home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Velkommen tilbage til "The Special One"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Velkommen tilbage til "The Special One"  (Læst 49315 gange)
JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #150: 17 Aug 2013, 05:45 »

Nå, ja lad os opdatere min rejse i Sankt Petersborg. I ligaen startede vi fremragende, alt fungerede. Det samme kunne ikke siges i Super Cuppen hvor CSKA Moskva overmatchede os, og i Champions League Kvalifikationen hvor jeg undervurderede Dynamo Kiev, og endte med at ryge ud på udebanemål efter 4-4 over to kampe.

Det var en hård måde at starte sæsonen på, men langsomt men sikkert blev vi ligaens tophold – kun efterfulgt af Rubin Kazan. I Europa League Gruppespillet trak vi Bursaspor, Steaua Bucaresti & Helsingborg – en gruppe vi dominerede hele vejen igennem som man vel havde regnet med. Vi mødte så AZ Alkmaar i 1/16-finalen, og med Malafeev skadet, måtte vores reserve stå begge kampe – og det endte med endnu et udebanemålsmareridt .

Pludselig kom vi ind i en frygtelig form, vi stod fremragende defensivt men vi kunne simpelthen ikke score. Rubin Kazan begyndte at løbe med det hele følte jeg, og da vi blev slået ud af Semifinalen af Pokalturneringen var den fulde fiasko meget tæt på at være en sandhed. Men et sidste skub satte os á point med Rubin Kazan efter alle 30 kampe. Jeg kender ikke reglerne i Russisk Fodbold, men vi var åbenbart så tæt at vi skulle spille en slutspilskamp om mesterskabet – endnu engang var Malafeev skadet. Efter 90 minutter stod den 0-0, og få minutter inde i forlænget spilletid bragte Rubin sig foran. Efter 114 minutter fik vi dog et straffespark, som Hulk satte fint i nettet til udligningen.

I Straffesparkskonkur rencen var der nerver på. Vi reddede deres første, de reddede vores første. De scorede deres andet, vi scorede på vores andet. Men så sluttede lighederne. Efterfølgende brændte vi alt, og de scorede på alt. Vi tabte dermed mesterskabet på en straffesparkskonkur rence.

Fiasko i Super Cuppen - Tjek.
Fiasko i Champions League Kvalifikationen - Tjek.
Fiasko i Europa League Knock-Out Fasen - Tjek.
Fiasko i Pokalturneringen - Tjek.
Fiasko i Ligaen - Tjek.

Fiasko-Sæson.


Men jeg har da forlænget med dem, nu må vi se om jeg overhovedet er i stand til at gøre noget i anden sæson i Sankt Petersborg...
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #151: 17 Aug 2013, 12:41 »

Som i ved blev jeg ansat i Chelsea midt i sæsonen.
Denne sæson har jeg nu spillet færdigt.

Klubben lå på en 8.plads jeg kom til, holdet var i opløsning hvor det var tydeligt, at manageren havde fucket godt og grundigt op ved, at skide højt og helligt folk som Lampard, Ashley Cole, Terry, Ivanovic, Courtois og Oscar.
Samtlige af disse var utilfredse da jeg kom til.

Det fik vi heldigvis hurtigt vendt og med det vendte spillet.
Det blev en sæson hvor jeg længe stod til, at kunne overhale Manchester City som ellers var urørlige i Premier League - en kamp til sidst i ligaen (6 sidste kamp eller sådan noget) stod mellem dem og mig - en kamp som kunne afgøre hvor guldet skulle hen.

Jeg tabte desværre 2-0 i et tæt pakket program og sendte mere eller mindre guldet til Manchester.

Samlet endte jeg på en fjerdeplads i ligaen da jeg tabte to kampe i træk hvor Manchester United og Liverpool begge vandt.
Det endte altså således i top 5:
Manchester City
Liverpool
Manchester United
Chelsea
Arsenal

Så det var egentlig okay taget det hele i betragtning.

I Champions League viste vi i den grad klassen!
I gruppespillet var klubben allerede på en sikker førsteplads da jeg kom til, og den førsteplads udbyggede jeg blot.
I første runde mødte jeg Schalke og vandt samlet 1-1 på udebane mål.

Kvartfinalen blev til et møde med giganterne fra Spanien, Real Madrid.
Vi startede på broen og jeg valgte, at stille med en defensiv midt for, at dæmme lidt op for Ronaldos ryk ind i banen.

Alt i alt en fremragende holdindsats der endte med en 3-0 sejr hjemme!
På udebane blev det noget værre fra start - vi kom bagud efter 1 minut og jeg må indrømme, at jeg blev en anelse utilpas ovenpå dette.. Alt for tidligt at lukke et mål ind.
Heldigvis udlignede Ashley Cole så vi havde et udebanemål.
Lad os gå direkte til sagen, jeg tabte kampen 3-1 og gik derfor videre.

