Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1003 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Return of the Ymer - En karriereblog
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
11
Forfatter
Emne: Return of the Ymer - En karriereblog (Læst 84261 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
«
Svar #45:
11 Jul 2013, 11:47 »
Hamburger Sports-Verein
30. marts - 2. juni 2014
Sølv eller bronze?
FC Bayern. Vi er sindssygt pressede. Bayern er ovenpå i alle aspekter af kampen og har mange chancer og vi skal være glade for at stolperne ikke er smallere.
Marcell Jansen fejrer sin sene scoring mod Bayern.
i anden halvleg finder Diekmeier pludselig med en høj aflevering fra midten af banen en fremadstormende Rudnevs, der med et smart træk kommer forbi Neuer i målet og scorer til 1-0. Bayern gør alt hvad de kan for at få udlignet, men Adler i målet har en virkelig god dag på kontoret og hiver flere pragtredninger ud af ærmet. Tre minutter før tid er der hjørne til Bayern og de har sendt alle med frem for at få sat et mål ind. Bolden bliver headet væk og lander ved Marcell Jansen, der fra eget felt helt ubesværet kan drøne op i modsatte ende. Her rammer han i første omgang overlæggeren, men riposten får han ram på og scorer til 2-0. Hverken fans, spillere eller Ymer havde regnet med at vi ville vinde denne kamp mod suveræne Bayern! fantastisk!
Heffenheim. Maximillian Beister tager på soloridt/egotrip i venstre side i det 5. minut og sender bolden op i krogen med venstreskøjten. Hoffenheim udligner og vi får en mand vist ud i anden halvleg. 3 minutter før tid scorer Hervás på lidt af et lykketræf. Desværre er vi lige så ukoncentrerede i vores forsvarsspil som Hoffenheim var ved Hervás-situationen og et minut inde i overtiden bliver der udlignet. Det uafgjorte resultat betyder at vi som minimum skal spille UEFA cup i næste sæson.
Mod Schalke scorer 34-årige Paul Scharner sit nok sidste mål i HSV trøjen. Den aldrende østriger har kontraktudløb efter sæsonen. Desværre får Schalke udignet kort før tid.
Der er 9 point tilbage at spille om, så sølvmedaljerne er praktisk taget væk nu. Det er ikke realistisk at Leverkusen kun skulle få tre point med fra deres sidste tre kampe… Nu må vi se. Vi har ihvertfald muligheden for at tage tre fra dem i næste opgør.
Slutspurt og ny ejer
FC Bayern -
HSV
0-2
mål:Rudnevs, Jansen
skader: Heung-Min
HSV
- Hoffenheim
2-2
mål: Beister, Hervás
udv: Rajkovic
Schalke -
HSV
1-1
mål: Scharner
HSV
- Leverkusen
1-0
mål: Rudnevs
Werder Bremen -
HSV
1-1
mål: van der Vaart
HSV
- Mainz
3-2
mål: Hervás, Aogo, Diekmeier
skader: Hervás, Kacar
Nürnberg -
HSV
0-2
mål: van der vaart x2
Den 22 april meddeler HSV formand Carl-Edgar Jarchow at han gerne vil sælge klubben. Jeg håber at der kommer en ligeglad-med-penge-typen fra Quwait og overtager. Det kunne være lækkert med et stort budget så man kunne tiltrække nogle større spillere.
Kampen mod Leverkusen er en kedelig kamp. Der er meget få chancer, men vi bliver tildelt den største i form af et straffespark som Rudnevs tager sig af. Han placerer sit skud helt oppe i højre hjørne. Iskold! Kampen ender 1-0, og håbet om sølv lever lidt endnu… Guldet er Bayern løbet med.
Den 6. maj indføres (et ligegyldigt, da vinduet er lukket) transferforbud. Den lokale forretningsmand Tommy Brandt er ved at købe klubben. Han siger han vil afvikle al klubbens gæld når han har købt klubben. Det lyder jo godt nok.
Mod Weder Bremen kommer vi bagud i begyndelsen af 2. halvleg. Det er ellers os der har flest chancer men de bliver ikke udnyttet. Rafael van der Vaart redder æren et minut inde i overtiden på et tvivlsomt straffespark. Tak for det, dommer. Samtidig har Nurnberg stukket en kæp i Leverkusens sølvhjul, da de banker dem hele 4-2. Der er nu kun 3 point mellem os og sølvet. Det kan lade sig gøre. Vi tager i sidste spillerunde imod nedrykningstruede Mainz hjemme i Hamborg. Leverkusen skal en tur til München hvor de forhåbentlig skal have prygl af de nyslåede mestre.
Javi Hervás bringer sølvmedaljerne tættere på Hamborg efter bare to minutter da han gør det til 1-0, men fornøjelsen er kort. Kun 6 minutter senere er der udlignet. Efter pausen er det trods overtag i chancer og spil ikke HSV der kommer foran, men Mainz der sender sølvet i retning af Leverkusen. 2-1 til gæsterne
Der bliver presset for en udligning men vi er simplethen ikke skarpe nok i afslutningerne. I det 90. minut sker der dog noget.
