home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1177 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 530076 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #8295: 05 Maj 2014, 23:08 »

Samtalen i Odense er spændende. Husk at find ud af en masse om uddannelsen på forhånd. Det lagde de meget vægt på, da jeg var der. Eventuelt skal du overveje dine journalistiske forbilleder - helst nogle, der ikke bare er de mest kendte journalister.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #8296: 05 Maj 2014, 23:49 »

Samtalen i Odense er spændende. Husk at find ud af en masse om uddannelsen på forhånd. Det lagde de meget vægt på, da jeg var der. Eventuelt skal du overveje dine journalistiske forbilleder - helst nogle, der ikke bare er de mest kendte journalister.
Mange tak, det er sgu godt, at jeg lige stødte på dig herinde i tråden! Smiley

Går du på SDU nu, så?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #8297: 05 Maj 2014, 23:51 »

Jeg går på DMJX. Du kan bare sende en PB, hvis du har spørgsmål.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #8298: 05 Maj 2014, 23:57 »

Ja okay så Smiley

Jo tak, det kan sagtens være, at jeg har noget, når jeg selv har fået kigget endnu mere på det Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #8299: 06 Maj 2014, 18:33 »

"Vent, går du i skole?" I sure fucking do. Jeg skal lave et online spørgeskema med mulighed for at printe besvarelserne ud efterfølgende. Hvilken side skal jeg bruge?

pls halp pls.

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #8300: 06 Maj 2014, 18:36 »

"Vent, går du i skole?" I sure fucking do. Jeg skal lave et online spørgeskema med mulighed for at printe besvarelserne ud efterfølgende. Hvilken side skal jeg bruge?

pls halp pls.
Besvarelserne som i hvad hver enkelt har svaret på alle spørgsmålene eller blot mulighed for at lave grafer over hvor mange der har valgt de forskellige svarkategorier.

Jeg ville undlade at anvende Google Docs' mulighed for at lave spørgeskema, men derimod gå til SurveyXact eller SurveyMonkey. Oftest vil din uddannelsesinstitut ion have en aftale med en eller anden udbyder af et surveyprogram.

Edit: Er selv i gang med at bruge SurveyXact i forbindelse med mit bachelorprojekt og finder det nemmere at anvende en SurveyMonkey, men det er vist bare et spørgsmål om hvad man er vant til at anvende.

Vinokourov
Manager

« Svar #8301: 18 Maj 2014, 00:21 »

Det bliver også spændende med Aarhus Smiley
Nu du har skrevet så meget herinde, er jeg ret spændt på at høre, hvordan det gik! Sååå, kom du ind, Bryllen?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #8302: 18 Maj 2014, 07:31 »

Nu du har skrevet så meget herinde, er jeg ret spændt på at høre, hvordan det gik! Sååå, kom du ind, Bryllen?
Næ. Det er sgu lidt ærgerligt, for jeg troede virkelig på det. 40 i videnstest og 90 i grammatikprøven. Synes jeg lavede to gode prøver i de to sidste, så et eller to flere rigtige i videnstesten og det kunne have været nok Smiley

Samtalen fuckede jeg fuldstændig op. Men så er der heldigvis næste år  Thumbs Up

Korzika
Gæst

« Svar #8303: 18 Maj 2014, 10:10 »

Næ. Det er sgu lidt ærgerligt, for jeg troede virkelig på det. 40 i videnstest og 90 i grammatikprøven. Synes jeg lavede to gode prøver i de to sidste, så et eller to flere rigtige i videnstesten og det kunne have været nok Smiley

Samtalen fuckede jeg fuldstændig op. Men så er der heldigvis næste år  Thumbs Up
Ærgerligt. Held og lykke næste år.

Fmfreaks.dk må i øvrigt være en af de største oaser for hope-to-be sportsjournalister i Danmark - det er i hvert fald det indtryk man får, når man læser tråde omhandlende uddannelse.

Vinokourov
Manager

« Svar #8304: 18 Maj 2014, 12:11 »

Ærgerligt! Var videnstesten svær, synes du?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #8305: 18 Maj 2014, 13:09 »

Vi har åbenbart en grammatikstud. Jeg fik selv kun 60 point i grammatik, da jeg var til optagelse. Surprise.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #8306: 19 Maj 2014, 20:20 »

Ærgerligt! Var videnstesten svær, synes du?
Det er lidt dumt, for jeg følte, at jeg lige havde fået nok til at overleve den, men sådan skulle det åbenbart ikke være.

Måske er det blot mig, der har lidt ondt bagi nu, men jeg synes, at systemet er mærkeligt. Havde jeg lavet gode resultater i de sidste to prøver, som ikke blev rettet, så havde det måske stadig været nok til direkte optagelse, så lige nu er jeg bittert på den måde, de retter på...

Jo tak Korzika! Smiley

Synes, at grammatikprøven var lidt stressende i år, Gemma. Nu kender jeg den dog ikke rigtig fra sidste år, men jeg sad og blev mere og mere stresset fordi jeg kom så langsomt i gang og søgte så meget efter fejlene og kommaerne. Så måtte jeg lade den ligge og vende tilbage, når resten var klaret, men det var åbenbart en god grammatikprøve, som jeg fik afleveret alligevel Smiley

Men hva fanden.. Så må man i gang med noget andet et år og så se om det går bedre næste år. Nu ved jeg i hvert fald, at jeg skal gøre mere ud af forberedelsen i både Odense og Aarhus Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #8307: 19 Maj 2014, 21:23 »

måske skulle jeg blive det der journalist det kunne være ret sjovt tror jeg det jeg laver lige nu siger mig i hvert fald intet. kan jeg komme ind på et wild card gemma?

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #8308: 19 Maj 2014, 21:46 »

Jeg var også pisse langsom til grammatik-delen. Der nåede jeg ikke engang at blive færdig, da jeg var til prøve. Heldigvis var det nok til, at de ville rette videre. Systemet kan man aldrig helt blive fan af, men de må finde de bedste og så bare gå med det. Det hjælper jo ikke, at man får en, der er god til tre ting og sejler til den sidste. Man skal jo have hele pakken.

Du kan eventuelt tage på højskole-kursus. Der er rigtig mange gode, som dem fra mit studie har taget, ved jeg. Det har hjulpet dem helt enormt med en masse ting og fået dem til at stifte bekendtskabe med nogle af de ting, som vi først lige er begyndt at prøve, inden.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #8309: 19 Maj 2014, 23:05 »

Ja, det er sikkert en fin løsning i sidste ende. Det hjælper heller ikke at have en journalist, der ikke har styr på samfundet, EU osv Smiley

Til samtalen i Odense fik jeg også udstillet, at jeg ikke havde haft tid til at følge helt med hele vejen op til prøven. Det blev jeg slagtet på.

Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010