home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1216 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Tour-tråden  (Læst 97485 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #135: 02 Jul 2013, 11:53 »

Movistar før Orica, men ellers er jeg enig Wink

EDIT: Der er faktisk ret mange gode bud på en vinder.. Saxo har da også et stærkt hold? Synes den er svær at spå om.

Det var en tilfældig rækkefølge, med undtagelse af Garmin Smiley

Jo Saxo-Tinkoff har et ok hold - det samme med BMC Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #136: 02 Jul 2013, 12:11 »

Det var en tilfældig rækkefølge, med undtagelse af Garmin Smiley

Jo Saxo-Tinkoff har et ok hold - det samme med BMC Smiley

Bevares.. Stadigvæk et godt bud på en rækkefølge Wink
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #137: 02 Jul 2013, 12:13 »

Bevares.. Stadigvæk et godt bud på en rækkefølge Wink

Det kunne du selvfølgelig heller ikke vide, da jeg ikke skrev det Wink

Det bliver spændende Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #138: 02 Jul 2013, 12:14 »

Jeg har spillet ret mange penge på BMC som vinder til odds 13 - synes at de ser rigtigt stærke ud. Ellers har jeg også BMC over Orica til 1,78 og Garmin over Quickstep til 2,05. Derudover har jeg også en masse mindre odds, som jeg ikke lige orker at skrive.. det skal nok blive en god etape!
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #139: 02 Jul 2013, 13:35 »

Hvorfor har i så store forventninger til Movistar? Bevares, de har da et rigtig fint tempohold, men jeg tror da personligt de får svært ved at klemme sig ind i en meget tæt top 5.

Jeg tror desuden Sky snupper sejren, det kunne lige ligne dem - også på trods af skaderne.
Logged

former zoesuckins

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #140: 02 Jul 2013, 13:38 »

Jeg ved ikke helt, hvad du snakker om med aggressivitet og Amstel Gold Race... men, du mener altså ikke, at han er faldet meget i niveau siden da? Jeg tror helt, at man glemmer, hvor suveræn han var - også i andre løb end bare de 3 ardennerklassikere. Den mand er han på ingen måde nu og man skal lede langt efter hans sejre de seneste par år.

Jeg ved ikke helt, hvor du ville hen med diskussionen.. er du uenig i, at det er noget, som peger i retning af doping eller er du uenig med mig i, at han ikke er så langt fra tidligere tiders form, som jeg gør det til? Hvis det er noget, som jeg har lært de 10 år, som jeg har set cykling, så er det, at stor formsvingninger er et af de absolut største tegn på doping.

Debatten går på at Gilbert åbenbart var dopet da han vandt forrige år, men at der bliver påstået at han nu er blevet ren, fordi han ikke vinder mere.

Selvfølgelig bliver det sværere for Gilbert at vinde året efter, da alle nu kigger på ham, og forventer han ene mand skal lukke når der angribes.

Og den med at formsvingninger skulle være indikation på doping... Den vil jeg gerne have du uddyber, for jeg kan ikke umiddelbart følge dit argument Smiley
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #141: 02 Jul 2013, 14:30 »

Så er rytterne tilbage fra Korsika, og i dag venter der en spændende holdtidskørsel. Jeg må indrømme, at jeg er blevet en smule forelsket i øen, hvor jeg da godt kunne finde på at tage på ferie engang. Godt cykelterræn, lækkert vejr, skøn natur og mulighed for at slappe af i varmen også. Perfekte forhold.  Thumbs Up

Ang. dagens etape glæder jeg mig utroligt meget! Jeg elsker disciplinen holdtidskørsel, og det er virkeligt fedt at se. Mange af holdene ser jeg faktisk som potentiel etapevinder, men jeg kan ikke komme med ét hold bare, som jeg tror vinder. Håber naturligvis at se en god præstation fra Saxo Tinkoff, og måske kan Contador tage lidt sekunder på Froome, hvis hold er en smule svækket grundet styrt.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #142: 02 Jul 2013, 15:49 »

Tony Martin er vidst ikke skadet mere kunne man fornemme på Rolf . Sygt de næsten kører 1km i minuttet omega Quick step.
Logged

Vi skal alle være her.

Camus
Gæst
 
Sv: Tour-tråden
« Svar #143: 02 Jul 2013, 16:46 »

Så har quick step kørt det hurtigste holdløb nogensinde i en Grand Tour. Hurtigere end Discovery og CSC's gamle tider. Kan man selvfølgelig også studse over i denne "renere" æra.. Selvom distancen selvfølgelig er værd at tage med i betragtning..

Surt at Saxo lige manglede det sidste, irriterende Noval skulle have en plads på holdet, på bekostning af Mørkov eller Niki, med det niveau han ligger for dagen...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #144: 02 Jul 2013, 16:49 »

Så har quick step kørt det hurtigste holdløb nogensinde i en Grand Tour. Hurtigere end Discovery og CSC's gamle tider. Kan man selvfølgelig også studse over i denne "renere" æra..

Surt at Saxo lige manglede det sidste, irriterende Noval skulle have en plads på holdet, på bekostning af Mørkov eller Niki, med det niveau han ligger for dagen...
Slap nu af med alle de der doping-teorier, du ikke ved noget som helst om. Det er forfærdeligt at høre på.

Det er den hurtigste tid nogensinde i en Grand Tour, fordi det er en ekstrem kort holdtidskørsel. Derfor kan man holde en højere gennemsnitsfart. Det er ret simpelt.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour-tråden
« Svar #145: 02 Jul 2013, 16:49 »

Så blev den slået igen. Orica Greenedge tog den rekord!
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #146: 02 Jul 2013, 16:54 »

Så har quick step kørt det hurtigste holdløb nogensinde i en Grand Tour. Hurtigere end Discovery og CSC's gamle tider. Kan man selvfølgelig også studse over i denne "renere" æra.. Selvom distancen selvfølgelig er værd at tage med i betragtning..

 Surt at Saxo lige manglede det sidste, irriterende Noval skulle have en plads på holdet, på bekostning af Mørkov eller Niki, med det niveau han ligger for dagen...

Du har det alligevel vildt nok!
Der er dog en doping tråd, bare hvis du på et tidspunkt skulle få nok af at insinuere om det i Tour-tråden..
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=19193.0
Logged


ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #147: 02 Jul 2013, 16:56 »

Jeg er virkelig skuffet over Garmin på denne holdtidskørsel, men det er de vist også selv!

Er dog rigtig rigtig glad for Orica GreenEdge, da jeg har semisatset på dem på mit Tour-hold Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #148: 02 Jul 2013, 17:02 »

Jeg satsede på Quickstep, BMC og Sky. Jeg havde slet ikke overvejet GreenEdge Smiley
Logged


ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour-tråden
« Svar #149: 02 Jul 2013, 17:05 »

Jeg satsede på Quickstep, BMC og Sky. Jeg havde slet ikke overvejet GreenEdge Smiley

De dér australiere, de skal ikke undervurderes Wink

Det plejer man heller ikke at skulle med amerikanerne, men de har godt nok skuffet..

Så i går og tænkte: "Millar eller Gerrans som kaptajn? Millar!" - øv Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010