Det er Dennis Aogo der får firsttimet et skud fra kanten af feltet og sender bolden i mål. Der bliver lagt 4 minutters Fergie-time oveni og alle HSV-spillere sendes frem i håb om en sen scoring. I de døende sekunder kaster Tyrone Power et indkast ind til Marcell Jansen der står på kanten af feltet. Han sender bolden i en blød bue ind over. Foran målet kommer Dennis Diekmeier frem og header. Det er et sløjt hovdstød. Der er intet fart i bolden og det foregår nærmest i slowmotion. Den er tilgengæld placeret lige nøjagtigt der hvor målmanden ikke kan nå den. Den i nettet! Jublen bryder løs på Imtech Arena!! Men hvordan er det gået i München? Stadionspeakeren annoncerer at Falcao har scoret til slutresultatet 1-0 til Bayern og dermed napper vi sølvmedaljerne for næsen af Leverkusen grundet en bedre målscorer!! Der er fest i Hamborgs gader!
En fuldstændig vanvittig præstation af HSV der endnu ikke har tabt sien Ymer kom til. Kaiserslautern og Mainz rykker ned. Köln må ud i playoffs mod Cottbus.
Nu venter der en spændende finale i pokalturneringen mod Nürnberg om et par dage.
Pokalfinalen forløber uden højdepunkter i første halvleg. Der sker bogstaveligt talt intet. I anden halvleg får Rafael van der Vaart dog taget hul på bylden og bringer HSV i front. Et kvarter før tid bliver han tildelt et straffespark som han selv tager sig af og scorer på. Nürnberg har ikke så meget at skyde med og resten af kampen går med at holde i bolden for Ymers drenge der efter 90 minutter kan kaste armene i vejret og fejre HSV's første trofæ siden 1987.
Den 19. maj overtages HSV af den lokale forretningsmand Tommy Brandt.
Die Meisterschaft wird nach Hamburg zurück!!
Et andet sted er Michael Laudrup blevet fyret i Swansea der endte som nummer 17 i Premier League. Samtidig rykker Esbjerg ud af Superligaen, men har alligevel lige overskud nok til at ansætte selvsamme Laudrup. Stærkt Fm13….
Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #46:
11 Jul 2013, 21:01 »
Hamburger Sports-Verein
3. juni - 17. august 2014
Priser og transfers
Efter den overståede (meget flotte) sæson, kan HSV bryste sig af at have hele tre spillere på Årets Hold i Bundesligaen. Adler, Rajkovic og van der Vaart er i opstillingen. Josep Guardiola i Bayern tager Årets Manager, hvilket jeg ærligtalt ikke fatter en brik af. Ja, ja, han har vundet, men med hvilken trup? At tage HSV's trup fra en 14. til en 2. plads er sgu en bedre præstation i min optik. Tak for lorten, tyske medier. Ymer er ikke engang nummer et eller to på listen. Skandale. Alle (ALLE!!!) i Hamborg brokker sig… Tilgengæld jubler hele Hamborg da det offentliggøres at René Adler bliver kåret til årets målmand. Heiko Westermann napper tredjepladsen som årets forsvarer og van der Vaart bliver årets midtbanespiller. I en parantes synes jeg det er værd at nævne Nicklas Bendtner, der tager 2. pladsen i årets angriber.
Op til den nye sæson har den nye formand og ejer Tommy Brandt udstyret mig med et transferbudget på 61 millioner og en forventning om at spille med om guldet. Et lidt sløjt budget i min optik.
Der er fart på på Frank Arnesens kontor. Der er mange spillere der skal ind og ud.
Rudnevs sælges til Swansea for 40 millioner. Fansene er skuffede, men jeg er overbevist om at jeg nok skal finde en glimrende erstatning. Selv forstår jeg ikke helt hvorfor Arnesen accepterede så lavt et bud. Jeg troede han var en god købmand. Også Petr Jiracek skifter til Swansea. Han ryger for 30 millioner, hvilket er noget bedre. Han har slet ikke spillet i forrige sæson.
Tolgay Arslan, der heller ikke har fået meget spilletid, rejser til Trabzonspor for 17 millioner.
Ungdomsreserven Lam Zhi Gin skifter HSV trøjen ud med Osnabrück. Den handel indbringer 4 millioner.
Michael Mancienne, der var udlejet halvdelen af sæsonen tager hjem til England hvor han skal spille for Norwich i den kommende sæson. Det giver 14 millioner mere at handle for.
Der er selvfølgelig også kommet nye folk til. Raúl Garcia er kommet til på fri transfer fra Atletico Madrid og den rutinerede Ricardo Quaresma er også kommet til på fri transfer. Kup! I Southampton hentes danske Jesper Juelsgaard for 44 millioner kroner. Han er dermed den dyreste spiller Ymer har investeret i i sin karriere. I Arsenal er Lukas Podolski kommet i overskud. Han hentes til HSV for 37 millioner. Podolski går en million kroner nedi løn om måneden, tilgengæld er han den bedst betalte i HSV.
Truppen ser op til 14/15-sæsonen altså således ud:
Rafa siger lige tillykke...
Målmænd:
René Adler
Nikolai Larsen
Forsvar:
Asthon Götz (fra ungdomsholdet)
Heiko Westermann
Slobodan Rajkovic
Danny Mulligan
André Ricardo (fra ungdomsholdet)
Gojko Kacar
Marco Caligiuri
Jesper Juelsgård
Dennis Aogo
Dennis Diekmeier
Midtbane:
Marcell Jansen
Javi Hervás
Maximillian Beister
Tyrone Power
Rafael van der Vaart
Raúl Garcia
Christian Nørgaard
Ricardo Quaresma
Angreb:
Son Heung-Min
Lukas Podolski
Tim Bodenröder (fra ungdomsholdet)
Træningskampe og et nyt trofæ
Ymer render ind i sit første nederlag i HSV regi mod CSKA Moskva. Kampen tabes 4-2 og det er noget af en skuffelse for den sejrsvante manager.
