home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 108161 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #255: 31 Okt 2015, 15:45 »

Så er jeg selv blevet Playstation 4 ejer. Har dog kun et enkelt spil (WWE 2K16), så det er jo begrænset hvad der kan spilles pt. Men køber Mortal Kombat X snart, og skal helt sikkert investere i det nye Star Wars spil.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #256: 31 Okt 2015, 17:03 »

Så er jeg selv blevet Playstation 4 ejer. Har dog kun et enkelt spil (WWE 2K16), så det er jo begrænset hvad der kan spilles pt. Men køber Mortal Kombat X snart, og skal helt sikkert investere i det nye Star Wars spil.

Er det godt det nye WWE 2K16?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #257: 31 Okt 2015, 17:39 »

Det synes jeg. Det er i hvert fald klart en forbedring af sidste års version (der jo også blev kritiseret til højre og venstre). Grafikken er sublim, ingen loadingtider mellem entrances, muligheden for at angribe sin modstander under hans entrance, og en super MyCareer mode. Og så selvfølgelig rosteren, med over 120 spilbare wrestlere.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #258: 05 Nov 2015, 19:28 »

Jeg har også købt spillet nu, og har underholdt mig en del med My Career mode, som er ganske sjovt. Jeg har endnu ikke brugt tid på at sætte mit universe mode op, det skal jo gøres ordenligt  Peace

Min eneste store anke med spillet, er det nye submission system. Hvis jeg bliver lagt i et submission move under en kamp, så taber jeg. 100%.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #259: 05 Nov 2015, 19:36 »

Nogle der har overvejet det nye Need For Speed?
Og ved om det er noget lignende de bedste spil i deres serie (Underground 1 og 2)?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #260: 05 Nov 2015, 19:38 »

Det nye submission system kræver en del tilvænning, ja. Det kommer også an på hvor god din wrestler er til submissions. Jo bedre han er, jo større er chancen for at vinde / slippe ud af et submission move.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #261: 05 Nov 2015, 19:42 »

Nogle der har overvejet det nye Need For Speed?
Og ved om det er noget lignende de bedste spil i deres serie (Underground 1 og 2)?

Jeg overvejede det, indtil jeg så anmeldelserne. De har ikke været så gode, så jeg tror jeg står over denne gang.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #262: 05 Nov 2015, 21:16 »

Nogle der har overvejet det nye Need For Speed?
Og ved om det er noget lignende de bedste spil i deres serie (Underground 1 og 2)?

Vi skal meget længere tilbage for at finde bedste spil i serien, det er imo need for speed 2, eller måske 3'ern.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #263: 05 Nov 2015, 21:24 »

Vi skal meget længere tilbage for at finde bedste spil i serien, det er imo need for speed 2, eller måske 3'ern.
Tja, det ligger desværre så langt tilbage at jeg ikke rigtigt kan huske dem, udover de selvfølgelig er spillet Wink Men det med at tune og style sin bil som man kunne i Underground var nu alligevel noget.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #264: 05 Nov 2015, 21:27 »

Jeg venter spændt på at Tekken 7 kommer... Det bliver dælme nice Tunge
Og så skal jeg i næste uge have købt Uncharted: The Nathan Drake Collection.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #265: 05 Nov 2015, 23:53 »

Det nye submission system kræver en del tilvænning, ja. Det kommer også an på hvor god din wrestler er til submissions. Jo bedre han er, jo større er chancen for at vinde / slippe ud af et submission move.

Det er rigtig nok, men jeg taber nu uanset hvem jeg spiller med, så tror jeg har mange frustrationer i vente angående det system.
Jeg forstår heller ikke helt hvordan finish moves virker i dette spil. Jeg har været inde og skrue op så de giver mere skade (det skal man jo gerne hvert år), men på trods af det, kan jeg stadig give en modstander 5 finish moves i en kamp, og de kan stadig kicke ud.

Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #266: 06 Nov 2015, 01:54 »

De skal være rimelig svækket før du kan pinne dem. Altså den kropsdel din finisher rammer, skal være rød. Derudover skal deres Health bar næsten være tømt. Måske spiller du bare på en for høj sværhedsgrad? Jeg har nu ingen problemer med at vinde kampe eller komme ud af submission moves.
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #267: 06 Nov 2015, 10:32 »

Var med i Beta af Need for Speed, og der var jeg ekstremt underholdt. Synes det er rigtig fedt at de er vendt "tilbage til rødderne". De bedste NFS-spil jeg har spillet var Underground 2 og Most Wanted.

Skal helt sikkert have Need for Speed når det falder i pris, men lige nu har jeg nok i Fifa og Assassins Creed.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #268: 06 Nov 2015, 18:43 »

De skal være rimelig svækket før du kan pinne dem. Altså den kropsdel din finisher rammer, skal være rød. Derudover skal deres Health bar næsten være tømt. Måske spiller du bare på en for høj sværhedsgrad? Jeg har nu ingen problemer med at vinde kampe eller komme ud af submission moves.

Tror bare jeg er dårlig til spillet  Peace
Jeg spiller på normal, og dominere stort set alle kampe, men jeg er godt nok dårlig til deres små mini games.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #269: 06 Nov 2015, 19:16 »

Så tror jeg bare det kræver øvelse. Jeg kom rimelig godt ind i det med det samme, og har stort set ingen problemer mere Smiley
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010