|
JRex
|
|
JRex: Fantastisk filmliste  Virkelig mange gode film iblandt efter min mening! Gut gut, jeg har flere hvis det endelig er - på et tidspunkt.
|
|
|
|
|
|
''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho
|
|
|
|
|
DNE
|
|
1. Forrest Gump 2. The Shawshank Redemption 3. The Green Mile 4. Cast Away 5. Star Wars IV - A New Hope 6. The Dark Knight Rises 7. The Dark Knight 8. Expendables 2 9. Terminator 10. Blinkende Lygter 11. Almost Famous 12. Fatso 13. A-Team 14. Alien 15. The Avengers 16. Bad Boys 17. Alle for en 18. The Sixth Sense 19. Iron Man 3 20. Die Hard: With a Vengeance
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Die Welle Forrest Gump Adams Æbler Blinkende lygter De urørlige Blå mænd Hvidstengruppen The day after tommorow
Alle sammen nogle fremragende film, selvom de er mget forskellige.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jun 2013, 16:57 af Anfield Road »
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
1) The Shawshank Redemption 2) Good Will Hunting 3) The Green Mile 4) Forest Gump 5) Saving Private Ryan 6) The Shining 7) Million Dollar Baby 8) We Were Soldiers 9) The Dark Knight 10) Secondhand Lions 11) The Silence of the lambs 12) The Boondock Saints 13) The Matrix 14) Superbad 15) El laberinto del fauno 16) Hugo 17) Lord of The Rings: Return of The King 18) The Amazing Spiderman 19) Avatar 20) Rain Man
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
- En verden udenfor / The Shawshank Redemption - Green Street Hooligan - The day after tommorrow - Hvidstensgruppen - Alle for en - Drengerøve (Grown Ups) - MIB III - Frækkere end politiet tillader - World Trade Center - Skyfall
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
En tråd efter mit hjerte!  1. The Shining 2. In the Mood for Love (Kinesisk) 3. Pan's Labyrinth (Spansk) 4. Se7en 5. Ran (Japansk) 6. Spirited Away (Japansk) 7. The Shawshank Redemption 8. Babel 9. There Will be Blood 10. Oldboy (Koreansk) Det skal ikke undre mig at der kommer flere top 10'ere fra mig af. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
1. The Princess Bride 2. The Godfather 3. The Godfather II 4. The Godfather III 5. A Clockwork Orange 6. Star Wars IV 5. Star Wars V 6. Star Wars VI 9. My Neighbor Totoro 10. Menace II Society 11. The Nightmare Before Christmas 12. The Shawshank Redemption 13. Spirited Away 14. Howl's Moving Castle 15. Princess Mononoke 16. Edward Scissorhands 17. Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood 18. The Big Lebowski 19. Snatch 20. Anchorman: The Legend of Ron Burgundy 21. Oldboy 22. The Prestige 23. Cloud Atlas 24. Midnight In Paris 25. The Last Lions 26. Searching for Sugar Man 27. Psycho 28. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 29. Monty Python and the Holy Grail 30. Alien 31. The Deer Hunter 32. Apocalypse Now 33. Rocky 34. Raging Bull 35. Blade Runner 36. Raiders of the Lost Ark 37. Aliens 38. Back to the Future 39. Spaceballs 40. Goodfellas 41. Clerks 42. Låt den rätte komma in 43. Little Miss Sunshine 44. Saw 45. The Iron Giant 46. American History X 47. The Usual Suspects 48. Forrest Gump 49. Terminator 2 50. Pulp Fiction Var der restriktioner på længden af ens liste  Anyway den blev lidt lang fordi jeg gerne ville prøve at dække over så mange genrer som muligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Yessir, tanken var lidt, at der skulle ristriktion på, for at undgå at listen blev ALT for lang her til at starte med, men det går nok  Som udgangspunkt ville jeg gerne have at folk reducerede det til 10-20 film, så vi kun får det med som folk synes er cremen. Så kan den enkelte altid tilføje flere film senere. Men jeg vil heller ikke være et røvhul og afvise de øvrige 30 film på din liste  Men det kan være at jeg gør det, hvis folk gør det til en vane, for det er alligevel noget af et nussearbejde det her xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spardle
|
|
Spardle: jeg kan kun finde én film med det navn (Brooklyn Rules), og den er fra 2007. Kan det være at du tager fejl af navnet, eller at du husker forkert mht hvornår den er lavet?
Så husker jeg squ nok forkert om hvornår den er lavet
|
|
|
|
|
|
Burnley, Aab, FC Barcelona, Schalke 04, Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time. Pretiumque Et Causa Laboris
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
1. The Princess Bride
Jeg ved det ikke er en debat til dette, men når man ser sådan noget her så skal det altså lige highlightes  Nice choice, sir!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KyleBrotzman
Gæst
|
|
A Serbian Film.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Så har vi faktisk rundet over 140 film!  Jeg bliver ved med at tilføje til listen indtil vi har 100 film med minimum 2 stemmer. Herefter vil jeg fjerne de øvrige, men gemme dem i et dokument på min computer, så de ikke forsvinder helt. Så skal jeg nok tjekke om de skulle få flere stemmer løbende, og dermed få plads i top100 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SB
|
|
1. The Prestige 2. Fight Club 3. Django Unchained 4. The Godfather 5. The godfather II 6. Inglourious Basterds 7. Pulp Fiction 8. Jagten 9. Trainspotting 10. Saving Private Ryan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
1) The Shawshank Red. 2) American History X 3) Shrek-filmene 4) Lion King 5) Tarzan 6) Star Wars Sagaen 7) Bruce the Almighty 8) Shutter Island 9) The Shining 10) Blinkende Lygter Man kunne lave noget lignende til serier evt? 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Random rækkefølge:
1. Django Unchained. 2. American History X 3. Die Welle 4. This is England 5. Jagten 6. Inception 7. Slumdog millionaire 8. Jurrasic Park 9. Shutter Island 10. Die Hard Lige hvad jeg hurtigt kunne komme på!
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|