home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 483 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Mac-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 67 Udprint
Forfatter Emne: Mac-tråden  (Læst 211453 gange)
Enged
Gæst

Sv: Mac-tråden
« Svar #360: 17 Mar 2011, 22:46 »

Hent UnrarX Smiley

kb50705
Juniorspiller
**

« Svar #361: 18 Mar 2011, 22:35 »

Hey med MAC buddies,

Nogen der kan hjælpe vedr. den nyeste patch Huh
Har D-Loadet den og prøver, at køre den automatiske installering, hvilket kører helt fint, men når jeg så efterfølgende skal ind og starte et nyt game, så kan jeg ikke vælge den nyeste patch, som database.

patrick J
Manager

« Svar #362: 24 Mar 2011, 17:57 »

Hey Freaks.

Muligvis har der været spurgt om dette, men da jeg ikke magter at læse 25 sider igennem, så satser jeg på en hjælpende hånd fra en af jer.
Min søster vil rigtig gerne have en Mac, og var også indstillet på at købe en, indtil en af hendes veninder sagde at det ikke kunne betale sig, da man OGSÅ skal købe ekstra programmer til før du får det optimale ud af en Mac. Mit spørgsmål lyder på om en Mac er det hele værd, når man kun bruger gratis programmer og hvor gode er disse gratis programmer?

Hvor kan man evt. se en liste over hvilke programmer som er gratis og hvilke der koster? Har INGEN forstand på Mac, så har virkelig brug for en hjælpende hånd. Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

3.v evaB
Gæst

« Svar #363: 24 Mar 2011, 18:02 »

Ekstra programmer? Jeg har kun fået anskaffet mig Photoshop & Office Pakken til min MacBook Pro Smiley
Men det kan selvfølgelig være din søster, har nogle andre behov. Eller at jeg bare fjoller rundt og lader som om jeg får det optimale ud af min Mac!

patrick J
Manager

« Svar #364: 24 Mar 2011, 18:09 »

Ekstra programmer? Jeg har kun fået anskaffet mig Photoshop & Office Pakken til min MacBook Pro Smiley
Men det kan selvfølgelig være din søster, har nogle andre behov. Eller at jeg bare fjoller rundt og lader som om jeg får det optimale ud af min Mac!
Hehe jeg skal ikke kunne sige det, for jeg har absolut ingen forstand på Mac computere. Bruger kun dem vi har i skolen, og de har jo det vi skal bruge der. Smiley

Nu tager jeg bare et eksempel. Findes der gratis programmer hvor du kan redigere film i? som f.eks. Imovie (Som vi bruger i skolen) Men maner du Bave, at man sagtens kan købe en Mac uden at skulle investere i en masse ekstraprogrammer? Smiley

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #365: 24 Mar 2011, 18:22 »

Man får iMovie med i iLife pakken, som der næsten altid er installeret på en ny Mac. Du betaler så vidt jeg ved ikke noget ekstra får at få det Smiley

3.v evaB
Gæst

« Svar #366: 24 Mar 2011, 18:37 »

Hehe jeg skal ikke kunne sige det, for jeg har absolut ingen forstand på Mac computere. Bruger kun dem vi har i skolen, og de har jo det vi skal bruge der. Smiley

Nu tager jeg bare et eksempel. Findes der gratis programmer hvor du kan redigere film i? som f.eks. Imovie (Som vi bruger i skolen) Men maner du Bave, at man sagtens kan købe en Mac uden at skulle investere i en masse ekstraprogrammer? Smiley
Jeg vil sige at Office Pakken nok er ret nødvendig, men ellers vil jeg ikke sige der er så mange 'ekstraprogrammer' man bør investere i.

Ville dog vente til -Benja- engang gæster denne tråd igen, han plejer at have ret godt styr på alt det her Æble sjov Peace

patrick J
Manager

« Svar #367: 24 Mar 2011, 18:40 »

Mange tak for de hurtige svar drenge !  Thumbs Up

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #368: 26 Mar 2011, 14:45 »

Hey Mac-brugere.

Jeg vil gerne høre jer om, hvordan man afinstallere et spil på steam, fx counter-strike ?
Håber i kan hjælpe

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #369: 26 Mar 2011, 15:41 »

Du bliver nød til at hente et program, f.eks. Appcleaner eller Appdelete.

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #370: 26 Mar 2011, 16:23 »

Du bliver nød til at hente et program, f.eks. Appcleaner eller Appdelete.
Jeg har downloadet AppCleaner nu. Men hvordan afinstallerer man så Counter Strike ?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #371: 26 Mar 2011, 16:25 »

Det er altså ikke korrekt. Hvis du vil slette et spil i Steam går du ind på listen med dine spil og højreklikker og der kan du vælge "Delete local content". Voilá.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #372: 26 Mar 2011, 17:27 »

Vil det stadigvæk blive på listen over mine spil, bare afinstalleret ?

Jep, du vil altid kunne geninstallere spillet.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #373: 28 Mar 2011, 19:06 »

Hej drenge! Jeg har lige tændt min brors computer. Det er en mac. Men han har installeret windows på den, og når den tændes kommer den ind på windows. Hvordan skifter jeg over til Mac igen?

Kolo Abib Touré

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #374: 29 Mar 2011, 08:34 »

Jeg vil sige at Office Pakken nok er ret nødvendig, men ellers vil jeg ikke sige der er så mange 'ekstraprogrammer' man bør investere i.

Ville dog vente til -Benja- engang gæster denne tråd igen, han plejer at have ret godt styr på alt det her Æble sjov Peace

Haha Bave :-D

Patrick @ det eneste du skal bruge er iWork (Apples svar på Office pakken) eller Office pakken - vil dog klart foretrække iWork som er et fantastisk program, og koster næsten halvedelen af Office pakken. Og ja, de kan sagtens arbejde sammen, altså hvis det skal sendes til en lære eller lign.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 67 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010