WSG Wattens -
HSV
1-3
mål: Mulligan, Tyrone Power, Heung-Min
HSV
- CSKA Moscow
2-4
mål: Raúl Garcia, van der Vaart
HSV
- Düdingen
3-2
mål: Hervás, Kacar, Mulligan
udv. Westermann
HSV
- FC Bayern
1-1
mål: Rajkovic
skader: Beister
HSV
- Man City
0-5
Sheff Wed -
HSV
2-1
mål: Aogo
udv. Rajkovic
Eberswalde -
HSV
0-6
mål: van dr Vaart x2, Podolski x2, Quaresma x2
Heldigvis bliver det til succes i den næste og vigtige kamp mod Bayern München i den Tyske Super Cup. Den ordinære spilletid ender 1-1 og den efterfølgende straffesparkskonkur
rence vinder vi 3-1. René Adler piller tre Bayernskud! Høj klasse!
Næste kamp er en træningskamp mod de engelske sølvvindere fra Manchester City, der iøvrigt har Christian Eriksen på holdkortet. Det bliver til en grim, grim, GRIM! øretæve på 5-0. Fy føj, hvor jeg frygter kampene i Champions League nu...
Næste kamp er ligeledes mod et engelsk hold, dog denne gang en noget mere overkommelig størrelse, nemlig Sheffield Wednesday. Alligevl taber vi kampen med 2-1 og Ymer er rasende. En frygtelig optakt til sæsonen. Heldigvis har vi Super Cup trofæet at varme os på.
Nu venter Eberswalde i første runde af pokalturneringen. De skulle gerne have en kæmpe øretæve. Det får de så også. Quaresma, Podolski og van der Vaart scorer hver to mål og kører dem fuldstændig over!
Nu venter ligapræmieren mod Nürnberg om et par dage. Hertha Berlin og bysbørnene fra St. Pauli er rykket op. De opgør ser vi frem til med stor glæde. Skønt med et Hamborg-derby! Bookmakerne giver pengene 15 gange igen, hvis man spiller på HSV som mestre 14/15.
Et andet sted er Brøndby tilbage i Superligaen.
Ymer - Episode III
FCK88
Manager
«
Svar #47:
12 Jul 2013, 03:32 »
Har lige læst hele bloggen igennem og du fanger mig virkelig, Ymer!
Jeg kan godt lide at læse blogs om subtop-hold(ved ikke om HSV hører til i denne kategori, men Heerenveen gør i hvert fald) og hvordan folk klarer sig med dem og indtil videre må jeg sige, at du har klaret dig rigtig flot - både med Heerenveen som du vandt The Double med i Holland og nu med HSV hvor du får dem fra en 14.plads til en 2.plads(det er sgu klasse der VIL noget! - Jeg er lige så forundret over at du ikke løb med prisen som Årets Manager i Tyskland som hele Hamburg er, men den titel tager du bare næste sæson
)
Jeg er i hvert fald med som fast læser fremover og så vil jeg bare lige sige en sidste ting her på falderebet:
Viel Glück mit der neuen Saison - es wird hart sein!
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
hamderspiller
Førsteholdsspiller
«
Svar #48:
22 Jul 2013, 18:30 »
update??
Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #49:
22 Jul 2013, 20:48 »
Citat af: hamderspiller 22 Jul 2013, 18:30
update??
snart
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #50:
25 Jul 2013, 21:51 »
Hamburger Sports-Verein
17. august - 8. oktober 2014
1. Bundesliga saison 2014/15
Så blev det endelig (efter sommerhus- og computereksil) tid til endnu en sæson bundesligabold. Ymers helte fra HSV åbner hjemme mod Nürnberg med en 2-0 sejr og kommer dermed godt fra land i den nye sæson hvor forventningerne er tårnhøje efter den flotte sæson der endte med sølv.
HSV
- Nürnberg
2-0
mål: Beister, Westermann
skader. van der Vaart
Dortmund -
HSV
2-0
HSV
- Leverkusen
2-0
mål: Podolski, Heung-Min
skader: van der Vaart, Quaresma
HSV
- Lyon
3-1
mål: Diekmeier, Heung-Min, Raúl Garcia
FC Bayern -
HSV
2-1
mål: Podolski
skader: Hervás
udv: Raúl Garcia
Wolfsburg -
HSV
1-3
mål: Kacar, Podolski x2
HSV
- Gladbach
0-0
Real Madrid -
HSV
2-0
Freiburg -
HSV
0-2
mål: Tyrone Power
I anden rund venter Dortmund, der nok har lyst til at give os en på hatten. Det får de forhåbentlig ikke lov til! Inden det går løs i Ruhrdistriktet skal der trækkes Champions League grupper, hvor HSV er endt i 4. seedningslag så der er stor chance for at ende i en dynamitpulje af karat. Vi ender i gruppe med Real Madrid, Lyon og Fernebache. Det er sgu en okay gruppe. Tyrkerne skulle være til at tale med og Lyon kan med Ymersk snilde besejres. Kongeklubben fra Madrid bliver den helt store skefuld. De store hold er godt fordelt i år, men en særligt stærk pulje er nok gruppe E bestående af Bayern, City, Shaktar og så lige "miniputterne" fra BATE Borisov. Nogen vil mene at HSV's pulje er den stærkeste. HSV er trods alt med i den
Kampen mod Dortmund bliver ikke den succes som Ymer havde håbet på. Vi får et hak i snuden med et 2-0 nederlag til et stærkt spillende og veloplagt Dormundhold. Forsvaret og René Adler på kassen ser ikke godt ud. Han redder dog et straffe undervejs. Midtbanen er helt sløj og Heung-Min på toppen får intet at arbejde med. En skidt dag på kontoret. Ymers første officielle turneringsnederlag som HSV manager.
