home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1218 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 97366 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #225: 04 Jul 2013, 23:04 »

Rasmussen har i hvert fald kant. Jeg er dog ikke den store fan af ham - endnu. Henrik Jul kan jeg egentlig meget godt lide, han minder mig om en gammel hyggeonkel. Sommetider siger han dog ting, som jeg ikke er enig med ham i. Størstedelen af tiden siger han dog fornuftige ting.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #226: 04 Jul 2013, 23:17 »

Kan egentligt fint lide Henrik Juhl, men ja, nogle gange har han nogle mærkelige konklusioner. Dog så jeg gerne, at M. Rasmussen var en fast del af studiet. Synes han gør det godt.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #227: 05 Jul 2013, 00:45 »

Jeg synes Henrik Juhl virker som om at han ikke har fulgt med i cykelsporten i flere år. Jeg synes han kommer frem til nogle underlige konklusioner og næsten aldrig spotter rigtig på noget som helst.

Jeg bliver godt gammeldags irriteret når jeg hører på ham. Lidt som jeg havde det med Jørgen Mader til sidst som også virkede til at have drukket af natpotten når han skulle kommentere.
Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #228: 05 Jul 2013, 01:36 »

Jeg synes Henrik Juhl virker som om at han ikke har fulgt med i cykelsporten i flere år. Jeg synes han kommer frem til nogle underlige konklusioner og næsten aldrig spotter rigtig på noget som helst.

Helt enig. Han virker simpelthen ikke opdateret. På det punkt er jeg til gengæld positivt overrasket over Leth. Jeg synes han virker til stadig at have en god og brugbar indsigt i, hvad der sker i nutidens felt, selvom hans kærlighed til historien selvfølgelig er meget tydelig.

Jeg er stor fan af Rasmussen som ekspert også, han gør det virkelig godt og velformuleret. Niki Østergaard gør det også godt og er en, jeg gerne vil se mere fast. Han har tidligere også været i studiet i Ankerdal på News, hvor de diskuterede doping, og der var han meget interessant at høre på.
Logged

former zoesuckins

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #229: 05 Jul 2013, 09:34 »

Hvad skal vi forvente idag gutter? Udbrud eller sprint? Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #230: 05 Jul 2013, 11:07 »

Hvad skal vi forvente idag gutter? Udbrud eller sprint? Smiley
jeg tror mest på udbrud i dag måske kommer vocklear med i udbruddet  Thumbs Up
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #231: 05 Jul 2013, 11:14 »

Hvad skal vi forvente idag gutter? Udbrud eller sprint? Smiley
Den er lige på grænsen. Men jeg vil nok stadig mene at det ender med en massespurt. Hvor stor 'massen' i spurten bliver, kan man så diskutere, for de forskellige stigninger i løbet af etapen bliver en faktor man skal tage med i overvejelserne.

Da dagens kategori 2 stigning falder i etapens første halvdel, anser jeg det ikke for urealistisk at næsten alle sprinterne, måske med undtagelse af en svag Matt Goss, kommer sikkert med over. Der vil utvivlsomt sidde et udbrud med 7-8 min. forspring på det tidspunkt, og feltet kommer til at tage stigningen for fuld fart.

Dagens etape er selvfølgelig en mulighed for et udbrud, da sprinterholdene ikke vil hjælpe GreenEdge og tildels Sky med at hente udbryderne, hvis deres sprintere enten bliver sat undervejs eller er tappet for kræfter. Samtidig gør etapens mange stigninger, at dygtige udbrydere og ikke mindst nedkører som L.L. Sanchez, Voeckler og lignende vil kunne lykkedes. Men men men, jeg tror altså på at sprinterholdene er stærke nok til at 'fragte' deres hurtige folk over knoldene og få hentet udbruddet til sidst.

Et frisk bud på en etapesejr herfra, bliver Peter Sagan Thumbs Up
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #232: 05 Jul 2013, 11:18 »

Hvad skal vi forvente idag gutter? Udbrud eller sprint? Smiley

Som stort set alle andre etaper, så kommer der et udbrud Smiley men jeg tror på en massespurt. Cavendish var alt andet end tilfreds med i går, så han vil gerne vinde den her. Og hvis han kommer med, så skal Greipel og Kristoff også med. Sagan er jeg ikke nervøs for. Han kan køre med uden de store problemer.