I semifinalen mødte jeg Manchester City, holdet som på dette tidspunkt nærmest havde vundet Premier League og som netop havde slået mig.
Der var hævntørst i truppen og det viste vi ved, at slå dem 1-0 på broen og spille uafgjort ude = finaletid!

I Finalen mødte vi Barcelona. Efte 59 minutter bankede Mikel bolden op i krogen efter en meget hårdtspillet kamp, specielt fra vores side hvor nærmest samtlige blåblusede spillere besad et gult kort.

Desværre skulle Messi udligne efter 88 minutter på et veltimet hovedstød og det var derfor tid til overtid.

Efter 100 minutter stiger Cahill til vejrs og header den ind til 2-1.
Herefter stod den på overlevelse, og det gjorde vi!
For andet år i træk vandt jeg Champions League - og en dejlig stor pose penge kom til klubben så jeg var klar til, at påbegynde trin 2.

Jeg er inde i juni måned pt. og gør så små klar til den nye sæson.
På nuværende tidspunkt har jeg solgt Adrian for 175 mio til Real Madrid og Demba Ba for 162 mio til PSG.
Begge var helvedes uskarpe sidste sæson og de skulle derfor afsted.
Ind har jeg hentet Falcao for 420 mio, så der SKAL scores basser.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #152: 18 Aug 2013, 20:27 »

Så står den på CHL finale mod Barcelona! let it be my year! vil gerne videre fra P$G!!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #153: 18 Aug 2013, 20:40 »

Wester hvorfor er jeg ikke på listen Peace?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #154: 18 Aug 2013, 21:21 »

Det var den sæson, det blev til hele 4 trofæer.

Franske supercup
Franske Pokal
Franske Liga
OG OG OG CHL!! 1-0 mod BARCA! FANTASTISK!!!!!



mester efter 33 runder


Sådan spiller et hold til +3 milliarder


Ligaen sluttede sålede


95 point hmm, en liga som er en tand hårdere, hvor at præstationerne skal være den tand bedre for at slå rekorden, challenge accepted!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #155: 19 Aug 2013, 10:25 »

god damn it, både United og Tottenham jobbet er blevet snuppet foran næsen på mig nu..

Så kommer real og frister mig med et budget på 1 milliard til transfers.. men næ hæ, jeg skal til england!
« Seneste Redigering: 19 Aug 2013, 10:29 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #156: 19 Aug 2013, 13:08 »

Det blev liverpool hvor jeg overtager for Redknapp som har trukket sig tilbage fra fodbold.

Liverpool har et budget på 300 millioner, og et lønbudget med en smule luft.

Jeg havde håbet på noget lidt andet, men eftersom de blev nummer 4, og er i CHL ser jeg det som et solidt fundament, og med et par nøgle køb de første år, kan det blive rigtig godt.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #157: 04 Sep 2013, 11:52 »

Så blev jeg færdig med første sæson i FCK!

Mesterskabet kom i hus i næst sidste spillerunde Smiley

Nåede Semifinalen i pokalen, hvor et meget meget presset kampprogram (7 kampe på 15 dage!) gjorde at jeg måtte spille med ungdomsspillere i begge kampe.

Røg ud af ChL gruppespillet med en 3.plads, men kom så til semifinalen i Europa League, hvor jeg tabte samlet til Lyon..

Alt i alt en godkendt første sæson
Logged

Kom så de hvii´!!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #158: 06 Sep 2013, 10:25 »

Jeg har fået spat! Virkelig Spat! Er træt af det franske, og Montpellier, som efter 8 sæsoner endnu ikke har vundet CPL med mig ved roret. Det er ikke så slemt, hvis man tænker på de sidste 3 gange jeg har været med er det blevet til semifinale, men det er mere slemt, når man tænker på at det skete i 2014/2015, 2016/2017 og 2017/2018 sæsonerne. Har derefter ikke kunne kvalificere mig til Champions league, eftersom PSG, Monaco og Lyon bare tromler derud af med klassespillere, store transfersummer og mesterskaber

Nu det altså nok! Jeg er færdig i Montpellier, men starter nok op med et nyt hold, for at give denne challenge et skud.. 3 gang er lykkens gang.. eller er jeg ved 4?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #159: 10 Sep 2013, 21:55 »

Er tilbage i denne challenge.. holdet er Zenit Skt. Petersborg
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Velkommen tilbage til "The Special One"
« Svar #160: 10 Okt 2013, 18:19 »

Så fik vi endnu en mand igennem denne challenge, eller rettere en kvinde. Vi taler nemlig om Southside fra FMD som blev den 3. på listen over Special Ones. Og meget kan man sige om hende men den titel passer godt til hende på alle måder Smiley

Stort tillykke...

Så bliver det spændende om der er flere der klare den inden FM14 lander, tiden er nemlig ved at løbe ud. En ting er i hvert fald sikker, den challenge kommer også op i FM14 sæsonen i en forbedret udgave og med en lille præmie på højkant.


 
"The Special Ones"


Ready123 - FMF


Herlev - FMD


Southside - FMD
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010