Det går bedre mod Leverkusen. Første halvleg er dog ikke præget af flot spil. Men i anden halvleg tager drengene sig sammen og Raúl Garcia finder Podolski i feltet der let scorer sit første Bundesligamål i HSV sammenhæng. Heung-Min udbygger føringen seks minutter senere til slutresultat 2-0. Kampen bød også på en debutant i form af brasilianske André Ricardo på bare 18 år i centerforsvaret der er blevet hentet i Sao Paolo for 5 millioner.
Champions League succes
Hjemme i Hamborg kommer Lyon på besøg. Det er et stærkt hold og vi skal spille klogt for at slå dem. Med lidt held bringer Diekmeier HSV foran efter bare seks minutter. Lyon får udlignet og er tæt på at komme foran mange gange i løbet af første halvleg. I pausen hælder Ymer lidt ekstra kul på maskineriet og HSV får styr på løjerne. pludselig dukker Heung-Min op i feltet og bringer hjemmeholet foran. Det ser lovende ud og gæsterne holdes fra fadet. Et minut inde i overtiden gør Raúl Garcia det færdigt med en flot scoring til 3-1. Real Madrid og Fernebahce spiller uafgjort, så resultatet kunne ikke være bedre.
I fjerde runde af Bundesligaen venter de forsvarende mestre fra Bayern, der skal have vasket Super Cup nederlaget af sig, så det bliver en kamp med masser af defensivt HSV-spil.
Bayern kommer hurtigt foran ved Falcao og de ligger et massivt pres på HSV for at komme yderligere foran. Hervas bliver skadet i forbindelse med målet og unge Nørgaard træder til. Kort før pausen finder han Lukas Podolski der bringer balance i regnskabet. 22 sekunder inde i anden halvleg får Raúl Garcia en hjerneblødning og slagter en Bayernmand helt unødvendigt på midtbanen. HSV er en mand i undertal. Det bliver svært herfra. Få minutter senere straffer Xherdan Shaqiri os og netter til 2-1. Det bliver heldigvis ikke til mere for Bayern og kampen ender 2-1. Det betyder at Bayern rykker op på andenpladsen mens vi selv må tage til takke med ensyvendeplads og seks point her efter fire kampe.
Vi får oprejsning (tihi, rejsning) mod Wolfsburg der bliver besejret 3-1. Kacar scorer det første mål på oplæg af Aogo, der saksesparker (!!!) den videre ind i feltet hvor Kacar brager den i boksen. Podolski noteres for to mål i kampens sidste ti minutter. Næste kamp er mod Gladbach der pt ligger nummer to i Bundesligaen.
Her bliver det dog til en omgang kedeligt la la fodbold. kampen ender 0-0. En noget ærgelig optakt til næste kamp som er mod Real Madrid i Champions League.
Den kamp taber vi 2-0 på mål af den tyske fisk, Özil, og Benzema. Det er dog nok til at vi er på puljens anden plads, et point foran Fernebahce.
Hjemme i Tyskland venter Freiburg i sjette runde. De må tage til takke med et 2-0 nederlag anført af brasilianske Tyrone Power på HSV højreflanken. Han brillierer med to mål og sender os op på 4. pladsen.
Status efter syv runder er at Bayern ligger i spidsen med 16 point. Toppen er tæt da der kun er tre point ned til Köln på 6. pladsen. I bunden ligger Wolfsburg, Düsseldorf og Hertha BSC. Men turneringen er ung og der kan nå at ske meget endnu.
Et andet sted har Frederik Holst taget turen fra Brøndby til Almería for 14 millioner.
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #51:
25 Jul 2013, 21:56 »
Nu tager jeg en uge til Paris, så fat mod mht. updates
Ymer - Episode III
hamderspiller
Førsteholdsspiller
«
Svar #52:
27 Jul 2013, 11:41 »
Hvem vandt VM?
Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #53:
02 Aug 2013, 13:47 »
Citat af: hamderspiller 27 Jul 2013, 11:41
Hvem vandt VM?
YO! Tyskerne vandt guldet efter 1-0 mod Italien. Spanien tog bronze da de besejrede Grækenland 2-1. Danmark var (som ventet) slet ikke med til festlighederne i Brasilien
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #54:
04 Aug 2013, 17:00 »
Hamburger Sports-Verein
8. oktober - 23. november 2014
Pointjagt og ung tysker på spring
Ottende spillerune byder på en nedturs 1-1'er mod Hoffenheim. Den efterfølges af en kedelig nullert i Tyrkiet mod Fernebahce i ChL. Det er ærgelige resultater i kampe vi burde have vundet, når man kigger på chancer og spil. Ymer er ikke helt tilfreds. Heldigvis er der opmuntring mod oprykkerne fra Berlin. Det bliver til en tiltrængt 3-1 sejr hvor Tyrone Power stråler på højrekanten.
