home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 528 529 [530] 531 532 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 531144 gange)
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #7935: 28 Apr 2013, 13:25 »

En gang for alle. Må der være underoverskrifter i en dansk kronik? Ja eller nej? Smiley

Nej.

Build Me Up Buttercup!

Korzika
Gæst

« Svar #7936: 02 Maj 2013, 23:34 »

http://politiken.dk/uddannelse/ECE1960269/gymnasieelever-dumper-vko-forslag--sommerskole-er-ikke-nok/

Gymnasiet skal være for alle. Ikke kun for de elever, som består folkeskolens afgangsprøve, mener Danske Gymnasieelevers Sammenslutning (DGS).

»Gymnasiet er er meget mere end bare at kunne læse og skrive. Det hedder 'almendannende gymnasium', hvilket vil sige, at gymnasierne bør kunne favne alle«, siger Philip Dimsits, der er nyvalgt formand i DGS.

Reaktionen kommer i kølvandet på VKOs krav om, at elever skal have bestået folkeskolens afgangsprøve, før de kan begynde på en gymnasieuddannelse.

Stram op, Philip DumbZit

Dumper man en afgangsprøve i folkeren, har man ingenting at gøre på et gymnasium - ja, jeg er tilbøjelig til at sige, at man ikke har noget at gøre i den her verden..

Faktisk mener jeg, at det ville være en god idé, hvis man stiller krav til, at man skal opnå et bestemt snit i folkeren, hvis man skal på gymnasium. Faktum er, at gymnasier lukker rigtig mange elever ind, der ikke har noget at gøre på et gymnasium, og som senere hen dropper ud.. Det koster almindelige samfundsborgere penge, hvilket jo ikke er optimalt..

Jeg vil egentligt sige, at der mangler lidt disciplin hvad angår gymnasier. Der er satme mange, der får en lang snor, hvilket vel kan tilskrives taxametersystemet.. .  Dermed ikke sagt, at alle skal have et snit på 10+, og en fraværsprocent på <2%, hvis de vil gå på gym.. Men der findes nogle SU-ryttere, der blot går på gym for at hæve deres SU.. 
« Seneste Redigering: 02 Maj 2013, 23:41 af Korzika » Logged

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #7937: 03 Maj 2013, 00:51 »

http://politiken.dk/uddannelse/ECE1960269/gymnasieelever-dumper-vko-forslag--sommerskole-er-ikke-nok/

Gymnasiet skal være for alle. Ikke kun for de elever, som består folkeskolens afgangsprøve, mener Danske Gymnasieelevers Sammenslutning (DGS).

»Gymnasiet er er meget mere end bare at kunne læse og skrive. Det hedder 'almendannende gymnasium', hvilket vil sige, at gymnasierne bør kunne favne alle«, siger Philip Dimsits, der er nyvalgt formand i DGS.

Reaktionen kommer i kølvandet på VKOs krav om, at elever skal have bestået folkeskolens afgangsprøve, før de kan begynde på en gymnasieuddannelse.

Stram op, Philip DumbZit

Dumper man en afgangsprøve i folkeren, har man ingenting at gøre på et gymnasium - ja, jeg er tilbøjelig til at sige, at man ikke har noget at gøre i den her verden..

Faktisk mener jeg, at det ville være en god idé, hvis man stiller krav til, at man skal opnå et bestemt snit i folkeren, hvis man skal på gymnasium. Faktum er, at gymnasier lukker rigtig mange elever ind, der ikke har noget at gøre på et gymnasium, og som senere hen dropper ud.. Det koster almindelige samfundsborgere penge, hvilket jo ikke er optimalt..

Jeg vil egentligt sige, at der mangler lidt disciplin hvad angår gymnasier. Der er satme mange, der får en lang snor, hvilket vel kan tilskrives taxametersystemet.. .  Dermed ikke sagt, at alle skal have et snit på 10+, og en fraværsprocent på <2%, hvis de vil gå på gym.. Men der findes nogle SU-ryttere, der blot går på gym for at hæve deres SU.. 

