeg normalt ville stille med - men for mig handlede det om,at holde nullet og så slå til på en kontra. Vi har nemlig hele sæsonen haft problemer med defensiven og har så vundet på, at score et hav af mål (91 mål scoret og 34 imod i ligaen).

Det kunne ikke være startet meget bedre for os, da vi på en dødbold får slået den ind i det lille felt, hvor den dumper ned, og André Gomes får sidste fod på og sender den i nettet til 1-0.

En halv time senere slår lynet, Sebastian Giovinco dog til foran vores mål og scorer til 1-1...

Vi gik derfor til pause med en uafgjort. Egentlig ikke så tosset. Vi sad fint på spillet og sørgede for, at Juventus ikke blev farlige. Det kommer måske også lidt af, at vi var så heldige, at slippe for Pirlo her i finalen da han sad ude med en skade.

Til 2.halvleg skiftede jeg Douglas Costa og Nicolas Gaitan ud for, at sætte Taarabt og Rodrigo ind. Det gjorde jeg egentlig primært for, at sikre mig, at vi havde nogle trusler uden for feltet da vi på trods af, at have styr på spillet ikke rigtig kunne blive farlige.

Efter lidt småspil på Juves bane halvdel får Luisinho bolden ude på venstre kanten... trækker ned til baglinjen og sender et kanon indlæg lige i panden på Cardozo der med enorm kraft sender bolden i kassen til 2-1!

Få minutter efter satte jeg Matic ind på den defensive midtbane istedet for Gomes.

Tiden gik og vi holdt dem fra, at udligne og kunne derfor sikre os sejren!

Nu vil jeg forsøge, at finde mig et hold i Premier League i England hvor jeg kan fuldføre trin 2!


Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #148: 15 Aug 2013, 21:14 »

1. sæson spillet færdig i Montpellier, og hvilken sæson!

Jeg formåede gennem den rigtige taktik og et par gode indkøb, at vinde Ligue 1, foran Olympique Lyonnais og PSG

Jeg er stolt over min sejer i ligaen, og håber på gode præstationer i den kommende sæson, specielt i Champions League, som jeg ikke deltog i, i første søson!

Screenshots:


Ligastiling: http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Bo_Porse_Junker/Montpelier-Ligastilling_zps80ac77ec.png

Hold: http://i1354.photobucket.com/albums/q681/Bo_Porse_Junker/Montpellier-Hold_zps96c9fa2d.png
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #149: 15 Aug 2013, 21:52 »

Efter 5 måneder uden job er jeg blevet ansat i Chelsea! Nu skal resten af denne sæson, som jo ikke tæller med i udfordringen, bruges på, at gøre klar til næste sæson hvor det første mesterskab skal hentes.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010