home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [7] Drømmen - The Pilgrims
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: [7] Drømmen - The Pilgrims  (Læst 9141 gange)
Dida
Gæst
 
[7] Drømmen - The Pilgrims
« : 18 Jun 2013, 13:45 »



VELKOMMEN!
Mine blogs har på det seneste fået en del kritik, for at være for ensformige. Det vil jeg nu forsøge at rette op på, men denne nye blog. En blog hvor jeg vil forsøge a ændre synsvinkel. Jeg har tidligere skrevet lidt som en avis og lidt som en alt vidende fortæller. Sådan vil det dog ikke helt blive i denne blog. Hvordan det bliver vil jeg vente lidt med at afsløre, men det bliver i hvert fald en atypisk blog for mit vedkommende.



Spilinfomationer


Database: 1,3
Valgte lande: Danmark (3), England (6), Frankrig (2), Italien (2), Spanien (2) og Tyskland (2)
Antal spillere: 36.000
Database: Stor




Indholdsfortegnelse:


Sæson 2012/2013
1. Update - Den allerbedste
2. Update - England
3. Update - Togrejsen
4. Update - Pressemødet
5. Update - Moderklub
6. Update - Preseason
7. Update - Transfers




Truppen
Boston United


Målmænd:
Danny Haystead
Jordan Tebbutt
Forsvar:
Phil Watt
Liam Guest Lejesvend
Gary Silk
Nathan StainField
Tom Ward
Jordan Nuttell
Gareth Jelleyman
Paul Mayo
Paul Lister
Midtbane:
Ben Milnes
Anton Foster
Marc Newsham
Ian Ross
James Reed
Ben Fairclough
Jordan Smith
Elliott Hodge Lejesvend
Jack Golding Lejesvend
Angriber:
Spencer Weir-Daley
James Randall Lejesvend




Statistik


Største transfers i England
Thomas Müller fra Bayern til Manchester City, 340.000.000 Kroner
Marouane Fellaini fra Everton til Tottenham, 255.000.000 Kroner
Marek Hamsik fra Napoli til Manchester United, 250.000.000 Kroner
Adrián fra At. Madrid til Chelsea, 145.000.000 Kroner
Ola Toivonen fra PSV til Tottenham, 140.000.000 Kroner

Største transfers i verden
Thomas Müller fra Bayern til Manchester City, 340.000.000 Kroner
Marouane Fellaini fra Everton til Tottenham, 255.000.000 Kroner
Marek Hamsik fra Napoli til Manchester United, 250.000.000 Kroner
Adrián fra At. Madrid til Chelsea, 145.000.000 Kroner
Ola Toivonen fra PSV til Tottenham, 140.000.000 Kroner
« Seneste Redigering: 21 Jun 2013, 14:15 af Præludium » Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog
« Svar #1: 18 Jun 2013, 13:54 »

Jeg prøver at se med her.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: Blog
« Svar #2: 19 Jun 2013, 12:10 »

Det er jeg glad for at høre Gemma Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Blog
« Svar #3: 19 Jun 2013, 12:59 »



DEN ALLERBEDSTE - 22l06-2012
Panisk prajede jeg en taxa og kastede mig ind på det læderbetrukket bagsæde. Hurtigt fik jeg bedt chaufføren om at sætte kursen mod Kastrup Lufthavn, hvor jeg om kort tid skulle nå et fly. Endnu engang havde jeg sovet over mig, og havde derfor meget travlt. Efter en lang række mails frem og tilbage med min nye arbejdsgiver, var vi endelig blevet enige om en række arbejdsbetingelser, som vi begge kunne acceptere. Jeg stod nu overfor mit livs chance, en chance jeg bare ikke måtte forspilde ved at sove over mig.

Langt om længe ankom taxaen til lufthavnen, og jeg fik betalt chaufføren, og skyndte mig derefter ind, for at tjekke ind. Med nød og næppe nåede jeg det hele, og få minutter før afgang kunne jeg sætte mig i sædet på mit fly. Ganske vidst var servicen ikke helt i top, men prisen var til gengæld særdeles fordelagtig, hvilket man som fattig kontanthjælpsmodtag er naturligvis må prioritere. Nu vil jeg ikke sidde her og nævne nogle navne, men vi ved vidst alle godt, hvilket flyselskab jeg fløj med.

Mens jeg sad i flyet funderede jeg lidt over hvilken stor mulighed jeg stod overfor. Kunne jeg få succes i mit nye job, var der efterhånden ikke længere nogen begrænsning på hvor mange penge jeg ville kunne komme til at tjene. Jeg ville kunne gøre Danmark stolt. Målet var klart, jeg ville være den bedste. Den allerbedste indenfor mit fag.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blog
« Svar #4: 19 Jun 2013, 13:05 »

God start. Smiley

Dejligt at se du prøver at forny din skrivestil. Thumbs Up
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Drømmen
« Svar #5: 19 Jun 2013, 13:13 »

Nu har jeg ikke læst dine tidligere blogs, men denne her starter ihvertfald godt. Jeg følger
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Dida
Gæst
 
