home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1253 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 530996 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Skole
« Svar #420: 04 Jan 2007, 15:39 »

Sidder du og spiller i timerne? Føj da. Hvad siger sidemakkeren til det, når bordet ryster?

LOL!!!  funny

Go you Gunners!

DelPiero
Gæst

« Svar #421: 04 Jan 2007, 15:41 »

Sidder du og spiller i timerne? Føj da. Hvad siger sidemakkeren til det, når bordet ryster?

Din frækkert.  Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #422: 04 Jan 2007, 15:51 »

funny

Chelidze90
Gæst

« Svar #423: 07 Jan 2007, 10:02 »

Vores klasse var også i Prag. Vi boede også i en lille by i Det bøhmiske paradis. Vi lavede også klatring. sejltur i gummibåd(Riverrafting) og orieteringsløb. Vi boede også et sted med et kunstsofsbane hvor vi en af dagene spillede mod en anden skole om natten. Den klasse vi mødte havde en sindsyg lærer. Han var skaldet og lignede en tidligere jægersoldat. Han smadrede igennem i alle nærkampe. Nu er han kult i vores klasse under navnet "Soldier". Vi har også et billede af ham inde vores Elevintra.  Vi kom også til prag bagefter og vi boede på et hotel der lå lige over for McD Thumbs Up Thumbs Up

Hed byen tilfældigvis Mala Skala og hotellet "Hotel Jizeria" eller sådan noget? Og det hotel i Prag skulle aldrig have heddet "Hotel A plus" Huh

For vi boede de to steder og de svare til din beskrivelse Smiley

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #424: 09 Jan 2007, 21:56 »

Hej gutter  Smiley

Kunne godt bruge nogle forslag til et produkt i vores projektopgave .. jeg har om Israel - Palæstina konflikten .. men jeg kan ikke rigtig finde noget produkt, jeg har lavet lidt på en film med nogle billeder .. men jeg kan ikk finde nogle filmklip jeg kan sætte ind også .. :/ .. men har i nogle forslag til produkt ? (helst ikk skriftlig  Wink) eller har i nogle sider hvor man kan finde nogle videoklip med det .. (jeg har kigget på både video.google.com og youtube.com) ..
Takker på forhånd Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #425: 09 Jan 2007, 22:03 »

Fantastisk Birkedal, fantastisk!

TUSIND tak! Kys
No problemo.... Thumbs Up

...men du ku' nu godt ha' sparet mig for den  Kys!!!!
Hvordan blev din opgave? (emne, karakter osv)

Veni, vidi, vici

Chelidze90
Gæst

« Svar #426: 09 Jan 2007, 22:06 »

Hej gutter  Smiley

Kunne godt bruge nogle forslag til et produkt i vores projektopgave .. jeg har om Israel - Palæstina konflikten .. men jeg kan ikke rigtig finde noget produkt, jeg har lavet lidt på en film med nogle billeder .. men jeg kan ikk finde nogle filmklip jeg kan sætte ind også .. :/ .. men har i nogle forslag til produkt ? (helst ikk skriftlig  Wink) eller har i nogle sider hvor man kan finde nogle videoklip med det .. (jeg har kigget på både video.google.com og youtube.com) ..
Takker på forhånd Smiley

Klæd dig ud, som en fra enten palæstina eller Israel. Altså en soldat Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #427: 09 Jan 2007, 22:14 »

Hey.. Nu skal jeg snart have Opligatorisk projektopgave..Smiley er så heldig og have omkring forskellen på Amatører og Professionelle omkring sport..Smiley ville høre om der var nogle der har nogle idéer omkring et produkt.. og hvis har noget ellers er i meget velkomne..Smiley

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #428: 09 Jan 2007, 22:16 »

Hey.. Nu skal jeg snart have Opligatorisk projektopgave..Smiley er så heldig og have omkring forskellen på Amatører og Professionelle omkring sport..Smiley ville høre om der var nogle der har nogle idéer omkring et produkt.. og hvis har noget ellers er i meget velkomne..Smiley

En film med hvor du spiller fodbold, og hvor fx. Ronaldinho gør Grin

Practise makes Perfect!

Chelidze90
Gæst

« Svar #429: 09 Jan 2007, 22:17 »

Nu hvor vi har om produkter. Er der nogle som kan komme med et godt et omkring. Global opvarming / CO2 udslip? Smiley

Har selv tænkt på at skrue op for varme og leje en røg maskine Grin

søgaard
Gæst

« Svar #430: 09 Jan 2007, 22:20 »

Nu hvor vi har om produkter. Er der nogle som kan komme med et godt et omkring. Global opvarming / CO2 udslip? Smiley

Det kan vel næsten kun være noget med Fysik og gøre..Tunge

Gosser
Manager

« Svar #431: 09 Jan 2007, 22:21 »

No problemo.... Thumbs Up

...men du ku' nu godt ha' sparet mig for den  Kys!!!!
Hvordan blev din opgave? (emne, karakter osv)

Den skal først laves til mandag Smiley

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #432: 09 Jan 2007, 22:55 »

du kan nok ikke bruge det som produkt, men du kan i hvert fald skrive til nogle forskellige politikere og få deres meninger Smiley
Men der er en hjemmeside - http://globalemiljoe.dk/index.php?menu=486 her er der en animationsfilm med det Smiley
Du kan også vise noget med hvad der vil ske ved den globale opvarmning - f.eks. at indlandsisen vil smelte og der vil komme for meget vand i havene, nogle dyr og planter vil måske uddø osv. Smiley ..

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #433: 09 Jan 2007, 23:05 »

Det ska du være glad for  Wink .. vores overemne er "Det gode eller det Onde"  Ubeslutsom
og sidste år var det "det gode og det onde" det er næsten det samme emne .. Huh men det sys de åbenbart men der er selvfølgelig ogs en enkel forskel "eller" og "og" .. 

Jeg kan ikk rigtig finde på andre muligheder end at lave en film .. lige nu ! .. men skriver hvis jeg lige pludselig kommer på noget  Thumbs Up

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #434: 09 Jan 2007, 23:52 »

Ved ikke lige hvad i skal bruge det til, men fortæller det alligel Opstemt.

Jeg er lige så stille gået gang med min Obligatoriske Selvvalgte Opgave (OSO), som alle 10. klasse elever skal igennem, og mit emne er "Mediernes indflydelse på fodboldklubbers branding". Et super nice emne synes jeg selv, som jeg virkelig syntes er nice at arbejde med.

Det er jo meget relevant med den måde Brøndby har ændret sit brand på indenfor de seneste 5 år,. men at de nu er ved at vende tilbage til det gamle brand igen.

Har i nogle ideer til noget som helst man kunne gøre med den opgave, evt. et produkt eller noget andet. Jeg har selv tænkt på at lave min egen fodboldklub, med logo, motto, spilletrøjer, sponsorer osv. osv.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010