home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I går kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 612354 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Skole
« Svar #5085: 16 Jun 2010, 11:57 »

Nogen som ved hvad det koster at have en reklame på disney channel. f.eks.

Jeg skal markedsføre mit produkt, men kan ikke finde nogle priser på det.

Det er til drenge, 7 - 14 år ca.

Nogen idèr til hvor jeg kunne markedsføre produktet. Jeg har fundet frem til Anders And blad, som vil koste mig ca. 50.000 kr. Men jeg har ialt 300.000 at gøre godt med.

Er der nogle som har forstand på nogen børne blade i England? Som jeg også ville kunne blive markedsført i. (I skal ikke tænke på priser her) . Et blad ligesom Anders And.

dida
Gæst

« Svar #5086: 16 Jun 2010, 22:53 »

nogen der har et link til en god reklame analyse?

HansenLFC
Gæst

« Svar #5087: 20 Jun 2010, 10:59 »

COOP ønsker at kunne give en generel rabat på 10% til alle kunder, der køber mere end 5 stk. af en given vare. Butikschefen for din butik beder dig udarbejde en regnearksmodel, der giver rabat når en kunde køber mere end 5 stk. af nedenstående varer:

Hvidvin    kr.    24,95   pr. fl.
COOP Cola   kr.   5,50    pr. fl.
Spaghetti   kr.   4,95   pr. pk.
Banan   kr.   1,75   pr. stk.
CD   kr.   179,95   pr. stk.

................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... .
Er der en som kan forklare mig hvordan det er jeg nu lige gør det i exel? Så den gør det automatisk.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2010, 11:11 af HansenLFC » Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #5088: 20 Jun 2010, 19:49 »

COOP ønsker at kunne give en generel rabat på 10% til alle kunder, der køber mere end 5 stk. af en given vare. Butikschefen for din butik beder dig udarbejde en regnearksmodel, der giver rabat når en kunde køber mere end 5 stk. af nedenstående varer:

Hvidvin    kr.    24,95   pr. fl.
COOP Cola   kr.   5,50    pr. fl.
Spaghetti   kr.   4,95   pr. pk.
Banan   kr.   1,75   pr. stk.
CD   kr.   179,95   pr. stk.

................... ................... ................... ................... ................... ................... ................... .
Er der en som kan forklare mig hvordan det er jeg nu lige gør det i exel? Så den gør det automatisk.

Der er mange måneder en sådan opgave kan løses på.. Det umiddelbart nemmeste vil være brug af "hvis-sætninger"

Du kan derfor eksempelvis gribe det an på følgende måde:

Produkt     Pris           Antal solgt                    Rabat?                          Samlet pris
CD            179,95      X                                 =hvis(X=>5;0,1;0)         =179,95*X - (179,95*X*rabat?)

I så fald har du et excel-ark, hvor du både kan tilføje flere produkter, ændre priserne på de eksisterende produkter, og samtidig lave reglerne om rabat om..

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #5089: 22 Jun 2010, 16:32 »

Der skulle ikke være en der ligger inde med en opgave om terrorisme?

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #5090: 22 Jun 2010, 17:01 »

Der skulle ikke være en der ligger inde med en opgave om terrorisme?

Jeg havde projekt om det, og fik 12 ( Hævet Øjenbryn ), men har ikke rapporten mere Skuffet Men det er altså ikke ret svært at skrive om Wink Men behøves ikke at læse specielt meget på det.

:-)

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #5091: 22 Jun 2010, 17:28 »

Jeg havde projekt om det, og fik 12 ( Hævet Øjenbryn ), men har ikke rapporten mere Skuffet Men det er altså ikke ret svært at skrive om Wink Men behøves ikke at læse specielt meget på det.

Årh ærgerligt Smiley Men lyder godt  Wink

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #5092: 30 Jul 2010, 01:02 »

For os der er lidt ældre her på sitet, end dem stadig går folkeskole eller gym, kommer der et meget vigtigt brev ind af døren i morgen!

Er der nogle der er spændte? og hvad håber man på? Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #5093: 30 Jul 2010, 01:23 »

For os der er lidt ældre her på sitet, end dem stadig går folkeskole eller gym, kommer der et meget vigtigt brev ind af døren i morgen!

Er der nogle der er spændte? og hvad håber man på? Opstemt

Hvis du har søgt ind på århus universitet, kan man se det på deres hjemmeside, min bror kunne i hvert fald..

Ved ikk med de andre uni'er

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #5094: 30 Jul 2010, 01:36 »

Hvis du har søgt ind på århus universitet, kan man se det på deres hjemmeside, min bror kunne i hvert fald..

Ved ikk med de andre uni'er

I know, men kan ikke lige finde brevet  Rullende Øjne

Men har set jeg er blevet optaget på odense.  Thumbs Up

Green and Gold..

Enged
Gæst

« Svar #5095: 30 Jul 2010, 01:45 »

Det ville altså også være ærgerligt, hvis man ikke kan blive optaget på Syddansk. Er der ikke stort set fri optagelse på alle deres studier?

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #5096: 30 Jul 2010, 01:52 »

Det ville altså også være ærgerligt, hvis man ikke kan blive optaget på Syddansk. Er der ikke stort set fri optagelse på alle deres studier?

Haha præcis! men venter på brevet fra cbs. lidt lettere når man har bopæl i kbh.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2010, 01:53 af Marchang » Logged

Green and Gold..

søgaard
Gæst

« Svar #5097: 30 Jul 2010, 03:17 »

Jeg kan se, at jeg ikke er kommet ind på sociologi i København, hvilket heller ikke var ventet, da gennemsnittet der plejer at være ganske højt. Så må vi se med Aalborg. Selvom jeg kommer ind, så er det nok tvivlsomt om jeg tager pladsen, da jeg i første omgang vil lede efter et arbejde.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #5098: 30 Jul 2010, 10:01 »

Jeg kan se, at jeg ikke er kommet ind på sociologi i København, hvilket heller ikke var ventet, da gennemsnittet der plejer at være ganske højt. Så må vi se med Aalborg. Selvom jeg kommer ind, så er det nok tvivlsomt om jeg tager pladsen, da jeg i første omgang vil lede efter et arbejde.

Kører de stadigvæk "standby" reglen?

søgaard
Gæst

« Svar #5099: 30 Jul 2010, 10:29 »

Kører de stadigvæk "standby" reglen?
Ja, det går jeg ud fra Smiley
Men som du kan se på denne liste, så er snittet på sociologi i Kbh 9,8 og standby er 9,5 Tunge

Ved Aalborg er alle dog optaget, hvilket jeg også kan se på deres hjemmeside, at jeg er. Om jeg bruger pladsen har jeg så ikke besluttet mig for endnu.

Sider: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010