Sv: Blog
« Svar #6: 19 Jun 2013, 13:41 »

God start. Smiley

Dejligt at se du prøver at forny din skrivestil. Thumbs Up
Tak skal du have Magn Smiley
Nu har jeg ikke læst dine tidligere blogs, men denne her starter ihvertfald godt. Jeg følger
Tak skal du have, og godt du følger med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [1] Drømmen
« Svar #7: 19 Jun 2013, 14:46 »



ENGLAND - 22l06-2012
Efter en relativ kort flyvetur, landede vi langt om længe i Heathrow. Et virvar af turister, ansatte og andet godtfolk mødte mig, da jeg betrådte engelsk jord for første gang. Kursen blev hurtigt sat mod det indre London, og transportmidlet hed denne gang tog. I London havde jeg booket et hotelværelse for en enkelt aften, eftersom jeg ikke kunne overskue at rejse mere den dag.

Regnen øsede ned og hamrede løs på togvinduet. "Velkommen til England" tænkte jeg ved mig selv. De røde togsæder var ganske behagelige, og mens jeg sad der, så jeg frem til at påbegynde mit nye job. Måske jeg lige skulle præcisere hvilket job jeg egentligt er kommet i besiddelse af. Som fodboldfanatiker, var det eneste rigtige naturligvis at få et job inden for fodboldens verden. Efter et utal af ansøgning på den danske fodboldscene, valgte jeg at søge udenlandsk, hvilket hurtigt gav pote. Efter en lille måned med ansøgning, fik jeg pludselig et jobtilbud fra en mindre engelsk klub, som gerne så mig i rolle som deres nye cheftræner.

Nu vi er vi præciseringen, skulle jeg måske også lige uddybe lidt hvem jeg selv er. Navnet er John Mølgaard Andersen. Jeg er 35 år gammel, og er født og opvokset i kongens København. Så længe jeg kan huske har jeg været fascineret af fodbold. Jeg var altid den første på træningsbanen, og den sidste til at gå tilbage i omklædningsrummet. Talentet har dog aldrig rakt længere end til en plads på bænken for det lokale Danmarksserie hold. For et år tilbage måtte jeg dog stoppe min aktive karriere, da en tilbagevendende knæskade fik overmandet mig. Siden da har jeg gået arbejdsløsrundt, og været langt nede i kulkælderen. Nu håber jeg dog tingene vil ændres, og forhåbentligt til det bedre.

Efter en kort tog tur og et hurtigt smut med taxa, ankom jeg endelig til mit hotel. Jeg gik målfast op på mit hotelværelse og hoppede med det samme i seng. I morgen gik turen nord på, hvor jeg skulle præsenteres i min nye klub.
Logged

kruse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #8: 19 Jun 2013, 15:19 »

Fantastisk start. Jeg følger uden tvivl med her!!
Logged

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #9: 19 Jun 2013, 15:54 »

Tusind tak for de meget fine ord Kruse, det er jeg rigtig glad for, og godt du følger med Smiley
I skal være velkommene til at gætte på hvilken klub min manager ender i. jeg ved godt der er mange muligheder lige i øjeblikket, med jeg lover feltet bliver indsnævret markant i den næste update Smiley 
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #10: 19 Jun 2013, 16:02 »

Tusind tak for de meget fine ord Kruse, det er jeg rigtig glad for, og godt du følger med Smiley
 jeg lover feltet bliver indsnævret markant i den næste update Smiley 

.... Som kommer hvornår?  Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #11: 19 Jun 2013, 16:05 »

AFC Wimbledon, Charlton, Leyton Orient eller Millwall vil være mine umiddelbare gæt, men siden du skriver, at han ikke orkede at rejse mere, kan man halvt udelukke Milwall og Wimbledon. Milwall er relativt centralt placeret, og man kører forbi Wimbledon når man kører med taxa fra Heathrow, så mit endelige gæt er: Charlton

Edit: Hvis det er en London klub selvfølgelig
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #12: 19 Jun 2013, 16:06 »

Fulham , West Ham eller Crystal Palace gætter jeg
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #13: 19 Jun 2013, 16:09 »

Når der er så mange divisioner i England, så tror jeg, at han starter langt nede.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: [2] Drømmen
« Svar #14: 19 Jun 2013, 16:19 »

Fulham , West Ham eller Crystal Palace gætter jeg
.... Som kommer hvornår?  Thumbs Up
Den næste update kommer inden så længe Smiley
AFC Wimbledon, Charlton, Leyton Orient eller Millwall vil være mine umiddelbare gæt, men siden du skriver, at han ikke orkede at rejse mere, kan man halvt udelukke Milwall og Wimbledon. Milwall er relativt centralt placeret, og man kører forbi Wimbledon når man kører med taxa fra Heathrow, så mit endelige gæt er: Charlton

Edit: Hvis det er en London klub selvfølgelig
Når der er så mange divisioner i England, så tror jeg, at han starter langt nede.
Gode bud i alle er kommet med, jeg afslører dog ikke noget endnu Smiley Men er meget glad for interessen og budene
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010