home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 187231 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Mac-tråden
« Svar #390: 05 Apr 2011, 08:38 »

Jeg har ikke installeret det over steam.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #391: 14 Apr 2011, 16:41 »

Nu har jeg efterhånden haft min MBP i en rum tid. Og den er belevet utroligt fedtet, både på skærmen, i og omkring tastaturet og bag på (der ved æble logoet) er der nogle der kan anbefale en måde at gøre den ren uden at skade den?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #392: 18 Apr 2011, 09:05 »

Jeg plejer at bruge brillerens til skærmen, renser rigtig godt!

Til tastaturet bruger jeg en klud, med LIDT vand på :-)

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #393: 18 Apr 2011, 09:14 »

Jeg plejer at bruge brillerens til skærmen, renser rigtig godt!

Til tastaturet bruger jeg en klud, med LIDT vand på :-)
Hvad tørrer du efter med efter du har brugt brillerens? :-)

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #394: 18 Apr 2011, 09:59 »

Hvad tørrer du efter med efter du har brugt brillerens? :-)
Det er lidt forskelligt, men køkkenrulle virker overraskende godt :-)

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #395: 24 Apr 2011, 13:13 »

Er der nogen derude der har investeret i en Ipad 2 og evt. vil give en lille anmeldelse på det? Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

wirenfeldt
Gæst

« Svar #396: 24 Apr 2011, 13:22 »

Nu har jeg efterhånden haft min MBP i en rum tid. Og den er belevet utroligt fedtet, både på skærmen, i og omkring tastaturet og bag på (der ved æble logoet) er der nogle der kan anbefale en måde at gøre den ren uden at skade den?
Jeg bruger glasrens, kan købes for næsten ingen penge i f.eks. Super Brugsen. Fungerer også rigtig godt Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #397: 24 Apr 2011, 21:49 »

Er der nogen derude der har investeret i en Ipad 2 og evt. vil give en lille anmeldelse på det? Smiley

Har været ud og spender penge på sådan en svend, og fortryder det ikke et sekund. Den er den min højrehånd, og bliver brugt til alt det jeg brugte min iPhone til før, spil, programmer, nyhedslæsning osv. osv.. iPhonen bliver kun taget op af lommen i tilfælde at jeg er så heldig, at nogle gider at skrive og ringe til mig + plus små hurtige opslag på nettet, når jeg ikke har iPad 2'eren ved min side.

Jeg købte den med 32gb, hvilket jeg heller ikke fortryder - 16gb er for lidt når der kommer film, serier og musik derpå.

Anmeldelser kan du finde bunkevis af på nettet.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

SørenA
Gæst

« Svar #398: 25 Apr 2011, 23:15 »

Nogen der ligger inde med vokaler til garageband? Sidder lige og leger med det, men det er lidt sjovere, hvis der er sang med Smiley

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #399: 26 Apr 2011, 00:30 »

jeg havde engang et hav af forskellige vokaler og alt muligt som jeg dog slettede da jeg ikke ligefrem er vildt musikalsk og er lige så tonedøv som Amalie.
men jeg kan dog huske at jeg søgte på det via google og fandt en masse ting. kan bare ikke huske hvilke sider det var da det er en del år siden

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #400: 26 Apr 2011, 00:34 »

Har været ud og spender penge på sådan en svend, og fortryder det ikke et sekund. Den er den min højrehånd, og bliver brugt til alt det jeg brugte min iPhone til før, spil, programmer, nyhedslæsning osv. osv.. iPhonen bliver kun taget op af lommen i tilfælde at jeg er så heldig, at nogle gider at skrive og ringe til mig + plus små hurtige opslag på nettet, når jeg ikke har iPad 2'eren ved min side.

Jeg købte den med 32gb, hvilket jeg heller ikke fortryder - 16gb er for lidt når der kommer film, serier og musik derpå.

den burde da være vær mands eje dog skal det da være 64GB 3G i hvid før det er klasse ikke???
jeg har selv investeret i en af ovennævnte slags samt en ny MacBook Pro... for pokker det er dyrt for sådan en omgang... 17.258kr

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #401: 26 Apr 2011, 09:58 »

Jeg mangler virkelig et alternativ til Microsoft OneNote. Er der nogle der har fundet noget der ligner det? :-)

SørenA
Gæst

« Svar #402: 26 Apr 2011, 11:13 »

jeg havde engang et hav af forskellige vokaler og alt muligt som jeg dog slettede da jeg ikke ligefrem er vildt musikalsk og er lige så tonedøv som Amalie.
men jeg kan dog huske at jeg søgte på det via google og fandt en masse ting. kan bare ikke huske hvilke sider det var da det er en del år siden

Synes bare jeg har kigget google igennem, uden at finde noget der var værd at samle på!

3.v evaB
Gæst

« Svar #403: 26 Apr 2011, 13:48 »

Jeg har ikke installeret det over steam.

Det må være det der gør det for, jeg har installeret via steam og jeg finder ingenting.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #404: 27 Apr 2011, 15:38 »

Fedt. Selvfølgelig er der masser af anmeldser rundet omkring på nettet, men vil også godt have nogen andre meninger end "eksperternes" Smiley

Bruger du den til skole eller udenlukkende til tidsfordriv?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010