home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 449 450 [451] 452 453 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 532921 gange)
-KNM-
Manager

Sv: Skole
« Svar #6750: 15 Mar 2012, 18:41 »

Jeg tror tekstur er et udtryk din lærer selv har fundet på. Jeg har i al fald aldrig hørt nogen i musikmiljøet bruge det. Men godt, at det lykkedes for dig med prøven.

philips
Juniorspiller
**

« Svar #6751: 15 Mar 2012, 21:49 »

Jeg tror tekstur er et udtryk din lærer selv har fundet på. Jeg har i al fald aldrig hørt nogen i musikmiljøet bruge det. Men godt, at det lykkedes for dig med prøven.
Jeg gaar paa en engelsksprogt skole, men jeg oversaetter altidmine ikke engelsk(som i faget engelsk) laektier til dansk saa jeg osse for oevet det lidt derfor jeg har lavet en fejl  crazy ved sgu ikke hvad det faktisk hedder. Det er det her udtryk jeg taler om http://en.wikipedia.org/wiki/Texture_(music)

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

-KNM-
Manager

« Svar #6752: 16 Mar 2012, 02:00 »

Jeg har aldrig hørt om tekstur hverken på dansk eller engelsk (studerer jazz saxofon i Haag, så er også på en engelsksproget skole), men det ser da rimeligt legitimt ud.
Jeg har heller ikke noget bedre forslag til hvad man kan kalde de forskellige stemmers indbyrdes forhold, så måske var jeg lidt hurtig til at dømme din lærer.

Korzika
Gæst

« Svar #6753: 19 Mar 2012, 09:32 »

Waddup boys

I skolen er vi i øjeblikket i gang med et opvarmningsprogram. Sagen er den, at vi mangler en sang til "store svingende eller fjedrende kropsbevægelser". Oprindeligt havde vi Alicia Keys - Fallin', men den har en gruppe for vores klasse allerede lavet, og vi tænker det ville være federe, hvis vi ikke tog den samme sang som dem.

Nogle der har en idé til hvilken sang vi kan vælge?

Vi har kigget Idrætsmusik, men det ville være nice, hvis I også kunne komme med nogle andre gode bud. Det skal helst være noget, som pøblen kender, og gerne må være relativt ny.

Enzo
Manager

« Svar #6754: 20 Mar 2012, 13:11 »

Nogle her der er eksperter i enten projektfremlæggelse r eller amtomkraft?
Jeg skal have lidt hjælp  Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Naustratze
Gæst

« Svar #6755: 20 Mar 2012, 13:24 »

Waddup boys

I skolen er vi i øjeblikket i gang med et opvarmningsprogram. Sagen er den, at vi mangler en sang til "store svingende eller fjedrende kropsbevægelser". Oprindeligt havde vi Alicia Keys - Fallin', men den har en gruppe for vores klasse allerede lavet, og vi tænker det ville være federe, hvis vi ikke tog den samme sang som dem.

Nogle der har en idé til hvilken sang vi kan vælge?

Vi har kigget Idrætsmusik, men det ville være nice, hvis I også kunne komme med nogle andre gode bud. Det skal helst være noget, som pøblen kender, og gerne må være relativt ny.
Tjaa et skud i tågen kunne være Gnarls Barkley - Crazy, men ved ikke hvor godt det ville være.

crille759
Ynglingespiller

« Svar #6756: 22 Mar 2012, 10:27 »

hej mig og en af mine venner fra skolen har et projekt om fattigdom i danmark.

hvornår mener i man er fattig i danmark?

hvad med carina sagen synes i at carina er fattig?

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #6757: 22 Mar 2012, 10:36 »

hej mig og en af mine venner fra skolen har et projekt om fattigdom i danmark.

hvornår mener i man er fattig i danmark?

hvad med carina sagen synes i at carina er fattig?
Du kan jo finde de forskellige partiers meninger omkring en fattigdomsgrænse i Danmark og redegøre for deres synspunkter. De burde kunne findes relativt hurtigt ved en søgning på google.

