home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 110404 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #195: 13 Maj 2014, 16:41 »

Forza-spillene til Xbox360 er sindssyge fede, måske lige bortset fra Horizon-versionen. Dog synes jeg virkelig at GT-franchiset endelig kom til ret med GT5. Har prøvet lidt af det hele og i de sidste mange år har Forza domineret bil-genren, men synes at det er blevet meget mere lige nu. Så kommer nok an på de andre variabler du har og måske hvor billigt du kan få de enkelte til.

Sjovt, jeg har det helt omvendt med GT-franchiset. 1 og 3 var gode, nummer 4 var klart det bedste, og 5'eren var noget af en skuffelse.. Hvorfor gøre spillet så meget mindre? Jeg har kun selv spillet Forza 1 men det var virkelig et spil jeg elskede, og jeg tror stadig jeg ville vælge det fremfor alle GT-spillene..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #196: 13 Maj 2014, 18:26 »

Halløj. Nogen kloge menesker der ved om man kan spille online med andre udover sine venner man har på sin liste på ps4. ? Jeg kan ikke finde ud a at finde andre end ens venner Skuffet help
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #197: 22 Maj 2014, 17:17 »

Er det gratis at spille PS4 online eller koster det penge Smiley?
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Manniche93
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #198: 22 Maj 2014, 22:14 »

Jeg synes at der var nogle rygter om, at man kun kunne bruge et givende spil på en konsol på ps4?

Jeg overvejer nemlig, at købe et spil på DBA, men hvis spillet er brugt kan jeg så spille det på min konsol? Er der nogle der kan be/afkræfte om det er sandt? Smiley
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #199: 24 Maj 2014, 13:15 »

Er det gratis at spille PS4 online eller koster det penge Smiley?

Hej . Ja det koster 379 for at få ps plus og der er på grund af de skal veligeholde deres servere ! Thumbs Up
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #200: 24 Maj 2014, 14:24 »

Jeg synes at der var nogle rygter om, at man kun kunne bruge et givende spil på en konsol på ps4?

Jeg overvejer nemlig, at købe et spil på DBA, men hvis spillet er brugt kan jeg så spille det på min konsol? Er der nogle der kan be/afkræfte om det er sandt? Smiley
Hvis det er til en ps4 så ja  Thumbs Up
Logged

Manniche93
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #201: 26 Maj 2014, 23:11 »

Hvis det er til en ps4 så ja  Thumbs Up

Ja til at man kan bruge et brugt spil? eller ja til, at rygtet er sandt?  Grin
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #202: 27 Maj 2014, 09:05 »

Ja til at man kan bruge et brugt spil? eller ja til, at rygtet er sandt?  Grin
At du godt kan bruge brugte spil til din PS4  Tunge
Logged

Manniche93
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #203: 03 Jun 2014, 21:47 »

Er der andre, som har oplevet, at download hastigheden er utrolig langsom? Jeg prøver i øjeblikket at downloade UFC demoen, og den siger det tager 9 timer!! Kan det virkelig passe, at det skal gå så langsomt? :O
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #204: 04 Jun 2014, 13:28 »

Er der andre, som har oplevet, at download hastigheden er utrolig langsom? Jeg prøver i øjeblikket at downloade UFC demoen, og den siger det tager 9 timer!! Kan det virkelig passe, at det skal gå så langsomt? :O
Hvad for en NAT har du?

Du har nok en NAT 3 og du skal have en NAT 2 eller 1 for at få hurtigt internet. Det du skal gøre, er at du skal ring til din internetudbyder og få dem til at låse din NAT op.. Så har du hurtig internet igen  Thumbs Up
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #205: 04 Jun 2014, 13:35 »

Hvad for en NAT har du?

Du har nok en NAT 3 og du skal have en NAT 2 eller 1 for at få hurtigt internet. Det du skal gøre, er at du skal ring til din internetudbyder og få dem til at låse din NAT op.. Så har du hurtig internet igen  Thumbs Up

Hvis du sidder på Energimidt A/S' fibernet skal du bede om en offentlig IP Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Balkanos
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #206: 04 Jun 2014, 20:59 »

Hej alle Smiley

Jeg mangler en ps 3 controller men synes det er dyrt og give 500 kr, så tænkte på om nogen her inde har nogen gode erfaringer med controller som ikke er orginal??? el er det bare noget L...Huh

skal lige sige siges at jeg kun spiller fifa  3-4 gange om ugen.. såå det er ikke fordi det skal være nogen vilde controller?


Har  i  gode forslag?
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #207: 04 Jun 2014, 22:08 »

Hej alle Smiley

Jeg mangler en ps 3 controller men synes det er dyrt og give 500 kr, så tænkte på om nogen her inde har nogen gode erfaringer med controller som ikke er orginal??? el er det bare noget L...Huh

skal lige sige siges at jeg kun spiller fifa  3-4 gange om ugen.. såå det er ikke fordi det skal være nogen vilde controller?


Har  i  gode forslag?

https://www.coolshop.dk/catalog/product/61135-sony-dualshock-3-controller-black-oem

http://cdon.dk/spil/dualshock_3_-_sony_oem-20899534?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_term=Dualshock_3_-_Sony_OEM&utm_content=20899534&utm_campaign=pricerunner_game_PS3

http://www.proshop.dk/Spil-tilbehoer/Sony-Dual-Shock-3-Black-2120495.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #208: 29 Jun 2014, 21:01 »

Sjovt, jeg har det helt omvendt med GT-franchiset. 1 og 3 var gode, nummer 4 var klart det bedste, og 5'eren var noget af en skuffelse.. Hvorfor gøre spillet så meget mindre? Jeg har kun selv spillet Forza 1 men det var virkelig et spil jeg elskede, og jeg tror stadig jeg ville vælge det fremfor alle GT-spillene..
Det er faktisk også mig der vrøvler. Mener selvfølgelig GT6! Er enig i kritikken omkring GT5 - det var en skandale.

Nå, men ville spørge om nogen af jer havde prøvet det nye racing-spil fra Codemasters? Grid Autosport. Har læst et par reviews af det, og virker til at det er back to basic fra Grid 1 som også var et vildt fedt spil.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #209: 30 Jun 2014, 19:10 »

Komplett.dk har igang i et timesalg lige nu, hvor man kan købe en PS4 til 2999 (https://www.komplett.dk/playstation-4/782007) .. Og så er spørgsmålet, har I fortrudt jeres køb? Eller er det bare at slå til?
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010