HSV
- Hoffenheim
1-1
mål: Westermann
Fernebahce -
HSV
0-0
Hertha BSC -
HSV
1-3
mål: Tyrone Power, Podolski, Hervás
Lasflede -
HSV
1-4
mål: Rajkovic, van der Vaart x3
HSV
- Hannover
1-1
mål: Beister
HSV
- Fernebahce
2-1
mål: Hervás, Bodenröder
skader: Podolski, Raúl Garcia
Schalke -
HSV
1-1
mål: Janssen
HSV
- Köln
3-2
mål: Juelsgård, Kacar, Tyrone Power
skader: van der Vaart
FC St. Pauli -
HSV
0-0
I pokalturneringen bliver det til en 4-1 sejr over lilleputterne Lasfelde. Deres mål skyldes et gigant drop af René Adler på kassen. Han forærer dem simpelthen et mål af melidenhed.
Mod Hannover mister vi igen point i kampen om mesterskabet. Vi er bagud til langt inde i overtiden mod da Tyrone Power fra sidelinjen smækker et præcist indlæg ind til Beister der løber fra sin markør og med indersiden på venstrefod helflugter et drøn i rusen. Det bliver til et enkelt point.
Det unge tyske angrebstalent Tim Bodenröder spiller sin hidtil bedste kamp for HSV i ChL kampen mod Fernbahce. Først lægger han op til Hervás' føringsmål og senere bringer han sejren til Hamborg da han helflugter bolden ind til 2-1 sejr og sit første mål for klubben. I øvrigt et flot mål, da Rajkovic fra egen banehalvdel langer en bold afsted op i feltet hvor Tyrone Power med hovedt lægger bolden tilrette for unge Tim der knastørt hakker til den. Sejren betyder at vi er 4 point foran Fernebahce i kampen om avancement fra Gruppe G og med to kampe igen ser det lovende ud.
Vi må endnu engang nøjes med et enkelt point i 11. spillerunde mod Schalke. Det bliver 1-1, hvilket betyder en (lidt) skuffende 6. plads og 19 point. seks point efter førerholdet fra Bayern der har spillet en kamp mindre. Nu venter en kamp mod Köln der simpelthen skal vindes hvis vi skal hænge på i toppen.
An offer he couldn't refuse
Det er søndag den 16. november 2014. En vigtig kamp venter mod Köln. Ymer sidder på sit kontor og grubler over hvilken side i playbooken han skal kører med. Han har så mange taktikker efterhånden og er det er nærmest blevet et trademark for ham at skifte den ud jævnligt. Pludselig bliver hans tankestrøm afbrudt af faxmaskinen i hjørnet. Afsenderen er Manuel Llorente, Valencias bestyrelsesformand. Åh, Valencia! Den klub hvor Ymer har så mange minder fra sin tid som aktiv spiller. Han er en legende dernede. De ligger pt på en tredjeplads. Der har de endt de sidste fem år. Det piner den gode Ymer. Mesterskabet skal tilbage til Valencia. Der er "kun" otte point op til Barca på førstepladsen. Det kan lade sig gøre. Der er også udsigt til ChL fodbold hvis han takker ja til tilbuddet. Han håndskriver en besked til Llorente og propper den i maskinen. Han vil gerne vente lidt, men inderst inde ved han at han siger ja. De tilbyder en fem årig kontrakt til 1,95 mio om måneden. Minimumkravet er at kvalificerer sig til ChL, men Ymer ved at holdet kan mere end det. Nu må han vende tilbage til Köln kampen. Den korte, men flotte, HSV karriere skal afsluttes med manér!
Imtech Aranea er pakket til bristepunktet. Den vigtige kamp mod Köln er et tilløbsstykke. Men kun een mand ved at dette bliver en af Ymers sidste HSV kampe, Ymer selv.
Det starter glimrende. Efter et kvarter bringer danske Jesper Juelsgård drengene i front med sit første mål i Tyskland. Et kvarter senere er det Gojko Kacar der fra kanten af feltet smadrer en løs bold ind bag Kölnkeeperen.
Ti minutter inde i anden halvleg kommer der skår i vasen, da Erik Jendrisek reducerer for Köln. Nu skal vi holde hovedet koldt. Tyve minutter før pausen ser det ud til at Ymers bøn er blevet hørt. Et frispark fra Hervás ender i feltet hvor bolden efter småspil ender hos Tyrone Power der gør det til 3-1 med et fladt placeret indersideskud. Stor jubel på trænerbænken! Men, men, men. Bare fem minutter senere er Jendrisek igen på spil og reducerer til 2-3. Heldigvis bliver dette kampens resultat og Ymer kan med grådkvalt stemme, tårer i øjnene og ro i sjælen træde på banen med en mikrofon efter kampen og annoncerer sit HSV stop. Han bliver klappet af banen. Han har givet fansene to trofæer. De er tilfredse, selvom hans karrierer var kort og endte pludseligt. Han vil blive husket. Nomaden Ymer må videre. Han må ned og hjælpe hans gamle klub i Valencia!
Ymers sidste stik
Ymers aller sidste kamp i HSV stolen bliver mod bysbørnene fra St. Pauli. Alle er opsat på at give Ymer den afsked han fortjener.
Det bliver desværre ikke den forventede fest for HSV og Ymer der må gå fra banen med et kedeligt 0-0 resultat.
