home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 533386 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #6495: 28 Nov 2011, 17:43 »

Jeg plejer bare at lave dem hver for sig.

Printe forsiden og Word ud i et andet dokument.

Snedigt. Kunne være man skulle benytte sig af det.  Wink

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6496: 28 Nov 2011, 18:09 »

Hey guys!
Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg skal bruge nogle reklamer imellem perioden 1960-1980. Disse reklamer skal især vise hvordan manden blev fremstillet.
Er der nogle som kan hjælpe mig med dette, da jeg selv har haft problemer med det? Smiley

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6497: 28 Nov 2011, 18:28 »

Nu spørger jeg lige igen vedrørende min DHO. Hvor mange kilder skal man have, og er det overhovedet et krav at have mere end en? Pt. har jeg nemlig kun en kilde, og jeg føler mig simpelthen som en idiot, når jeg bare sidder og henviser til det samme hele tiden. Er det okay, eller vil det trække markant ned i den samlede bedømmelse?

Søgaard
Gæst

« Svar #6498: 28 Nov 2011, 18:33 »

Nu spørger jeg lige igen vedrørende min DHO. Hvor mange kilder skal man have, og er det overhovedet et krav at have mere end en? Pt. har jeg nemlig kun en kilde, og jeg føler mig simpelthen som en idiot, når jeg bare sidder og henviser til det samme hele tiden. Er det okay, eller vil det trække markant ned i den samlede bedømmelse?
Hvis du føler at du kan skabe en tilstrækkelig diskussion ud fra blot en kilde, så er det sikkert fint nok. Jeg ville dog foretrække at have nogle ekstra kilder, hvor du kan trække elementer ind fra, når man kommer til diskussionen. Det behøver jo ikke nødvendigvis at være kilder, som du bruger gennem hele opgaven.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6499: 29 Nov 2011, 16:41 »

Hey guys!
Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg skal bruge nogle reklamer imellem perioden 1960-1980. Disse reklamer skal især vise hvordan manden blev fremstillet.
Er der nogle som kan hjælpe mig med dette, da jeg selv har haft problemer med det? Smiley

Ingen som kan hjælpe?

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6500: 29 Nov 2011, 18:20 »

Nu sidder der ganske vist en del brugere herinde (jeg selv inklusiv) som har været igennem det cirkus med DHO, SRO, SRP og hvad de ellers har at byde på i gymnasiet. Men jeg synes nu alligevel du skal spørge din vejleder til råds. Det er ikke sikkert at tingene bliver gjort på nøjagtig samme måde alle steder, så to forskellige vejledere vil måske give to forskellige svar. Derfor vil du også kunne få forskellige svar herinde alt efter hvad den pågældende bruger har fået at vide at sin vejleder i sin tid. Du kan selvfølgelig godt søge råd herinde, men jeg synes alligevel du skal søge det endegyldige svar hos din vejleder, for at være på den sikre side Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #6501: 29 Nov 2011, 18:23 »

Hey guys!

Et lille frækt gæt ville være at du skal til at skrive SRP eller lignende. Så må du også have en vejleder - spørg ham/hende til råds Smiley

Ellers vil jeg anbefale dig biblioteket. Der findes bøger med genoptryk af en masse gamle reklamer. Prøv at bestille nogen af dem hjem og se hvad du kan finde.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6502: 30 Nov 2011, 11:07 »

Vi har i min klasse, på 2. år af HHX, fået en anderledes opgave af vores lærer. Der er 1 regel i stilen, og den siger, at vi IKKE må skrive stilen selv. Dvs. at vi SKAL snyde, ved enten at finde den på nettet, eller at få en tilsendt af en 3. person, som man ikke umiddelbart har nogen relation til. (hvorfor man ikke må få familiemedlemmer til det, har jeg ingen anelse om).

Derfor vil det være fantastisk, hvis en af jer havde skrevet en sådan stil, som jeg har fået som valgmuligheder. Mine valgmuligheder hedder:
Opg. 1 : Analyse og fortolkning af 'Jeg ønsker mig en verden-' og 'Odalisk-skønhed'. Perspektivér til tendenser inden for kunst og litteratur i begyndelse af 1900-tallet.

opg. 5 : Foretag en analyse og fortolkning af Jens Smærup Sørensens 'brev'.

Der er også 3 opgaver yderligere, men dem magter jeg ikke at skrive op. Dette har været en eksamens opgave i dansk i maj 2010, på dansk A, udsendt af undervisningministe riet.

Jeg håber I vil hjælpe mig, for bliver jeg busted i at snyde, så får jeg 00, men hvis han ikke kan bevise at jeg har snydt, så får jeg 12, uanset niveauet i teksten.

//Frederik. 

If you can't join them, beat them.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #6503: 30 Nov 2011, 11:21 »

Skipper
Gæst

« Svar #6504: 30 Nov 2011, 11:23 »

Den er da ret let at spore tilbage fynbo?
Vil vædde med det er den side alle lærere tjekker først Tunge

blomvikings
Manager

« Svar #6505: 30 Nov 2011, 11:25 »

Haha ja du kan tro de kan finde opgaver hentet fra bl.a. den side du linker til....

Der kommer flere og flere programmer som lærerne kan bruge til at spore opgaver.

Medmindre din lærer er 80 år og helt blank mht. IT, så bliver man taget.

Skipper
Gæst

« Svar #6506: 30 Nov 2011, 11:28 »

Hvis du finder en der har skrevet den, som vil sende den til dig. Så er du praktisk talt sikret et 12-tal?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6507: 30 Nov 2011, 13:10 »

Hvis du finder en der har skrevet den, som vil sende den til dig. Så er du praktisk talt sikret et 12-tal?

Jep, uanset hvad personen har fået for den.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #6508: 30 Nov 2011, 13:14 »

Haha ja du kan tro de kan finde opgaver hentet fra bl.a. den side du linker til....

Der kommer flere og flere programmer som lærerne kan bruge til at spore opgaver.

Medmindre din lærer er 80 år og helt blank mht. IT, så bliver man taget.

Min lærer vil gøre brug af al for form IT, og har muligvis også bruger hos studienet. Ellers bliver jeg busted uanset hvad, da der er andre der henter den på studienet.

philips
Juniorspiller
**

« Svar #6509: 30 Nov 2011, 16:02 »

Betal en noerd/straeberpige for at skrive den

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Sider: 1 ... 432 433 [434] 435 436 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010