home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 108240 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #270: 07 Nov 2015, 19:35 »

Er der nogle herinde der har spillet Uncharted serien til PS3? Har nemlig købt Uncharted: The Nathan Drake Collection til min PS4, så ville egentlig bare høre hvad folk synes om det...
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #271: 07 Nov 2015, 21:49 »

Er der nogle herinde der har spillet Uncharted serien til PS3? Har nemlig købt Uncharted: The Nathan Drake Collection til min PS4, så ville egentlig bare høre hvad folk synes om det...

Har ofte overvejet at købe spillene i Uncharted-serien, dels fordi de kun er udgivet til PS (kan ikke lige huske hvad sådan noget hedder) men så sandelig også på grund af den anmeldelse de får.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #272: 07 Nov 2015, 22:02 »

Det er nogle af mine yndlings spil.

Dengang det første udkom til ps3, var det, for det første et utrolig smukt spil. Hold nu op det så godt ud.
Det var også det første spil i lang tid, der gjorde min indre Tomb Raider fan glad. På det tidspunk var det seneste Tomb Raider spil jeg kunne lide Chronicles tilbage fra 2000.
Bevars Uncharted er noget mere action fokuseret (en trend Tomb Raider rebootet tog til sig), men det var stadig mange af de samme temaer.
Uncharted spil er det tætteste man kommer på et indiane jones spil (altså, udover de masse midemåldige spil der findes). Det har den der dejlige følelse af og tage ud på et eventyr. I sær 2'eren og 3'eren der foregår rundt omkring i verdenen.
Derudover har castet også en dejlig kemi mellem hinanden.

Jeg fik i sin tid platinum trofæet i uncharted 1 og 2. Jeg aldrig tid til at få det i 3'eren. Nu er jeg dog ved og tage revanche og har fået platinum trofæet i 1'eren og 2'eren til ps4, og er i gang med 3'eren for tiden.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #273: 08 Nov 2015, 00:00 »

Lyder godt. Så har jeg vist en god gang gaming i vente Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #274: 08 Nov 2015, 02:24 »

Jeg er også meget begejstret for Uncharted serien. Havde den ikke til PS3, men havde hele tiden lysten til at købe det, men fik det aldrig gjort. Er igang med 2'eren lige nu, og er imponeret over story delen, og især grafikken og omgivelserne i spillet, er imponerende. Helt klart pengene værd.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #275: 08 Nov 2015, 02:25 »

Thore, hvad vil det sige at du har fået platinum trofæ i spillene?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #276: 08 Nov 2015, 10:00 »

Lyder godt. Så har jeg vist en god gang gaming i vente Smiley

Jeg syntes i hvert falde de er super underholdende  Thumbs Up

Thore, hvad vil det sige at du har fået platinum trofæ i spillene?

Man får jo trofæer for forskellige ting i spillet, som at slå x antal folk ihjel med en shotgun osv. Når man har fået alle af dem, så får man et platinum trofæ. Det betyder groft set, at man har klaret alt i spillet.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #277: 08 Nov 2015, 23:37 »

Jeg er også meget begejstret for Uncharted serien. Havde den ikke til PS3, men havde hele tiden lysten til at købe det, men fik det aldrig gjort. Er igang med 2'eren lige nu, og er imponeret over story delen, og især grafikken og omgivelserne i spillet, er imponerende. Helt klart pengene værd.

Jeg er helt klart imponeret indtil videre... Nu skal jeg bare igennem de 3 spil, så er jeg klar til 4'eren når den kommer til Marts Tunge
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #278: 24 Nov 2015, 12:47 »

Uuuuh Street Fighter V annonceret til foråret 2016... Skal så meget eje det spil :p
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #279: 27 Dec 2015, 15:34 »

Hey alle sammen  Smiley
Nu hvor juleferien er igang og man har fået lidt fritid er jeg sgu begyndt at savne at game Playstation, og da jeg kun pt. har 3.eren overvejer jeg at købe en PS4!

Har læst lidt frem og tilbage og er studset over at man skal betale for at spille multiplayer/online så ville lige høre hvor meget det koster for at kunne spille online for har tænkt mig at det første spil jeg skal have er COD Black Ops III, som jo ikke er meget ved uden online  Smiley

På forhånd tak for svaret og god bag-jul  Thumbs Up
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #280: 27 Dec 2015, 16:24 »

Elgiganten siger 450 kr for et år. Dog mindes jeg at jeg ikke betalte lige så meget da jeg skulle forny mit PS+ i oktober. Smiley
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #281: 27 Dec 2015, 19:50 »

Hvad ville i forslå jeg skal købe af PS4 - den med 500GB eller 1TB? Prisforskellen ligger kun på 350 kr så det er ikke det store? Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #282: 27 Dec 2015, 20:46 »

Så tag den med 1000TB, selvom jeg tvivler på at jeg nogensinde selv får brugt mine 500GB.
PS+ koster vidst kun 350 kr., hvis du køber det igennem deres egen side, så ca. en krone pr. dag for at spille online. Du får så en masse gode tilbud, så det skal nok udligne sig i løbet af året hvis du benytter disse.

edit: 375 for et år gennem PSN selv.
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #283: 27 Dec 2015, 21:25 »

Så gør jeg sgu det - har fundet denne bundle som bliver købt med det samme, da den jo fuldt ud dækker de behov jeg har Smiley https://www.coolshop.dk/produkt/playstation-4-console-ultimate-player-1tb-edition-call-of-duty-black-ops-iii-3-bundle/AD8M6N
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #284: 27 Dec 2015, 21:29 »

Ingen ting alligevel.. Synes jeg havde set den billigere et sted.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2015, 21:31 af Fresse94 » Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010