Ymer efterlader HSV på en foreløbig 4. plads i Bundesligaen med 23 point. Bayern, Dortmund og Schalke ligger foran dem med hhv. 32, 27 og 25 point. Lige under HSV finder vi Gladbach, Köln og Frankfurt med 22, 20 og 20 point. De skal holde tungen lige i munden for ikke at falde ned i tabellen. Nu håber Ymer bare at de finder den rigtige arvtager til projekt HSV.
Auf wiedersehen HSV!!
Et andet sted ligger Brøndby på en håbløs 12. plads med otte point op over stregen efter 18 spillerunder.
«
Seneste Redigering: 04 Aug 2013, 17:04 af Ymer
»
Ymer - Episode III
mitnavnersten
Lilleputspiller
«
Svar #55:
04 Aug 2013, 17:10 »
Valencia!!!!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #56:
04 Aug 2013, 22:26 »
Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
23. november - 23. december 2014
Kongen vender tilbage
…ja, Ymer var kæmpestor i sin tid som spiller på Mestalla (leger vi ihvertfald) og fansene her i Spaniens tredjestørste by er lykkelige for at se deres tidligere helt tilbage i klubben. Nu håber de at hans evner er gode nok til at tage kampen op mod rivalerne fra Barcelona og Madrid.
Valencia
- Juventus
1-1
mål: Parejo
skader: Banega, Soldado, Canales, Albiol, Valencia
Betis -
Valencia
1-2
mål: Alcácer, Parejo
Valencia
- Albacete
2-0
mål: Victor Ruiz, Alcácer
skader: Jonas, Canales
Valencia
- At. Madrid
2-0
mål: Gil x2
Young Boys -
Valencia
0-5
mål: Jonas, Alcácer x2, Emanuelson x2
Valencia
- Almería
3-0
mål: Alcácer, Raúl Albiol x2
Almería -
Valencia
0-0
Barcelona -
Valencia
2-1
mål: Jonas
Valencia
- Almería
1-0
mål: Valencia
Manuel Llorente og Ymer er blevet enige om et transferbudget på 240 millioner. Det er jo lovende. Derfor kræves det også at vi er titeludfordrere, hvilket nok skal kunne lade sig gøre. Pt er der otte point op til Barcelona og kun fem til Real Madrid.
Ymer kastes for løverne hjemme på Mestalle mod Juventus i Champions League hvor klubben i øjeblikket ligger nummer to i Gruppe D med syv point, to mere end Galatasaray. Juve har 10 point og i bunden med nul ligger Young Boys fra Schweiz.
Det starter godt for Ymer og han kan efter 17 minutter som Valenciaboss række armene i vejret da Dani Parejo smider et frispark op i krogen bag en chanceløs Buffon. Kort før pausen bliver Urby Emanuelson tildelt et straffespark som han selv tager sig af. Denne gang er Buffon dog på dupperne og klarer ærterne for Den Gamle Dame. 1-0 ved pausen. Juventus er nogle stride børster og både Ever Banega, Roberto Soldado og Sergio Canales må forlade banen med skader i første halvleg. Lad os håbe de slapper lidt af i anden halvleg, så vi ikke kommer unødigt i undertal.
I det 63. minut er der igen straffe til Valencia. Denne gang er det målscoreren Parejo der tager sig af den. Men igen (!) er Buffon verdensklasse og griber skuddet ud. I virkeligheden var det nok skuddet der var elendigt mere end Buffon er god. To minutter før tid går det galt. Et kæmpe koks i forsvaret giver Mauricio Isla lov til at scorer til 1-1. Det er hamrende ufortjent. Vi skulle have scoret på de straffespark! Men når det er sagt var det en helt acceptabel debut i front for Los Murciélagos.
En god start
Debuten i La Liga bliver en 2-1 sejr ude over Betis. De mange skader betød at der blev plads til en debutatant fra ungdomsholdet, Carles Gil, der gjorde fin figur på venstre kanten. Ham skal vi nok se mere til.
Mod Albacete i Copa del Rey bliver der slappet lidt af. Vi har et 4-0 forspring og kører den stille og roligt hjem med en 2-0 sejr.
I den vigtige kamp mod Atletico Madrid om kampen for at hænge på Barca og Real helt i toppen er det os der trækker det længste strå. Unge Gil spiller et brag af en kamp og scorer to gange da vi besejre Atletico med 2-0. Det ser virkelig ud til at han er ved at blomstre op. Det er skønt! Efter kampen bliver Slaven Bilic fyret i Atletico. Gil vinder prisen for ugens mål og kommer fortjent på ugens hold i La Liga.
Stillingen inden jul
Young Boys, med Alexander "den hvide hævner" farnerud i spidsen, bliver hjemme i Schweiz kørt fuldstændig over af et Valenciahold i hopla. Vi vinder 5-0, boldbessidelsen hedder 39% mod 61% og skudsstatistikken siger 4 mod 35. Hvis ikke det er overbevisende så ved jeg det ikke. Vi burde måske have scoret et par mål ekstra. resultatet betyder avancement fra gruppespillet.
Almería tværes ud 3-0 på Mestalla og vi overhaler dermed Real Madrid i tabellen. De er tilgengæld to kampe bagefter. Frederik Holst får direkte rødt i kampens døende minutter. En fin optakt til næste kamp som er mod netop Almería, denne gang i Copa del Rey. Her har de imidlertid læst på lektien og den kamp ender med 0-0.
Vi løber ind i det første (og egentlig også forventede) nederlag i La Liga mod Barcelona. Vi lægger ellers ud med at komme foran, men Neymar udligner og kort før tid gør Pedro det til 2-1. Heldigvis er det oprejsning igen i returkampen mod Almería der på ikke særlig overbevisende facon besejres 1-0.
