home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 111012 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #180: 03 Feb 2014, 17:07 »

Bare i orden..
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #181: 05 Feb 2014, 21:18 »

Hej

Jeg går og overvejer at købe en PS4, jeg vil sådan set bare høre om i synes det er en god investering eller om jeg skal vente en mdr. eller to også der kommer en bedre version?

Er der andet jeg skal være O.B.S. på?

Umiddelbart overvejer jeg at købe denne - https://www.coolshop.dk/catalog/product/78265-playstation-4-console-500gb

Men det er vel den samme som alle andre steder man har.

Tak på forhånd Smiley
Logged

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #182: 23 Feb 2014, 14:57 »

Er der nogle som er frisk på lidt battlefield 4 på ps4 Smiley ?
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #183: 25 Feb 2014, 14:16 »

Er der nogen der køber south park the stick of truth? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #184: 25 Feb 2014, 14:18 »

Hej

Jeg går og overvejer at købe en PS4, jeg vil sådan set bare høre om i synes det er en god investering eller om jeg skal vente en mdr. eller to også der kommer en bedre version?

Er der andet jeg skal være O.B.S. på?

Umiddelbart overvejer jeg at købe denne - https://www.coolshop.dk/catalog/product/78265-playstation-4-console-500gb

Men det er vel den samme som alle andre steder man har.

Tak på forhånd Smiley

Læser med her...
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #185: 25 Feb 2014, 14:56 »

Hej

Jeg går og overvejer at købe en PS4, jeg vil sådan set bare høre om i synes det er en god investering eller om jeg skal vente en mdr. eller to også der kommer en bedre version?

Er der andet jeg skal være O.B.S. på?

Umiddelbart overvejer jeg at købe denne - https://www.coolshop.dk/catalog/product/78265-playstation-4-console-500gb

Men det er vel den samme som alle andre steder man har.

Tak på forhånd Smiley
Nu har jeg en og har slet ingen problemer med den, er squ ret glad for den Smiley

Det eneste jeg er sur over er, at du ikke kan bruge den som mediecenter. du kan ikke afspille mp3 eller afspille dine egne film fra den ...

Så køb da en Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #186: 25 Feb 2014, 15:17 »

Har de danske butikker fået en ny omgang PS4 eller er der hjemmeside I kan anbefale at købe en fra?
Logged

Tidligere: Baloo38

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #187: 25 Feb 2014, 15:39 »

Har de danske butikker fået en ny omgang PS4 eller er der hjemmeside I kan anbefale at købe en fra?
Jeg kan se coolshop har på lager Smiley

https://www.coolshop.dk/catalog/product/86703-playstation-4-console-knack-bundle
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #188: 29 Mar 2014, 11:37 »

Jeg har ingen planer om at investere i en PS4 de næste par år. Men planer ændrer sig jo.
Min PlayStation 3 er efterhånden 7 år gammel, og fungerer som da jeg købte den, men der er jo altid risiko for YLOD. Men har som sagt pt. ingen planer om at investere i en PS4. Mest fordi man ikke kan spille PS3 spil på den før 2015.

Desuden kommer VM'14 Brazil spillet heller ikke til PS4 Tunge
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #189: 29 Mar 2014, 12:22 »

Jeg har ingen planer om at investere i en PS4 de næste par år. Men planer ændrer sig jo.
Min PlayStation 3 er efterhånden 7 år gammel, og fungerer som da jeg købte den, men der er jo altid risiko for YLOD. Men har som sagt pt. ingen planer om at investere i en PS4. Mest fordi man ikke kan spille PS3 spil på den før 2015.

Desuden kommer VM'14 Brazil spillet heller ikke til PS4 Tunge
Kan godt forstå dig. Det er heller ikke fordi der er kommet spil endnu der har blæst mig væk. Har da stadig min ps3 den er bare i soveværelset nu  Thumbs Up
Logged

Balkanos
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #190: 05 Apr 2014, 11:56 »

Hej alle sammen ved ikke lige om det er her jeg må spørg men nu prøver jeg,,

Jeg står her og mangler en controller til min PS3 og skal ud og købe en  men synes det er dyrt i give 400-500 kr i butiken,

Er der nogen her ind der kender en butik eller en hjemmeside hvor man kan købe så billigt som muligt controller til ps 3 det SKAL være ORGINAL! Smiley
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #191: 05 Apr 2014, 16:12 »

Hej alle sammen ved ikke lige om det er her jeg må spørg men nu prøver jeg,,

Jeg står her og mangler en controller til min PS3 og skal ud og købe en  men synes det er dyrt i give 400-500 kr i butiken,

Er der nogen her ind der kender en butik eller en hjemmeside hvor man kan købe så billigt som muligt controller til ps 3 det SKAL være ORGINAL! Smiley

Pricerunner giver dig CDON.dk som det billigste med 289.. Wink

http://cdon.dk/spil/dualshock_3_-_sony_oem-20899534?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_term=Dualshock_3_-_Sony_OEM&utm_content=20899534&utm_campaign=pricerunner_game_PS3
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #192: 12 Maj 2014, 21:36 »

Hejsa...

Jeg går og overvejer at købe en brugt konsol. Mine knægte på 6 og 8 år, har en Wii men de har mistet interessen. Så hvad gør jeg nu?!?

Den lille vil have en Xbox, nok mest fordi han kender den bedst, og jeg er mest til PS, nok mest på grund af Gran Turismo. Så her er et par ting jeg vil spørge om.

1: Har Xbox et ordenligt alternativ til GT? (Det som tiltaler mig er realismen)
2: Er det fuldstændig åndssvagt at købe en PS3/Xbox 360? (De spil vi helst vil spille er, GT, GTA5, COD, FIFA...)
Logged

Veni, vidi, vici

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #193: 12 Maj 2014, 21:49 »

Hejsa...

Jeg går og overvejer at købe en brugt konsol. Mine knægte på 6 og 8 år, har en Wii men de har mistet interessen. Så hvad gør jeg nu?!?

Den lille vil have en Xbox, nok mest fordi han kender den bedst, og jeg er mest til PS, nok mest på grund af Gran Turismo. Så her er et par ting jeg vil spørge om.

1: Har Xbox et ordenligt alternativ til GT? (Det som tiltaler mig er realismen)
2: Er det fuldstændig åndssvagt at købe en PS3/Xbox 360? (De spil vi helst vil spille er, GT, GTA5, COD, FIFA...)

Xbox's svar på GT er forza som er et rigtig godt spil. det bedste bilspil til xbox til dato. Hvis du skal spille online så tag PS3 da xbox kræver et gold membership, koster omkring 300 kr årligt tror jeg. PS3 er gratis at spille online. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #194: 13 Maj 2014, 12:20 »

Forza-spillene til Xbox360 er sindssyge fede, måske lige bortset fra Horizon-versionen. Dog synes jeg virkelig at GT-franchiset endelig kom til ret med GT5. Har prøvet lidt af det hele og i de sidste mange år har Forza domineret bil-genren, men synes at det er blevet meget mere lige nu. Så kommer nok an på de andre variabler du har og måske hvor billigt du kan få de enkelte til.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010