|
|
|
Duffk90
|
|
nogen der ved hvordan man siger "jeg går på privatskole" på tysk? og hvis i har nogle stikord om det danske skolesystem ville det være dejligt hvis i kunne skrive nogen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Er der nogle der har en redegørelse af en artikel/klumme liggende som jeg evt. kunne få lov at se?
Mangler lidt inspiration til en, omkring artiklen Michael Halskov: En kort en lang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tyskeren
|
|
nogen der ved hvordan man siger "jeg går på privatskole" på tysk? og hvis i har nogle stikord om det danske skolesystem ville det være dejligt hvis i kunne skrive nogen  Ich gehe auf einer Privatschule Schule er femininum og derfor hedder det normalt "eine Schule". I sätningen styrer "auf" dativ og ubestemt artikel femininum-dativ er einer - derfor "auf einer Schule"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Hvad skal jeg skrive om i DIO? Overemnet er globalisering, og fagene er samtidshistorie og engelsk. Har veto ved trafficking.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Er der nogle der har en redegørelse af en artikel/klumme liggende som jeg evt. kunne få lov at se?
Mangler lidt inspiration til en, omkring artiklen Michael Halskov: En kort en lang.
Prøver lige igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Ich gehe auf einer Privatschule
Schule er femininum og derfor hedder det normalt "eine Schule". I sätningen styrer "auf" dativ og ubestemt artikel femininum-dativ er einer - derfor "auf einer Schule"
tak for hjælpen  var i tvivl om det "gehe" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
|AB| = x |BC| = x/3 |AC| = 3x/4 Bestem vinkel A Hvordan i alverden skulle jeg kunne det? Please help. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Har du fået givet en vinkel? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Tænkte på om der var nogen herindefra der går på Niels Brock HHX?
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Her på onsdag skal jeg fremlægge i 3 minutter om et eller andet emne. Jeg skal aflevere stikord til det imorgen, men jeg kan ikke finde på et emne. Så tænkte om nogen kunne komme med nogen ideér?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Er det frit valg?
altså ingen begrænsninger?
så kan du jo fremlægge noget om din yndlings fritids beskæftigelse eller yndlings sport
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Er det frit valg?
altså ingen begrænsninger?
så kan du jo fremlægge noget om din yndlings fritids beskæftigelse eller yndlings sport
Eller sig selv, det burde være lige til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Eller sig selv, det burde være lige til  hehe skide godt foreslag... så kan man da ikke komme med forkerte fakta om emnet 
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Tuxtla
|
|
Eller sig selv, det burde være lige til  Altså det er tredje gang jeg skal fremlægge her i Engelsk. Første gang var 1 minut, anden gang var 2 minutter og her tredje gang er det så tre minutter. Og den første gang fremlagde jeg om mig selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|