Næste bliver på den anden side af nytåret, hvor transfervinudet også er åbnet. Her vil jeg lave en komplet gennemgang af truppen og der vil nok blive hentet et par nye ansigter til.
¡Ale Valencia!
Et andet sted har AGF overtaget førstepladsen i suppen, et point foran FCK efter 20 kampe.
Ymer - Episode III
LasseSJ
Reserveholdsspiller
«
Svar #57:
05 Aug 2013, 01:06 »
Wuhuuuu, fedt at du er tilbage, og mega spændende med Valencia! Må det blive en trofæ-rig tid. ¡ALE VALENCIA!
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #58:
05 Aug 2013, 18:54 »
23. december 2014 - 3. februar 2015
En succesfuld januar måned
R. Sociedad -
Valencia
0-3
mål: Soldado x2, Raúl Albiol
Valencia
- R. Sociedad
2-0
mål: Canales, Rami
Valencia
- Zaragoza
3-0
mål: Emanuelson, Valencia x2
skader: Basacikoglu, Jonas
R. Sociedad -
Valencia
5-3
mål: Rami, Soldado x2
Osasuna -
Valencia
1-1
mål: Victor Ruiz
Valencia
- Barcelona
1-1
mål: Rami
skader: Basacikoglu, Canales
Valencia
- Granada
3-1
mål: Jonas x2, Højbjerg
Barcelona -
Valencia
1-3
mål: Victor Ruiz, Soldado, Canales
skader: Soldado
udv: Emanuelson
Valencia
- Hércules
2-1
mål: Canales, Raúl Albiol
Det har været nytår og transfervinduet er åbnet. En lille måned er gået og det er gået godt for Valencia og Ymer. Vi har således spillet os i Copa del Rey finalen efter en overraskende 4-2 sejr samlet over Barcelona i semifinalen. Dog var der problemer med Real Sociedad på vejen hvor vi gik videre på regelen om udebanemål efter 5-5 samlet. Derudover er det blevet til sejre og en enkelt uafgjort i La Liga, hvilket betyder at vi holder fast i vores tredjeplads med seks point ned til forfølgerne fra Athletic. Barca og Real ligger naturligvis i front og slås om guldet.
I Champions League skal vi spille knock-out-kampe mod mægtige Manchester United. Men med taktisk snilde og klassisk Ymersk ryste-posen-overraskelses-opstilling skulle det nok kunne lade sig gøre at tage fusen på englænderne.
I Copa del Rey finalen venter Real Madrid, men den kamp skal først spilles til maj, så den vil vi ikke bekymre os om allerede nu. En kamp ad gangen, som man siger.
Transfers
Der har været nok at se til på transferkontoret for Ymer. Fire nye ansigter er kommet til. En af dem skal direkte i startopstillingen, mens de tre andre er unge talentfulde herre, der med tiden nok skal blive alle pengene værd. Det drejer sig om den franske landsholdsspiller Sébastien Corchia der er blevet hentet for 110 mio i FC Sochaux-Montbé. Han holder til på højre back r 24 år og har indtil nu spillet 13 landskampe og scoret et enkelt mål for Le Bleu.
Den første af de tre unge er en vi alle kender, nemlig Pierre-Emile Højbjerg, så ingen yderligere introduktion her. Han har kostet den nette sum af 6,5 mio i Bayern.
Den næste er en gammel kending fra tiden i Heerenveen. Det er midtbanemanden Bilal Basacikoglu, der stadig blot er en ung knægt på 19 år. Han har endnu ikke fået sit egentlige gennembrud i Holland, men jeg er overbevist om at han kan udvikle sig til noget stort. Heerenveen har fået 8,25 mio for den handel.
Sidste indkøb i denne omgang er den kun sekstenårige hollænder Robin Snijders. Han er et stort talent i det centrale forsvar og er tiltænkt at overtage en af pladserne fra Albiol og Mertesacker når den tid kommer. Indtil videre er han sendt på lejeophold i samarbejdsklubben CS Sedan Ardennes der holder til i den franske Ligue 2.
Derudover er der lavet forhåndsaftaler med Wilfried Bony fra Vitesse og Kwadwo Asamoah i Juventus. De skifter efter sæsonen.
Selvfølgelig er der også nogle der har forladt skuden. Mirel Radoi er sendt til Leverkusen for 9,5 mio. Sevilla har købt Gervinho for 72,5 mio, Antonio Barragán fortsætter sin karriere i Villareal der har smidt små 14 millioner for ham. Mikel Arteta som Ymers forgænger smed 46 mio for i Arsenal da sæsonen startede er sendt tilbage til England for 57,5 mio. Han spiller videre i Fulham.
Trupoverblik
"For dælan jeg glæjer mig bare til at spille for Ymer i næste sæson!"
Målmænd:
Vicente Guaita (Spanien)
Diego Alves (Brasilien)
Forsvar:
Raúl Albiol (Spanien)
Per Mertesacker (Tyskland)
Adil Rami (Frankrig)
Victor Ruiz (Spanien)
Joao Pereira (Portugal)
Sébastien Corchia (Frankrig)
José Enrique (Spanien)
Aly Cissokho (Frankrig)
Midtbane:
Koke (Spanien)
Urby Emanuelson (Holland)
Carles Gil (Spanien)
Ever Banega (Argentina)
Bilal Basacikoglu (Holland)
Antonio Valencia (Ecuador)
Pierre-Emile Højbjerg (Frankrig/Danmark)
Sofiane Feghouli (Algeriet)
Dani Parejo (Spanien)
Sergio Canales (Spanien)
Angreb:
Pablo Piatti (Argentina)
Jonas (Brasilien)
Roberto Soldado (Spanien)
Paco Alcácer (Spanien)
(skriv hvis der er nogle særlige i gerne vil have SS af)
¡Ale Valencia!