Hahaha jeps... Min lillebror var en af dem indtil han blev smidt ud
« Seneste Redigering: 03 Maj 2013, 00:54 af PEAST » Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

MarcSinding
Lilleputspiller
*

« Svar #7938: 03 Maj 2013, 14:52 »

Citat af: Korzika
Stram op, Philip DumbZit 
Nogle burde vidst fortælle deres kære formand, at der er forskelle på "almene" og "almendannende"
Derudover er det skræmmende, at der rent faktisk IKKE allerede ér et krav om bestået afgangsprøve for optagelse på ungdomsuddannelsern e generelt.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #7939: 14 Maj 2013, 09:05 »

Hej

Jeg er i gang med en opgave, hvor en mand rammer en kvinde med en pakke (det foregår på et posthus). Kvinden falder og lander på den pakke hun holder. Hendes hofte brækker samt skulpturen, som var i pakken, går i stykker.

Jeg er i tvivl om hvorvidt, der kan stilles erstatningskrav for henholdsvis den brække hofte og den ødelagte skulptur. Jeg mener selv, at erstatningsbetingel serne er opfyldt for hoften, men er i tvivl omkring adækvans og kausalitet ved skulpturen.

Jeg håber der er nogen der kan svare på dette.

hoense
Lilleputspiller
*

« Svar #7940: 16 Maj 2013, 12:54 »

Hej alle!

I forbindelse med vores 2. semesterprojekt på multimediedesigneru ddannelsen, har vi udviklet et spørgeskema. Det vil være en stor hjælp, hvis I vil bruge et par minutter af jeres dyrebare tid til at besvare dette.

Spørgeskemaet omhandler streetart i Berlin og dit kendskab til dette, samt din måde at rejse på.

http://goo.gl/eCHuV

På forhånd tusind tak!  Thumbs Up

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #7941: 16 Maj 2013, 19:08 »

denne hjemmeside kan jer på ungdoms uddannelse tjekke jeres årskarakter for i år, der endnu ikke er offentliggjort. Det virker i hvert fald på min skole, (STX) så jeg går ud fra, at det også virker for jer andre.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #7942: 16 Maj 2013, 19:27 »

denne hjemmeside kan jer på ungdoms uddannelse tjekke jeres årskarakter for i år, der endnu ikke er offentliggjort. Det virker i hvert fald på min skole, (STX) så jeg går ud fra, at det også virker for jer andre.

Min viser kun afsluttede fag. Ville også være mærkeligt hvis man sådan bare kunne se hvad lærerne har givet, når vi først får officielt får dem d. 22.

Korzika
Gæst

« Svar #7943: 16 Maj 2013, 19:47 »

Min viser også kun afsluttede fag, desværre.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #7944: 16 Maj 2013, 20:35 »

Jeg kan kun se afsluttende fag også. Der står de samme som sidste gang, men om det er fordi, at jeg har fået det samme, eller det bare er dem fra sidste gang ved jeg ikke. Er jeres blevet ændret?

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #7945: 16 Maj 2013, 20:59 »

Well, ved mig kan jeg i bunden se dem, der bliver offentliggjort den 22.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #7946: 21 Maj 2013, 21:53 »

Telenor offers a unique children’s product (Lillenor) at a price of DKK 50.00 per month. Neither TDC nor Telia have any products in this price range. TDC has studied the market and found that such a product has a maximum price of DKK 70.00 and the total market potential for TDC is 280,000 subscriptions.

Question 3.1:Find the equation for the demand function, the MR-function and the TR-function, and also give a graphic illustration.

Nogle der kan hjælpe mig med dette? Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #7947: 22 Maj 2013, 11:50 »

Hey Freaks! Vi fik årskarakterer i min klasse i dag, og vi kom til at snakke om, hvordan ens gennemsnit egentligt bliver regnet ud, men vi kunne ikke helt finde ud af det. Jeg er godt klar over, at der er alt muligt med vægte, antal A-fag og en masse andre ting, men er der nogen, der kan komme med noget lidt mere præcist end det? Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #7948: 22 Maj 2013, 11:56 »

Tæller ens årskarakter egentlig med i sit snit, hvis man skal op i det fag til eksamen?

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #7949: 22 Maj 2013, 11:59 »

Tæller ens årskarakter egentlig med i sit snit, hvis man skal op i det fag til eksamen?

Ikke så vidt jeg ved.

Sider: 1 ... 528 529 [530] 531 532 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010