home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Your Football Career - Kom og leg med!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Your Football Career - Kom og leg med!  (Læst 16810 gange)
SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Your Football Career - Kom og leg med!
« : 01 Jun 2013, 14:16 »



- En ny verden venter på din ankomst!

Your Football Career er et forumbaseret spil, hvor du opretter og kontrollerer en professionel fodboldspiller. Du bestemmer selv hvilken type han skal være - Både på og udenfor banen. Det afhænger helt af hvilke beslutninger du tager og hvordan du agerer i den interaktive verden af ligesindede. I Your Football Career er alle deltagende parter rigtige mennesker, og derfor vil du opleve mange flere facetter end et maskinstyret spil kan skabe. Du kan skabe personlige forhold, venskaber og fjender i fodboldens verden.

<a href="http://www.youtube.com/v/FSN3-dZ2QEk&amp;feature=youtu.be" target="_blank">http://www.youtube.com/v/FSN3-dZ2QEk&amp;feature=youtu.be</a>




Som ny spiller i denne nye verden er du 21 år gammel og kontraktfri. Der er to transfervinduer pr. sæson. Ét før sæsonstart og ét halvvejs igennem sæsonen. Der er dermed aldrig lang tid til næste transfervindue, og selvom du ikke har et hold er der stadig mange muligheder for at udforske spillet.

Med tiden får din spiller mange forskellige muligheder og når karrieren går på hæld, vil der vil bl.a. være mulighed for at uddanne sig på Your Football Career Academy, som uddanner de dygtigste journalister, managers og spilleragenter i verden. Har du et diplom herfra er vejen banet for en lang og gloværdig karriere, med fokus på fodboldens absolutte elite.

Spillet kræver lige præcis så meget tid, som du ønsker at lægge i det, da det er skabt omkring en interaktiv base af mennesker, men også på en statistisk database af egenskaber for hver enkelt karakter. Så hvis du i en periode er bortrejst, eller på anden vis inaktiv, så vil din spiller fortsætte med at deltage så du kan samle op hvor du efterlod ham, når du igen får tid og lyst.





Er du i tvivl om hvad du skal gøre, så se de forskellige videoer der figurerer mange forskellige steder på forummet. Forklarer de ikke dine spørgsmål, så tøv ikke med at stille de mange deltagere spørgsmål, så du kommer bedst muligt i gang med spillet. Én ting er dog vigtigt - Din spiller er en "rigtig", interaktiv person, så tænk dig om før du udtaler dig, da journalisterne har lange ører, managerne er kræsne og agenterne grådige.

Held og lykke, en ny verden venter på din ankomst.


Copyright SotD (Your Football Career)
Logged


SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #1: 01 Jun 2013, 14:17 »

Hmm.

Grafisk blev det slet ikke som jeg gerne ville have det. Vil en fra crewet redigere det, så det virker efter hensigten? Billederne er ikke specielt veltilpassede, og youtube klippet virker ikke.

Nå, anyways. Stil gerne spørgsmål om spillet - Eller tilmeld jer. Det er baseret på vores allesammens elskede Football Manager Smiley
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #2: 01 Jun 2013, 14:21 »

Du skal bare skrive [img ]. Så bliver billederne pænere.
Logged


SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #3: 01 Jun 2013, 14:23 »



- En ny verden venter på din ankomst!

Your Football Career er et forumbaseret spil, hvor du opretter og kontrollerer en professionel fodboldspiller. Du bestemmer selv hvilken type han skal være - Både på og udenfor banen. Det afhænger helt af hvilke beslutninger du tager og hvordan du agerer i den interaktive verden af ligesindede. I Your Football Career er alle deltagende parter rigtige mennesker, og derfor vil du opleve mange flere facetter end et maskinstyret spil kan skabe. Du kan skabe personlige forhold, venskaber og fjender i fodboldens verden.

<a href="http://www.youtube.com/v/FSN3-dZ2QEk&amp;feature=youtu.be" target="_blank">http://www.youtube.com/v/FSN3-dZ2QEk&amp;feature=youtu.be</a>




Som ny spiller i denne nye verden er du 21 år gammel og kontraktfri. Der er to transfervinduer pr. sæson. Ét før sæsonstart og ét halvvejs igennem sæsonen. Der er dermed aldrig lang tid til næste transfervindue, og selvom du ikke har et hold er der stadig mange muligheder for at udforske spillet.

Med tiden får din spiller mange forskellige muligheder og når karrieren går på hæld, vil der vil bl.a. være mulighed for at uddanne sig på Your Football Career Academy, som uddanner de dygtigste journalister, managers og spilleragenter i verden. Har du et diplom herfra er vejen banet for en lang og gloværdig karriere, med fokus på fodboldens absolutte elite.