Hvis et udbrud på 10-15 mand kommer afsted, kan jeg godt se et udbrud holde hjem. Men jeg tror det er for tidligt i løbet til et så stort udbrud. Og hvis der skal kæmpes om den grønne trøje, så skal Cav, Greipel og Kristoff hente point på Sagan i dag.

Den er lige på grænsen. Men jeg vil nok stadig mene at det ender med en massespurt. Hvor stor 'massen' i spurten bliver, kan man så diskutere, for de forskellige stigninger i løbet af etapen bliver en faktor man skal tage med i overvejelserne.

Da dagens kategori 2 stigning falder i etapens første halvdel, anser jeg det ikke for urealistisk at næsten alle sprinterne, måske med undtagelse af en svag Matt Goss, kommer sikkert med over. Der vil utvivlsomt sidde et udbrud med 7-8 min. forspring på det tidspunkt, og feltet kommer til at tage stigningen for fuld fart.

Dagens etape er selvfølgelig en mulighed for et udbrud, da sprinterholdene ikke vil hjælpe GreenEdge og tildels Sky med at hente udbryderne, hvis deres sprintere enten bliver sat undervejs eller er tappet for kræfter. Samtidig gør etapens mange stigninger, at dygtige udbrydere og ikke mindst nedkører som L.L. Sanchez, Voeckler og lignende vil kunne lykkedes. Men men men, jeg tror altså på at sprinterholdene er stærke nok til at 'fragte' deres hurtige folk over knoldene og få hentet udbruddet til sidst.

Et frisk bud på en etapesejr herfra, bliver Peter Sagan Thumbs Up

L. L. Sanchez er ikke med i årets Tour - desværre.
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #233: 05 Jul 2013, 11:21 »

Som stort set alle andre etaper, så kommer der et udbrud Smiley men jeg tror på en massespurt. Cavendish var alt andet end tilfreds med i går, så han vil gerne vinde den her. Og hvis han kommer med, så skal Greipel og Kristoff også med. Sagan er jeg ikke nervøs for. Han kan køre med uden de store problemer.

Hvis et udbrud på 10-15 mand kommer afsted, kan jeg godt se et udbrud holde hjem. Men jeg tror det er for tidligt i løbet til et så stort udbrud. Og hvis der skal kæmpes om den grønne trøje, så skal Cav, Greipel og Kristoff hente point på Sagan i dag.

L. L. Sanchez er ikke med i årets Tour - desværre.
Haha av, nej er han da ikke, thanks Wink

Enig i din analyse, men spændende at se hvem og hvor mange der får etableret sig i det udbrud i dag!
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #234: 05 Jul 2013, 11:28 »

Haha av, nej er han da ikke, thanks Wink

Enig i din analyse, men spændende at se hvem og hvor mange der får etableret sig i det udbrud i dag!

Jeg savner både ham og Samuel :/

Et bud kunne være Leezer, Roy og Le Mevel. Altså hold som ikke har en regulær sprinter, eller et klassementshåb. Hvis ikke Rolland havde haft polka-trøjen, tror jeg også Voeckler kunne gå med Smiley
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #235: 05 Jul 2013, 12:16 »

Pinot er da et klassementhåb, så Roy er måske bundet.

Håber på et udbrud, eller noget god action i dag til at varme op til i morgen! Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #236: 05 Jul 2013, 12:18 »

Other news... Leopard Trek fyrede Fränk Schleck igår, så det rygtes at Andy heller ikke bliver og at Brian Holm skulle være interesseret i ham...
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #237: 05 Jul 2013, 12:26 »

Ja så er det nok Tourmalet i 2010. Tak for det. Smiley

Arg, det er vist etapen i '09 til Verbier, ser det ud til. Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #238: 05 Jul 2013, 12:27 »

Arg, det er vist etapen i '09 til Verbier, ser det ud til. Wink

Lol, ja. Og Dennis Ritter snakker med en tavs Rolf Sørensen Opstemt
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #239: 05 Jul 2013, 12:36 »

Arg, det er vist etapen i '09 til Verbier, ser det ud til. Wink
Det var det også, så hørte jeg sgu ikke godt nok efter igår.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010