Omkring Carina-sagen, så er der vist ikke mange meninger om at hun ikke decideret er fattig eftersom hun fik en ydelse på højde med enkelte personer, som arbejder. Dermed forsvinder incitamentet for at komme ud på arbejdsmarkedet. Så hun er ikke fattig nok i forhold til at hun ikke vil have en fordel ud af at komme på arbejdsmarkedet.

crille759
Ynglingespiller

« Svar #6758: 22 Mar 2012, 10:41 »

Du kan jo finde de forskellige partiers meninger omkring en fattigdomsgrænse i Danmark og redegøre for deres synspunkter. De burde kunne findes relativt hurtigt ved en søgning på google.

Omkring Carina-sagen, så er der vist ikke mange meninger om at hun ikke decideret er fattig eftersom hun fik en ydelse på højde med enkelte personer, som arbejder. Dermed forsvinder incitamentet for at komme ud på arbejdsmarkedet. Så hun er ikke fattig nok i forhold til at hun ikke vil have en fordel ud af at komme på arbejdsmarkedet.

tak. men hvornår mener du man er fattig i danmark. Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #6759: 22 Mar 2012, 10:52 »

tak. men hvornår mener du man er fattig i danmark. Smiley
Jeg mener, at man er fattig, når man gennem en længere periode ikke kan opretholde en levestandard, hvor man har råd til at leve godt. Det vil sige, at man ikke har råd til at spise godt ved særlige begivenheder, men er nødt til at spise skrabet uanset tidspunktet på måneden og året. Købe et par bukser, hvis de gamle ikke længere passer, eller få repareret tingene i lejligheden, som er gået i stykker. Samt generelt eksklusion fra de centrale sociale arenaer i det danske samfund, hvor der f.eks. ikke er råd til at børnene kan deltage i idrætsaktiviteter, være i SFO'en eller lignende aktiviteter.

Og når jeg skriver gennem en længere periode, så udelukker jeg studerende, da dette er en midlertidig periode og man har udsigt til væsentlig flere penge ved endt uddannelse. Derved er det en begrænset periode, hvor den studerende skal gå på kompromis med sin levestandard. Herimod vil jeg kigge mod langtidsledige kontanthjælpsmodtag ere, som på den ene eller anden måde er opgivet i systemet og derved kan opleve en form for eksklusion fra samfundet, hvilket giver en meget lang vej tilbage til arbejdsmarkedet og dermed også vejen væk fra fattigdom.

crille759
Ynglingespiller

« Svar #6760: 22 Mar 2012, 10:54 »

Jeg mener, at man er fattig, når man gennem en længere periode ikke kan opretholde en levestandard, hvor man har råd til at leve godt. Det vil sige, at man ikke har råd til at spise godt ved særlige begivenheder, men er nødt til at spise skrabet uanset tidspunktet på måneden og året. Købe et par bukser, hvis de gamle ikke længere passer, eller få repareret tingene i lejligheden, som er gået i stykker. Samt generelt eksklusion fra de centrale sociale arenaer i det danske samfund, hvor der f.eks. ikke er råd til at børnene kan deltage i idrætsaktiviteter, være i SFO'en eller lignende aktiviteter.

Og når jeg skriver gennem en længere periode, så udelukker jeg studerende, da dette er en midlertidig periode og man har udsigt til væsentlig flere penge ved endt uddannelse. Derved er det en begrænset periode, hvor den studerende skal gå på kompromis med sin levestandard. Herimod vil jeg kigge mod langtidsledige kontanthjælpsmodtag ere, som på den ene eller anden måde er opgivet i systemet og derved kan opleve en form for eksklusion fra samfundet, hvilket giver en meget lang vej tilbage til arbejdsmarkedet og dermed også vejen væk fra fattigdom.

mangte tak for et grundigt svar du er til stor hjælp Smiley

Risom
Manager

« Svar #6761: 22 Mar 2012, 16:27 »

Skal lige bruge lidt hjælp her..
Hvilken form for terrorisme var det Al Qaeda udøvede den 11. september??
Behøves ingen begrundelse, men gerne et hurtigt svar Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6762: 22 Mar 2012, 16:52 »

Behøves ingen begrundelse, men gerne et hurtigt svar Smiley
Religiøs terrorisme, ville jeg umiddelbart mene.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6763: 22 Mar 2012, 18:19 »

Relativ ond terrorisme.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #6764: 22 Mar 2012, 19:40 »

En blanding af kapringsterrorisme og religiøs - efter deres mening - terrorisme.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 449 450 [451] 452 453 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010