Et andet sted har tidligere Werder Bremen og Ajax manager Thomas Schaaf overtaget stolen i HSV.
Ymer - Episode III
Ymer
Reserveholdsspiller
«
Svar #59:
06 Aug 2013, 12:42 »
3. februar - 9. marts 2015
De gode takter fortsætter
Celta -
Valencia
0-1
mål: Jonas
Valencia
- Athletic
3-1
mål: Jonas x2, Koke
skader. Højbjerg
Valencia
- Man U
1-1
mål:Raúl Albiol
Valencia
- Espanyol
3-1
mål: Mertesacker, Victor Ruiz, Jonas
skader: Corchia
Real Madrid -
Valencia
0-3
mål: Jonas x2, Valencia
skader: Jonas, Soldado
Valladolid -
Valencia
1-3
mål: Basacikoglu, Canales, Gil
skader: Basacikoglu
Omend der ikke var tale om decideret flot spil eller en overbevisende sejr, så vandt Ymers drenge trodsalt over bundproppen Celta. 1-0 blev det til. Bedre så det ud mod Athletic der ellers kom hurtigt foran, men et kunstværk af en anden halvleg fra Los Murciélagos' side vendte kampen totalt og endte med at sejre 3-1.
I Champions League kom Manchester United på besøg. Wayne Rooney bragte gæsterne foran på et langskud midt i første halvleg efter Diego Alves havde været på skovtur langt op ad banen hvor han havde afleveret til Victor Ruiz, der efterfølgende laver en lilleputaflevering uden fart i. Den opsnapper Rooney og hamrer bolden ned i kassen. Heldigvis dukker Raúl Albiol op efter 72 minutter og header os på 1-1, der også bliver kampens resultat. Et ikke perfekt, men ok udgangspunkt før returopgøret.
Tilbage i La Liga bankes Espanyol 3-1 hjemme på Mestalla. Carles Gil er den helt store oplevelse med to fremragende assists. Nu venter en spændende kamp ude mod Real Madrid. Madrilenerne er kun fem point foran os og en sejr vil i den grad holde os inde i kampen sølvet.
Vi får den perfekte start på kampen, da Jonas efter et veludført kontraangreb efter bare fire minutter gør det til 1-0. Otte minutter senere slår Koke en høj bold hen over Madridforsvaret, Pepe springer så høj og psykopatisk han nu en gang er, men han er hverken høj eller psykopatisk nok til at nå bolden. Den ender istedet hos en fremadstormende Jonas der iskoldt sætter endnu en scoring ind bag en chanceløs Casillas. Føringen udbygges ved Antonio Valencia fra kanten af feltet i det 21. minut. Real er helt nede i sækken nu. De har ingen selvtillid. Ymers drenge har tilgengæld mere end rigeligt. Måske en tand for meget?
Kort efter pausen kalder dommeren Pepe hen til en snak. Han er allerede noteret een gang og der er ingen tvivl om hvad der skal ske. Tidligt bad til portugiseren. Nu skal kampen for alvor lukkes! Det bliver den umiddelbart ikke, men med otte minutter igen
"¿Qué? Bliver jeg udvist for det? Han bløder ikke engang...!"
må Madrid endnu engang præsenteres for det røde. Denne gang er det Sergio Ramos der må en tur i omklæderen før tid. Kampen ender 3-0 og vi får nogle enormt vigtige point! Kun to point adskiller os nu, og vi har tilmed spillet lige mange kampe. Vi kan næsten lugte sølvmedaljerne!
Som om choksejren i Madrid ikke skulle være nok, så har Barcelona i samme spillerunde tabt 1-0 til Granada. Ligatoppen ser ud til at åbne op her efter 26 runder. Barca i toppen med 62, Real med 59 og Valencia med 57 - det er ikke helt dumt. Athletic, Espanyol, Villareal og Atletico ligger med 45, 42, 42 og 39 point.
Ude mod Valladolid, der både har FCK-koryfæet (not!) Igor Vetokele og Rasser Falk i truppen fortsætter sejrsstimen. Først er det Bilal Basacikoglu der kaster sig hovedkulds ind i et indlæg og scorer sit første Valenciamål. Canales udbygger føringen, Valladolid reducerer med kampen lukkes i overtiden da Gil gør det til 3-1. Vi ligger pt på en anden plads, nu venter vi blot på resultatet af dagens sene kamp mellem Real Madrid og Villareal. Hverken Igor eller Falk kom på banen.
På vej hjem til Valencia fejrers det at Villareal klarede 1-1 i Madrid. Vi ligger nu nummer to i kraft af en bedre målscorer.
¡Ale Valencia!
Et andet sted ligger Heerenveen og roder som nummer 13 i Æresdivisionen. HSV er faldet til en 10. plads i Bundesligaen, mens det kære Brøndby har sneget sig op som nummer 11, nu kun seks point op til stregen. AGF er stadig nummer et.
Ymer - Episode III
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
11
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »