home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 97348 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #210: 04 Jul 2013, 17:59 »

Ja, men han ville jo miste den alligevel lørdag. Så hvorfor ikke give din ven en dag i den gule trøje.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #211: 04 Jul 2013, 18:00 »

Måske har du ret.. Gerrans må dog være en smule indebrændt, uanset hvad der så ellers bliver sagt. Han kunne have beholdt trøjen med nemhed.
Gerrans kunne sagtens have kørt med i spurten og holdt sig til, det gjorde han igår hvor han blev nr. 15.
Nygaard siger dog, at Simon Gerrans selv havde sagt at det ville ikke betyde lige så meget for ham og beholde den en enkelt dag mere, som det ville betyde for Impey og få den bare en enkelt dag Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #212: 04 Jul 2013, 18:01 »

Så kunne han have ventet til i morgen. Tror ikke det har været med Gerrans' gode vilje. Måske det har været for at bevare værelsesfreden idet de bor på samme værelse.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #213: 04 Jul 2013, 18:05 »

I morgen er for kuperet til at de kommer samlet hjem.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #214: 04 Jul 2013, 18:07 »

Så kunne han have ventet til i morgen. Tror ikke det har været med Gerrans' gode vilje. Måske det har været for at bevare værelsesfreden idet de bor på samme værelse.
Som Cav, siger så er det langt farligere og forsøge det imorgen.
Jeg kan personligt ikke se hvorfor at Gerrans ikke skulle kunne sidde med som han gjorde igår, med 2-300meter lå han helt fremme også ender han som nr. 48 Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #215: 04 Jul 2013, 18:07 »

Tja måske..
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #216: 04 Jul 2013, 18:10 »

I morgen er for kuperet til at de kommer samlet hjem.

Arh, den vil jeg nu gå imod Wink Kategori 2-stigningen ligger altså over 100 km fra mål, så jeg tvivler på, at de vil give gas der. Selvfølgelig, det er til fordel for udbruddet, men jeg kan godt forestille mig, at de henter dem alligevel.

Men det skal nok blive spændende, om de kan det eller ej. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #217: 04 Jul 2013, 18:16 »

Arh, den vil jeg nu gå imod Wink Kategori 2-stigningen ligger altså over 100 km fra mål, så jeg tvivler på, at de vil give gas der. Selvfølgelig, det er til fordel for udbruddet, men jeg kan godt forestille mig, at de henter dem alligevel.

Men det skal nok blive spændende, om de kan det eller ej. Smiley

Sandt. Min pointe var bare at hvis man skulle lave bytte-bytte-købmand med trøjen ville det være for risikabelt i morgen, da der med al sandsynlighed vil være et udbryd man skal kæmpe imod.

I dag var den perfekte dag.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #218: 04 Jul 2013, 18:16 »

Meget ærgerligt at Van Den Broeck er udgået. Han tilføjer lidt ekstra til løbet hvert år.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #219: 04 Jul 2013, 18:44 »

Synd for Fuglsang i forhold til hans klassement målsætninger at hans hold falder fra hinanden.
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #220: 04 Jul 2013, 20:24 »

Synd for Fuglsang i forhold til hans klassement målsætninger at hans hold falder fra hinanden.
hvem ved om han overhovedet kan følge med i bjergene? det er jeg sgu ikke helt sikker på Cool
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #221: 04 Jul 2013, 22:09 »

Nogen, der ved, hvilken historisk etape, de sender i morgen? Jeg så nemlig ikke studiet, hvor de plejer at sige det.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #222: 04 Jul 2013, 22:18 »

Nogen, der ved, hvilken historisk etape, de sender i morgen? Jeg så nemlig ikke studiet, hvor de plejer at sige det.
Mener det er en etape hvor Contador og Andy kører om sejren, mener det var Tourmalet Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #223: 04 Jul 2013, 22:33 »

Mener det er en etape hvor Contador og Andy kører om sejren, mener det var Tourmalet Smiley

Ja så er det nok Tourmalet i 2010. Tak for det. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #224: 04 Jul 2013, 22:44 »

Hvorfor skal Henrik Jul altid være lige til at lukke op og skide i? Først siger han, at Fuglsang - når Kessia og Brajkovic er udgået - nok ikke går efter en top-10, men en etapesejr.. derefter siger han, at sprinterne bliver sat imorgen med over 100 kilometer hjem. Den mand er så fandens inkompetent, at det gør ondt. Selvfølgelig opgiver Fuglsang ikke målet om klassementet, når det er det eneste, som har fyldt noget for ham det sidste halve år - det værste er, at Brajkovic sikkert alligevel havde kørt for sit eget klassement.

Lad os få den gamle nar ud og Rasmussen ind på fuld tid næste år. Han er simpelthen så kedelig at høre på og siger ofte ting, som ingen rationalitet er at finde i.
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010