Spillet kræver lige præcis så meget tid, som du ønsker at lægge i det, da det er skabt omkring en interaktiv base af mennesker, men også på en statistisk database af egenskaber for hver enkelt karakter. Så hvis du i en periode er bortrejst, eller på anden vis inaktiv, så vil din spiller fortsætte med at deltage så du kan samle op hvor du efterlod ham, når du igen får tid og lyst.





Er du i tvivl om hvad du skal gøre, så se de forskellige videoer der figurerer mange forskellige steder på forummet. Forklarer de ikke dine spørgsmål, så tøv ikke med at stille de mange deltagere spørgsmål, så du kommer bedst muligt i gang med spillet. Én ting er dog vigtigt - Din spiller er en "rigtig", interaktiv person, så tænk dig om før du udtaler dig, da journalisterne har lange ører, managerne er kræsne og agenterne grådige.

Held og lykke, en ny verden venter på din ankomst.


Copyright SotD (Your Football Career)
« Seneste Redigering: 01 Jun 2013, 18:14 af SotD » Logged


SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #4: 01 Jun 2013, 14:29 »

Bedre, men stadig ikke helt godt...
Logged


SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #5: 02 Jun 2013, 19:33 »

Vi har oplevet enkelte problemer med oprettelse af nye brugere/spillere på Your Football Career.


Har du forsøgt at oprette dig, men uden du nogensinde har fået adgang til login? Eller mangler du en aktiveringsmail?


Så send en email til aj@yourfootballcareer.com hurtigst muligt.
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #6: 18 Jun 2013, 11:01 »

Nu har jeg prøvet at tilmelde mig. Glæder mig til, at jeg finder min første klub!
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #7: 18 Jun 2013, 12:29 »

Youtube fix Smiley

<a href="http://www.youtube.com/v/FSN3-dZ2QEk?hl=da_DK&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/FSN3-dZ2QEk?hl=da_DK&amp;amp;version=3</a>

Jeg vil desuden lige se hvad det er for noget, om det er noget der kan fange mig. Skal bare lige ha' fundet mig et navn.

edit: puha, alt for meget arbejde Tunge God fornøjelse
« Seneste Redigering: 18 Jun 2013, 12:54 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #8: 18 Jun 2013, 15:03 »

Jeg har lidt svært ved at regne ud hvordan det hele fungerer efter at have brugt en 5-10 minutter på siden.

Hvordan fungerer det helt nøjagtigt? Vi laver et excel-ark, og opretter I så spilleren i FM og simulerer kampe ud fra det, eller hvordan fungerer det..?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #9: 18 Jun 2013, 17:15 »

Mit umiddelbare indtryk er, at en 'gamemaster' simulerer kampene. Dog har managerne udtaget trupper og lavet taktik, som vil blive brugt in-game. Derved har manageren en masse at sige. Excelarket bruges til at skabe "din mand". Derudover kan du købe alt muligt for den løn, som du får hos klubberne. Det er meget sjovt synes jeg.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #10: 18 Jun 2013, 17:53 »

Ja okay. Så der er ikke så meget egentlig gameplay på nettet, men mere at man skal planlægge hvad man vil gøre, og så sende det til gamemaster?

Spændende projekt Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SotD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #11: 18 Jun 2013, 18:40 »

Projektet er lidt baseret på, at man kan bruge den tid man ønsker. Du kan gå ind, oprette din spiller, lave dit excel ark, skrive en kontrakt og så ellers bare komme ind og kigge i ny og næ, og så når sæsonen starter igen så skrive en ny kontrakt osv.

Selve rollespillet kører dog løbende, og de der bruger meget tid derinde får også en del tilbage Smiley - Det er et spil der er tiltænkt alle der vil bruge fra 10min om ugen og opefter på spillet Smiley

Men Jon fortæller det jo meget godt. Det kan være lidt uoverskueligt som ny, det er vi godt klar over og vi arbejder på højtryk på at gøre det mere tilgængeligt for nye. Men stil alle de spørgsmål derinde du har brug for - Deltagerne er rigtigt søde til at hjælpe. Det handler jo om at få så mange med som muligt så det bliver en lille interaktiv verden Smiley
Logged


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #12: 11 Apr 2015, 17:13 »

Der er stadig rig mulighed for, at komme og være med!
Så skynd jer ind på siden og opret en spiller Smiley
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Bünne
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #13: 11 Apr 2015, 19:33 »

jeg forstår ikke helt det her projekt, men held og lykke, Balslev!
Logged

BondeLFC
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Your Football Career - Kom og leg med!
« Svar #14: 12 Apr 2015, 20:53 »

Link til siden?
Logged

Interviewer: "Hvor kommer alle dine ar i hovedet fra?"
Zlatan: "Det ved jeg ikke, spørg din kone"

Største bedrift i FM: Northampton til CL i 10 sæsoner.
Bedste spiller: Nicolas John, regen, angriber, 46 kampe, 35 mål, 13 assists, 7.49 i gns.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010