home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 612427 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #5055: 25 Aug 2009, 23:46 »

Tak!

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #5056: 26 Aug 2009, 10:26 »

Hvad er idéen med, at lave matematik-stykker for folk? Kunne det ikke lade sig gøre, at man fremover kun hjalp den enkelte på vej, så denne selv kunne sidde og fundere lidt over tingene?

Man får ikke ret meget ud af bare at få hele løsningen...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5057: 26 Aug 2009, 10:36 »

Helt enig. Det er ikke meningen at folk skal kunne få løsningen til deres opgaver her, men at de kan få hjælp til selv at kunne finde ud af det.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #5058: 26 Aug 2009, 13:12 »

Helt enig. Det er ikke meningen at folk skal kunne få løsningen til deres opgaver her, men at de kan få hjælp til selv at kunne finde ud af det.

Enig

andersfa123
Gæst

« Svar #5059: 26 Aug 2009, 15:08 »

Der er vel ikke nogle som har skrevet novellen "Landevejen" før? Hvis der er bedes i venligst kontakte mig på PB hurtigst muligt Smiley

korzika
Gæst

« Svar #5060: 26 Aug 2009, 15:26 »

andersfa123
Gæst

« Svar #5061: 26 Aug 2009, 15:29 »

Har prøvet dem Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #5062: 26 Aug 2009, 23:32 »

Jeg har skrevet en meget kort novelle, som vi skulle gøre til i morgen. Den handler meget om egne følelser for en pige, men er ikke en sand historie:
Der står hun. Hun vækker døde øjne. Hun er som en solstråle på en mørk efterårsdag. Hun er som en tulipan på i et stort buskads. Hun er skønheden selv, med to strålende diamanter placeret mit i hendes ansigt. Hun er perfekt, og jeg har aldrig set en pige som hende. Hun skiller sig ud fra mængden, og har god grund til at have den selvsikkerhed hun bærer rundt på.

Det kan ikke beskrives, hvad jeg føler når jeg ser hende. Mine ben ryster, mine hænder sveder og små svedperler har bredt sig på panden. Jeg er bange, spændt og har samtidig enorm lyst til at forlade stedet og drage bort. Hun smiler så flot. Hendes hår hænger så smukt, og hendes søde hænder kalder på mine. Solens stråler er på hende. Alt omkring hende virker gammelt og gråt, men der står hun, og skinner mellem blade og træer. De smukkeste roser omringer hende og den hvide bænk, men det er ingen ting i forhold til hende. Jeg flytter det ene ben efter det andet, holder øjenkontakten med hende og giver hende et kram. Det bedste kram i mit liv. Hun dufter som blomsterne, og et smil breder sig i mit ansigt.

Jeg kan føle, at det her er det rigtige. Aldrig har jeg følt sådan før, og jeg bliver kortvarig mundlam. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til hende. Jeg giver hende et smil som tegn på, at jeg synes om hende og fremstammer et lavt ”hej”. Mit hej bliver gengældt, og langsomt falder der en snak i gang. Snakken går hurtigt, og den bliver mere og mere personlig. Grin bliver spredt, smil bliver uddelt på samlebånd og jeg føler alt går efter planen. Det gør det også. Langsomt rykker vi tættere på hinanden, og jeg holder øjenkontakten med hende.

Et kys er under opsejling, og det viste jeg lige siden første øjekast på hende. Kemien var der fra start af, og jeg ville lade mit blod løbe for hende. Hun er speciel, og jeg har aldrig følt sådan før. Det er som om, at min krop slapper fuldstændig af, når hun er mit selskab.  Jeg elsker det. Jeg lægger en hånd på hendes skulder og rykker nærmere. Hun virker ikke afvisende. Hun smiler til mig, og det gyldne øjeblik udmunder sig i et kys. Et kys med rigtig mange følelser. Et kys der beskriver, hvor meget jeg elsker hende og omvendt.

Det er svært at sige farvel til hende. Jeg kan mærke at sveden kommer igen, og jeg føler mig bange for at give slip på hende. Jeg er glad bare hun er det, og derfor er det svært lige pludselig at skulle forlade hende, hvis hun får det dårligt. Hun virker rolig og afslappet, hvilket smitter og det bliver et kærligt kram som adskiller os. Hun drager mod vest, mens jeg går mod øst. Hun ligger allerede i hendes seng, men hun er i mine tanker.

En solopgang så flot, endnu en drøm er ovre. Mon hun drømmer det samme som mig…?

Spørgsmålet er egentlig, hvad pokker skal jeg give den af overskrift? Og noget som lige skal forbedres en smule. Kritik modtages med kyshånd.

Pepe
Gæst

« Svar #5063: 27 Aug 2009, 00:19 »

Har lige en enkelt rettelse. Hun ligger i sin seng i stedet for hendes seng Wink
Du kan jo give den overskriften "længsel", "kærlighed" eller noget i den stil? Smiley

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #5064: 27 Aug 2009, 10:36 »

Mangler en god ide Opstemt

har innovation og skal finde et unikt produkt eller hvertfald et helt nyt produkt? nogle der har nogle problemer og har et produkt der skal dække dette problem i tankerne? Smiley

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Don Abramovich
Manager

Skole
« Svar #5065: 08 Jun 2010, 13:05 »

Jup. I kan vel huske, hvad tråden går ud på  Wink

Der er ikke tilfældigvis nogen herinde, der er godt inde i ''The Troubles'' i Nordirland i 1970'erne? Mangler nemlig at fortælle om det i min engelsk disposition, så hvis der er nogen, der kan pege på hovedpunkterne i sagen ville det være dejligt. Er med på, at det er en kamp mellem protestanterne og katolikkerne Wink

andersfa123
Gæst

« Svar #5066: 08 Jun 2010, 16:07 »

Jeg sidder og forbereder mig til min dansk eksamen på mandag, og jeg har valgt at arbejde med teksten "Skytten" som er skrevet af Kim Fupz Aakeson. Jeg har bare lige det problem, at jeg ikke rigtigt kan finde ud af hvad der er galt med hovedpersonen. Altså jeg ved godt at han elsker at finde på moder og lave udstillinger osv. men de aldrig helt lykkedes. Men jeg mangler mere til at beskrive ham på hans specielle måde, så hvis der er nogle der har arbejdet med teksten, og kan hjælpe mig ville det være perfekt.

På forhånd tak. Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 17:47 af Falke » Logged

patrick J
Manager

« Svar #5067: 13 Jun 2010, 23:55 »

Hey hey.

Jeg skal op i Samfundsfag imorgen, og jeg stinker virkelig til det! Men er der nogle som kan sætte partierne ind på linjen for mig? Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #5068: 14 Jun 2010, 00:08 »

Hey hey.

Jeg skal op i Samfundsfag imorgen, og jeg stinker virkelig til det! Men er der nogle som kan sætte partierne ind på linjen for mig? Wink

Hvad mener du med at sætte dem på linje?  Smiley

Supra Societatem Nemo

LosBlancos26
Gæst

« Svar #5069: 14 Jun 2010, 00:10 »

Hey hey.

Skulle være muligt. Finder lige mit samfundsfag frem  Peace

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010